radiergummi Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Właśnie o tym przeczytałem na FTR i nie potwierdzam. Wczoraj rozegrałem kiciusiem kilka bitew standardowych i jedną historyczną i wszystko grało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacimiierz Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2014 To może zależeć od sprzętu albo od ustawień graficznych. Mi właśnie grę wywalało na hellcacie i T-34-85. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teraw Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Jak wiadomo wszedł nowy patch, który poprawia grafikę. W ustawieniach max niestety tracę płynność. Jaki minimum muszę mieć sprzęt, żeby grać w max na full hd? Chodzi mi głównie o procka i grafę, bo reszta raczej zostanie + ile ramu potrzebuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StaryCzłowiekBezMorza Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Ostatnio zakończyłem swoją przygodę z WoWem i zastanawiam się czy World of Tanks jest warte uwagi, ponieważ słyszałem sporo pochlebnych opinii. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć dlaczego ten tytuł warty uwagi i czym wyróżnia się na tle pozostałych MMO? Ile trwa rozgrywka i z jakiej perspektywy jest widok? Jak na grę wpływają mikrotranzakcje i czy długo trzeba grać, aby osiągnąć 'coś' fajnego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Wot to był warty uwagi ponad rok temu , teraz to syf . Czas rozgrywki - czas mapy to 15 minut ale zdarza się że po 7-8 minutach jest po grze , na wyższych tierach szczególnie . Jak masz pecha to dana bitwa skończy się dla ciebie po 2-3 minutach albo nawet i szybciej , jak masz tylko jeden pojazd to czekasz aż skończy się bitwa . Mikrotranzakcje to przede wszystkim konto premium - daje więcej kasy i expa , do tego kupowanie Golda choćby na konwersję expa czy szybsze szkolenie załóg . Da się grać nic nie płacąc i da się dużo osiągnąć choć to trwa , konto premium czy kupno Golda może to przyspieszyć . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teraw Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2014 (edytowane) Mikrotransakcje w wersji mikro - czyli wydasz ok 3 zł raz na 2 miesiące - ułatwiają grę o tyle, że możesz przekładać wyposażenie pomiędzy czołgami i kupić dodatkowe miejsca w garażu. Abonament kilkadziesiąt zł na miesiąc daje ci konto premium, czyli szybciej zdobywasz kasę i expa - szybzy rozwój. Kupno czołgu premium (100-150 zł jednorazowo) daje ci czołg, który jest troszkę słabszy niż inne na tym samym poziomie, ale zarabia ok 3 razy więcej netto. Mikrotransakcje nie dają ci żadnej przewagi nad kimś, kto nie płaci, ponieważ zarówno amunicja premium, jak i lepsze wyposażenie są dostępne również za kasę w grze, w cenach pozwalających na zakup w rozsądnych ilościach. Gra trwa średnio 10 min, oczywiście jeśli głupio zginiesz w pierwszej minucie to twój pech. Widok jest z trzeciej osoby, podczas strzelania przełączasz się często na tryb snajperski, czyli widok z pierwszej osoby, ale tak się raczej nie jeździ. Jeśli się zastanawiasz nad tym, czy zagrać, to po prostu zagraj, jak się nie spodoba, to odinstaluj. Uwaga, prawdziwa gra zaczyna się ok 4 poziomu, pierwsze dwa to taka piaskownica dla nowych graczy. Dojście do 4 to jeden dzień grania, góra dwa, a z kasą na niskich poziomach problemu nie ma żadnego. Jeśli chcesz obejrzeć grę w w praktyce, to polecam pooglądać chwilę jakiś stream. http://pl.twitch.tv/directory/game/World%20of%20Tanks Edytowane 17 Kwietnia 2014 przez teraw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaan Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2014 WItam. Nie wiem jak u was z wydajnością po nowym "p(ł)aczu" (bo inaczej tego nie jestem w stanie określić..) ale u mnie i3 2370m i HD7650 (500/900@720/1100) jakoś nie wyrabia. W porównaniu z ustawieniami średnio-niskimi z 8.11 wypadało ok. 28-30 klatek. Teraz 20-22 i jakoś nie chce więcej, w dodatku na niskich.. Tu się rodzi pytanie. Jak bardzo jest w stanie mi pomóc wymiana proca, powiedzmy na coś w miarę silnym jednym wątku, bo grafiki nie wymienię (wlutowana :(). Czy od razu mam zbierać na lepszy sprzęt ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Grasz na grafice standardowej czy poprawionej? Nawet przed updatem nie osiągałeś grywalnego poziomu FPS, więc szykuj kasę na nowy sprzęt. