Skocz do zawartości
Dziobak

World of Tanks

Rekomendowane odpowiedzi

A może by tak testować fizykę podczas walki? Czy lepiej skupić się na podjeżdżaniu pod górki, których użyteczność podczas starć będzie marginalna?

Wolałbym, aby nie było zonków podczas wychylania się zza wydm na Piaszczystej Rzece, dziwnego zachowania podczas chowania i wyjeżdżania zza kamieni na Stepach itd. A tego moim zdaniem na sucho nie da się przetestować.

Ale testowanie spadania z mostu na Westfieldzie jest pożyteczniejsze. W końcu w 0.8.0 będzie to główny element walki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może by tak testować fizykę podczas walki? Czy lepiej skupić się na podjeżdżaniu pod górki, których użyteczność podczas starć będzie marginalna?

Wolałbym, aby nie było zonków podczas wychylania się zza wydm na Piaszczystej Rzece, dziwnego zachowania podczas chowania i wyjeżdżania zza kamieni na Stepach itd. A tego moim zdaniem na sucho nie da się przetestować.

Ale testowanie spadania z mostu na Westfieldzie jest pożyteczniejsze. W końcu w 0.8.0 będzie to główny element walki.

 

 

Za oficjalną stroną World of Tanks:

 

"Otwarty test nowej fizyki"

 

 

Więcej na ten tamat dodawać nie będę [ ;

 

 

A walkę z fizyką poćwiczy się na teście patcha 0.8.0, więc o nic się nie bój, tymej.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli piszesz większymi literkami, to automatycznie masz rację? Czy o co chodzi, o wzrok? Jeżeli tak, to nie bój się, znam skrót Ctrl + +.

 

"Have you wondered how physics could change map strategies, combat tactics, and more?"

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że u ciebie dobrze stoi. Czytamy tytuł, treść olewamy.

 

Akurat w news'ie o teście nowej fizyki ze strony serwera europejskiego [wersja PL i ENG] nic o walce nie wpsominają, co innego, z tego co teraz sprawdziłem, na serwerze amerykańskim, rzeczywiście jest napise to, co zacytowałeś powyżej, tymej. Ale to i tak nie zmienia faktu, że jest to test fizyki, a nie patch'a 0.8.0, w który będziemy mogli normalnie pograć i nikt do nikogo nie będzie miał pretensji, że strzelają. Choć co do tego srzelania, to przyznaję, że nie pomyślałem o jednej sprawie, o której ktoś wspomniał na oficjlanym forum WoT, mianowicie, niektórzy mogą nie mieć kredytów na naprawę, więc... strzelają... i tutaj WG trochę pokpiło sprawę, bo nie włączyli mnożnika kredytów x10, możliwe, że za niedługo to się zmieni. W każdym bądź razie, o moje czytanie ze zrozumieniem nie musisz się martwić.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najwidoczniej tak

swoja droga mapki piknie wyglądają, piaski wygladają jak piaski, tylko jest pare zgrzytów graficznych co jakiś czas

1. Dołączona grafika

 

2. ślady po penetracji wyglądają dziwnie z bliska w snajperce(nie zarejestrowałem niestety), nie jak zwykła dziura tylko cos z czerwoną obwódką

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcą, to niech zjeżdżają. Ale tak trudno jest zrozumieć, że innych bardziej interesuje gdzie i jak można zjechać/wjechać, aby mieć dobry ostrzał i przy okazji się nie zabić, niż spadanie/spychanie z mostów?

 

A co do posta metala: napisałeś większymi literkami - wygrałeś. Jeszcze nie wiem co.

 

@Gregu

1. To test fizyki. Nie ma co się przejmować.

2. Jak byś chciał to zobaczyć bez strzelania?

Edytowane przez tymej
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak trudno zrozumieć, że innych bardziej interesuje gdzie i jak można zjechać, żeby się nie zabić, niż strzelanie w innych??

 

 

No cóż, od niektórych jednostek społeczności WoT nie można za wiele wymagać, o czym możemy przekonać się w grze... i nie tylko ; )

 

 

edit:

 

Wiecie dlaczego ślady po strzałach wyglądają jak wyglądają, albo nawet ich w ogóle nie ma? Zgadnijcie dlaczego...

Edytowane przez metal
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ma ktoś może "Ace tankera" na Lowe? Ile trzeba zdobyć expa?

