Skocz do zawartości
Dziobak

World of Tanks - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

No warto podyskutować o tych dodatkach.

.......

Jest też opcja zdjęcia siatki i montażu i osłony i rammera.

 

No ja to jakoś nie mam zaufania do tej siatki. Zawsze miałem taki zestaw:wentylacja, roammer i osłona. Jakoś w czołgu ta siatka to mi się nie widzi co innego w TD, ale może się mylę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bobras Do M6 trzeba zmieniać gąski jak chcesz przeskoczyć na 90.

 

Pytanie za 100pkt czy jak założę dodatkowe wyposażenie (wentylację itd) to:

 

a) wyposażenie przejdzie do T34 premium tanka

b) zostanie skopiowane i będzie na T34 premium oraz na M103

c) po zastąpieniu T34 prem. przez M103 wyposażenie będzie na M103

 

Grając T34 już nie ma takiej frajdy jak na T32. Stockowy jest strasznie słaby i do tego losuje średnio przyjemnie. Innymi słowy dajcie mi 100k exp to odblokuję moduły i może coś się zmieni:P

 

PS. fajna sprawa jak odblokujecie T34 to (jeśli oczywiście tego wcześniej nie zrobiliście) zbadają się silniki w T29 i T32 (ten za 20k exp) i staną się Elite ]:->

 

Lepiej powiedzcie co o tym myślicie bo bardzo ciekaw jestem ;)

 

Rammer jest ten sam w 105 i 120mm? Bo jeśli nie to imo nie opłaca się na razie kupować...

Edytowane przez Ram1rez

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze jest ten sam dla wszystkich dział w danym czołgu.

 

Dokupiłem jeszcze gąsienice, wentylacje, lufę 105mm bo nieopatrznie sprzedałem 90mm z T32 i nie mogłem oddać do magazynu 105mm z T32

A nie taniej było odkupić tą 90mm? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze jest ten sam dla wszystkich dział w danym czołgu.

A nie taniej było odkupić tą 90mm? ;)

Nie, odkup kosztował 111k a 105mm kosztowała 154k ponieważ w cenie czołgu sprzedawanego zwróciło mi się 50% ceny armaty 105mm straciłem 77k a nie 111k :P

Za to radio, które też przez pomyłkę sprzedałem odkupiłem, bo się opłaciło :P

No więc chyba się zdecydowałem i zdejmę siatkę, pewnie się jeszcze przyda i założę rammera i osłonę. I tak siatka pewnie mało daje skoro mam kamuflaż na 100/100/72/71/71/71. To pewnie tak samo jak z naprawami moduł naprawczy mało daje kiedy ma się załogę wyszkoloną na 100 do napraw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co przyniesie patch 0.7.0 #2

 

Aktualizacja: nazwy poszczególnych umiejętności nie są tłumaczone dosłownie

 

Nowy główny rperkr1; załogowy (czyli ten z grupy naprawa, gaszenie i kamuflaż)

 

Braterska załoga

+5% do wszystkich skili, jeśli cała załoga ma ten perk w 100 %

 

 

 

Nowe perki indywidualne związane z funkcją pełnioną w pojeździe

 

Ładowniczy

 

Pan porządniś

O 20% zwiększona siła amoracka/obrona przed wybuchem amunicji w czołgu. Perk działa rozwinięty dopiero w 100%.

 

 

Radiooperator

 

Złota rączka/wynalazca

+1% dodatkowego zasięgu radia na każde 10% wyuczonego skilla

 

 

Czesław Namierzacz pelengator

+1% dodatkowego zasięgu widzenia - spotingu - na każde 10% wyuczonego skilla

 

 

Pan Cezary Przekaźnicki

+1% do zasięgu połączeń komunikacji radiowej na każde 5% wyuczonego skilla.

 

Scout z zaświatów

Jeśli radiooperator nie był ranny podczas zniszczenia czołgu, nadaje z wraku przez dodatkowe 10 sek. pozycje wrogich pojazdów. Skill działa dopiero po rozwinięciu do 100%.

 

 

Kierowca

 

Płynna jazda - czarodziej drążków skrętnych

-1% do rozszerzania się celownika czołgu w czasie jazdy na każde 10% wyuczonego skilla. Nie dotyczy obrotu pojazdu w miejscu

 

Pan Szmatka Czyszczalski

-25% do prawdopodobieństwa zapalenia się silnika - czyści plamy oleju i paliwa. Działa po rozwinięciu do 100%

 

 

Celowniczy

 

Snajper

+5% procent szansy na uszkodzenie modułu lub załoganta przy trafieniu w odpowiedni weakspot. Działa po rozwinięciu do 100%.