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaan Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Standardowej. Poziom grywalności jest dość umowny, każdy inaczej na to patrzy. Dzięki za odpowiedź. ps Przed 8.11 miałem nawet 32-36 przy lekko wyższych ustawieniach. Samo to mówi za siebie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2014 (edytowane) Nie ma mowy o grywalności jeśli nie da się płynnie celować a przy FPS w okolicach 30 się nie da. Zjedz z detalami ile się da aż będziesz miał 50-60 FPS. Kumpel w robocie pyka na lapku z i5 i HD 4000 i daje rady tyle wykrzesać z detalami na low/off. @może kmiot, który z niewiadomych powodów minusuje każdego mojego posta odważy się przyznać o co mu chodzi? Edytowane 18 Kwietnia 2014 przez radiergummi 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G73 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2014 (edytowane) Fpsy poszły ostro w dół. Byłem pewny że procek się odkręcił z 4GHz na defaultowe 3GHz i stąd ta czkawka ale niestety nie.Grafika jak wyglądała tak wygląda, przynajmniej ja nie widzę jakiejś kolosalnej różnicy. Gram na średnich. Edytowane 18 Kwietnia 2014 przez rrG73JH Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Gummiemu na 5ghz zaczęło skakać także jeszcze nie ma takiego sprzętu, na którym bo wot działał płynnie ze wszystkim na max. :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G73 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Czaje ale na średnich powinien latać ładnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Kurde az chyba odpale po dlugiej przerwie ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom256 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Ja odpaliłem, na C i7 920 + HD7970 miałem około 20-30 klatek w okienku. Gra wygląda dalej kiepsko, ale jakis tam postęp jest. Po 2-3 godzinach irytacji wyłaczyłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teraw Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2014 No bez kurde jaj. Czyli wychodzi na to, że nie muszę nic kupować, bo co nie kupię, to i tak będzie przycinać... Pięknie. Gry wyglądające 7 razy ładniej chodzą połowę lepiej niż WoT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Bo te gry są dużo nowocześniejsze od strony graficznej - nowoczesny silnik graficzny wykorzystujący wiele rdzeni , obsługa DX10/DX11 itp. Do tego optymalizacja i brak zasobożernych elementów jak np. interfejs napisany we flashu . Podejrzewam że gdyby taka gra miała normalnie stworzony interfejs to by już sporo zyskała . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pc juice Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Na problemy ze spadkiem fps spróbujcie: http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/380688-spadek-fpsmikrolagi-fps-w-09-mozliwe-rozwiazanie-prosze-przetestujcie/ Subiekywnie mi pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teraw Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Tak czy siak - WG daje ciała, jak tylko czołgi z warthundera wejdą w fazę open beta, to tyle mnie widzieli w WoT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bamboocha Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Tak czy siak - WG daje ciała, jak tylko czołgi z warthundera wejdą w fazę open beta, to tyle mnie widzieli w WoTA wie ktoś mniej więcej kiedy? Bo ostatni patch sporo zepsuł. Wysyłane z mojego LT30p za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teraw Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2014 No niestety nie wiadomo. Zamknięta beta jest już od jakiegoś czasu, ale podobno nie ciągle, tylko czasem uruchamiają serwer, więc raczej się nie pogra za dużo. Jak otworzą, to rejestruję się od razu. Kolejną zaletą warthundera jest IMO to, że wszystkie czołgi są historyczne, nie ma prototypów, projektów, czy tylko zamysłów, albo czołgów będących wymysłem WG od początku do końca, bez nawet śladu źródeł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacimiierz Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Jak ktoś jest maniakiem historycznym to może i plus dla niego. Dla mnie wsio ryba czy czołg na prawdę istniał czy nie. Jak wypuszczą world of warships to też sporo okrętów będzie na bazie niezakończonych egzemplarzy albo jedynie zaplanowanych bo ileż tych okrętów było. (wiem jak wyglądały drzewka w navyfield i przypuszczam, że tutaj będą bardzo zbliżone). W grze każdy czołg i tak generalnie ma swoje parametry wyssane z palca żeby zrobić jakieś tiery i żeby to wszystko miało ręce i nogi. To czy balans jest zrobiony lepiej czy gorzej to nie kwestia realności czołgów na ekranie w rzeczywistości tylko chęci twórców. Do mnie specjalnie mechanika warthundera nie przemawia i było o tym już wcześniej wspomniane. WOT wydaje się nieco bardziej arcadowy. Do tego latawce nad głową będą zapewne jeszcze bardziej irytujące niż artyleria. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2014 (edytowane) IMO WTGF i WoT są dla dwóch różnych grup osób. W WoT można grać znacznie agresywniej niż to będzie możliwe w WTGF. W WTGF jak ktoś cię wypatrzy i trafi, to często będzie już pozamiatane, przynajmniej tak to wyglądało na wielu filmikach, które oglądałem z czołgów WT. Dlatego ja pomimo ogromnej liczby bugów i tego co wkur... i tak preferuję WoT'a, niestety tak bardzo się zajęli grafiką, że obecnie mój komp nie jest wstanie zapewnić mi nawet stałych 30FPS i dlatego nie grywam w WoT'a. Co do balansu i prawdziwych parametrów czołgów, to na FTR była raz świetna wypowiedź SERBA, żeby narzekający podał rzeczywistą ilość HP bodajże Mausa, to na pewno wezmą to pod uwagę :) Edytowane 19 Kwietnia 2014 przez demon92 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G73 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Wgrałem plik odnośnie spadków fps i faktycznie troszkę się polepszyło ale chwilowe szarpnięcia i tak dalej występują. Wysłane z Hondy NSX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pci Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2014 witam, obecnie mam PII 3.6 Ghz i radka 7750 na srednich chodzi około 28- 35 klatek. I zastanawiam się czy na poprawe wydajnosci wota więcej da wymiana procka czy grafy, co sadzicie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Więcej da wymiana procka , w praktyce zmiana procka i płyty oraz ew. ramu . Taki Pentium G3220 będzie najlepszym wyborem dla samej gry , mocniejsze procki jak np. I5 4440 to tylko jak grasz w coś innego niż WoT . Na razie to możesz trochę zyskać w kwestii fps kręcąc tego PII ile wlezie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom256 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2014 (edytowane) IMO WTGF i WoT są dla dwóch różnych grup osób. W WoT można grać znacznie agresywniej niż to będzie możliwe w WTGF. W WTGF jak ktoś cię wypatrzy i trafi, to często będzie już pozamiatane, przynajmniej tak to wyglądało na wielu filmikach, które oglądałem z czołgów WT. Dlatego ja pomimo ogromnej liczby bugów i tego co wkur... i tak preferuję WoT'a, niestety tak bardzo się zajęli grafiką, że obecnie mój komp nie jest wstanie zapewnić mi nawet stałych 30FPS i dlatego nie grywam w WoT'a. Podobnie w WOT jak dostaniesz w ammo rack to wybuchasz. Gram na 1 tierze i rzadko sie zdarza żeby mnie ktoś zdjął na 1 strzał. No chyba ze ustawie sie bokiem lub tyłem, wtedy częsciej. :P Inna sprawa ze masz kilka czołgów, więc nie jest to tak bardzo irytujące. Ciekawostka: Kilka dni temu spotkałem KV-1, miałem pierwszego Stuga i trafiłem go kilkanaście razy, głownie w lewy bok...... przeżył :P Co do samolotów to nie jest przecież nigdzie powiedziane ze bitwy musza byc łączone. Poza tym namierzenie i zniszczenie czołgu nie jest takie łatwe, chyba ze ktoś stoi w miejscu i kampi. Co do gry to kwestia gustu, mnie sie bardziej podoba, ostatnio po kilku miesiacach odpaliłem WOTa dla porówania, pograłem kilka bitew i wolę jednak GF. Trafienia za 0 dmg, to jednak nie dla mnie :P Edytowane 20 Kwietnia 2014 przez tom256 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quo Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2014 nie ma czegoś takiego jak trafienia za zero zwyczajnie nie przebijasz pancerza więc nie bądź śmieszny i nie zaliczaj swój brak wiedzy o mechanice gry do jej wad ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Trafienie w ammo rack może spowodować 2 sytuacje - natychmiastowy kill w wyniku eksplozji amunicji tak jak w przypadku @tom256 , może też spowodować eksplozję części amunicji bez widocznego uszkodzenia wozu . Co do trafień za 0 DMG - irytuje ich ilość czy występowanie a nie sam fakt takiego zdarzenia . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małpożer Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2014 (edytowane) Czasami moze i nie przebiles, ale czasy jak t34 i IS4 byly na tym samym tierze i taki t34 walacy w blache pod katem 90* i zadajacy obrazenia raz na 10 strzałów - jak nie rzadziej, to jednak smiech na sali, tymbardziej ze taki t34 mial/ma ok 260mm penetracji, a watpie aby IS4 mial wszedzie grubszy pancerz, szczegolnie z tylu. W sumie nie wiem jak jest teraz ale ja po kilkunastu patchach nerfienia niemcow i buffowania ruskich zrezygnowalem i jakos nie ciagnie mnie z powrotem od tej gry. Mimo wszystko nadal chcialbym porozbijac sie czolgami, dlatego licze na GF - przewaznie walki w nocy moga byc ciekawe :D Edytowane 20 Kwietnia 2014 przez Quave Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...