Skocz do zawartości
Dziobak

World of Tanks

Rekomendowane odpowiedzi

Z prockiem nie patrzylem, ale GPU obciaza w 100%, do tego stopnia, ze przy pierwszych kilku probach jedyne co widzialem to reset sterownika po kilku sekundach gry. Z iloscia FPS jak widac jest roznie. Ja nie zauzywalem ani poprawy ani pogorszenia (cos miedzy 60 a 100), znajomemu z kolei gra dziala duzo gorzej niz wczesniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja lubię jak jest tyle arty. Umiem się chować i nawet jak jadę heavy to nastawiam się na 100% czajenia się w pozycji osłoniętej, spotowanie, walkę defensywną, jeżeli mam w mirę szybki czołg to czasem jakieś podjazdy pod arty jak się da.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cienie mi rozwalają grafe na tescie. Po wyłączeniu jest ok. Pozostaje wrażenie laga(brak celownika serwerowego)

 

dzis znow to samo, robie 2.5-5k dmg pattonem a team nadal wdupia. win ratio z 60% w ciagu 2 dni spadło do 40...czolg nie jest zły, tylko ludzie (w teamie)ciach!y....

Edytowane przez Gregu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pograłem Tygrysem II i jak dla mnie ten czołg jest "za miętki" :)

Wymaksowany łyka większość strzałów , a najlepsze działo uważam za zbyt słabe.

Bardzo dużo strzałów jest albo odbite albo za "zero" albo słyszy się komunikat "tym go nie przebijemy".

Jak na swój tier lub wyższy ten czołg jest zbyt delikatny :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tiger II słaby??? :P Dla mnie jest to jeden z fajniejszych czołgów, jakimi grałem. Hull down i jazda z koksem ;) Działo topowe jest fajne, bo: jest szybkie, celne, fajnie się przebija. Nie patrz po dmg, ponieważ rekompensatę otrzymujesz w postaci większej ilości HP. Przez sporą ilość gier (nie pamiętam i nie sprawdzę, od tygodnia nie gram) jeszcze, żaden is-3 (jakieś miękki się zrobiły) nie dał mi rady ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IS-3 to lekki śmiech. Już parę razy widziałem kolesi wypadających na mnie i równie szybko się cofających :lol:

Nadrabia zwinnością, ewentualnie szczęściem do dobrych osłon (żeby dziób się w końcu na coś przydał).

 

Za to KW-5 na dystansie nie kminię. Jak to jest, że patafian z 400 metrów potrafi mi trzy razy pod rząd zadać obrażenia (ustawiałem się pod klasycznym niemieckim kątem), a ja mam tylko "{tutaj tekst mega wypas epickiego trafienia}" + 0hp, albo ding od prostopadłego do mnie w tym momencie boku wieży (Tak, ciach!a, ding! Nie mylić z "tym go nie pokonamy"). Chwilę później ding ode mnie zrobił T28 :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kv-5 po patchu to jest błąd w grze, odbija 8/10 pocisków ładowanych w różne miejsca najczęściej prostopadle. Ja teraz dobijam je najchętniej z wysokości, od góry wchodzi w miarę dobrze, T34 strzał już za trzecim razem 120mm pocisk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ahahahah, o kurde, trzeba przysiąść do GW pantery :lol:

Ostatnio takie mi na niej wychodzą akcje, że głowa mała.

 

Trzeba będzie tylko ogarnąć bluzgi... to zdecydowanie najtrudniejszy element w tej grze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Włącz w ustawieniach (nie pamiętam w której zakładce) nagrywanie replayów. Od tego momentu każdą bitwę będziesz miał w {katalog gry}/replays

 

UWAGA!

Jak piszę każdą, to mam na myśli każdą. W związku z tym, że plik replaya to ~1MB, szybko zacznie się zmniejszać ilość miejsca na dysku. Ja mam nawyk czyszczenia replayów i screenshotów co tydzień/dwa.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

easy....wystarczy bat i ogarniety kierowca :P

Czołg oznacza dowolny czołg, może być lekki, ciężki, średni. Najłatwiej zdaje sie byłoby amx 13 90. Wpaść w połowie bitwy jak już flanki przerzedzone i uwalić 3 arty na 6 strzałów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przemyślałem sprawę, trochę lipa będzie dla czołgistów.

