Skocz do zawartości
Dziobak

World of Tanks

Rekomendowane odpowiedzi

Player Profile Vandelay | World of Tanks

 

kolo ma na T110 75% win ratio przy 225 meczach...

setup:

vent

rammer

vert stab

 

skile:

repair, mentor, camo

repair, armorer, camo

repair, clutch braking, camo

repair, safe storage, camo

 

zestaw consumabli ma:

benzyna

first aid

repair kit

 

Chyba też zacznę stosować B-)

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Player Profile Vandelay | World of Tanks

 

kolo ma na T110 75% win ratio przy 225 meczach...

setup:

vent

rammer

vert stab

 

skile:

repair, mentor, camo

repair, armorer, camo

repair, clutch braking, camo

repair, safe storage, camo

 

zestaw consumabli ma:

benzyna

first aid

repair kit

 

Chyba też zacznę stosować B-)

 

jak sprawdzić na profilu jakie moduły, zestawy, skile klient stosuje?

albo inaczej-skąd Ty masz te dane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie, z postu o t110 :P, stąd wiem

widziałem rózne opcje, różnych userów, i tylko 1 przebijał go w skilach, bo miał BIA...tyle że miał po 4 skile na załoganta, to na BIA nie było mu szkoda...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie, z postu o t110 :P, stąd wiem

widziałem rózne opcje, różnych userów, i tylko 1 przebijał go w skilach, bo miał BIA...tyle że miał po 4 skile na załoganta, to na BIA nie było mu szkoda...

 

Najważniejsze są umiejętności samego grającego i jeszcze normalny zespół, sam bitwy nie wygra.
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ghhh... wczoraj nie zrobilem DD... Wk$@&%łem się po szóstej z rzędu przegranej bitwie i stwierdziłem, że lepiej pooglądać reklamy w TV, a w przerwie jakiś film.

Dzisiaj zbiłem pierwsze gwiazdki po czwartej przegranej :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja pie**** 5 bitew i z czołgami tier 4-5 i kur** cały czas trafiam na tier 8. WTF????

 

A przy okazji mm w tej grze jest beznadziejny:

 

Dołączona grafika

 

Tym razem było na moją korzyść.

Edytowane przez tom256

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Twój jeszcze w miarę wygląda, ja miałem zestaw is4, t32, lowe, kt jako top, przeciwnicy, is4, is8, patton i dalej zrównane z nami....

 

więc przewaga 2 tier 9 na wstępie...

 

PS. testuje już ktos mwonline?

Edytowane przez Gregu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Twój jeszcze w miarę wygląda, ja miałem zestaw is4, t32, lowe, kt jako top, przeciwnicy, is4, is8, patton i dalej zrównane z nami....

 

więc przewaga 2 tier 9 na wstępie...

 

PS. testuje już ktos mwonline?

 

 

A on juz chodzi ? Bo chyba w wakacje mial ruszyc.

 

Teraz jakies preorder packi sprzedaja - chcialem kupic ale tylko na serwer USA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja pie**** 5 bitew i z czołgami tier 4-5 i kur** cały czas trafiam na tier 8. WTF????

 

A przy okazji mm w tej grze jest beznadziejny:

 

Tym razem było na moją korzyść.

 

Ja tak sobie myślę, czy najlepszym MM nie byłby taki, gdzie czołgi po dwóch stronach byłyby takie same. Aktualnie gra tylu graczy, że znalezienie składu nie powinno trwać zbyt długo.

Do tego powinno jeszcze dojść zwężenie zakresu tierów z 4 do 2.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z jakim działem jeździcie na Panterze 2? Zastanawiam się czy bez odkrywania gąsienic uda mi się założyć ostatni silnik+ wieżę+ 88L71 niby na szybko licząc są szanse ale... Czy opłaca się brać 88L71 czy poginać z 75L100?