 

Pan Franek cudowna korbka

-1% do rozjeżdżania się celownika podczas obrotu wieżą na każde 10% wyuczonego skilla.

 

 

Ferdynand Pamiętliwy

Wrogi pojazd wyspotowany w wąskim kącie -15 +15 stopni od linii lufy czołgu jest widoczny przez dodatkowe 5 sek. Działa po rozwinięciu do 100%.

 

John Rambo czyli Leśny Zwiadowca

5 m do zasięgu widzenia ograniczonego przez krzaki za którymi ukrywa się wróg. Czyli cel ukryty za krzakiem widzimy o 5m wcześniej. lub 5m do okręgu, w którym zarośla i drzewa nie ograniczają widoczności z czołgu. Działa po rozwinięciu do 100%

 

 

Dowódca

 

Krzysztof Jarzyna ze Szczecina czyli przywódca

Załoga (oprócz dowódcy) zyskuje w walce +1% dodatkowego doświadczenia na każde 10% skilla.

 

Kobieca intuicja czyli 6ty zmysł

Dowódca będzie wiedział/będzie poinformowany że jego pojazd jest widoczny dla wroga po kilku sekundach od faktu wyspotowania go przez przeciwnika. Ile tych sekund nie wiadomo. Działa po rozwinięciu do 100%.

 

Pan Podglądacz

Dowódca widzi typ uszkodzenia wrogich czołgów (działo. silnik itp) ? ale tylko tych pozostających w jego polu widzenia. Działa po rozwinięciu do 100%.

 

Pan Ośmiorniczka vel cudowna rączka

Dowódca jest w stanie zastąpić ranionego lub martwego członka załogi. Efektywność zastępstwa wynosi: 50% x skill dowódcy / ilość rannych załogantów.

Patch ma wejść w połowie listopada.

 

Dodatkowo wejdą kamuflaże wizualne, ale za kredyty będą tylko wyglądać a faktyczna poprawa niewidoczności za złoto. Nie wiem jeszcze czy kamuflaż za złoto będzie zajmował miejsce wyposażenia, czy będzie dodatkowy. Trochę wkurzające bo daje lamerom z kasą dodatkową przewagę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czasowe ograniczenie będzie na wizualne kamo za kredyty.

 

kamo za gold bedzie zajmowac sloty wyposazenia.

a to luz, pewnie z załogą na 100% to też się będzie sumowało nie wiele lepiej niż siatka. Chyba, że zadziała w czasie poruszania się.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak to "własne" camo rozwiążą w ogóle. Bo jeżeli ma się doczytywać tekstura czołgu, to ja mam gdzieś taki biznes. No i co wtedy z custom skinami wgrywanymi przez userów?

 

Co do modułów:

  • rammer się przydaje. Zawsze. Z E8 zrobił mi się mały wredny sk... po zamontowaiu rammera - ja dwa/trzy strzały, dowolny pacjent (pomijając inne E8) - 1 strzał. W innych czołgach i arcie też widać odczuwalne skrócenie ładowania
  • siatka - mam w arcie i paru czołgach (o ile nie mam jakichś innych modułów). Ale w czołgach trzymam tylko z tego względu, że kupiłem już wcześniej i daje się przenieść. W arcie dużo daje - przejechał 20m ode mnie ostatnio T32 i nie zauważył (nie ruszałem się, byłem za drzewami)... zdjąłem mu kilkaset hp (byłem przedostatni w bitwie bez szans na wygraną, co mi tam :lol:) i dopiero wtedy ogarnął, że koło mnie przejechał. Skill camo załogi to jakieś 50%
  • gun laying drive (czy jak to się zwie) - założyłem do hummela i... cholernie przydatna zabawka. Bez żartów, ale mam wrażenie jakby 2x szybciej schodził mi się celownik.
  • optyka - zależy w jakim czołgu. Jak skauciłem, to się przydawała.
  • spall liner - miałem raz. Nie wiem do tej pory, czy to działało, czy nie, bo ginąłem tak samo często. Mogę Wam zresztą napisać, jak to wygląda z punktu widzenia artylerii:

