PabloWRz Opublikowano 13 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2010 Poosiadam od trzech tygodni neostradę 6mb na liveboxie podłączoną przez ethernet. Od tego czasu rozłącza mi neta po czym od razu łączy ponownie. Zaczyna mi rozłączać po 16 zazwyczaj i różnie to bywa czasem "tylko" 4 razy rozłączy (tak do północy zazwyczaj siedzę) a wczoraj to chyba z 10, myślałem ze mnie trafi coś;/ Czy to wina mojej linii? Może Liveboxa? Jakiś dziwny jest bo nie świeci się logo TP w ogóle, posiada także niewielkie pęknięcie od spodu i musiałem podłączyć go drugim kablem tym z żółtymi końcówkami bo ten z czerwonymi chyba coś nie stykał. A tak na marginesie to kurier przywiozł mi go w zwichrowanym pudełku. A może jest to wina jakichś ustawień w Windowsie? Mam XP'ka SP3. Może formacik C i reinstalka? Rozmawiałem z technikiem i mówił ze on nie widzi na mojej lini 6mb ale mojemu kumplowi który mieszka ode mnie kilka kroków to samo mówili a nie ma żadnych problemów. Co robić? Pójdę dziś do tego kolegi i wymienię się liveboxem przy okazji sprawdzę jego parametry. Zależy mi na tych 6mb. Może zmiana routera coś by pomogła. Albo może dzwonić do TP żeby mnie poprzepinali? Ale to są lenie pewnie i nic im się nie będzie chciało. Nie znam sie też specjalnie na tym wszystkim Pomóżcie. oto moje parametry z liveboxa: Status linii ADSL Podniesiony Standard ADSL G992_1_A Szybkość wysyłania 608 Kb/s (Intlv[LP0]) Szybkość pobierania 7456 Kb/s (Intlv[LP0]) Tłumienie Bliski koniec: 31.5 (dB) Odległy koniec: 31.5 (dB) Sygnał/Szum Bliski koniec: 12 (dB) Odległy koniec: 6 (dB) Liczba błędnych pakietów 1146 Firmware 0xe15080a Błędne sek. w okresie 15 min 0 Błędy CRC 257 Błędne sek. w okresie 1 dnia 0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carek Opublikowano 13 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2010 Poproś o przełączenie na adsl2+ to powinno rozwiązać problem granicznego snr na upstream i niepełnej synchronizacji oraz rozłączania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoxob Opublikowano 19 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2010 Margines szumu faktycznie na granicy + błędy sumy kontrolnej. Zadzwoń na infolinie neo i poproś o interwencję w związku z częstym zrywaniem połączenia. Nie proś natomiast o przełączenie na ADSL2+ bo takowe jest możliwe tylko przy zamówieniu neo+tv. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carek Opublikowano 19 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2010 W dniu 19.10.2010 o 10:08, zoxob napisał(a): Nie proś natomiast o przełączenie na ADSL2+ bo takowe jest możliwe tylko przy zamówieniu neo+tv. Dawno takich głupot nie czytałem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...