Piospi Opublikowano 3 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2010 CO jest ważniejsze ? Średnie obrażenia czy średnia penetracja ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 3 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2010 Generalnie penetracja bo zeby zadac damage najpierw trzeba sie przebic przez pancerz , ale nie mozna tez przegiac w druga strone. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 3 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2010 Powiem że zarówno to i to jest ważne . Im większe DMG tym więcej uszkodzeń zadajesz na strzał - to czasami decyduje czy wyeliminujesz przeciwnika czy go tylko uszkodzisz ( szczególnie w sytuacjach podbramkowych - bawisz się TD lub SPG a tu atakuje cię nagle jakiś czołg - w praktyce jak go tylko uszkodzisz to przy rozgarniętym graczu już cię nie ma na mapie ) . Z drugiej strony nawet największe DMG nie pomoże jak się przez pancerz nie przebijesz . Penetracja zależy też od odległości - sam miałem akcje gdy jadąc pierwszym TD od Niemców ze wszystkimi ulepszeniami nie mogłem zniszczyć MS-1 czy Loltraktora z dużej odległości - pociski się po prostu odbijały . 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 3 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2010 Nie tylko odleglosc, wystarczy ze stoi na lekkiej pochylosci i juz mu sie efektywna wartosc pancerza zmienia. PS. Dzis zgarnalem mojego pierwszego top-guna :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piospi Opublikowano 4 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2010 Bo jestem teraz na daremnym czołgu PZKPFW III i mam do wyboru dwie armaty: 7,5 cm KwK 37 L/24 lub 5 cm KwK 39 L/60. Nie wiem którą wybrać. Jednak tęsknię za Pzkpfw II :( Teraz jestem ciągle wśród Tygrysów czy ISów i mam żadnych szans :| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 4 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2010 Ja wzialem krotka 7.5cm i zaladowalem wylacznie HE. Na "schaby" i tak 5cm L60 jest za slabe, a na slabych ta 75mm daje rade. Za to wszelka artylerie i otwarte TD otwiera jak chce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 4 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2010 Powiem że zarówno to i to jest ważne . Im większe DMG tym więcej uszkodzeń zadajesz na strzał - to czasami decyduje czy wyeliminujesz przeciwnika czy go tylko uszkodzisz ( szczególnie w sytuacjach podbramkowych - bawisz się TD lub SPG a tu atakuje cię nagle jakiś czołg - w praktyce jak go tylko uszkodzisz to przy rozgarniętym graczu już cię nie ma na mapie ) . Z drugiej strony nawet największe DMG nie pomoże jak się przez pancerz nie przebijesz . Penetracja zależy też od odległości - sam miałem akcje gdy jadąc pierwszym TD od Niemców ze wszystkimi ulepszeniami nie mogłem zniszczyć MS-1 czy Loltraktora z dużej odległości - pociski się po prostu odbijały . jezeli nie jestes w stanie przebic sie przez pancerz to ladujesz HE i walisz liczac na to ze zabierze jak najwiecej HP :) sam tak wczoraj dokonczylem IS-4 jadace prosto na mnie. AP ammo nie dawalo rezultatu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piospi Opublikowano 4 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2010 Miejmy nadzieję, że PZ IV będzie dobry :) Jeszcze ostatnie pytanie - w czym pomaga lepsze radio ? Bo się zastanawiam, czy jest sens bulić 40 tys. pesos za najlepsze radio do PZ III :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacimiierz Opublikowano 4 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2010 O ile dobrze kojarzę to wpływa na to na jak dużą odległość możesz wysyłać/odbierać sygnał o pozycji wroga. Przykładowo czołg A widzi przeciwnika, czołg A nadaje na500m, ty jesteś w odległości 400 m od czołgu A ale twoje radio odbiera tylko w zasięgu 350m => nie widzisz pozycji wrogiego czołgu. Chyba mniej więcej tak... bo jak nie to już sam nie wiem 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzizzy Opublikowano 4 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2010 Raczej tak. Dodatkowo, jeśli twój teammate ma słabe radio, to gdy odjedzie na dalszą odległość (np. na zwiad), to może zniknąć z radaru. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 4 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2010 Strata kontaktu z teammateami= strata informacji o ich pozycji i o wszystkim co oni widza na mapie. Zdarza sie na tyle rzadko , ze spokojnie mozna olac poki nie bedziecie cierpiec na nadmiar gotowki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregu Opublikowano 4 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2010 z kolei uszkodzone radio po strzale to murowany zgon jak jestes na wysunietej pozycji- można widzieć wroga ale nie przekażesz nikomu namiarów wiec nikt ci(zwlaszcza arty) z daleka nie pomoże... Co do PzkfwIV to niezły wymiatacz, potrafi zdjąć kw(oczywiście nie na wprost i nie jak jest on skupiony na Tobie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHOT Opublikowano 4 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2010 Czytam wszędzie narzekania na hetzera, a imo nie jest taki zły - całkiem fajnie mnie się tym jeździ. Trochę boli utrata tak szerokiego kąta pracy działa, jaki miał marder, ale nie można mieć wszystkiego. Za to na A-20 już patrzeć nie mogę, dla mnie to jest wóz nie do przeskoczenia, okropność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacimiierz Opublikowano 4 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2010 (edytowane) Wszystko by w hetzerze było fajne, nawet ten kąt gdyby nie to, że V-max jakie mi się na prostej udało osiągnąć to 26km/h. Do tego czołg, który waży kilkanaście ton ma problem z obaleniem drzew czy przebijaniem się przez ceglany mur. Wjeżdżam w drzewo i muszę przy nim stać dosłownie 2 sekundy zanim się wywróci.... przecież to kpina. :/ A, i do tego działko 10,5 cm jest tak niecelne, że z 200m może 1 na 5 strzałów trafia w cel. Edytowane 4 Grudnia 2010 przez Kacimiierz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 4 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2010 (edytowane) wszystkie mniejsze pojazdy maja problem z pokonywaniem drzew i muru. to nie wada, tylko hetzera. co do dziala jest jakie jest. radze uzywac na przemian z dluzsza 75mm // e sry. pomylilem ze stug III :) Edytowane 4 Grudnia 2010 przez Sarkazm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 4 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2010 Wszystko by w hetzerze było fajne, nawet ten kąt gdyby nie to, że V-max jakie mi się na prostej udało osiągnąć to 26km/h. Do tego czołg, który waży kilkanaście ton ma problem z obaleniem drzew czy przebijaniem się przez ceglany mur. Wjeżdżam w drzewo i muszę przy nim stać dosłownie 2 sekundy zanim się wywróci.... przecież to kpina. :/ A, i do tego działko 10,5 cm jest tak niecelne, że z 200m może 1 na 5 strzałów trafia w cel. To jest krotkolufowa haubica tego sie nie montuje na tank destroyerach a juz na pewno nie na powolnym klocku jak hetzer. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzizzy Opublikowano 4 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2010 (edytowane) Ale dziś miałem killing spree w wykonaniu M5 Stuart z haubicą 75mm. Najpierw mały rush bokiem na mapie z pociągiem i szarża w kierunku PzKpfw IV - okrążając go, wystrzeliłem z 4 razy, za każdym razem trafiając. Potem w krzakach krył się TD, to też go rozwaliłem (W ruchu! Z jakichś 50m!). Niestety, dostałem strzał w gąsienicę i przy kilkudziesięciu HP rozwalił mnie T-34. 360XP i 10k kredytów. Ładnie, choć doświadczenia mało. A co do radia - warto je rozwijać na niższych tierach, bo często jest tak, że ten model występuje w 5 dalszych czołgach. Później lepiej się skupić nad rozwojem dział i zawieszenia, a nie guzdrać się, ciułając te 4000 XP na radiostację. Edytowane 4 Grudnia 2010 przez zzizzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacimiierz Opublikowano 4 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2010 Wróciłem już dawno na 7,5cm, Szczerze mówiąc to chciałem to wypróbować, trochę ten dmg mnie naciągnął. :P W sumie hetzer to i tak tylko taki przerywnik w oczekiwaniu na naprawę t-28. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camis Opublikowano 4 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2010 Tak 3min U mnie 6 godzin, ale szybciej jest na stronie cd-projekt. Dostaje sie od razu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boxster Opublikowano 4 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2010 Najszybciej kluczyk - i to z bonusem w postaci dodatkowego trzeciego czołgu Valentine II (elite) - dostaje się tu - WoT - World of Tanks items and currency Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 4 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2010 (edytowane) Coś na temat TD niskiego tier-u PanzerJader I - miła maszynka na początek. Marder II - bardzo dobry niszczyciel, duży zakres lufy lewo-prawo, swietna widoczność 460m. Wady, brak pancerza i mało HP, jak ktoś cię zauważy na 90% zginiesz. Hetzer - jak najszybciej przeskoczyć tę trumnę. Stug III - dobra maszyna, z działem 7,5cm stuk 42 L/70 można dobić IS 4, VIB Tiger II, czy nawet Ferdinand, oczywiście muszą mieć z parę procent HP i dobrze się wystawić. Na spokojnie punktujesz czołgi w okolicach KW ( 1-3) i T1 Heavy. Wady to słaba zasięg widoczności, tylko 350m i słaby pancerz. Mam już Jagdpz IV, na razie kasuję załogę ze Stug'a by ją przeszklić, i jestem ciekaw jak sprawdzi się działo 8,8cm który ma troszkę mniejszą przebijalność ale dmg już 220. Edytowane 4 Grudnia 2010 przez KaszaWspraju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 4 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2010 widzialem twoje wybryki w stugIII. raz byles w moim teamie raz w druzynie przeciwnej. efektow nie pamietam, wiec nie przytocze :D 88mm nie jest zle. jedno z lepszych dzial u niemcow. wyposrodkowane, miedzy dmg a penetracją. jedno z lepszych dzial jakie uzywalem. jezeli sie gra z glową, mozna wysokim tierom zaszkodzic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciem Opublikowano 4 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2010 (edytowane) Miejmy nadzieję, że PZ IV będzie dobry :) Jeszcze ostatnie pytanie - w czym pomaga lepsze radio ? Bo się zastanawiam, czy jest sens bulić 40 tys. pesos za najlepsze radio do PZ III :) Jezeli zmienisz wiezyczke i dzialo na najlepsze to bardzo fajnie sie tym czolgiem gra , po zmianie wiezyczki da rade wytrzymac z 2-3 strzaly z is-3 czy tigera I , a dzialo da rade zranic nawet is-7 ale tylko z boku. Na tigery I i jego pokroju jest dość fajne a na nizsze to juz wogole fajne, idealnie nadaje sie na dalsze strzaly bo ma dobra celność. Edytowane 5 Grudnia 2010 przez Maciem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banzai Opublikowano 5 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2010 No właśnie jak to jest z armatkami?, przeniosłem się na PIV i mam do wyboru 7,5 (dmg 135 i penetracja 138) lub 10,5 (dmg 350! i penetracja 64), kusi ten dmg tylko czy to będzie się sprawdzać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metal Opublikowano 5 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2010 Banzai, ja grałem 7,5, próbowałem 10'ątką, ale jednak 7,5 można bardziej 'tłuc'. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzizzy Opublikowano 5 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2010 (edytowane) Armaty wyższego kalibru z reguły wolniej się ładują. Wolę walnąć te 20 razy na minutę niż czekać 10s aż się załaduje działo. Edytowane 5 Grudnia 2010 przez zzizzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banzai Opublikowano 5 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2010 Wybrałem 7,5 i jest różnica ;), uzbierałem te 2,5k i jednak na premium sporo się zyskuje aczkolwiek już grając PIV, wydatki na naprawę i amunicję są chore. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelcior Opublikowano 5 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2010 Chore wydatki, to sa w SU100 (1k za pocisk) juz nawet w SU152 sa tansze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 5 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2010 Wybrałem 7,5 i jest różnica ;), uzbierałem te 2,5k i jednak na premium sporo się zyskuje aczkolwiek już grając PIV, wydatki na naprawę i amunicję są chore. Masz wieze i dzialo jak z czolgu tier 7 to i za ammo trzeba placic podobnie ;) Apropo farmienia kasy z mojego doswiadczenia najlepsze maszynki do robienie pieniedzy: -KV1 z 107mm -T34 z 57mm Nieco gorsze ale wciaz bardzo zyskowne: - Panzer IV z 75mm L70 - T34/85 z 100mm - KV3 z 107 - T28 z 85 albo 57mm Wiec radzilbym zostawic sobie jeden z powyzszych najlepiej z gun rammerem do farmienia kasy, a jak go zelitujemy i mamy juz wykupione premium konto i nadmiar golda mozna tez z nich free expa nabijac. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banzai Opublikowano 5 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2010 Wcześniej grając było mi szkoda 100K na siatkę, teraz to czasami 4-5 bitew Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...