Skocz do zawartości
Dziobak

World of Tanks - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Widoczność zawsze daje Ci strategiczną przewagę. Jeżeli za złoto zdejmiesz potem wentylację aby przełożyć na SU-152 to czemu nie.Ja bym jednak wybrał zestaw WestCoach.

 

Tak wyposażenie wędruje do kolejnych pojazdów w drzewku, założę wentylację zamiast lornety, kiedyś jak wyszkole załogę w maskowaniu będę mógł zrezygnować z siatki i wtedy wróci lorneta do łask.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś czytałem, że gdy załoga ma 100% maskowania to siatka nie działa lub ma znikomy wpływ na maskowanie pojazdu.

 

Swoją drogą, to mogliby przestać się wydurniać i oficjalnie podać tego typu statystyki, co jak i z czym się kombuje itd. A tak mamy festiwal domysłów i "gdzieś słyszałem". Najśmieszniej było, jak sam Overlord się na tym przejechał, bo twierdził, że lornetka się sumuje z coated optics, po czym się dopytał u devsów i wyszło, że jednak się nie sumuje. :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pochwale się, a co tam T29 x5 exp :D szkoda iż nie powyżej 10k exp...

 

Dołączona grafika

 

Ja wróciłem do s-51 z ob-212 właśnie ze względu na zarobki i spokojnie wychodzi na + nawet na przegranych bitwach, chyba że nic nie trafisz ani uszkodzisz ;)

 

Pytanie z premium czy bez?

Edytowane przez Sturmovik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z siatki nigdy nie warto rezygnować ;) Szczególnie, że na SU-152 będziesz chciał być w miarę z przodu.

A ja zrezygnowałem z siatek na wszystkich pojazdach. Mam ich cały zestaw w magazynie ale została tylko na hummelu. Za to robię wszędzie jako pierwszy perk cammo i używam lornet. % zwycięstw w ostatnich bitwach wzrósł znacząco i wyraźnie poprawia mi się średnia. Odrobiłem stratę 250 bitew w plecy i już jestem na plusie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam siateXy na większości - są najtańsze, a camo robię praktycznie w każdej załodze dopiero na samym końcu.

Jak będzie w końcu T34 premium (może w tym stuleciu), no i jak będzie przyzwoicie zarabiał, to podreperuję budżet i kupię optykę do niektórych maszyn. Na razie zbieram już drugi tydzień marne 2kk na panterę 2, bo cały czas coś innego wypada (t-34-85, promo na jagdpanterę, promo na tygrysa p, etc.).

 

Wczoraj się wkurzyłem na Hummelu.

Mam pecha do tej arty ostatnio:

- jestem na mapce, gdzie pocisk leci godzinę i przeciwnika zdąży (mimo mojego oznaczenia celu) zdjąć jakiś czołg >>> trafiam we wrak

- jestem z durnym teamem, który (ostatnio 8 czołgów) nie potrafi się wstrzelić w T-50 i ginę na starcie (zdjąwszy skauta i oberwawszy od przeciwnej arty)

- współczynnik szczęścia + lagi sumują się i widzę jak pociski spadają wszędzie, tylko nie w cel.

 

Wczoraj trafiła mi się campinovka, gdzie pocisk leci po przekątnej - meeeeega długo.

Wtopiłem pod rząd 8 strzałów, z czego trzy we wraki (jakieś wariactwo - taguję cel i tuż po moim strzale lecą w jego kierunku pociski całego teamu). Nie wiem, są dni kiedy nic nie idzie ustrzelić.

Zarobiłem na tej bitwie cały tysiąc (po odjęciu kosztów ammo) i wyłączyłem kompa w cholerę nawet nie robiąc DD na innych czołgach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pecha do tej arty ostatnio:

- jestem na mapce, gdzie pocisk leci godzinę i przeciwnika zdąży (mimo mojego oznaczenia celu) zdjąć jakiś czołg >>> trafiam we wrak

 

Tak to potrafi dobić, masz 15 pocisków , a połowa leci we wraki po mimo tagowania. Ale jak drużyna przegrywa to pierwsze co to zjeby na artę, bo ma zero killi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo taka prawda. Dobra arta przechyla szalę zwycięstwa i to znacznie. Jak jakiś amator nie potrafi się dobrze ustawić na planszy i nie uważa na kontry to jest bezużyteczny dla drużyny.

 

Jasne 14 czołgów może nie mieć kilii, ale arta musi mieć z 5, bo inaczej jest bee. Arta wspomaga, a nie jest lekiem na głupotę reszty teamu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A najgorsi są ci (tyczy się to nie tylko arty) którzy zamiast zadać powiedzmy ~1000dmg IS4 to wolą strzelić i zaliczyć fraga na KW3 a później się dziwią że przegrana mimo że maja tyyyyyyyyle fragów ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jasne, że jak drużyna [gluteus maximus] to i najlepsza arta nie pomoże. Co nie zmienia faktu, że brak wyobraźni ludzi jest wkurzający. Skoro taguję cel, to znaczy, że w niego strzelam, więc należy się zająć czymś innym. I tu wcale nie chodzi o to, że jako arta mam mieć 100% trafień - tylko przeładowanie i przycelowanie trochę zajmuje i jak wyrżnę we wrak, to potem znowu jestem wyłączony z akcji na 20 (Hummel) do ok. 50 (S-51) sekund.

 

Artyleria IMHO powinna być pozycją obowiązkową dla każdego gracza, przynajmniej jedna - znacząco poprawiłoby to świadomość możliwości tejże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo taka prawda. Dobra arta przechyla szalę zwycięstwa i to znacznie. Jak jakiś amator nie potrafi się dobrze ustawić na planszy i nie uważa na kontry to jest bezużyteczny dla drużyny.