 

edyta:

 

Zaawansowana matematyka obejmująca odejmowanie i dodawanie przy użyciu kalkulatora Casio została wykonana przeze mnie i zabraknie 82kg do zamontowania wieży wraz z działem 88L71. Pytanie czy wy wogóle jeździcie z 88 czy z 75

Edytowane przez Ram1rez

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lista zmian, które będą miały miejsce w momencie aktualizacji wersji 7.3 do wersji 7.4:

  • Dodano dwa nowe tryby gry, które będą się ukazywać losowo: Attack (Szturm) i Encounter (Bój Spotkaniowy).
    • Szturm: jedna drużyna broni jedynej bazy, a druga próbuje ją zdobyć lub zniszczyć wszystkie wrogie pojazdy. Tryb ten jest aktywny wyłącznie na następujących mapach: Erlenberg, Prochorowka, Westfield, Karelia, Malinowka, Piaszczysta Rzeka i Linia Zygfryda.
    • Bój Spotkaniowy: obie drużyny mają na celu zdobycie pojedynczej bazy w centrum mapy lub zniszczenie wrogich czołgów.Tryb ten jest aktywny na następujących mapach: El Halluf, Murowanka, Step, Ensk, Himmelsdorf, Ruinberg, Malonowka, Piaszczysta Rzeka i Linia Zygfryda.
  • Dodano dwie nowe mapy: Airfield (Ameryka Północna) i Widepark (Europejskie miasteczko) .
  • Dodano nowe francuskie niszczyciele czołgów: Renault FT AC, Renault UE 57, Somua Sau 40, S 35 CA, ARL V 39, AC Mle.1946, AC Mle.1948 i AMX 50 Foch.
  • Dodano nowe francuskie działa samobieżne: Renault BS, Lorraine 39 L AM, AMX 105 AM, AMX-13 F3 AM, Lorraine 155 (50), Lorraine 155 (51) i Bat. Chatillon 155.
  • Dodano nowe pojazdy premium dostępne dla wszystkich graczy: IS-6 oraz JagdTiger 8.8cm KwK43 L/71.
  • Zmieniono rozmiar następujących pojazdów aby zgadzał się z ich historycznymi odpowiednikami: Jagdtiger (powiększony do rozmiarów Tiger II) i Object 261 (zmniejszony do rozmiarów IS-7).
  • Poprawiono lub stworzono na nowo modele uszkodzeń następujących pojazdów: M2 Light Tank, M3 Lee, Jagdtiger, Gw E, Т-28, IS-8 (osłona działa), Е-50 (skrzynia biegów przesunięta na przód czołgu), Е-75 (skrzynia biegów przesunięta na przód czołgu), VK4502B (skrzynia biegów przesunięta na środek czołgu).
  • Poprawiono lub stworzono na nowo modele wizualne następujących pojazdów: ARL-44, KV-1S, Pz III, Т-54, Valentine LL, T1 Heavy, M41, VK4502A i IS-8.
  • Zbalansowano kilka parametrów następujących pojazdów: M103, T110, KV-4, M18 Hellcat i T30.
  • Działo samobieżne LeFH18 B2: poprawiono parametry radia FuG-8, poprawiono masę, zmieniono poziom w mechanizmie losującym bitwy (Match Makerze / MM).
  • Poprawiono nazwę zawieszenia dla działa samobieżnego M12.
  • Naprawiono kilka błędów w francuskim kamuflażu.
  • Naprawiono błędy związane z kamuflażem dla IS-7 i Marder II.
  • Poprawiono cenę kamuflaży dla Т30, KV-2 i KW-3.
  • Dodano nowy kamuflaż dla każdej nacji.
  • Dodano opcję umożliwiającą szkolenie konkretnego członka załogi w umiejętnościach innego członka załogi, o ile pełni on w czołgu również jego rolę. Na przykład: szkolenie dowódcy w umiejętnościach radiooperatora, jeżeli na czołgu nie ma radiooperatora.
  • W celu zredukowania wątpliwych penetracji / braków penetracji system zadawania i kalkulacji uszkodzeń został zmodyfikowany zarówno dla pocisków OB jak i PP. W niektórych przypadkach będzie łatwiej zadać obrażenia za pomocą pocisków OB.
  • Zmieniono sposób działania dużych apteczek. Od teraz będą one dawały bonus „+5% do szansy uniknięcia obrażeń członków załogi” działający niezależnie od tego, czy apteczka została zużyta, czy nie.
  • Zmieniono sposób działania dużych zestawów naprawczych. Od teraz będą one dawały „+10% do prędkości naprawy” działający aż do zakończenia bitwy nawet, jeżeli zestaw został użyty.
  • Zestawy naprawcze będą od teraz naprawiać obie gąsienice za pojedynczym użyciem zestawu.
  • Kompensacja dana czołgiście zranionemu przez sprzymierzony czołg będzie teraz proporcjonalna do otrzymanych obrażeń.
  • Jeżeli ten sam strzał rani zarówno pojazd sprzymierzony i pojazd należący do drużyny przeciwnej, to kara za uszkodzenie pojazdu sprzymierzonego będzie zredukowana.
