Skocz do zawartości
Dziobak

World of Tanks - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

W polskiej wersji tez pokazuje ale po walce jak wchodzisz do garażu to w dolnym prawym rogu wyskakuje informacja o zwycięstwie i tam jest napisane, że podwójnie za pierwsza walkę w ciągu doby. A to 3k XP właśnie podwójne i z kontem premium.

 

Banzai zauważ jaki tier ma Tiger a jaki KW wiec jest pewna różnica w zdobywanym xp i $ ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Banzai zauważ jaki tier ma Tiger a jaki KW wiec jest pewna różnica w zdobywanym xp i $ ;)

 

Tylko jest różnica startować z pierwszego miejsca i walczyć z dużo słabszymi przeciwnikami (zazwyczaj jeden strzał) niż być drugi czy trzeci od końca i zabierać HP Is4, Is3, Ferdinand, 4502 czy Obiekt i wielu innym, tutaj exp trochę gorzej się zdobywa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie małe podsumowanie info na temat gry .

 

Moduły/części ich wpływ na pojazdy .

 

Zawieszenie ma wpływ na prędkość max. pojazdu , rodzaj terenu ma wpływ na osiąganą w danym momencie prędkość ; poza tym pozwala zamontować lepszy sprzęt ( większy udźwig ) - nie wiem tylko czy extra zawieszenie ( moduł ) ma wpływ na prędkość czy tylko na limit masy .

 

Silnik ma wpływ na przyśpieszenie czołgu .

 

Na czas obrotu działa wpływ ma wieża .

 

Czas ładowania - praktycznie w większości zależy to od typu działa , rammery i wyszkolenie załogi trochę pomagają ( rammer dla czołgów Tier 4 i wyżej skraca czas ładowania o 10 % ) .

 

Zasięg widoczności - na to mają wpływ tylko moduły - dokładnie 2 , jeden daje 10% do widoczności - max. 500 m , pojazd może się poruszać ; drugi daje 25% do widoczności - także max. to 500 m , z tym że działa to wtedy kiedy pojazd jest nie ruchomy .

 

Zasięg radia - kupujemy lepsze radio - zasięg jest większy .

 

Maskowanie - na skuteczność maskowania ma kilka czynników - umiejętność załogi ( skill maskowanie - liczy się średnia skilla z całej załogi ) , to czy pojazd się porusza czy nie - dodatkowo jak mamy siatką maskującą to kiedy czołg jest całkowicie nieruchomy ( nawet wieża się nie rusza ) to dostajemy +25 % do szansy ukrycia .

 

Także to czy stoimy na otwartym terenie czy jesteśmy w krzakach / za drzewami ma wpływ na stopień naszego ukrycia .

 

Przed patchem było tak że jak ktoś miał 100 % skilla u całej załogi + siatka maskująca , był nie widoczny nawet w czasie ruchu .

 

Nie wiem jak jest teraz - wiem że nieruchomy , udający martwego czołg można wykryć z odległości dopiero 10-25 m ( TD/arty wykrywają inne pojazdy z 25 m , czołgi potrzebują dojechać na 10 m aby wykryć takiego gostka ) .

 

Trochę taktyk i rad .

 

Jak przeczyć i trochę zyskać expa - przede wszystkim nie szarżować , wybrać dobrą trasę natarcia lub gdzieś przykampić .

 

Każda mapka ma kilka dobrych tras do ataku .

 

Klasztor ( Abbey ) - dobrą trasą jest wąwóz z jednej strony - kryje nas w razie czego przed ogniem arty ustawionej w pobliżu bazy .

 

Mając szczęście ( TD + optyka i maskowanie ) możemy nieźle namieszać zanim dojedziemy do połowy tej trasy .

 

Są jeszcze 2 trasy przez teren klasztoru - ta trudniejsza do przejechania jest bezpieczniejsza .

 

Jest jeszcze jedna trasa , z boku klasztoru za ww. trasą .

 

Lakeville - mapka dobra do kampienia - obrona bazy jak i jednego z przejść ( tego przez góry ) - zarówno po jednej i drugiej stronie przejścia mamy dobre punkty do ukrycia TD .

 

Można też zrobić mały rush - do tego ww. przejście się nadaje , ale znowu często jest obstawione przez TD/Arty .

 

Pokampić można też na mapach gdzie flaga nie jest na starcie drużyny - po prostu po starcie jedziemy jak najszybciej do miejsca z naszą flagą i tam czekamy - takie mapki to m.in. Komaryn , Eisenberg ( tu jest o tyle fajnie że mamy praktycznie na widoku flagę i nie musimy się ruszać ) .