Można to gdzieś sprawdzić, jak wyglądają poziomy wymagane przez te odznaki dla czołgów?

 

 

Hmmm, poziom jest jeden dla wszystkich:

 

Dołączona grafikaMastery Badge: Ace Tanker - Earn more experience in a single battle than the average highest experience of 99% of all players in the same tank within the last seven days.

Źródło: Achievements - World of Tanks

 

 

Zresztą ta regułka wyświetla się po najechaniu na odznakę w grze.

 

 

edit:

 

Tylko nie wiem, jak jest z tymi siedmioma dniami, bo w grze, ani w PL wersji, ani ENG nie ma tej części reguły. Ta strona była aktualizowana wczoraj, więc... no nie wiem.

 

 

 

edit:

 

Na tę górę jeszcze nie udało mi się dostać, a jak widać, niezły ruch tam panuje:

 

Dołączona grafika

 

A tutaj, objeżdżałem mapę po jej skraju i w pewnym momencie ześlizgnąłem się, niestety nie udało mi się już stamąd wyjechać:

 

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Edytowane przez metal
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

easy....wystarczy bat i ogarniety kierowca Dołączona grafika

Czołg oznacza dowolny czołg, może być lekki, ciężki, średni. Najłatwiej zdaje sie byłoby amx 13 90. Wpaść w połowie bitwy jak już flanki przerzedzone i uwalić 3 arty na 6 strzałów

 

Dokładnie tak zrobiłem kilka dni temu i akurat amx13 90 ;)

 

Na tę górę jeszcze nie udało mi się dostać, a jak widać, niezły ruch tam panuje:

 

Dołączona grafika

Przesadzili, czołgi nie jeżdżą nie jeździły w czasie II WW po takich wzniesieniach. Ardeny są jednak mniej strome.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie wpadłeś, że pytanie było o wartość bezwzględną?

 

Jak widać, na to nie wpadłem, a ktoś tu wspominał o czytaniu ze zrozumieniem... Dołączona grafika

 

No to w tym przypadku... poległem i wynoszę się z wozu ; )

 

 

Znalazłem coś takiego (poniżej wymieniłem dane graczy śmigających Lwami):

 

VIII Löwe None: 0-633 Class III: 657-849 Class II: 909-1078 Class I: 1101-1264 Ace Tanker: ...

VIII Löwe None: 70-638 Class III: 691-809 Class II: 919-1110 Class I: 1110-1287 Ace Tanker: ...

VIII Löwe None: 640-670 Class III: 703-877 Class II: 877-1069 Class I: 1129-1129 Ace Tanker: 1342-1342

 

Źródło: Mastery Badges: XP requirements

 

 

 

edit:

 

Pociąg wpychający w akcji ; ) :

 

Dołączona grafika

 

Jak widać akcja zakończa powodzeniem, Type 59 wepchnięty Dołączona grafika

Edytowane przez metal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fizyka IMO ssie. Fajnie się jeździ i widać potencjał ale muszą zrewidować parę rzeczy, bo to w tej chwili wygląda jak wczesna Alpha.