    Jedzie sobie pacjent, to celuję i strzelam. W zależności od szczęścia mam albo direct hit, albo strzał przed/za/obok. Strzał w ziemię to w 90% przypadków zatrzymanie czołgu (gąsienica albo obie), a wtedy najczęściej jest już po gościu, bo dosłownie pół sekundy później mam na czacie teamowym lawinę haseł "attacking xxxxx", po czym w jego kierunku lecą pociski pozostałej arty (czasem 2, czasem 5, co daje łącznie nawet potencjalne 5000hp) i widzę tylko jak gościowi ubywa HP. Taki koleś też najczęściej ma znowu zdejmowane gąsienice, co daje mi (albo komuś) czas na przeładowanie i dokończenie go. Konkludując - jeżeli dany czołg trafi na takiego artylerzystę, który odrobinę ogarnia swoje działo, to nie ma mowy, żeby mu pomógł spall liner. Może co najwyżej odwlec w czasie jego śmierć, albo zmusić wrogą artę do oddania 1-2 strzałów więcej.

Reszty modułów nie testowałem, bo mnie nie kusiły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do spall linera to chyba zależy od stylu gry. Nie zapominajmy, że poza nieco większa odpornością na artę pancerz ten odbija także więcej pocisków HT i poprawia odporność na zderzenie.

Na teraz montuję:

wentylacja

rammer

osłona przeciwodłamkowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • spall liner - miałem raz. Nie wiem do tej pory, czy to działało, czy nie, bo ginąłem tak samo często. ....Może co najwyżej odwlec w czasie jego śmierć, albo zmusić wrogą artę do oddania 1-2 strzałów więcej.
Owszem giniesz tak samo często tylko nie tak samo szybko, 1-2 strzały arty więcej to dużo, bo może arta już nie oddać tych dwóch strzałów, a Ty jedziesz, choćby z 1%HP, dalej i zawsze możesz jeszcze coś zdziałać. Jak dla mnie osłonę opłaca się założyć. Edytowane przez SilaHD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak widać pomysł na biznes ma. A przynajmniej zrobił to estetycznie.

 

Jeżeli masz pershinga czy Typ59 który śmiga jak szalony to się zgodzę, ale o ile mniej ważny jest czas celowania dla czołgu klasy T34?

Tak samo, szczególnie, że stabilizator działa również przy obrocie wieży. Możliwość szybszego oddania czelnego strzału po wychyleniu się czy zatrzymaniu potrafi być na wagę złota.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak samo, szczególnie, że stabilizator działa również przy obrocie wieży. Możliwość szybszego oddania czelnego strzału po wychyleniu się czy zatrzymaniu potrafi być na wagę złota.

Co najwyżej kredytów i odznaczeń ;)

No to się jeszcze zastanowię.

 

A co powicie na taki zestaw:

rammer,

osłona przeciwodłamkowa,

stabilizator?

 

A bez wentylatorów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co najwyżej kredytów i odznaczeń ;)

No to się jeszcze zastanowię.

 

A co powicie na taki zestaw:

rammer,

osłona przeciwodłamkowa,

stabilizator?

 

A bez wentylatorów.

 

Moim zdaniem stabilizator to tylko do mediumow co pedza szybko i strzelaja w jezdzie. Do Heavy to tylko. Rammer do tego wentylacja i np. oslona. Rammer z wentylacja daje i szybsze strzelanie o ~13% i pojazd bardziej ruchliwy a dodatkowo dodaje na inne perki procenty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz pershinga czy Typ59 który śmiga jak szalony to się zgodzę, ale o ile mniej ważny jest czas celowania dla czołgu klasy T34?

 

 

Przeciez jak wychylasz T29/T32/T34 sama wieze to tez ci zmniejsza czas celowania bo celownik ci sie mniej rozjechal ze stabilizatorem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Michaellus, no tak, ale to tylko wtedy a w mediumach dużo częściej.

 

Wentylacja jednocześnie skraca czas ładowania, bo dwóch ładowniczych więc nie o 3%, ale o 6%, ale też skraca czas celowania o 3%, do tego poprawia zasięg radia o 3% i nie wiem co daje dodatkowe 6% doświadczenia u kierowcy.

 

Chyba jednak zgodzę się z Eclipse i dzisiaj wieczorem zamontuje osłonę i rammer.