 

Scouta robimy na czołgach lekkich - BT-7 , Lusch czy Leopard - max. szybkość + najlepsze radio jakie mamy i jedziemy .

 

Jak wygląda exp - za co dostajemy ?

 

Za kille - im większa różnica tierów tym więcej exp i kasy , choć jak zdejmiemy KT z 1% HP to dostaniemy mniej niż za Hetzera z 50% HP .

 

Także za zdejmowanie HP .

 

Scouting - zarówno nie zamierzony jak i celowy .

 

Także to ile killów / trafień inni mieli decyduje o końcowym expie .

 

Premium daje +50% Expa więcej , wygrana drużyny +25 % expa ( albo odwrotnie ) , pierwsza wygrana walka danego dnia każdym z pojazdów w garażu podwaja expa .

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przed patchem było tak że jak ktoś miał 100 % skilla u całej załogi + siatka maskująca , był nie widoczny nawet w czasie ruchu .

 

Nie wiem jak jest teraz - wiem że nieruchomy , udający martwego czołg można wykryć z odległości dopiero 10-25 m ( TD/arty wykrywają inne pojazdy z 25 m , czołgi potrzebują dojechać na 10 m aby wykryć takiego gostka ) .

Teraz to czolgi pojawiaja sie i znikaja jak im sie spodoba (nawet w kompletnie pustym terenie, gdy masz pacjenta jak na patelni), strzelaja do Ciebie puste krzaki, a do tego czlogi sie dematerializuja/przenosza do innego wymiaru. Przyklad z autopsji: widze TD, ktory wjezdza w krzaki, strzelam do niego i widze, ze urwalem mu giasienice. Znika mi, ale strzelam drugi raz dokladnie w to samo miejsce i nic sie nie dzieje. Po chwili ten sam TD, z tego samego miejsca, mnie zabija. :mur:

 

System spottingu to jakas masakra, jak tego szybko nie naprawia to gra sie stanie niegrywalna, bo chyba coraz bardziej sie to sypie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja wlasnie na opak mam , czym gram to przewaznie jestem na czele stawki albo prawie ;)

Tez dzis doznalem kilka razy ze czolg znikl i go nie zabilem mimo kilku krotnego strzelania , a potem dokladnie w tym samym miejscu ktos go odkryje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za informacje o braku exp za killa. Informacja ta zostala mi podana przez moderatora kilka tygodniu temu na glownym czacie w grze. Nie zweryfikowalem jej a przyjalem za pewnik co - jak mi sie wydawalo - potwierdzily moje obserwacje. Jak widac bledne.

 

Kilka slow uzupelniania dla podsumowania reyden'a:

 

Zawieszenie ma wpływ na prędkość max. pojazdu , rodzaj terenu ma wpływ na osiąganą w danym momencie prędkość ; poza tym pozwala zamontować lepszy sprzęt ( większy udźwig ) - nie wiem tylko czy extra zawieszenie ( moduł ) ma wpływ na prędkość czy tylko na limit masy .

Wplywa tez na czas obrotu czolgu w miescu i na predkosc skrecania

 

Silnik ma wpływ na przyśpieszenie czołgu .

Okresla predkosc maksymalna oraz szanse na pozar po trafieniu. Ma tez wplyw na "spadek predkosci" podczas podjazdow czy na "zdolnosc" przewracana drzew/niszczenia plotow i ogrodzen/niszczenia budynkow

 

Zasięg radia - kupujemy lepsze radio - zasięg jest większy .

By byc dokladnym - zasieg z jakim my "widzimy" nasze czolgi. Co istotne - nie ma wplywu na zdolnosc wykrywania przez nas czolgow wroga.

 

Premium daje +50% Expa więcej , wygrana drużyny +25 % expa ( albo odwrotnie ) , pierwsza wygrana walka danego dnia każdym z pojazdów w garażu podwaja expa .

Premium daje +50% expa oraz +50% kredytow. Wygrana druzyny daje +50% expa. Tak jak wyzej - pierwsza wygrana daje +100% expa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widocznie nietrafiles, albo odbil pocisk bo strzelanie w przestrzen dziala i bez problemu mozna ubic kolesia jak zniknal.

