Małpożer Opublikowano 25 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2011 Tyle ze taki Hetzerek nie za bardzo jest do walki w pierwszej linni. Ale zaczne chyba jezdzic zaraz za pierwsza linia. Dzisiaj udalo sie 15% urwac KW, ale tylko dlatego ze w tyl wiezy mu wypalilem :-P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banzai Opublikowano 25 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2011 Wygraliśmy ale to lekka przesada, dobrze że będzie ograniczenie do 2 artylerii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eclipse Opublikowano 25 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2011 u nas w klanie na to mowia arty-party ;) strach sie ruszyc ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
birdman Opublikowano 25 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2011 W robocie chciales grac? ;] Ja teraz biore sie za drzewko Heavy German ... No taki plan mialem ;) W koncu jagtiger sam sie nie zrobi ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 25 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2011 A moze wieczorkiem jakas kompanie zagramy?? tier 6-9... ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 25 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2011 co znaczy 6-9. tiery? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 25 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2011 No tak ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
El Gato Opublikowano 25 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2011 Widzę że linka do nowego drzewka niemieckiego już ktoś podał to nie będę dublował. A co do pozostawienia w garażu panthery 1 oczywiście nie mogę znaleźć gdzie o tym czytałem :/ . No nic, będzie jak będzie. Jak zostanie to git, jak zabiorą to też nie będzie grozy. Co do osłabienia to niestety smutna konieczność... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom256 Opublikowano 25 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2011 (edytowane) Każda krótkolufowa armata ma kiepską celność, to wynika z konstrukcji tej broni. Stąd nie nadają się one do kampienia na tyłach tylko do aktywnej gry. Ale jak już walną ;) Ja kampię ze 10,5. Jak rąbnie do średniego czołgu nie ma. Czasami trzeba dobić :/ Czas przeładowania bardzo długi. Moza zrekompensować wyszkoleniem załogi i dodatkowym sprzętem, zmniejszającym tez czas o 10%. Pogram jeszcze tym najdroższym działem, zobaczymy. @EDIT: 10,5 jednak najlepsza. Edytowane 25 Lipca 2011 przez tom256 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 25 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2011 Widzę że linka do nowego drzewka niemieckiego już ktoś podał to nie będę dublował. A co do pozostawienia w garażu panthery 1 oczywiście nie mogę znaleźć gdzie o tym czytałem :/ . No nic, będzie jak będzie. Jak zostanie to git, jak zabiorą to też nie będzie grozy. Co do osłabienia to niestety smutna konieczność... Jest to na blogu Overlorda i gdzieś w newsach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małpożer Opublikowano 25 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2011 Juz sie nieco wczulem w to 105 i idzie juz o wiele lepiej. Jeszcze 6k expa i Stug III. Mam nadzieje ze bedzie jeszcze lepszy niz hetzer. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 25 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2011 jest lepszy ale z tym dzialem ktorego nie wiezmiesz na wyzszy tier;] sztuka dla sztuki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 25 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2011 Stug III to dosyć dobry TD - opancerzenie Hetzera , ruch działa nie wiele mniejszy niż w Marderze , dosyć żwawy , szybciej się obraca , więcej HP i większy zasięg widzenia niż Hetzer . Do stuga warto założyć armatę 75 mm StuK L/70 . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4r Opublikowano 26 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2011 ...i wręcz uwielbiam, jak jakiś naiwniak wyjeżdża na mojego tygrysa przekonany o swojej niezniszczalności. Darmowy hint dla StuGowców: dwa strzały w przód :lol: Oj, ilu ja już takich kozaków widziałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
birdman Opublikowano 26 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2011 Stug III to dosyć dobry TD - opancerzenie Hetzera , ruch działa nie wiele mniejszy niż w Marderze , dosyć żwawy , szybciej się obraca , więcej HP i większy zasięg widzenia niż Hetzer . Do stuga warto założyć armatę 75 mm StuK L/70 . Wczoraj wlasnie zapodalem do mojego stuga ta armate. W koncu jestem w stanie posmyrac ciezkie czolgi :) A stug jest przede wszystkim szybszy od hetzera o sie strasznie przydaje do ciach!nia jak sie kogos nie ubije ;) A moze wieczorkiem jakas kompanie zagramy?? tier 6-9... ?? Nie bylo cie ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lancer Opublikowano 26 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2011 ...i wręcz uwielbiam, jak jakiś naiwniak wyjeżdża na mojego tygrysa przekonany o swojej niezniszczalności. Darmowy hint dla StuGowców: dwa strzały w przód :lol: Oj, ilu ja już takich kozaków widziałem. To działa też w drugą stronę. Ilu to ja widziałem kozaków w Tygrysach ;) Tygrys ma wytrzymałość koło 1400, Stug tylko 350 więc z czym do ludzi... Za to nadrabia kamuflażem i zwinnością. Raz taki przekonany o swojej wyższości przerżną bitwę sam na sam. On koło 60-70%, ja połowa wytrzymałości. Po 8 kulkach miał dość :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 26 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2011 Tygrys ze swoim HP może iść na czole natarcia - zależy jakie rozdanie się trafi . Stug tak jak większość TD w grze przeznaczony jest do ataków z zaskoczenia , campowania ; sam jak grałem w nim w becie to rzadko kiedy ruszałem do ataku , prędzej zajmowałem dogodne miejsce i czekałem na ofiary . Kamuflaż jest podstawą przy graniu TD . