Skocz do zawartości
Dziobak

World of Tanks - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

już widziałem jak robili 3200 dmg.

@up chociaż w sumie jak nie ma magazynka, to nie ma szału. Buldog robi robotę mając 1500 uszkodzeń w magazynku.

No właśnie gdyby toto miało magazynek to jeszcze, ale bez trochę słabo.

 

Wysłane z mojego D6603

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmiana z amd r9 na gtxa. Efekt, znacząca poprawa płynności grafiki i możliwość podniesienia grafiki do poprawionej. Wydaje mi się, że ta gra zdecydowanie faworyzuje karty zielonych. Tak wiec jestem zadowolony z nowego nabytku, tym bardziej, że lepiej się kręci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GRANDFINALSWG2016 (kody sa case sensitive). Jedyne co za to dostalem (jak inni ktorym jakos magicznie udalo sie go "zreedemowac" zanim wszystko padlo) to misja na rezerwy. Tak samo jak PLGF16WG2016. Nie wiem tylko czy mozna je jeszcze wpisywac czy nie byly one wazne tylko na czas finalow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Misja dla kont 4-5 lat
zadanie:
5 wygranych bitew w top 10
nagrody:
1 dzień premium
4 miejsca w garażu
20 dużych pakietów szkoleniowych dla załogi i 20 dla doświadczenia
2 żenujące emblematy z flagą Unii  :mur:

Edytowane przez maxymili

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

japonskie ciezkie to moje  ulubione czolgi do dojenia

maja taka depresje dziala ze jak podjedziesz to nie opuszcza lufy

 

do tego mega wielkie i wolne

ponizej 9 tieru slaby pancerz na boku

obecnie gdy najczesciej sa 3 arty na strone nie maja racji bytu

i widac to po ich marnych wynikach oraz po tym ze dobrzy gracze trzymaja sie od nich z daleka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko jak ogarniety gracz to latwo nie podjedziesz, a pancerz od 5 czy tam 6 tieru ladny maja z przodu. To samo co brytyjskie tdki, nie do ruszenia od przodu - jakis maly punkcik jak w superpersie, co z sredniego dystansu juz robi problemy.

 

Ktore drzewko medow jest dobre? Bo nie wiem czy ciagnac pershinga i dalej czy moze isc w leoparda lub nastepcow cromki (ale tu podobno srednio). Chyba, ze obj. 430 i do obj. 130 cisnac (podobno nieprzebijalna wieza).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystko zalezy od sytuacji

czasami jak sie zabunkruje to sie nie podjedzie

innym razem spokojnie objedziesz fioleta i umiejetnosci mu nic nie pomoga

 

tier 5 - totalny papier

tier 6 - najlepszy z calej linii i najbardziej pancerny porownujac tier do tieru

a mimo to z boku papier

a  z przodu 150 i plaski pancerz sprawia ze ladujesz golda i dziurawisz jak chcesz w wiekszosci przypadkow

 

generalnie na randomy te czolgi to totalna kupa

 

a co do medow to jest duzo fajnych linii

a ktora konkretnie zalezy od tego czy masz zamiar sporo amunicji premium uzywac czy tez nie

no i czy chcesz miec uzyteczna 10-tke na CW ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://wotreplays.com/site/2614504#kharkov-maxymili-centurion_mk_i

mój best na Centurionie I :) akurat dzień premki i rezerwa ;)

dziś obrodziło ;)
kolejny ale nie zapisał się replay

Zwycięstwo
Łuk ognia 
MT-25 
Doświadczenia:7 092   ( x3)  Kredytów 45 270   (grzywna za uszkodzenia spowodowane u sojuszników: 1 056; rekompensata za uszkodzenia zadane przez sojuszników: 1 795)
 Osiągnięcia w walce Odznaka mistrzowska: "As pancerny"
 
  Dośw. załogi: 10 638  
Naprawa: -5 042  
Amunicja: -2 072  
Kredyty: 38 156   WN8: 4 032 (100)
Edytowane przez maxymili

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

a co do medow to jest duzo fajnych linii

a ktora konkretnie zalezy od tego czy masz zamiar sporo amunicji premium uzywac czy tez nie

no i czy chcesz miec uzyteczna 10-tke na CW ?

Ogolnie to nieuzywam gold ammo, chyba ze na cw albo do decapu jak przebic niemoge normalnie (tak wiec, ze 2 pestki sie ma na wszelki wypadek). Co do 10 to malo nimi gram, ale mzoe byc i pod CW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://rykoszet.info/2016/04/21/9-15-szczegolowa-lista-zmiana-parametrow-czolgow/

O-I
– Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia O-I z 20 do 16°/s,
– Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia O-I Kai z 22 do 18°/s,
– Zwiększono rozrzut działa w ruchu dla zawieszenia O-I Kai o 11%,
– Zwiększono rozrzut działa podczas obrotu dla zawieszenia O-I Kai o 22%,
– Zwiększono czas przeładowania działa 10 cm Cannon Type 92 dla wieży O-I z 11,1 do 12,0 s,
– Zwiększono rozrzut działa 10 cm Cannon Type 92 podczas obrotu wieży o 14%,
– Zwiększono czas przeładowania działa 15 cm Howitzer Type 96 dla wieży O-I z 25 do 26 s,
– Zwiększono rozrzut działa 15 cm Howitzer Type 96 podczas obrotu wieży o 12%,
– Zmniejszono prędkość obrotu wieży O-I z 20 °/s do 18 °/s,
– Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości czołgu z 970 do 950.
Mocny nerf OI, już nie będę nim trolował więc pogram do pacza ;) Edytowane przez maxymili

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyexpiłem sobie O-I ale nie kupiłem bo nie mam jeszcze tyle kasy. Widzę że bez sensu bo zużyłem całe wolne doświadczenie :(

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez G73

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...