  • Gąsienice czołgów w pewnych momentach są smarowane super glue. Widziałem to bardzo wyraźnie, jak T29 zjechał z krawędzi mostu tak, że na moście była może 1/3 czołgu, a czołg wisiał pod dziwnym kątem i ani śniło mu się spaść. Gąsienice w tym momencie stykały się na moście w czymś, co można spokojnie sprowadzić do słowa "punkt".
  • Kolizje obiektów kuleją - normą jest znikanie podwozia pod gruntem. Czasem się zdarzy zniknięcie połowy czołgu. Czasem malutki kamyczek potrafi cię wybić na pół metra w górę, żeby po kolejnym, większym, najzwyczajniej w świecie przejechać jak po stole. Takie coś implikuje fakt, że:
  • Jazda po kamieniach (np. mountain pass) to tragedia.
  • Jednocześnie nie istnieje coś takiego, jak "amortyzacja" i zasada "akcja = reakcja" 3/4 kamyczków, po których terenowa osobówka by przejechała, wybija cię w górę w taki sposób, że możesz strzelać do ptaków. W normalnych warunkach mógłbyś wbić taki kamień w ziemię, tudzież rozkruszyć (yhy, to będzie w patchu 4.9.1, w 2018 r.), albo po prostu przejechać robiąc użytek z niezależnego zawieszenia każdego koła. Niektóre z takich kamieni mają tak wysokie krawędzie, że czołg jest unieruchomiony (WTF?!). Ta sztuczka z kamieniami jest też widoczna na ostatnio dodanych mapach + paru przemodelowanych (na Himmelsdorfie znam taki jeden wredny). W rezultacie parę razy się złapałem na tym, że wyjeżdżając zza winkla, albo kamyczek nie pozwolił mi wystawić wieży (ale w kadłub już zdążyłem oberwać), albo też nie da się wycelować w przeciwnika, bo brakuje kąta dla lufy.
  • Tarcie "boczne" w tej grze nie istnieje. Podjeżdżając na górkę, która jest zbyt wysoka na konkretny czołg, biorąc ją przodem, stoję w miejscu. Ale wystarczy odrobinę się wykręcić, żeby bokiem ześlizgnąć się w dół aż do obszaru, którego kąt jest odpowiedni dla czołgu. Przy odrobinie skilla można to jednak oszukiwać (odpowiedni rozpęd, kąt, etc.) i da się w rezultacie trawersować po takich górkach.
  • Lewitujące czołgi to norma. Jedziesz sobie spokojnie, po skałach, aż nagle widzisz, że twój czołg znajduje się pół metra nad skałą.
  • Wraki. Przepychasz wrak, to z racji jego uszkodzeń i możliwości rycia podwoziem powinien być trudniejszy do przesunięcia. Ale nie aż tak, jak widziałem wczoraj - sześćdziesięciotonowy czołg zablokował się pod jakimś dziwnym kątem między wrakiem jakiejś drobnicy (którą zniszczył, staczając się na nią ze stromizny), a skałą. Nie mógł się obrócić, przepchnąć wraku, ani po nim przejechać.
A to wszystko po 20 minutach grania u kumpla :Q

 

Czy ma ktoś może "Ace tankera" na Lowe? Ile trzeba zdobyć expa?

 

Coś w okolicach 1200. Próg mnie z jednej strony zaskoczył (bo na paru innych czołgach taki poziom expa jest potrzebny na zdobycie mistrzostwa pierwszej klasy, na paru nawet drugiej), a z drugiej strony rozbawił (bo sobie przypomniałem skąd te wszystkie opowieści n.t. skilla kierowców Lowe :lol: ).

Będę w domu, to zobaczę dokładnie, ile trzeba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przesadzili, czołgi nie jeżdżą nie jeździły w czasie II WW po takich wzniesieniach. Ardeny są jednak mniej strome.

Czołgi w czasie WW2 nie robiły też paru innych rzeczy, które wyprawiają w tej grze ;)

 

@m4r - to o kamieniach sugeruje mi, że ktoś nie wymodelował prawidłowo masy czołgów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czołgiści,

Sowieckie czołgi posiadają potężne działa. Nawet najcięższe z nich są dość szybkie, a ich zwrotność jest bardzo dobra, dzięki czemu dobrze sobie radzą na polach bitew. Stając naprzeciw sowieckiej maszyny niejeden czołgista był pewien obaw.

Niektórzy uważają jednak, że sowieckie maszyny są słabe, ponieważ ich potężne działa bardzo długo przeładowują i nie są zbyt celne. To jednak nie problem dla czołgisty, który zna się na swojej maszynie. W ten weekend każdy może skorzystać z bonusów przyznanych sowieckim stalowym bestiom. Od 7:30 w sobotę 25 sierpnia do 7:00 we wtorek 28 sierpnia będziecie mogli skorzystać z następujących bonusów:

 

50% zniżki na następujące sowieckie czołgi ciężkie:

  • KW-1 (V tier)
  • KW-1s (VI tier)
  • T-150 (VI tier)
Uzupełnij braki w arsenale za pół ceny!

 

Przychód w kredytach dla następujących sowieckich czołgów zwiększony do 200%:

  • KW-3 (czołg ciężki VII tieru)
  • KW-13 (czołg średni VII tieru)
Przychód w kredytach zwiększony do 125% dla KW-4 (sowieckiego czołgu ciężkiego VIII tieru).

 

Dodatkowe kredyty jeszcze nikomu nie zaszkodziły!

