Conrad Opublikowano 3 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2010 Witam Jestem totalnym laikiem, w tych sprawach, potrzebuję jakiegoś zestawu do lutowania twardego, mam nadzieję że mi pomożecie, i podzielicie się wiedzą żebym sobie krzywdy nie zrobił Smile To co znalazłem na allegro: Palnik tlen propan-60zł reduktor tlenowy 100zł bezpiecznik tlenowy 30zł butla z tlenem 250zł bezpiecznik propan 30zł reduktor do propanu 80zł + butla od kuchenki Czy jeżeli np. w opisie palnika jest napisane propan, a ja użyję butli od kuchenki z propan-butanem to będzie źle, to ma znaczenie? Taki zestaw ma racje bytu będzie to możliwe? Co o ty myślicie, czego mi jeszcze brakuje, dobry mam tok myślenia? Czy ja w ogóle nigdy w życiu nie lutując nie zrobię sobie krzywdy? Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilGrzbiecik Opublikowano 3 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2010 W butli na Propan-Butan możesz kupić czysty Propan i po sprawie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conrad Opublikowano 3 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2010 Zapomniałem jeszcze o jednej koncepcji, może skoro jestem laik nie produkuje nic masowo, i nie zarabiam tym na chleb to może kupić ten palnik na b ktorego nazwy nie umiem napisać + mapp gaz? Słyszałem że ryba tak działa, czy to jest gorsze od tlen + acytylen, wiem że jest droższe ale jak jest wydajnościowo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...