Gość Firekage Opublikowano 25 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2009 BTW ten benchmark często przekłamuje wyniki o spore wartości, w sensie kumpel odpalił go na swoim sprzęcie (8800GT) i wyniki miał w okolicach 700fps O_o. Dopiero za drugim razem wyszły wiarygodne. Zobacz sobie jego wynik dla SunShaftow - wszystko jasne. W Clear Sky odpalajac Baze o godzinie 2 miales tam kolo 20FPS i to wlasnie tam miedzy innymi testuje sie grafiki. Mocniejsze od 5770 wymiekaja tam, a tutaj masz po 54 avg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 25 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2009 Mocniejsze grafiki ale bez DX11. Widziałeś testy na pcgameshardware? DX11 vs DX10.1 daje kopa i to mocnego. Podobnie jest z patchem DX11 do Battleforge. DX11 przede wszystkim robi różnice jeśli chodzi o wydajność, sposób renderingu niż na dodatkowe detale na ekranie (nie mówimy o teselacji). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sizeer Opublikowano 25 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2009 Mogę cię prosić o odpalenie Rate benchmark i wybranie Advanced DX10?. No i jaka masz resztę sprzętu? Vista, Q9650 4GHz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 25 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2009 Polemizowalbym czy daje boosta bo przejscie na DX11 w Gridzie 2 przy mocnym 5870 spowodowalo -30 FPS w wydajnosci. Mowimy tymczasem o kastracie, ktory wydajnosc ma nizsza od 4870, a Stalker to gra, ktora przy Sunshaftach wyglada wspaniale, ale i cholernie wymaga, a benczmark...to benczmark. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 25 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2009 A działa Wam w ogóle AA w tym teście? Bo próbuje porównawczo odpalić i widać gołym okiem że po AA ni chu chu... Wymuszanie w sterach nic nie zmienia. I za każdym razem wyniki mam 500-600fps max. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 25 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2009 Przeinstaluj najnowszego DirectX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 25 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2009 (edytowane) Mocniejsze grafiki ale bez DX11. Widziałeś testy na pcgameshardware? DX11 vs DX10.1 daje kopa i to mocnego. Podobnie jest z patchem DX11 do Battleforge. DX11 przede wszystkim robi różnice jeśli chodzi o wydajność, sposób renderingu niż na dodatkowe detale na ekranie (nie mówimy o teselacji).Pcgh są często głupoty , gadałem z focusem jak testował 5850 i dx11 bez tesselacji nie daje kopa tylko jeszcze spowalnia. Na dx11 masz jakby bardziej doświetlone obiekty stąd bierze się spadek wydajności , oczywiście to są tylko manipulacje przy oświetleniu , które można uzyskać nawet na dx9. Na pcgh pewnie testowali jakąś starszą wersje gry albo głupoty , co im się często zdarza. Ten benchmark cop nie ma nic wspólnego z realną wydajnością w grze. Edytowane 25 Listopada 2009 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sizeer Opublikowano 25 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2009 spadek wydajności I tak wszystko zależy od programistów... jak nie chce im się optymalizować DX9 może chodzić bardziej ociężale niż DX10,11 albo na odwrót. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 25 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2009 I tak wszystko zależy od programistów... jak nie chce im się optymalizować DX9 może chodzić bardziej ociężale niż DX10,11 albo na odwrót.Zapominasz o jednym : spora czesc gier, jak nie wiekszosc tak zwanych "topowych" to konwersje z konsol - wszystko jasne. Jaka jest szansa, ze zwala DX9, a jaka, ze napisza SWIETNY DX10 i DX11. Prawie zerowe sa na to, ze DX10/11 bedzie dobrze smigac. Zreszta, roznice w obrazie to jak pisanie patykiem po wodzie. Ich prawie nie ma, za to spadek FPSow jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxymili Opublikowano 26 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2009 Zapominasz o jednym : spora czesc gier, jak nie wiekszosc tak zwanych "topowych" to konwersje z konsol - wszystko jasne. Jaka jest szansa, ze zwala DX9, a jaka, ze napisza SWIETNY DX10 i DX11. Prawie zerowe sa na to, ze DX10/11 bedzie dobrze smigac. Zreszta, roznice w obrazie to jak pisanie patykiem po wodzie. Ich prawie nie ma, za to spadek FPSow jest.Firekage, dlaczego mam przeczucie, że po premierze Fermi zaczniesz zauważać różnice pomiędzy DX9 a DX11? Zawsze byłeś takim purystą i tak pilnowałeś aby gracze kupili kartę dającą lepszy obraz. Z całym szacunkiem, ale nawet ja, który nie dałem nigdy za kartę więcej niż 350zł (może teraz zapłacę więcej) zauważam tą różnicę więc kurcze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 26 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2009 Nie chodzi o różnice w samej technologii bo na pewno są pomiędzy dx9 a dx11. Chodzi o gry które rzekomo mają mieć dx11 a tak na prawde sa dx9 z kilkoma ładnymi płomieniami, dymem, kurzem etc czyli prawie nic nie widać. Jak pojawi się gra cała napisana w nowym api te różnice pewnie będą dużo bardziej widoczne i wtedy każdy je doceni. Popatrz na DIRT2. Gdyby nie porównawcze screeny w sieci czy zauważył byś to w trakcie gry i krzyczał "o kurde ale super ten cień normalnie z dx11 napewno" założę się że nie. Za każdym razem jak wchodzą nowe karty z nowym dx jest ta sama historia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygzus Opublikowano 26 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2009 Jak pojawi się gra cała napisana w nowym api te różnice pewnie będą dużo bardziej widoczne i wtedy każdy je doceni.Kilka lat to slysze i czytam i dalej jest DX9, to moze laskawie ktos wytlumaczy dlaczego jest? Moze to zwiazane jest z wielka popularnoscia starego sprzetu nie tyle w PC, co w konsolach i dlatego nie zobaczymy nic nowego? Jak myslicie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
block Opublikowano 26 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2009 Znalazłem takie cudo http://omnishop.eu/pl/show/pixmania-radeon...press_2.0;55044 ktoś wie co to za karta Pixmania? i co to za sklep. Cena jest bardzo atrakcyjna zastanawiam się nad kupnem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 26 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2009 Firekage, dlaczego mam przeczucie, że po premierze Fermi zaczniesz zauważać różnice pomiędzy DX9 a DX11? Zawsze byłeś takim purystą i tak pilnowałeś aby gracze kupili kartę dającą lepszy obraz. Z całym szacunkiem, ale nawet ja, który nie dałem nigdy za kartę więcej niż 350zł (może teraz zapłacę więcej) zauważam tą różnicę więc kurcze... Wlasnie, Twoje przeczycie. Ja do dzis nie widze roznic miedzy grami DX9, a DX10 i nie zobacze miedzy DX9,a DX11 bo gry jakie wydaje sie na pc to KONWERSJE z konsol obecnej generacji. Mnie nie interesuje co wciskaja spece od marketingu, mnie interesuje to co moge zainstalowac na swoim komputerze. Ty zauwazyles roznice? Raczysz kpic bo jedyna gra, ktora ma nowe API jest Grid 2, w ktorym ta roznica, o ile test zostal poprawnie wykonany, tyczy sie ostrosci obrazu w Dircie 2, troche inaczej wygladajaca publika przy teselacji i na tym roznic koniec. Pare powiewajacych flag, ponoc dziwne rozchodzenie sie wody wzgledem konsol, ktore teselacji nie maja i tam