Skocz do zawartości
Dziobak

World of Tanks

Rekomendowane odpowiedzi

Maly OT.

 

Katowice, 11.11.2012 godzina 13:10. Dwa polskie F16 (wiem wiem jakosc jakbym zdjecie robil kalkulatorem, ale na prawde ciezko je zlapac w ruchu Dołączona grafika)

 

 

Dziwajom sie czy jako 5 kolumna Hanysów ni chce przekludzić Oberschlesiena do Vaterlandu. Dołączona grafika

Edytowane przez ShaoLee
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jeszcze odnośnie t29, udaje wam się zarabiać na 105-ce? Jeszcze go nie mam i się zastanawiam czy nie lepiej silnik najpierw. 90mm z m6 też daje rade, o ile mnie mm nie da na samym dole.

 

Ogólnie na 90mm szło mi zajebiaszczo, 105 też przeważnie na +.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierdtyknięcie ma ta lufka, ale ciężko coś ugrać jak xvm świeci na czerwono, zazwyczaj jestem jedyny zielony w teamie. W ciągu ostatnich 2 tygodni spadłem z 53wr na 51. :/

Edytowane przez Beerd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest ok o ile nie trafi się team debili i nie zostawią samego na lfance.. inaczej można ładnie przyharpaganić, wieże wszystko odbija z daleka.

 

Takie teamy coraz częściej się trafiają.

 

Typ 59 (T-54A)

Dmg: 3299

Przegrana

Na Lakeville przejechałem wąwozem trafiłem Tigera II, Panthere II (ammo rack) i stonkę VK2801, VK4502A otrzymał 7 trafień, jedna PII się wycofała i zwiała a bitwa i tak przegrana.

Edytowane przez baka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ok. Jeśli po ok 20 grach można mieć jakieś wnioski nt. działa to 105 da radę zarobić, ale tylko przy ogarniętym teamie. Muszę dać ok 1.5x moje hp żeby wyjść na swoje, jeśli mnie mm da na dole to słabo, 80% mam dingi, mimo celowania w ws. a nawet na strzałach w bok dinguje co jest dla mnie dziwne. 90mm zarabiałem nawet na słabej grze, chyba będę wracał od czasu do czasu, przy tym że 90mm mm mnie losuje często jako top tank a ze 105 nawet raz nie byłem top, środek lub niżej.

Jeszcze co do samego t29, ma to coś, uwielbiam nim grać, ma Fear Factor, nawet 122mm z kv1s tak nie działa na przeciwników, a jak pokazujemy tylko górę to już jest pogrom często.

Edytowane przez Beerd
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więcej info o nadchodzącym 8.2:

Tech tree (UI):

  • the space between tiers will be reduced. The whole tree will be displayed in FullHD mode.
  • hyperlink "back to tech tree" will be changed to a button with nation logo (flag)
  • hint on the remaining experience/credits will be added
  • experience and free experience counters will be added to tank screen (each tank in tech tree)
Optimization:
  • the performance of speedtree render will be improved which should decrease FPS drop in sniper mode, and improve overall performance for maps with lots of trees
  • the performance of South Coast and Highway maps will be improved due to reconfiguration of water. For other maps the improvement is going to be less noticeable.
Aiming:
  • fixed bug with reticle "shaking" aside while aiming. The issue was related to precision loss due to server load management, when one process "transfers" vehicle to another process
  • substantially decreased vehicle vibration on roughness of terrain - via software tuning and fixing hitboxes of the objects. Riding over railroad is more fun now.
Gameplay:
  • fallen trees will now impact visibility system. Hurray!
  • Penetration / Non-penetration:
  • fixed bug with shell disappearing after penetrating spaced armour and then ricocheting (eg sloped spaced side armour of IS-tanks)
  • fixed bug with shell shell disappearing after penetrating spaced armour, and gun making "saving throw" after being hit.
HUD:
  • module icons in left bottom corner will get repair speed indicator (same mechanics as reloading)
There going to be many more minor improvements, but that's it for now.

Apart from the whole bunch of new features and highly anticipated Chinese tree, 8.2 will bring new 5 US vehicles.

Źródło:

http://forum.worldof...90#entry3212190

 

Najbardziej cieszy mnie

the performance of South Coast and Highway maps will be improved due to reconfiguration of water. For other maps the improvement is going to be less noticeable.