 

50% zniżki na materiały eksploatacyjne dostępne za kredyty.

 

Po tym weekendzie Wasze magazyny będą pełne zaopatrzenia, co pomoże Wam zaoszczędzić kredyty w przyszłości.

 

Doświadczenie dla załogi x3.

 

Wszystkie załogi, nie tylko sowieckich czołgów, będą przez ten weekend zdobywać doświadczenie trzy razy szybciej.

 

Pamiętajcie, że te bonusy są aktywne wyłącznie do wtorkowego poranka. Nie przegapcie tej okazji!

Podążajcie za czerwoną gwiazdą, czołgiści!

 

 

W akcji Gold hunter dziś 8 walk na GwType E przegranych w plecy 150k kredytów , ale dziewiąta bitwa zwycięska i 3 czołgi ubite ;)

Edytowane przez ShaoLee
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak by nie patrzeć to nie jest oszukiwanie bo są dozwolone. Jest to pewnego rodzaju ułatwienie równie legalne jak wyłączenie drgania lufy w trybie snajperskim, co przecież masz w opcjach gry. Inna sprawa, czy to jest Ci potrzebne, czy nie popsuje Ci zabawy i czy nie wprowadzi Cię w błąd, ładując we wskazane weekspoty można często zaliczyć krytyka za zero. Ja ostatnio nie używam nauczyłem się gdzie strzelać i to mi wystarcza, chociaż dla przypomnienia jak teraz wyglądają weekspoty może zainstaluję na jakiś czas.

 

Są też inne skórki z hitzonami i to na oficjalnym forum WOTa.

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/37693-075-hitzone-skins-compressed-hitzone-skins-for-slow-computers/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś w okolicach 1200. Próg mnie z jednej strony zaskoczył (bo na paru innych czołgach taki poziom expa jest potrzebny na zdobycie mistrzostwa pierwszej klasy, na paru nawet drugiej), a z drugiej strony rozbawił (bo sobie przypomniałem skąd te wszystkie opowieści n.t. skilla kierowców Lowe Dołączona grafika ).

Będę w domu, to zobaczę dokładnie, ile trzeba.

 

Ilosc expa wymaganego do Ace Tankera jest podobno resetowana co 2 tygodnie stad czasem potrzeba wiecej a czasem mniej. Na IS-6 dla odmiany odznake dostalem za bitwe w granicach 1700-1800 (bez premium) expa w zeszlym tygodniu.

Edytowane przez KrzychuG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na te czołgi jeżdżące po wzgórzach myślę, że gra na tym straci.Ludzie na siłę będą się tam pchać nie patrząc na obronę czy atak. Może się mylę , oby.

Edytowane przez ShaoLee

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

samochód ma problem przy więcej niż 30stopniach a tu pare-paredziesiąt tonowe czołgi wspinają się na wzgórza...

O ile to nie jest lita skała to w realu nie ma takiej możliwości by czołg podjechał, czy też po piasku. Ta mapa Sand River...czołgi powinny mieć kompletnego zamuła a pomykają po wydmach że aż...(co prawda w teście ciut wolniej w porównaniu do 7.5)

Edytowane przez Gregu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

samochód ma problem przy więcej niż 30stopniach a tu pare-paredziesiąt tonowe czołgi wspinają się na wzgórza...

O ile to nie jest lita skała to w realu nie ma takiej możliwości by czołg podjechał, czy też po piasku. Ta mapa Sand River...czołgi powinny mieć kompletnego zamuła a pomykają po wydmach że aż...(co prawda w teście ciut wolniej w porównaniu do 7.5)

 

Porównujesz napęd kołowy do najlepszego terenowego napędu, jaki wymyśliła ludzkość.

- T29 i jemu podobne prototypy miały możliwość pokonywania wzniesień o nachyleniu do 60%

- Mark VIII (taki pierwszowojenny czołg) miał podawane 84%

- Aktualny nówka spod igły nieśmigany Anders też ma do 60%

Nie mogę znaleźć innych czołgów... tzn nie chce mi się szukać.

 

Odnośnie piasku się zgodzę, chociaż nie całkiem. Mniejsza o to. Ale chyba nie zmienią tego dopóki nie będzie mógł być sypki. Obstawiam 2014 rok :lol:

Edytowane przez m4r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...