 

Ależ ja przechylam szalę zwycięstwa.

Tylko akurat nie wtedy, kiedy biję w dymiące szczątki, bo jakiś matoł ubił otagowany czołg ze zdjętą gąsienicą, który miałem w 100% w celowniku. Ofc ten sam matoł potem ma pretensje do mnie, bo nie zajął się jakimś kolesiem stojącym za budynkiem w taki sposób, że on mógł go zjechać, a ja mogłem jedynie bić w dach.

 

Tak samo nie rozumiem skautów, którzy jęczą "artyleria nie strzela, a ma cały przeciwny team wystawiony". Cały przeciwny team z wyjątkiem ich artylerii. Jak jestem na mapie sam, to nie oddam ani jednego strzału do czołgów zanim mi nie wykryją arty. Jedyny wyjątek, to nieruchomy czołg z top 3 listy i nieruchomy skaut/żabojad, z grupy "trudny do zniszczenia".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

~12:10 kumpel strzela celuje tam gdzie ja pełne skupienie celownika po czym ja patrze gdzie on strzelił i nie dowierzam... ~11:18 strzelam ja pocisk ląduje około 50m dalej licząc końcowy obszar kolka(krzaki obok) 10:50 Ciągle ten sam bug naszczęscie po tym strzale wszystko wraca do normy co wy na to ? Download 20120215_1557_germany-G_Panther_hills12=11.wotreplay from Sendspace.com - send big files the easy way

 

 

Bo taka prawda. Dobra arta przechyla szalę zwycięstwa i to znacznie. Jak jakiś amator nie potrafi się dobrze ustawić na planszy i nie uważa na kontry to jest bezużyteczny dla drużyny.

 

Ty tym swoim Pattonem w takim razie po 1 min gry powinieneś być martwy w ich bazie bo medium są po to aby spotowac. Co z tego ze mam 0 kili jak mam pozabierane 50-70% hp na 5-6 czołgach.Albo widzę Asów którzy graja medem jak HT czyli wystawia ryj i strzela w walce 1v1 oc HT odbija a noob dostaje po ryju...

 

m4r skauty zazwyczaj lecą giną w pierwszych 20-30 s a arta laduje 40s xD

Edytowane przez Ns5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zależy jeszcze która, taki Hummel strzela co niecałe 19 sekund. Ostatnio wyciągnąłem T-50 z garażu, mapa Fiordy, zaczynam po wschodniej stronie koło miasteczka. Poleciałem środkiem między górami od razu jak się bitwa zaczęła, doleciałem do wrogiej bazy, wyspotowałem arty, zanim przejechałem przez mostek jednej już nie było, druga zginęła z mojej ręki. Czas operacyjny 30 sekund. Bardzo chciałbym w tym momencie widzieć czat drużyny przeciwnej. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

~12:10 kumpel strzela celuje tam gdzie ja pełne skupienie celownika po czym ja patrze gdzie on strzelił i nie dowierzam... ~11:18 strzelam ja pocisk ląduje około 50m dalej licząc końcowy obszar kolka(krzaki obok) 10:50 Ciągle ten sam bug naszczęscie po tym strzale wszystko wraca do normy co wy na to ? Download 20120215_1557_germany-G_Panther_hills12=11.wotreplay from Sendspace.com - send big files the easy way

(...)

m4r skauty zazwyczaj lecą giną w pierwszych 20-30 s a arta laduje 40s xD

 

Jeszcze nie oglądałem, ale po opisie chyba wiem o co chodzi. Replaya już chyba nie mam, ale - strzeliłem raz i... pocisk nie trafił w widoczny na ekranie obszar :mur:

100% otwartej przestrzeni po drodze :blink:

 

Co do skautów- już się przyzwyczaiłem, że jadą od razu, więc najwyżej się przesuwam odrobinę do tyłu i przygotowuję do strzału jak tylko widzę że koleś wypada jakby go wrzątkiem oblali. Na szczęście ładuję szybciej, niż on jest w stanie dowolną mapę przejechać, więc jeszcze nie ma tragedii... niech ginie.

Czasem tak jest nawet lepiej, bo jak wypadnie od razu, to może wpaść w jakieś krzaki i się zamaskować, wyspotować jadących, a potem jeszcze wpaść do ich bazy i wyspotować ukrytych, w tym artę. W sumie takich skautów cenię, bo doskonale wiedzą co robią, a nie jadą żeby odbębnić bitwę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NA pierwszy rzut oka szczególnie przydatne mogą być:

Dowódca

Szósty zmysł - Perk

 

Specjalny wskaźnik na interfejsie będzie pokazywać czy pojazd został wykryty.

i

Cała Załoga

Towarzysze Broni - Perk

 

Jeśli wszyscy załoganci mają tego perka, dostają bonus do wszystkich umiejętności. Perk przestaje działać, gdy któryś z załogantów zostanie ranny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja się pochwale właśnie robię expa x5. Ani razu nie udało mi się przekroczyć 1,5k expa, wliczając w to 8 Tygrysa 2.

Za to mogę się pochwalić rekordową ilością dingów, ostatnia walka 4/4 więcej nie dożyłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ostatnio po 6ciu dingach trollgunem (KW), 2hitach 0-HP, (może trudno uwierzyć ale udało mi się oddać 10strzałów) i O dmg w całej bitwie :/ dałem se pare dni urlopu od WOT... ale! idzie łikend co tu robić? pucu-pucu tanki i do boju ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...