 

Czasami, a czasami odpala swoj maly "pocket universe" i nie ma szans go trafic. No chyba, ze dziwnym trafem zawsze w takim przypadku mi sie "ghost shot" trafia, czyli pocisk wylatuje z lufy i slad po nim ginie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy mi się to tylko wydaje ale Medium tanki po ostatnim paczu zrobiły się jak by MediumHeavy Tankami patrzac u ruskich na czołgi różnica w wyższych tierach względem HP trzyma się w granicach 100HP.Działa w Mediumach sa dość podobne w stosunku do Heavy Tankow czasem nawet takie same różnica to jedynie armor 10-30mm różnicy.Patrząc na mobilność mediumow to zazwyczaj one strzelają nam(nam w HT) po bokach czasem w tył no i problem jest taki ze zadając taki sam DMG lub niewiele mniejszy i będąc bardziej mobilnym mając niewiele mniejszy armor i HP mamy z nimi problem jak z Heavy tankami i teraz zastanawia mnie jedno gdzie jest różnica miedzy Heavy tankami a Mediumami bo różnice obecne miedzy tymi Typami pojazdów mogą wyglądać jak różnice miedzy Tankami Niemieckimi a np Ruskimi tego samego tieru i klasy np jak IS vs Tiger.Rozumiem ze Mediumy nie mogą schodzić na hita ale dla przykładu na T-44 potrzebuje 4 strzały w jego bok IS'sem 3 z 122mm BL9 a np niemieckiego Ferdka ściągam na 3 strzały od przodu tez BL-9.Interesuje mnie słabość mediumow która płaca za swoja mobilność i szybkość bo jak na razie jej nie widzę.Wiem ze 2 mediumy niższego tieru spokojnie zniszczą Heavy tanka Tieru wyższego przy czym żaden z mediumow nie zginie w przeciwieństwie do HT.

Edytowane przez Ns5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

T-44 to dla mnie masakra. Gram wprawdzie na razie tylko Stugiem, ale nijak tego cuda nie potrafię sensownie ugryźć. Miałem ostatnio sytuację gdzie szarżujący T-44 wjechał między mnie a SU-152 prowadzonego przez jakiegoś idiotę który nie ogarniał sprzętu i stał jak ****** nie robiąc wiele. Z odległości dosłownie 2-4m wpakowałem w T-44 dokładnie 8 pestek od frontu, żadna nie odbiła się, ze dwie to były krytyki i zebrałem mu jakieś 60% HP, aż IS nie dojechał i go nie dobił. Mój fuks, że gość wolał strzelać stojącego jak (_|_) SU, a nie zdjął mnie jednym strzałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

T-44 ? To chyba tych HT na tier 5 i 6 ;)

To juz bardziej mozna sie bac Pantery bo otwiera tier 8 od frontu.

 

No to TY chyba Mediumami śmigasz bo ja IS-3 z wszystkim na Max mam Problem z T-44 a potrafię załatwić SAM takie cuda jak JT,IS-4... gdzie stanowią dla mnie takie samo zagrożenie jak jeden T-44 po prostu za mały DMG jest albo za Duzo HP maja Mediumy jak by współczynnik penetracji mnożył się x dmg to by było ok w sensie czym mniej do przebicia tym większy dmg wchodzi.

 

Ja grałem w nocy dostałem 500golda :)

Edytowane przez Ns5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą poprawiłem rekord mojej najlepszej bitwy w grze - 2005 expa i 62,5k kredytów : )

 

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

 

 

Tylko z tym expem to... mam premium, a wygląda tak, jakby mi policzyło normalnie, bo mam ten wynik w statystykach, dziwne... albo czegoś nie rozumiem? [ ;

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Muszę sobie darować tą grę (na dzisiaj), wybieram Tigera i scout, tylko artyleria była gorsza, KW/3601 podobnie. Zainwestowałem w amerykańca Lee i przed ostatni w bitwie, czy ja mam przyklejone do profilu "mięso armatnie"...

 

Czemu od razu scout? Niepotrzebnie sie zafiksowales, ze ten ostatni to moze tylko scoutowac, jedziesz po prostu za ciezszymi i albo oslaniasz im tylki, albo uzupelniasz ich ostrzal wychylajac sie im zza plecow; raz tak zalatwilem T29 od full do zera w VK3601 do spolki z Tigerem - on sie wychylal+strzal - ja sie wychylalem+strzal - on sie wychylal itd. Biedny T29 nie wiedzial w co ma strzelac pierwsze, bo bez przerwy prawie obrywal.

 

Jak gram Pz IV i trafie na bande schabow, to wlasnie tak robie, ostatnio skosilem w ten sposob 600 expa przy przegranej bitwie (zloilem T-28 i Stuga, nadgryzlem VK3601 i jakiegos ISa).

 

Jasne, czasami zdarzy sie bitwa, ze zastrzela Cie krzaki albo ktos nie da sie nabrac i skasuje najpierw Ciebie ;) ale coz... shit happens.

 

@metal - bonus za premium jest juz wliczony, wiec liczy sie do statystyk. Nie wlicza sie tylko bonus za pierwsza wygrana bitwe dnia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...