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lancer Opublikowano 26 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2011 Zgadza się. Tylko należy pamiętać, że nie ma niezniszczalnych pojazdów. Jak ktoś jest debil to grając HT i będąc na szczycie listy może szybko przerżnąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4r Opublikowano 26 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2011 To działa też w drugą stronę. Ilu to ja widziałem kozaków w Tygrysach ;) Tygrys ma wytrzymałość koło 1400, Stug tylko 350 więc z czym do ludzi... Za to nadrabia kamuflażem i zwinnością. Raz taki przekonany o swojej wyższości przerżną bitwę sam na sam. On koło 60-70%, ja połowa wytrzymałości. Po 8 kulkach miał dość :P Nie moja wina, że głupich ludzi w StuGach widzę bardzo często... siedzą w krzakach (nawet nie za kamieniami) i wystawiają się niepotrzebnie skautom, nieświadomi chyba tego, że z 600-800m dowolny tygrys (i nie tylko) z długim działem potrafi zdjąć im ponad połowę hp. Nawet jak gram easy eight, trafiają się nader często tacy przekonani o swojej zajebistości. Dopiero skarcenie w postaci dwóch krytycznych trafień trochę studzi ich zapędy... tylko że w tym momencie kończy się namierzanie ich przez artę i mają po zawodach. A wtedy pozostaje im koncert na otwartym "cheater, noob, f..n arty" itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lancer Opublikowano 26 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2011 (edytowane) W tej grze raczej nie ma możliwości zdjęcia kogoś z 800m. Po linii prostej to jednostkowe przypadki żeby nawet na 600m widzieć zwłaszcza, że Tygrysem nie widzisz dalej jak na 500m. Ponad połowa map ma rozmiar 800x800m, reszta 1000x1000. Edytowane 26 Lipca 2011 przez Lancer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 26 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2011 Tia - zdjąć kogoś z 600+ m jak zasięg widzenia to max. 500 m . Takie bajki to tylko w Erze - takie coś to w zasadzie arty może robić , albo jak ktoś ma wyjątkowe szczęście ( czyt. dokładne info o pozycji delikwenta ) . Tygrys I ma zasięg widzenia 400 m ( po upgrade wieży 420 m ) - nawet jak ma lornetkę to max. zasięg 500 . KT ma normalnie zasięg widzenia 460 m . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4r Opublikowano 26 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2011 Nie ma możliwości, a jednak to robię <_< Nie trafiam jakoś dzisiaj tygrysem na takie sytuacje, ale zerknijcie na te screeny z pzIV. 420m, nie mam lornetki. 507m i ciągle go widzę. :blink: Tak, mam telefon w Erze. Btw, screen zrobiony tuż po moim wystrzale i trafieniu. Dwa kolejne chybiły, dwa następne już nie, chociaż ostatni poszedł już po jego zniszczeniu (ktoś inny strzelił jak naciskałem spust). I co? Dalej zdjęcie czegoś Tygrysem z dużej odległości, po przekątnej mapy (gdzie przy 800m mamy przekątną ponad 1000m) uważacie za coś niemożliwego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 26 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2011 Zdarzyło ci się to kolejny raz lub kilka razy ? Może błąd gry albo źle pokazuje odległość , chyba że coś się zmieniło w kwestii zasięgu widzenia . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 26 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2011 Z czasów bety: http://forum.purepc.pl/post-a32681-shot-004jpg.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Havoc Opublikowano 26 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2011 No ale co jest z tym zasięgiem widzenia takiego. Może tu chodzi teżo zdolność wykrycia wroga a nie coś takiego. Nie chcecie mi powiedzieć że balansując na granicy zasięgu będzie mi się czołg w celowniku pojawiał i znikał jak za magiczną kurtyną? Sam nie raz głupim BT-2 waliłem w malutkie kropki w celowniku które przy bliższym poznaniu nazwałbym czołgami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 26 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2011 @ Havoc Niestety gra ma bugi i to czasami ogromne . Strzelające krzaki ( TD + siatka maskująca + skill maskowanie na 75+% u wszystkich członków załogi ) , znikające lub pojawiające się z nikąd czołgi 5 m od ciebie , nieśmiertelne czołgi itp. Teoretycznie max. zasięg widzenia to 500 m ( bynajmniej tyle pisze przy lornetce i pokrytej optyce ) , w dodatku w grze nie ma pojazdu o widoczności większej niż 500 m . To musi być kolejny bug gry albo zasięg widzenia jest w rzeczywistości większy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4r Opublikowano 26 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2011 (edytowane) To nie jest bug, tylko radio o.O Przecież na tej zasadzie artyleria może w ogóle strzelać do dalekich celów. A jeżeli artyleria widzi czołgi poza zasięgiem swojego widzenia (który dla mojego su-5 to marne 350m), to równie dobrze mogę to samo zrobić czołgiem i strzelać, o ile cel nie jest czymś zasłonięty. Zresztą... klik. Zagrajcie sobie czymś małym, to zobaczycie jak czasem znikają ludzie z teamu, jadący drugą stroną mapy. Edit. Prawda jest taka, że niewiele osób docenia radio, a to jest od długiego czasu rzecz, jaką rozwijam zaraz po wieży i armacie. Edytowane 26 Lipca 2011 przez m4r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 26 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2011 Bez dobrego radia to g... się zdziała, taka prawda. Ja natomiast czasami mam sytuacje, że widzę wrogiego blipa na minimapie, a na głównym ekranie nie mam nikogo podświetlonego (mimo, że widzę scouta). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 26 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2011 (edytowane) Z czasów bety: http://forum.purepc....hot-004jpg.html z czasow bety :) 507m i ciągle go widzę. :blink: widzisz go bo widza go inni. gdyby nie oni nie bylbys w stanie go zauwazyc na odleglosci 500m+ Edytowane 26 Lipca 2011 przez Sarkazm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trawienny Opublikowano 26 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2011 Dla zainteresowanych jak dziala radio - ciekawy obrazek: 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...