Dlaczego? Już tłumaczę:

Scenariusz 1:

- na mapie są cztery wrogie artylerie

- w Twoim teamie są cztery artylerie

- co najmniej jedna robi od początku za countera... konkurs ma gdzieś, bo jeden kill więcej na łatwym celu to żaden problem

- do przeciwnej bazy wpada Twój skaut, wszystkie arty przechodzą w tryb grzania do wrogich art

- pozamiatane

 

Scenariusz 2:

- jakimś cudem wroga artyleria przeżywa ostrzał ze scenariusza 1-go

- wpadasz do bazy topowym czołgiem i zaczynasz kosić

- jedna, druga... w tym momencie obrywasz kulkę od trzeciej, którą (razem z pozostałymi) docina reszta teamu i Twoja artyleria... zawsze tak jest przy końcu bitwy

- pozamiatane

 

Scenariusz 3:

- giniesz gdzieś na początku bitwy

- pozamiatane

 

Scenariusz 4:

- jesteś skautem

- pozamiatane Dołączona grafika

 

 

Artyleria będzie mieć zdecydowanie łatwiej:

- przeżywasz pierwszych 5 minut, po czym pamiętasz o zmianie miejsca zamieszkania po strzałach i

- tagujesz cel z niepełnym HP, albo jakiegoś meda do 7 tieru (dla żabojadów + HT + TD, bo miękkie jak cholera).

- jak nic wcześniej go nie zdejmie, masz kill

 

W ostateczności można trollować niewidocznych kamperów - od kiedy ślady wystrzałów są widoczne, strzelanie do wielkokalibrowych krzaków stało się dziecinnie łatwe :lol:

Parę razy już miałem akcję - "krzak strzela -> robię counter -> widzę żółte info o fragu i wtedy dopiero widzę do czego strzelałem". Ewentualnie robię za konfederata, bo krzak przeżywa ostrzał. Właściwie, to to jest genialna taktyka dla artylerii na obronę bazy na Kampinovce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten motyw z zabiciem 3 czolgow artyleria zrobilem za 3 razem, ale zabicie 3 arty wydaje sie byc raczej malo wykonalne.

Trzeba miec niezlego farta + jakis dziwny zbieg okolicznosci.

post-22954-0-06889400-1345730582_thumb.jpg

Edytowane przez kelcior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przemyślałem sprawę, trochę lipa będzie dla czołgistów.

Dlaczego? Już tłumaczę:

.....

 

 

Scenariusz dla arty , właśnie przerobiłem dwa razy. Jest 6 art w teamie (GwType E grałem) wszyscy wiedzą o konkursie, nikt nie strzela do celów do póki nie są pewni, że wezmą cel na jeden strzał. Robi się śmiesznie Dołączona grafika W końcu jak krąg się zacieśnia wszyscy walą gdzie się da ale jest za późno, bo ani 3 celów się nie zbierze ani się nie przeżyje.

 

Mam nadzieję, że na IV tierowej arcie też mi szybko pójdzie:)

 

Wątpię, żeby na takim niskim tierze zrobili bitwy z 8 artami, ale kto wie. Dla wysokich tierów każdą grę mam z minimum 6 artami na team.

Edytowane przez ShaoLee

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że na serwerze testowym swołocz nie pojmuje, że test polega na sprawdzeniu nowej fizyki gry / : ehhh - jeśli istnieje taka możliwość, to WG powinno wyłączyć obrażenia zadawne przez strzały, bo do niektórych nie da się przemówić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja wlasnie gram artami tieru 3 i powiem Wam tam ubic 4 fragi to nie problem. Gra duzo nowych wiec o to ze ktorys z moich artylerzystow zgarnie mi cele sie raczej nie martwie. Tak samo przeciwnicy nie wiedza jeszcze o tym ze trzeba sie chowac bo mozna dostac bombe z nieba. Szkoda tylko ze nieczesto sie zdazaja 4 arty w teamie Dołączona grafika

 

EDIT: http://worldoftanks.eu/news/3375-new-giftshop-packages/

Edytowane przez Trawienny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że na serwerze testowym swołocz nie pojmuje, że test polega na sprawdzeniu nowej fizyki gry / : ehhh - jeśli istnieje taka możliwość, to WG powinno wyłączyć obrażenia zadawne przez strzały, bo do niektórych nie da się przemówić.

 

RU maja nasrane pod deklem. to widac.
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...