niby lepiej to wyglada i roznic na tym koniec. Malo tego, juz widze jakie roznice zobaczysz majac odpalonego Dirta 2 na 2 roznhych grafikach bez podania ich nazw, w czasie szybkiej jazdy majacej z 50 FPS. BAJKI Panie, BAJKI. Nie wiedzialbys, ktora jest ktora i na jakim api, gdyby Ci nie pokazano palcem lub na screenie nie opisali. Niech mi napisza gre natywna pod DX11 - nie powiem zlego slowa, choc odbije sie to pewnie na FPS, ale ludzie, to samo bylo z DX10 i Crysisiem, ktorego pod XP niby odpalic sie nie dalo. Rafa dobrze prawi : Nie chodzi o różnice w samej technologii bo na pewno są pomiędzy dx9 a dx11. Chodzi o gry które rzekomo mają mieć dx11 a tak na prawde sa dx9 z kilkoma ładnymi płomieniami, dymem, kurzem etc czyli prawie nic nie widać. Jak pojawi się gra cała napisana w nowym api te różnice pewnie będą dużo bardziej widoczne i wtedy każdy je doceni. Popatrz na DIRT2. Gdyby nie porównawcze screeny w sieci czy zauważył byś to w trakcie gry i krzyczał "o kurde ale super ten cień normalnie z dx11 napewno" założę się że nie. Za każdym razem jak wchodzą nowe karty z nowym dx jest ta sama historia... Kilka lat to slysze i czytam i dalej jest DX9, to moze laskawie ktos wytlumaczy dlaczego jest? Moze to zwiazane jest z wielka popularnoscia starego sprzetu nie tyle w PC, co w konsolach i dlatego nie zobaczymy nic nowego? Jak myslicie. PRzeciez pisalem o tym : rynek gier na pc dzis to przewaznei same konwersje. W konsole pakuje sie gigantyczne pieniadze, wspiera platfirmy, a PC olewa. Dodatkowo jak sie gra slabo sprzedaje, a ta jest crapem, to mowi sie o piractwie, tak jakby tego na konsolach nie bylo. Zreszta, Force Unlashed mial w ogole nie wyjsc na pc bo niby mamy za slabe kompy, za to technologia z NASA, to jest PS2, pociagnela to - jasne. Zobacz sobie DMC4 i jak fantastycznie chodzi. Nie chce im sie, zobacz konwersje - gro gier nie ma nawet napisanego od nowa sterowania pod pc, nie da sie tego zmienic. W RE4 nawet nie dali obslugi MYSZKI do celowania. Na PC mogliby poprawiac grafike wzgledem portow jak chca, ale po co? To kosztuje, gra i tak sie sprzeda bo nie ma gracz wyjjsca - zobacz bodajze najnowsze Fify na konsole, a na PC. Ponoc na PC jest port na starym engine, gdy 360 ma nowy i wyglada ok. Po co beda kombinowac jak na pc trzeba sie znac, wydadza gownianie wygladajacego porta i tez zarobia bo gro pctow to wynalazki marketowe. Zreszta, Ironman albo Hulk to tez port...z ps2, a nie next genow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxymili Opublikowano 27 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2009 @Fire różnice pomiędzy 9 i 10. Nie mam jeszcze radka z dx11 w3ięc tu nie mogę się wypowiedzieć. Oczywiście, że DX10 się nie przyjął bo był tylko na Vistę. DX 11 się przyjmie bo jest na siudemę i vistę. No tez prawda, że nie od razu i dawno już będzie kolejna generacja kart a ceny znacznie spadną. Ale zakładanie z góry że DX 11 nigdy nie wejdzie jest niepoważne. Za dwa lata DX9c będzie równie ważny jak obecnie DX8. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 27 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2009 (edytowane) @Fire różnice pomiędzy 9 i 10. Nie mam jeszcze radka z dx11 w3ięc tu nie mogę się wypowiedzieć. Oczywiście, że DX10 się nie przyjął bo był tylko na Vistę. DX 11 się przyjmie bo jest na siudemę i vistę. No tez prawda, że nie od razu i dawno już będzie kolejna generacja kart a ceny znacznie spadną. Ale zakładanie z góry że DX 11 nigdy nie wejdzie jest niepoważne. Za dwa lata DX9c będzie równie ważny jak obecnie DX8. Nie rozumiesz przekazu - mozesz miec i DX20 jako standard, ale RYNEK GROWY to glownie konsole, na nich zarabia sie najwiecej. GRY na DX10/11 zobaczysz przy PS4 i X720, a nie przy obecnej generacji. Co z tego, ze 10 nie przyjela sie - pisanie gier pod to, gdy wiekszosc sprzetow tego nie ciagnie byloby samobojstwem debvelopera i tak samo bedzie z Dx11. Skoro Vista sie nie przjela, to tak samo bedzie z 7, ktora na starcie kosztuje u nas 750-850. 