teraw Opublikowano 19 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2014 Zalecane: Core 2 Duo 2.5 GHz Czyli powinno trzymać pełną płynność w co najmniej wysokich detalach i koniec tematu. Jeśli tak nie jest, to niech producent albo zmieni wymagania wypisane na stronie, albo zrobi porządek z optymalizacją, bo na chwilę obecną wymagania podane na stronie mają się nijak do rzeczywistości, czyli jest niedoróbka. Gdyby pisało zalecane: Core i7, to ok, mam słaby procek, ale pisze c2d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 19 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2014 Czy ty się dobrze czujesz? W 99% gier zalecane wymagania są oderwane od rzeczywistości. Nie brakuje gier gdzie 290X czy GTX780 wymiękają a jakoś w wymaganiach próżno szukać takich wpisów. Jaki ostatnio był hałas jak pojawiły się wymagania Watch Dogs a być może pierwszy raz deweloperzy podali prawdziwe dane.Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G73 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2014 Tak czy inaczej z "kazda" aktualizacja wymagania sprzetowe rosna, a same aktualizacje wychodza tak czesto ze co rok trzeba bedzie sobie ulepszac kompa zeby pograc bez nerwow Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 19 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2014 Efektów przybywa a jeden rdzeń dalej w modzie. Im więcej będą dokładać tym bardziej będą rosły wymagania, proste. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciem Opublikowano 19 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2014 Nie tak dawno na moim kompie moglem sobie pozwolić na granie na maksymalnych detalach w 1680x1050 majac ok 40-45 fpsow. Teraz musiałem mieć srednie detale i nizsza rozdzielczość aby sobie tyle klatek zapewnic. Zmiana procka na i3 3,4 GHz znacznie pomogla teraz przy srednich detalach mam ok 60 fpsow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik86 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2014 Teraz już mam w [gluteus maximus] te ich efekty, wk..wiłem się i wywaliłem te grę. Poziom na NA znacznie spadł, a mi się już nie chce uczestniczyć w tym procederze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dbq Opublikowano 20 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2014 Z optymalizacją poczekajmy do 9.0 .. ponoć ma być już obsługa wielu rdzeni, zobaczymy co to zmieni w odczuciach z gry. Ja na kompie swoim stacjonarnym raczej nie gram, chociaż na minimalnych w full hd jest w miare stabilnie, 35-40fps.. nie jest to jednak zbytnio komfortowe. Moja gra raczej skupia się na laptopie z podpisu.. na którym i tak mimo wszystko w fullhd muszę grać na standardowej grafice, bez żadnego wygładzania, ale jednak wszelkie możliwe do zmiany opcje na tej standardowej grafice mam na max.. jak zmienię grafikę na poprawioną, to nie za bardzo da się grać. Niby podczas jazdy ok, fps dużo, ale jak zaczynają się wystrzały, wybuchy, to się grac nie da wcale. Odpaliłem ThrottleSTOP i potraktowałem grafikę MSI Afterburnerem.. i na tej standardowej + wszystko możliwe na max bez wygładzania w fullhd mozna spokojnie sobie grać 45-80fps. Temperatury CPU i GPU nie przekraczają 85*C, nie jest źlechyba, mam spory zapas. Z chęcią bym zmienił grafikę na jakąś mocniejszą, ale chyba nie jest w slocie MXM, a wymiana wiąże się z modyfikacjami odprowadzania ciepła.. a to już grubsze sprawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 20 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2014 multicore support will not come in 9.0 – it will come later, it’s being developed Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dbq Opublikowano 20 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2014 awwwwww shit -_- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leven Opublikowano 20 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2014 Hmmm... właśnie uruchomiłem WOT i jak jestem w garażu, to mam wykorzystane dwa rdzenie na I3 3220 WIN 8.1 64 bit. Wygląda na obsługę wielordzeniową Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4r Opublikowano 20 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2014 Hmmm... właśnie uruchomiłem WOT i jak jestem w garażu, to mam wykorzystane dwa rdzenie na I3 3220 WIN 8.1 64 bit. [.img=http://gamesign.pl/uploads/imgs/thumb_pre_1390221347__untitled.jpg] Wygląda na obsługę wielordzeniową Jeden rdzeń jest dla WoTa, drugi kopie bitcoiny i doge dla SerBa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bamboocha Opublikowano 20 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2014 Jeden obsługuje klienta a 2 samą grę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leven Opublikowano 20 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2014 Nie tak dawno (przed ostatnim patchem) sprawdzałem wątkowość i jeden rdzeń pracował na 99-100%, reszta ledwo była użyta. Teraz dwa rdzenie są bardzo podobnie obciążone. Może coś zrobili w kierunku obsługi wielowątkowej ? Sprawdźcie u siebie i pokażcie użycie CPU z gry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 20 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2014 Jest tak jak było. Jeden rdzeń na 95-100% i drugi 20-30%. