Skocz do zawartości
Dziobak

World of Tanks - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Powiem że zarówno to i to jest ważne .

 

Im większe DMG tym więcej uszkodzeń zadajesz na strzał - to czasami decyduje czy wyeliminujesz przeciwnika czy go tylko uszkodzisz ( szczególnie w sytuacjach podbramkowych - bawisz się TD lub SPG a tu atakuje cię nagle jakiś czołg - w praktyce jak go tylko uszkodzisz to przy rozgarniętym graczu już cię nie ma na mapie ) .

 

Z drugiej strony nawet największe DMG nie pomoże jak się przez pancerz nie przebijesz .

 

Penetracja zależy też od odległości - sam miałem akcje gdy jadąc pierwszym TD od Niemców ze wszystkimi ulepszeniami nie mogłem zniszczyć MS-1 czy Loltraktora z dużej odległości - pociski się po prostu odbijały .

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo jestem teraz na daremnym czołgu PZKPFW III i mam do wyboru dwie armaty: 7,5 cm KwK 37 L/24 lub 5 cm KwK 39 L/60. Nie wiem którą wybrać.

 

 

 

Jednak tęsknię za Pzkpfw II :( Teraz jestem ciągle wśród Tygrysów czy ISów i mam żadnych szans :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem że zarówno to i to jest ważne .

 

Im większe DMG tym więcej uszkodzeń zadajesz na strzał - to czasami decyduje czy wyeliminujesz przeciwnika czy go tylko uszkodzisz ( szczególnie w sytuacjach podbramkowych - bawisz się TD lub SPG a tu atakuje cię nagle jakiś czołg - w praktyce jak go tylko uszkodzisz to przy rozgarniętym graczu już cię nie ma na mapie ) .

 

Z drugiej strony nawet największe DMG nie pomoże jak się przez pancerz nie przebijesz .

 

Penetracja zależy też od odległości - sam miałem akcje gdy jadąc pierwszym TD od Niemców ze wszystkimi ulepszeniami nie mogłem zniszczyć MS-1 czy Loltraktora z dużej odległości - pociski się po prostu odbijały .

 

 

jezeli nie jestes w stanie przebic sie przez pancerz to ladujesz HE i walisz liczac na to ze zabierze jak  najwiecej HP :) sam tak wczoraj dokonczylem IS-4 jadace prosto na mnie. AP ammo nie dawalo rezultatu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ile dobrze kojarzę to wpływa na to na jak dużą odległość możesz wysyłać/odbierać sygnał o pozycji wroga. Przykładowo czołg A widzi przeciwnika, czołg A nadaje na500m, ty jesteś w odległości 400 m od czołgu A ale twoje radio odbiera tylko w zasięgu 350m => nie widzisz pozycji wrogiego czołgu. Chyba mniej więcej tak... bo jak nie to już sam nie wiem Dołączona grafika

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z kolei uszkodzone radio po strzale to murowany zgon jak jestes na wysunietej pozycji- można widzieć wroga ale nie przekażesz nikomu namiarów wiec nikt ci(zwlaszcza arty) z daleka nie pomoże...

 

Co do PzkfwIV to niezły wymiatacz, potrafi zdjąć kw(oczywiście nie na wprost i nie jak jest on skupiony na Tobie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytam wszędzie narzekania na hetzera, a imo nie jest taki zły - całkiem fajnie mnie się tym jeździ. Trochę boli utrata tak szerokiego kąta pracy działa, jaki miał marder, ale nie można mieć wszystkiego. Za to na A-20 już patrzeć nie mogę, dla mnie to jest wóz nie do przeskoczenia, okropność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko by w hetzerze było fajne, nawet ten kąt gdyby nie to, że V-max jakie mi się na prostej udało osiągnąć to 26km/h. Do tego czołg, który waży kilkanaście ton ma problem z obaleniem drzew czy przebijaniem się przez ceglany mur. Wjeżdżam w drzewo i muszę przy nim stać dosłownie 2 sekundy zanim się wywróci.... przecież to kpina. :/

 

A, i do tego działko 10,5 cm jest tak niecelne, że z 200m może 1 na 5 strzałów trafia w cel.

Edytowane przez Kacimiierz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystkie mniejsze pojazdy maja problem z pokonywaniem drzew i muru. to nie wada, tylko hetzera. 