7 to de facto to samo co Vista, tylko, ze juz po service packach, ale i nie to jest problemem. Problemem jest RYNEK GROWY i jego wartosc. W 2006 podzial srodkow miedzy konsole, a pc wynosil 6 : 1, rynek PC wtedy wart byl ledwo 1mld, a ten trend nie rosnie, spada. Konsole graja 1 skrzypce, na nie wychodza killery, a dopiero pozniej my mamy konwersje. Jesli na konsoli nie sprzeda sie cos, tak my mamy crap-porta i tyle w temacie DX11. To nie jest zakladanie i popadanie w smiesznosc, to jest fakt zwiazany nie z sila tworcza nVidii/AMD, a z tym kto robi gry. Malo tego, czy AMD/nV wspiera w ogole rynek pctowy, tak jak Sony i MS, ktory nawiasem mowiac jest producentem Live i Xboxa, w kontekscie gier? Nie. To jest glowny problem. Co z tego, ze w Dircie na logosie auta bedzie Radeon. Widziales jakiegos KILLERSKIEGO ekskljuziffa na pc? Nie. Za to wiekszosc dobrych gier to jednak konwerty. Widziales w ogole jakies wieksze turnieje growe na pc? Ja nie przypominam sobie za to o konsolach nie dosc, ze w prasie, telewizji to jeszcze robi sie reklamy, promocje i zaprasza celebrytow. PC to zabawka dla osob w temacie, bo reszta to kupilaby za duza kase zloma, a ludzie nie maja ochoty byc dymanym na hardwarze wiec ida po konsole, kupuja i pieprza system 5 lat, czas jaki to zyje. Nie martwia sie o detale, rozdzialki, lazenie, zaiwszanie, zasilacze, ramy, bsody i inne duperele. Zaplaca za to wiecej niz Ty przy okazji ceny gier na pc, ale to juz inna bajka. Edytowane 27 Listopada 2009 przez Firekage Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxymili Opublikowano 27 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2009 Nie rozumiesz przekazu - mozesz miec i DX20 jako standard, ale RYNEK GROWY to glownie konsole...Rozumiem przekaz. Pisałeś, że nie widzisz, a są pozycje, w których widać. Ja więc widzę. tyle w temacie nie wnikam ile gier jest konwertowanych z konsol bo przecież nie muszę grać we wszystko. Zresztą obecnie gram 90% w menagera piłkarskiego a tam naprawdę nie jest wymagany mocny układ graficzny. Pozostałe 10% to darmowa gierka sieciowa Spring RTS, w ogóle nie korzystająca z DX bo pisana pierwotnie pod linuxa. Pracuje pod OGL. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 27 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2009 Rozumiem przekaz. Pisałeś, że nie widzisz, a są pozycje, w których widać.Pokaz mi te gry, w ktorych widac prawdziwa roznice. Crysis? Fake. DMC4? Bez przesady. Lost Planet? Taaa. To sa roznice kosmetyczne, ktore maja chyba promowac sprzet klasy "dx10 ready". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxymili Opublikowano 27 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2009 Nad nową kartą i procesorem rozmyślam z powodu assasin creed bo już jedynka ledwo u mnie działa, a tu dwójka za pasem :) ale mimo, że nie korzystam to ślepy nie jestem i jak trzeba to widzę różnicę. Dla mnie na przykład RE5 była widoczna różnica i to od początku. Gra mi się nie podobała z powodu rasistowskiej fabuły więc nie gram. Jednak widzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 27 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2009 Nad nową kartą i procesorem rozmyślam z powodu assasin creed bo już jedynka ledwo u mnie działa, a tu dwójka za pasem :) ale mimo, że nie korzystam