  • Dodano możliwość korzystania z iluminacji diod w czasie korzystania z mysz ROCCAT.
  • Dodano wyświetlanie informacji dotyczących zniżek w kliencie gry.
  • Zmieniono zawartość okienek wyświetlanych po najechaniu na moduły, materiały eksploatacyjne, amunicję i członków załogi.
  • Zmieniono zawartość okienka wyświetlana po najechaniu na czołg w garażu.
  • Wszystkie dźwięki w grze zostały zoptymalizowane i skompresowane.
  • Dodano dźwięki do następujących elementów środowiska: ptaków, rzek, morza, lasów i wsi.
  • Zmieniono kilka dźwięków środowiska.
  • Dodano dźwięki do grupy przycisków dostępnych w interfejsie, które wcześniej nie wydawały żadnych dźwięków.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego panel pośmiertny był wyświetlany po wyłączeniu interfejsu.
  • Poprawiono lub stworzono na nowo niektóre efekty związane z trafianiem drewna lub śniegu.
  • Poprawiono opis medalu Fadina.
  • Naprawiono kilka błędów w wyniku których gracze byli w stanie przejechać w miejscach, gdzie nie było to zamierzone na Linii Zygfryda, El Halluf i Ensku.
  • Zmieniono sposób wyświetlania baz i miejsc początkowych na minimapie.
  • Naprawiono błąd związany z kolorem guzika zaproszeń, który pojawiał się po wyjściu lub wykluczenia członka plutonu.
  • Naprawiono błąd powodujący zawieszenie klienta gry po zakończeniu ładowania mapy.
  • Poprawiono opis atutu „Towarzysze broni”.
  • Naprawiono rzadki błąd, który sprawiał że nie było możliwe osiągnięcie statusu elitarności na T-34-85, T-43 i KW-13.
  • Usunięto opcję nie posiadającą żadnego zastosowania „Głosy czołgistów według narodowości”.
  • Dodano wskaźnik mechanizmu ładującego do widoku artyleryjskiego.
  • Naprawiono rzadki błąd powodujący zawieszenie paska wytrzymałości OTM.
  • Naprawiono rzadki błąd powodujący zawieszenie klienta w momencie przejścia do widoku snajperskiego.
  • Zmniejszono intensywność neonowej poświaty dla elementów panelu interfejsu w wyskakujących okienkach w garażu.
  • Zmieniono wymagania, które trzeba spełnić, aby otrzymać medale Ławrynienki, Leclerca, Abramsa.
  • Bazy i punkty początkowe zostały dodane do minimapy dla daltonistów.
  • Dodano opcje umożliwiającą włączenie celownika serwerowego w ustawieniach.
  • Zmieniono metodę wybierania odbiorcy wiadomości w chacie bitwy. Teraz aby przełączać się pomiędzy wysyłaniem wiadomości do drużyny lub do wszystkich uczestników bitwy wystarczy wcisnąć klawisz „TAB”.
  • W momencie włączenia okna menu w czasie bitwy, kursor będzie wycentrowany na przycisku „powrót do garażu”.
  • Zmieniono wygląd okienek konwersji złota na kredyty i doświadczenia przypisanego do czołgów na wolne doświadczenie.
  • Gdy dowódca plutonu lub kompanii przemawia używając wbudowanego w klient chatu głosowego, inni użytkownicy będą ściszeni.
  • Poprawiono sposób wyświetlania kamuflażu (na gąsienicach, kadłubie i wieży) dla starych kart graficznych marki Radeon.
  • Poprawiono sposób wyświetlania widoku snajperskiego, gdy klient jest otwarty tylko oknie, w którym wysokość jest większa niż szerokość.
  • Naprawiono kilka błędów związanych z alternatywnym schematem kolorów.
  • Usunięto inwersję myszy w widoku artyleryjskim.
  • Dodano nowe medale:
    • Expert (Ekspert)(dla każdej nacji) – otrzymywany za zniszczenie przynajmniej jednego czołgu każdego typu danej nacji dostępnego w danym momencie w grze.
    • Medal of Raseiniai Heroes (Medal bohaterów Reseiniai) – za zniszczenie wszystkich pojazdów przeciwnej drużyny (nie mniej niż 14 pojazdów).
    • Technical Engineer (Inżynier techniczny) (dla każdej nacji) – za zbadanie wszystkich pojazdów dostępnych w danym momencie w drzewku technologicznym konkretnej nacji.
    • Senior Technical Engineer (Starszy inżynier techniczny) – za zbadanie wszystkich pojazdów dostępnych w grze.
    • Sinai Lion – za zniszczenie ponad 100 czołgów IS i innych modeli tego czołgu.
  • Dokonano ulepszeń filtru spamu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tymi losowymi trybami to bedzie lol.