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4r Opublikowano 20 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2014 Nie tak dawno (przed ostatnim patchem) sprawdzałem wątkowość i jeden rdzeń pracował na 99-100%, reszta ledwo była użyta. Teraz dwa rdzenie są bardzo podobnie obciążone. Może coś zrobili w kierunku obsługi wielowątkowej ? Sprawdźcie u siebie i pokażcie użycie CPU z gry. WoT nie ma wielordzeniowości, tylko wielowątkowość - i to w takim stopniu, w jakim poradzi sobie z nią system operacyjny. Jako że vista i nowsze mają poprawioną obsługę wielu wątków, mogą je puścić na różne rdzenie, ale w ograniczonym zakresie. Przez to na niektórych procesorach może się wydawać, że proces działa na 1 i 1/2 rdzenia, albo coś takiego. U mnie wygląda to tak: Na wierzchu okno z użyciem rdzeni, na drugim planie dane dla samego procesu, przy czym nie mogę tego wykresu włączyć dla każdego rdzenia z osobna, więc trzeba sobie tłumaczyć jako 1 rdzeń = 25%. Poza tym, jakoś dziwnie wyskalowany jest ten wykres - dlatego wylądował na drugim planie. I teraz tak: - Górka na początku to start gry, - Później alt + tab (to tam, gdzie zużycie cpu spada mocno w dół), żeby poustawiać sobie okna procexplorera na ekranie i znowu wejście w grę + odpalenie tutoriala + kręcenie kamerą w prawo/lewo + jazda + strzelanie... nic ciekawego 2. Kolejne screenshoty - ciekawostka: Wykorzystanie karty graficznej - wszystko podpisane, ale dla jasności: W battle tutorialu moja karta graficzna odpoczywa. Jeden screenshot to lajtowe kręcenie kamerą, drugi to przejechanie tutoriala, przejazd przez wodę, strzelanie, etc... Zejście na wykresie gpu do zera to już po wyłączeniu gry. 3. Info o procesie. Jak widać, możecie zapomnieć nawet o procesorach x64. Ta gra to 32 bity (captain Obvious to the rescue!) A gdyby ktoś był ciekawy, dlaczego tutorial, a nie bitka na żywo... otóż dlatego, że moje łącze od kilku dni działa tak: (z telefonu, bo linuxowy/androidowy ping jest lepszy od windowsowego) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leven Opublikowano 20 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2014 Nie łatwiej by Ci było uruchomić jeden monitoring, np. Afterburnera ? Tam jest wszystko :) Nie wiem dla czego, ale teraz jak zagrałem, to mam w użyciu dwa rdzenie i troszkę HT. Oczywiście ogromna większość obliczeń gry siedzi na jednym rdzeniu i tu widać, że u mnie brakuje MHz (mam I3 3220 na stock 3.3 GHZ). Ale zapotrzebowanie na CPU jest rozłożone na drugi rdzeń, co widać na fotkach. Może dla tego, że mam WIN 8.1 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4r Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2014 Nie łatwiej by Ci było uruchomić jeden monitoring, np. Afterburnera ? Tam jest wszystko Nie będę ściągał i instalował czegoś, co przyda mi się raz (do zrobienia screenów), a przy tym z wyglądu przypomina połączenie Korwina i Nicki Minaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heisenberg Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2014 Panowie od godziny mam problem z WoT Chciałem odpalić grę i wyskoczył mi taki komunikat Odinstalowałem grę, wyczyściłem rejestr. Odpaliłem WoT installer i po zakończeniu instalacji pojawia się to samo. Pierwszy raz się z tym spotykam. Panowie co robić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leven Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2014 Sprawdź, czy masz wszystkie biblioteki DirecX: http://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx?id=35 Sprawdź środowisko C++: http://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx?id=39305 Przeskanuj system programem DLL Fixer i wykonaj "naprawę" brakujących bibliotek: http://www.dll-files.com/fixer/ To na początek :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heisenberg Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2014 Ok, już sprawdzam ale jeszcze rano mogłem normalnie grać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leven Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2014 System potrafi