 

co do dziala jest jakie jest. radze uzywac na przemian z dluzsza 75mm // e sry. pomylilem ze stug III :)

Edytowane przez Sarkazm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko by w hetzerze było fajne, nawet ten kąt gdyby nie to, że V-max jakie mi się na prostej udało osiągnąć to 26km/h. Do tego czołg, który waży kilkanaście ton ma problem z obaleniem drzew czy przebijaniem się przez ceglany mur. Wjeżdżam w drzewo i muszę przy nim stać dosłownie 2 sekundy zanim się wywróci.... przecież to kpina. :/

 

A, i do tego działko 10,5 cm jest tak niecelne, że z 200m może 1 na 5 strzałów trafia w cel.

 

To jest krotkolufowa haubica tego sie nie montuje na tank destroyerach a juz na pewno nie na powolnym klocku jak hetzer.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale dziś miałem killing spree w wykonaniu M5 Stuart z haubicą 75mm. Najpierw mały rush bokiem na mapie z pociągiem i szarża w kierunku PzKpfw IV - okrążając go, wystrzeliłem z 4 razy, za każdym razem trafiając. Potem w krzakach krył się TD, to też go rozwaliłem (W ruchu! Z jakichś 50m!). Niestety, dostałem strzał w gąsienicę i przy kilkudziesięciu HP rozwalił mnie T-34.

 

360XP i 10k kredytów. Ładnie, choć doświadczenia mało.

 

A co do radia - warto je rozwijać na niższych tierach, bo często jest tak, że ten model występuje w 5 dalszych czołgach. Później lepiej się skupić nad rozwojem dział i zawieszenia, a nie guzdrać się, ciułając te 4000 XP na radiostację.

Edytowane przez zzizzy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś na temat TD niskiego tier-u

 

PanzerJader I - miła maszynka na początek.

Marder II - bardzo dobry niszczyciel, duży zakres lufy lewo-prawo, swietna widoczność 460m. Wady, brak pancerza i mało HP, jak ktoś cię zauważy na 90% zginiesz.

Hetzer - jak najszybciej przeskoczyć tę trumnę.

Stug III - dobra maszyna, z działem 7,5cm stuk 42 L/70 można dobić IS 4, VIB Tiger II, czy nawet Ferdinand, oczywiście muszą mieć z parę procent HP i dobrze się wystawić. Na spokojnie punktujesz czołgi w okolicach KW ( 1-3) i T1 Heavy. Wady to słaba zasięg widoczności, tylko 350m i słaby pancerz.

 

Mam już Jagdpz IV, na razie kasuję załogę ze Stug'a by ją przeszklić, i jestem ciekaw jak sprawdzi się działo 8,8cm który ma troszkę mniejszą przebijalność ale dmg już 220.

Edytowane przez KaszaWspraju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widzialem twoje wybryki w stugIII. raz byles w moim teamie raz w druzynie przeciwnej. efektow nie pamietam, wiec nie przytocze :D 

 

88mm nie jest zle. jedno z lepszych dzial u niemcow. wyposrodkowane, miedzy dmg a penetracją. jedno z lepszych dzial jakie uzywalem. jezeli sie gra z glową, mozna wysokim tierom zaszkodzic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miejmy nadzieję, że PZ IV będzie dobry :)

 

 

Jeszcze ostatnie pytanie - w czym pomaga lepsze radio ? Bo się zastanawiam, czy jest sens bulić 40 tys. pesos za najlepsze radio do PZ III :)

 

Jezeli zmienisz wiezyczke i dzialo na najlepsze to bardzo fajnie sie tym czolgiem gra , po zmianie wiezyczki da rade wytrzymac z 2-3 strzaly z is-3 czy tigera I , a dzialo da rade zranic nawet is-7 ale tylko z boku. Na tigery I i jego pokroju jest dość fajne a na nizsze to juz wogole fajne, idealnie nadaje sie na dalsze strzaly bo ma dobra celność.

Edytowane przez Maciem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wybrałem 7,5 i jest różnica ;), uzbierałem te 2,5k i jednak na premium sporo się zyskuje aczkolwiek już grając PIV, wydatki na naprawę i amunicję są chore.

 

Masz wieze i dzialo jak z czolgu tier 7 to i za ammo trzeba placic podobnie ;)

 

 

Apropo farmienia kasy z mojego doswiadczenia najlepsze maszynki do robienie pieniedzy:

 

-KV1 z 107mm

-T34 z 57mm

 

Nieco gorsze ale wciaz bardzo zyskowne:

- Panzer IV z 75mm L70

- T34/85 z 100mm

- KV3 z 107

- T28 z 85 albo 57mm

 

Wiec radzilbym zostawic sobie jeden z powyzszych najlepiej z gun rammerem do farmienia kasy, a jak go zelitujemy i mamy juz wykupione premium konto i nadmiar golda mozna tez z nich free expa nabijac.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...