Może w końcu będę mógł włączyć ulepszoną grafikę Dołączona grafika Edytowane przez bryndza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

substantially decreased vehicle vibration on roughness of terrain - via software tuning and fixing hitboxes of the objects. Riding over railroad is more fun now.

 

Niech jeszcze poprawią wkurzające ruchy celownika po wjechaniu na jakąś wypukłość typu kamień/mur. Czołg zamiast stać nieruchomo, buja się jak ośmiolatek na huśtawce.

fallen trees will now impact visibility system. Hurray!

W końcu.

 

Z utęsknieniem czekam na zredukowanie liczby 0hp szotów, bo w pale się nie mieści, żeby hmm... "jeden z elementów czołgu pochłonął całe obrażenia od pocisku" w sytuacji, kiedy strzelającym jest JT, a odbiorcą przesyłki T-50-2.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogarniam ELSa dla naszego klanu. Założyłem drużynę jednak nie mam teraz czasu na rozsyłanie zaproszeń. Będę to robił dziś na "czacie" klanowym w grze po godzinie 20. Osoby zainteresowane proszone są o wejście do gry ;)

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i mam nadzieje że MM tez naprawią bo sa juz losowania gdzie top tier jednej drużyny to 5T kw1 a druga drużyna top Matilda 4T i zero 5T.Juz 3 razy mi się to trafiło.

 

Hmm... dziwne, mi ostatnio się takie kwiatki nie zdarzają, już od bardzo dawna, nawet wcześniej niż zmiany w MM w tym roku (zawężenie tierów w bitwie).

 

HUD:

  • module icons in left bottom corner will get repair speed indicator (same mechanics as reloading)
Przydatne :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ha

"fixed bug with reticle "shaking" aside while aiming. The issue was related to precision loss due to server load management, when one process "transfers" vehicle to another process"

 

A już myslałem że mi system wariuje bo coś załapał albo myszy nagle syfa dostały, a to problem serwera/klienta gry...

Jak mnie to wkurzało...mam w celowniku, nagle szarpnięcie i strzał w uj w bok se leci. Nawet jak przytrzymałem altfire(czyli PPM) to potrafiło zeskoczyć gdzieś w cholere. Już chciałem reinstala robić i modów sie pozbyć na wszelki...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja może też się pochwalę, nie jestem żadnym czempionem ale zdarzają mi się udane bitwy tak jak ta gdzie byłem głównym elementem walki o przełęcz na mapie Lakeville

 

 

Dołączona grafika

Edytowane przez S_Works

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi się jedynie zdarzyło raz, że w naszej drużynie był tylko tier VII i V, a w przeciwnej VII, VI i V.

 

Pamiętajcie, że MM dba też o równą sumę tierów, więc jak brakło na górze, to było coś więcej na dole ;)

To jest zresztą główny powód brania plutonów typu Maus + Loltraktor (poza jajcami, oczywiście) - skrzywia się w ten sposób MM, bo musi uzupełnić niski tier Loltraktora i drużyna de facto jest mocniejsza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Ram1rez: A ile osób potrzeba? I w ogóle jest sens się pchać bez gold ammo?

 

Na wtorkowy mecz (jutrzejszy!) potrzeba 7 ludzi. Jednak konta w drużynie są z tego co wiem na stałe i można wybierać "kto gra a kto nie" aczkolwiek zweryfikuję jak będzie ktoś w drużynie ;) A czy jest sens grać bez gold ammo to zweryfikuje MM i gra ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pamiętajcie żeby sobie przypisać konta z wota do tego z esl na czas. Najlepiej poćwiczyć taktyki i zgranie na ladderach, wyzywasz inną drużynę i gracie o ustalonym czasie, ale nie wiem czy jeszcze są, bo już dawno nie grałem. Na takich turniejach o złoto jak jutrzejszy myślę, że obecnie wiele nie zwojujecie, jednak zawsze to coś nowego. Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tylko nadzieje ze poprawia optymalizacje w 8.2 tak aby engine wykorzystywal 100% mobilnych gpu od nvidii a nie max. 50% jak jest to teraz.... Sa dziesiatki tematow na oficjalnym forum o tym problemie a nic z tym nie robia...

 

Tapatapatap i9001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...