 

teraz niemcom dali silnik dodatkowo z przodu. to teraz beda sie palic od strzalow ze wszystkich stron.

naszczescie dodano dzwieki ptakow i morza. szkoda ze sa tak gowniane, ze lepiej uzywac modow.

 

swoja dorga warto dodac, ze test wystartowal.

Edytowane przez Sarkazm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W celu zredukowania wątpliwych penetracji / braków penetracji system zadawania i kalkulacji uszkodzeń został zmodyfikowany zarówno dla pocisków OB jak i PP. W niektórych przypadkach będzie łatwiej zadać obrażenia za pomocą pocisków OB.

Będzie cyrk...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja p***** KT żeby zdobyć 2x expa zagrałem chyba z 8 razy, podobnie B2. WTF???

 

Zajebista okazja weekednowa 10% więcej dla PzIV, chyba sobie jaj robią.

 

A na koniec w następnym patchy znerfią E50 i E75 którego dopiero kupiłem, same dobre wiadomości.

 

Wargaming - ssiecie na całej linii

Edytowane przez tom256

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla równowagi od wczoraj nie narzekam ;) na mm ani na towarzyszy broni :D

 

Winratio powyżej 70%, szkoda, że tylko dwa dni takie ;)

 

Po dzijeszym dniu win ratio spadło do 51%

Dziękuje wszystkim kretynom którzy sie do tego przyczynili. Bez waszej pomocy było by to niemożliwe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja p***** KT żeby zdobyć 2x expa zagrałem chyba z 8 razy, podobnie B2. WTF???

 

Ferdynand, 4502a.

Resztę* się udało w miarę szybko.

 

*Pantera 2, M103, E-75, GW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok co sie zmieniło....rebalans polega na tym, że 110 i 103 dostały lekkiego nerfa na ROF dla działa

tj o ile wczesniej miałem 7,8sek(z BIA 7,46) to tera jest 8,46, na 103 z 9,19 wzrosło do 9,45s

wiecej zmian nie zauwazyłem na gorsze

103 jakby wiecej odbija, albo to po prostu ruskie naby nie wiedzą jak celowac

is4....jakby mocniejszy...ale to moze zludzenie, druga bitwa i łykał pestki aż miło

150 na e100 nadal ssie, trafiam stodołe 2 pietrową z 400m, czołgu za uja

 

dodali nowe tapety tła...

Edytowane przez Gregu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zajebista okazja weekednowa 10% więcej dla PzIV, chyba sobie jaj robią.

 

W tym miesiącu od godziny 7:30 czasu polskiego, 1 czerwca 2012, do godziny 7:00 czasu polskiego 29 czerwca czołg PzKpfw IV będzie miał zwiększony o 10% przychód kredytów z bitew!

Też chcę taki weekend ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to teraz jak HE wzmocnili to już się w ogóle nie da grać wysokimi tierami... Już teraz potrafię isem7 zejść po jednym strzale z arty VII tieru, jak widzę partyjkę gdzie jest po 4-5 monstrualnych artylerii to odechciewa się grać bo zamiast walczyć musisz kombionować jak się ustawić żeby czopka w tyłek nie zarobić.

 

W ogóle to ostatnio jest wielka porażka, win ratio spada mi systematycznie w dół, z 50% już mam 49, a będzie jeszcze gorzej. Postanowiłem rozwijać amerykańskie drzewko i na m3lee jest masakra, t1 heavy jeszcze większa, na stockowym nie da się grać. Losuje mnie z 8-9 tierem gdzie nie mogę nic spenetrować...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde początkowo byłem zachwycony Ferdim a tu lipa i tyle. Od przodu T34 penetruje mi pancerz jak karton. Jedynie od niemców z 8 tieru się pociski odbijają.

 

No i na stockówym Ferdim dostaję wpier**** nieziemski. Przód mi przestrzelą a gdzieś się ruszyć to zanim się obrócę to mnie 4 razy dookoło objadą.

Lipa..

 

Przynajmniej winratio nadrobiłem do 52% :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...