to ślepy nie jestem i jak trzeba to widzę różnicę. Dla mnie na przykład RE5 była widoczna różnica i to od początku. Gra mi się nie podobała z powodu rasistowskiej fabuły więc nie gram. Jednak widzę. Cos chyba widzisz widzac "logosy", a nie gre ;) Pewnikiem, gdyby pokazali Ci Dirta 2 na DX9 i dx11 pod maxem to w ogole nie wiedzialbys co jest czym jesli nie byloby podpisu przy 50 FPsach. PLACEBO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ginder Opublikowano 28 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2009 Cos chyba widzisz widzac "logosy", a nie gre ;) Pewnikiem, gdyby pokazali Ci Dirta 2 na DX9 i dx11 pod maxem to w ogole nie wiedzialbys co jest czym jesli nie byloby podpisu przy 50 FPsach. PLACEBO. dx11 to nie tylko nowe efekty, to tez znacznie wiekszy FPS, przy tych samych efektach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 28 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2009 dx11 to nie tylko nowe efekty, to tez znacznie wiekszy FPS, przy tych samych efektach Slucham? Dirt 2 na DX11 w 5870 stracil 30 FPS "przy tych samych efektach". 5770 ociera sie o poziom totalnie niegrywalnej rozgrywki w 1680x1050, czyli absolutnym standardzie przy dzisiejszych LCD. 30 FPS? aha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 28 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2009 Dirt 2 jeszcze nie miał premiery, więc z osądami się jeszcze trochę wstrzymaj. AMD specjalnie dla tej gry wypuściła Hotfixa bodajże wczoraj, więc cokolwiek było testowane do tej pory możesz o kant [gluteus maximus] rozbić. DX10 vs DX11 w Battleforge http://pclab.pl/art38674-8.html http://www.gamereplays.org/hardware/portal...;news_id=547617 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 28 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2009 Dirt 2 jeszcze nie miał premiery, więc z osądami się jeszcze trochę wstrzymaj. AMD specjalnie dla tej gry wypuściła Hotfixa bodajże wczoraj, więc cokolwiek było testowane do tej pory możesz o kant [gluteus maximus] rozbićA ten hotfix tyczy sie kart x2, a nie singla. http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages...erformance.aspx Jesli wydaje Ci sie, ze nagle dostaniesz "magicznego" boosta na kastratratach to nie ma o czym rozmawiac. http://pclab.pl/art38674-8.html BattleForge od jakiegoś czasu jest zgodna z DirectX 10.1, stąd znaczna przewaga kart AMD nad kartami NVIDII we wszystkich trybach z włączonym wygładzaniem krawędzi. Radeon HD 5870 jest trochę mniej wydajny niż Radeon HD 4870 X2, ale... sytuacja zmienia się po włączeniu trybu DirectX 11. Mieliśmy niewiele czasu na sprawdzenie wydajności, ale jedna rozdzielczość wystarczy, aby pokazać skalę poprawy. Liczba klatek wyświetlanych w ciągu sekundy przez Radeona HD 5870 wzrosła o 17%. Mieliśmy okazję rozmawiać z jednym z twórców gry o tym, co zostało zmienione i jak to działa. Cała modyfikacja polegała na napisaniu nowego sposobu renderowania SSAO, korzystającego z Compute Shader w wersji zgodnej z DirectX 11. Ponoć wszystko wykonał jeden programista w ciągu dwóch tygodni. Całkiem nieźle. Różnic w jakości obrazu nie dostrzegliśmy. Przy okazji: chyba po raz pierwszy gra korzystająca z jakiegoś API wyszła wcześniej niż samo API i karta, która potrafi się z nim dogadać. Ambinet occlusion lepiej napisany, stad "zysk", a konkretniej mniejsza strata na wydajnosci niz przy DX9. Gdyby pewnikiem napisali to poprawniej pod DX9 to nie byloby tematu. Ps, odnosnie samego SSAO http://forums.battleforge.com/forum/showthread.php?p=236736 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 28 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2009 