 

IS-4, dla którego robiono obliczenia wydajności wentylacji ma załogę 4 osobową więc wpływ wentylacji jest proporcjonalnie mniejszy na czas ładowania.

Edytowane przez Sławomir Guzik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem coś takiego w necie: Tłumaczenie ze strony link

 

 

Rammer - Prawda czy Fałsz?

Rammer, jedno z najpopularniejszych ulepszeń w grze...

W końcu masz czołg swoich marzeń, montujesz na nim najlepsze działo, a wtedy oczywiście zwracasz uwagę na rammer. "-10% czasu ładowania", brzmi super, powinienem sprzedać jeden z moich tanków i wydać kasę na to? Jak dużo czasu zyskamy? 10% z 10 sekund daje nam 1 sekundę, więc może to uratować skórę. TO zbyt piękne, by było prawdziwe, więc dowiedzmy się czy naprawdę tak jest!

 

Ok, test zawierał w sobie kilka filmików, których użyłem [autor przyp. tłum.] do pomiaru czasu ładowania pewnych dział na czołgach wyposażonych w mechanizm zmniejszający czas przeładowania. Filmy były nagrywane z ustawieniem 30fps, więc oznacza to maksymalnie 67ms błędu czyli 2 klatki. Jedna kiedy oddajemy strzał, oraz jedna kiedy kończymy przeładowanie.

 

Testowano trzy typy broni, na różnych czołgach. 1 szybko strzelającą, 3 o średnim czasie przeładowania, 2 wolne działa oraz 2 bardzo wolne (artyleria).

 

Użyty wzór:

Właściwie ciężko nazwać to wzorem, ponieważ właściwie to:

60/czas przeładowania = RPM; 60/RPM = czas przeładowania (RPM - Rounds per Minute)

 

Uwaga:

1. Podczas niektórych strzałów czas przeładownia się różni o około 200ms (jak w IS-3). Prawdopodobnie jest to efekt lagu itp.

2. Każdy członek załogi miał 110% skilla (+ wentylacja na czołgach, któte je posiadają).

Note:

3. Jeśli ktoś chce zobaczyć wideo, niech się zgłosi do autora oryginalnego wątku.

4. Nie korzystano ze stopera do pomiaru czasu, użyto narzędzi dostępnych w programie do obróbki wideo.

 

Dołączona grafika

Zyskano: 6.6(6)%

 

Note: Testowano z "vertical stabilizer" oraz "Rammer"

 

Dołączona grafika

Zyskano: 4.80%

 

Note: Testowano z "vertical stabilizer" oraz "Rammer"

 

Powinno być T-44 (błąd na obrazku)

Dołączona grafika

Zyskano: 5.346%

 

Ulepszenia j/w

 

Dołączona grafika

Zyskano: 3.70%

 

Ulepszenia j/w

Dołączona grafika

Zyskano: 2.86%

 

Ulepszenia: Tylko "Rammer"

 

Dołączona grafika

Zyskano: 3.89.%

 

Note: Testowano z "vertical stabilizer" oraz "Rammer"

Dołączona grafika

Zyskano: 2.06%

Ulepszenia: Tylko "Rammer"

 

Dołączona grafika

Zyskano: 3.302%

Note: Testowano z "vertical stabilizer" oraz "Rammer"

 

KONIEC

 

 

 

Edytowane przez SilaHD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem Rammer i Wentylacja to zestaw standardowy ;) Trzecie się zmienia.

 

@Michaellus, no tak, ale to tylko wtedy a w mediumach dużo częściej.

Tylko wtedy, czyli przy 90% strzałów ;) No dobra, w niektórych bitwach mniej, jak się stoi hull down i tłucze, ale ogólnie iMHO przydatnośc tego jest taka sama w Heavy, jak i mediumach. W tych ostatnich strzały w pełnbym pędzie też rzadko się zdarzają, a jak się tańczy wokół celu, to z reguły dystans jest mały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja praktycznie zawsze uzywam:

Rammer - bo nawet jak przyspieszy mi na cala bitwe jedno przeladowanie to i tak lepiej bo przeciwnik moze nie zdazyc

Stabilizer - bo gram technika "zza winkla" i oddanie celnego strzalu zaraz po ruszeniu/zatrzymaniu z czestym obrotem wiezy bez tej zabawki bylaby niemozliwa

Jesli stabilizator jest niedostepny to Laying drive z tego samego powodu co wyzej

Wentylacji - bo wiadomo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...