Rura Opublikowano 28 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2010 Witam, mam taki oto problem, jeśli ktoś będzie mógł mi pomóc będę bardzo wdzięczny. Na samym początku wspomnę, że znajomy ma poprowadzony internet od sąsiada obok, kablem LAN, który idzie od liveboxa prosto do sieciówki znajomego. Otóż chodzi o to, że przychodząc do znajomego chcę podłączyć laptopa pod internet, więc bierzemy kabel LAN, który idzie od sąsiada, podłączamy pod switch do gniazda nr. 1, mój laptop pod gniazdo nr. 2 a jego komputer pod gniazdo nr.3 . Wszystkie 3 diody się świecą, ładnie pięknie ale internetu nie ma, "Ograniczenie lub brak łączności"... na Automatycznym wykrywaniu IP nie działa, na sztywno też nie. Wpisywałem różne opcje w kartę sieciową i nic. Może coś źle wpisywałem?! Nie wiem, nie znam się na tym. Brałem różne przykłady z internetu lecz nic nie zadziałało. Kiedyś udało nam się połączyć tylko nie pamiętam co tam namieszałem :) Wspomnę, że my nawzajem się widzimy, możemy sobie udostępniać pliki, ale internetu ani rusz. Może trzeba coś w liveboxie skonfigurować? Proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...