się zdegradować w mgnieniu oka i to bez naszej ingerencji. Wystarczy jakaś aktualizacja MS, wirus, błąd dysku, itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heisenberg Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2014 Problem rozwiązany :) Dll-Fixer wykrył 15 błędów, które naprawił. Dodatkowo zdefragmentowałem rejestr. Ale po tym nadal nie mogłem odpalić. Okazało się, że głownym winowajcą był Windows Update. Odinstalowałem te aktualizacje: KB2847204 KB2835174 KB2830290 KB2829361 KB2820331 KB2820197 KB2813956 KB2804579 KB2798162 i wszystko śmiga, właśnie instaluję od nowa WoT. Później będę instalował każdy z tych update'ów pojedynczo i zobaczę, który jest wadliwy. Gdyby któs miał podobny problem to proszę uważać na te aktualizacje. Dzięki leven za pomysł z dllfixerem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leven Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2014 No ale mamy uruchomioną opcję aktualizacji automatycznych i nie mamy problemów z WOT. Mam co prawda świeżo zainstalowany system, ale powinieneś mieć takie same aktualizacje, jeżeli korzystasz z WIN 8.1: BTW... nawet dobrze, że sobie zainstalujesz najnowszego klienta gry, bo u niektórych użytkowników aktualizacja patchy robi problemy. Ty masz teraz pełną wersję gry :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heisenberg Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2014 (edytowane) Ja mam Win7 x64 Edit: Panowie mam wielką prośbę do kogoś kto używa modów. Może mi ktoś wrzucić paczkę z samym hitlogiem, minimapą i celownikiem jimbo? Edytowane 21 Stycznia 2014 przez Heisenberg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leven Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2014 (edytowane) Nie stety nie mam paczki, o którą prosisz, za to mam do Ciebie pytanie, czy posiadasz w garażu może T29 VII tier USA ? Chodzi o to, że mam skórkę do tego czołgu, ale nie chce się wgrać do gry i nie potrafię sobie z tym poradzić. Jak masz T29, to bądź taki miły i wypróbuj tę skórkę i ten mod początkowy gry http://www.sendspace.pl/file/a17b04002e4edf7dbc73b09 Dzięki. Tutaj masz coś na temat celownika Jimbo: http://worldof-tanks.com/j1mb0-s-crosshair-mod-2/ Tutaj jakiś chłopaczek instaluje paczkę z modami: http://www.youtube.com/watch?v=NZF2RfO1_M0 http://adf.ly/bTY5R Jak otworzysz ten link, to poczekaj parę sekund i kliknij w prawym górnym rogu Skipp ADD... uruchomi się pobieranie moda. Edytowane 21 Stycznia 2014 przez leven Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heisenberg Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2014 Dzięki. Niestety nie mam tego czołgu, jestem dopiero na początkowej fazie gry, na najniższych tierach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leven Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2014 No nic... dzięki. Wgrałeś moda, którego zalinkowałem wyżej ? Ja wgrałem i użyłem paru opcji, miedzy innymi zmiana wyglądu drużynki. Teraz mogę grać No ale nie da się zmienić skórki czołgu i nie wiem dla czego. Skórkę mam skopiowaną do res_mod, tak jak powinno być: Czy robię coś źle ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metal Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2014 No ale nie da się zmienić skórki czołgu i nie wiem dla czego. Skórkę mam skopiowaną do res_mod, tak jak powinno być: ... Czy robię coś źle ? Tak ; ) 1. Prawidłowa ścieżka wygląda tak: X:World of Tanksres_mods0.8.10vehiclesamericanA11_T29 2. A pliki w tym folderze powinny wyglądać tak: T29T29_crashT29_NMT29_SM 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leven Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2014 (edytowane) Zaraz spróbuję EDIT: konto działa i jest skórka Dziękuję !! p.s.. normalnie przez te gry sieciowe, można zawału dostać EDIT : mam jeszcze jedną prośbę, jak już tu jestem, bo nie mogę znaleźć odpowiedzi w sieci. Chodzi o ekran logowania w WOT... chciałbym zmienić fotkę na inną. Wiem, że jest to obraz png., ale gdzie to zmienić ? Proszę o wskazówkę. O te logowanie mi chodzi: Raz i tylko raz pojawiło się ciekawe tło i chciałbym takie lub podobnie piękne mieć na stałe EDIT : dobra, już opanowałem zmianę loginu. Trzeba tak: 1. wchodzimy do folderów jak na fotce i wklejamy dowolny obraz png. To wszystko p.s.. bardzo ważne jest rozszerzenie obrazu png. i musi być takie: back_1_without_sparks.png Edytowane 22 Stycznia 2014 przez leven Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mar95P Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2014 Kupiłem dzień premium... nie żałuje :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...