Już nie wiesz co napisać to pleciesz byle co. Nie ważne czy z SSAO, czy AA czy AF. Jeśli przy jakimkolwiek elemencie renderingu obrazu 3D DX11 da wzrost wydajności to będziesz musiał się z tym pogodzić czy ci się to podoba czy nie. Co nie wymyślisz wzrost jest wzrostem. P.S. jesteś ciężkim osobnikiem do dyskusji, a tacy mają tylko jedno określenie. zresztą udowadniasz to w każdym temacie, w którym twierdzisz, że masz coś mądrego do powiedzenia. :f Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygzus Opublikowano 28 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2009 dx11 to nie tylko nowe efekty, to tez znacznie wiekszy FPS, przy tych samych efektachGdzie konkretniej, bo jest sprzet DX11 i system, wiec chcialbym dostac kilka kluczowych dowod w sprawie, widocznych golym, niewprawnym okiem, bo mam gehenne myslowa jaka karte wybrac? Czy skupic sie na najszybszym DX10 czy na obiecanej DX11, czy poczekac na nastepne szybsze DX11 i postawic czasowo na srednie DX10. <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bamboocha Opublikowano 28 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2009 Na yt widziałem fajny filmik pokazujący różnice miedzy dx10 a dx11 a konkretniej teselacjie na dx11. Jak dla mnie to największy + w stosunku do poprzednich dx. Wg mniej najlepiej przeczekać na najmocniejszej dx10 do wydania następnej generacji kart dx11. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 28 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2009 Slucham? Dirt 2 na DX11 w 5870 stracil 30 FPS "przy tych samych efektach". 5770 ociera sie o poziom totalnie niegrywalnej rozgrywki w 1680x1050, czyli absolutnym standardzie przy dzisiejszych LCD. 30 FPS? aha. "Aby zauważyć różnice, nie trzeba się zbyt długo przyglądać. O ile między DX9, a DX10 różnica jest w sumie niezauważalna, o tyle DX11 wprowadza o wiele ładniejsze efekty świetlne (HDR), a także gęstsze efekty cząsteczkowe (Particles), na tekstury narzucony jest głębszy Bump Maping, co powoduje, że są one jeszcze ładniejsze, bardziej realistyczne. A jak wpływa to na wydajność? ATI Radeon 5850 DX 9 74 fps DX 10 69 fps DX 11 63 fps Testy przeprowadziłem w najwyższych ustawieniach z czterokrotnym wygładzaniem krawędzi (4xMSAA) w rozdzielczości 1920x1200." Link Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawijas83 Opublikowano 28 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2009 (edytowane) Witam , temat cały przeczytałem z nadzieją , że zostanie poruszony problem poboru prądu 5750 i nic. Tylko w jednym wątku Firekage wspomniał o problemach z 5850 w WIN7. Na marginesie - ludzie raportuja problem z dzialaniem 58xx pod WDM1.1 czyli pod W7 - jesli to okaze sie prawda tak tekst o oszczednosci energii bedzie labedzim spiewem...dla calej serii. No i chyba jest tym śpiewem..... bo tak sie składa że musiałem wymienić kartę z 7900gs i wybór padł na 5750. Wiecie co się okazało? przy 7900gs komp w idle pobierał 99-108W przy 5750 nie schodzi poniżej 105W Reszta konfigu sie nie zmieniła więc jej nie wymieniam dodam tylko , że mam W7 HP Edytowane 28 Listopada 2009 przez zawijas83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 28 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2009 (edytowane) A ty uważasz, że 7900gs ciągnie więcej prądu niż 5750? Na jakiej podstawie? 7900gs ma pobór mocy na poziomie 19W w 2D i maksymalnie 45W w 3D Link 5750 wg. AMD ma odpowiednio 16/86W Zatem biorąc pod uwagę jakąś niepewność pomiarową twojego miernika i procedury pomiaru wszystko się zgadza :] Pzdr. Edytowane 28 Listopada 2009 przez radiergummi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...