Skocz do zawartości
Dziobak

World of Tanks

Rekomendowane odpowiedzi

zaskoczę cię, ale tam gdzie gąska dotknęła lufy jest "integralna" część czołgu, zależy od modelu ale prawie zawsze kilkanaście pikseli od końca lufy... ten punkt lewituje wokół modelu czołgu (reszta lufy jest transparentna), to ten punkt odpowiada za otrzymanie obrażeń po strzale w lufę i uszkodzenie działa Dołączona grafika

 

jakiś czas temu ktoś dał tu film, jak ktoś strzela w zwarciu i tylko tak dało się wytłumaczyć zgon... ale dziwne jest to, ze jak nim wjezdzasz w sciane, czy inny czolg to nie ma efektu, jakby byl tylko detektorem dmg 

 

ja od siebie dodam mega farciarską bitwę indianinem, tym razem to mi się włączył magiczny pancerz, godmode, czy jak to tam zwą, tylu zerwanych gąsek jeszcze nie miałem, bitwa w praktyce przegrana, jakimś cudem udało się dotrwać na oparach... cioty po obu stronach, ale chyba swój limit szczęścia wyczerpałem...

replay

http://wotreplays.com/site/315459#lakeville-grzesiek_k-indien-panzer

 

akcja od 12:10 (rzadko zdaza sie zebrac tym czolgiem 4k potencjalnych i przezycDołączona grafika )

Edytowane przez grzechuk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zaskoczę cię, ale tam gdzie gąska dotknęła lufy jest "integralna" część czołgu, zależy od modelu ale prawie zawsze kilkanaście pikseli od końca lufy... ten punkt lewituje wokół modelu czołgu (reszta lufy jest transparentna), to ten punkt odpowiada za otrzymanie obrażeń po strzale w lufę i uszkodzenie działa Dołączona grafika

 

jakiś czas temu ktoś dał tu film, jak ktoś strzela w zwarciu i tylko tak dało się wytłumaczyć zgon... ale dziwne jest to, ze jak nim wjezdzasz w sciane, czy inny czolg to nie ma efektu, jakby byl tylko detektorem dmg 

 

ja od siebie dodam mega farciarską bitwę indianinem, tym razem to mi się włączył magiczny pancerz, godmode, czy jak to tam zwą, tylu zerwanych gąsek jeszcze nie miałem, bitwa w praktyce przegrana, jakimś cudem udało się dotrwać na oparach... cioty po obu stronach, ale chyba swój limit szczęścia wyczerpałem...

replay

http://wotreplays.com/site/315459#lakeville-grzesiek_k-indien-panzer

 

akcja od 12:10 (rzadko zdaza sie zebrac tym czolgiem 4k potencjalnych i przezycDołączona grafika )

 

Ramowanie zawsze działa z lekkim opóźnieniem, czyli jak się dopiero wbijesz w czołg praktycznie wjeżdżając w jego teksturę po załącza się dopiero detekcja obrażeń, przynajmniej ja tak to widzę. Tutaj ewidentnie padł strzał, bo skoro stawiasz na ram to dlaczego ja nie otrzymałem żadnych obrażeń ? No i dlaczego czołg wjeżdżając w "żywego" przeciwnika dostaje obrażenia od taranowania a we wrak już nie ? Bez "sęsu".

Strzał w lufę też nie wchodzi w grę, bo między moją a jego lufą było w pionie ok 2m różnicy. ;>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tutaj ewidentnie padł strzał, bo skoro stawiasz na ram to dlaczego ja nie otrzymałem żadnych obrażeń ? No i dlaczego czołg wjeżdżając w "żywego" przeciwnika dostaje obrażenia od taranowania a we wrak już nie ? Bez "sęsu".

 

Strzał w lufę też nie wchodzi w grę, bo między moją a jego lufą było w pionie ok 2m różnicy. ;>

Żaden strzał. Wjechałeś na niego od góry, więc gra to potraktowała tak, jakbyś na niego najechał, a nie zderzył się. Odpaliły się eventy odpowiedzialne za dmg wynikający z najechania, a nie kolizji. I to działa od razu - jak na filmie - dotykasz go gąsienicami, jesteś u góry, śmiejesz się, a koleś pod spodem zalicza -200/-500 hp na sekundę (zależy od Twojej masy i masy przeciwnika).

Na treningach ludzie lubią się tak bawić niszcząc myszy loltraktorami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajny team Dołączona grafika

Aićpanfchooy Dołączona grafika

 

Prztykamy się z nimi na jednej stronie (przejęły górkę ich medy), aż nam w tyłki zaczynają strzelać. Patrzę, a tu 8:1 dla nich Dołączona grafika

 

Za to ta jest fajniejsza, czyli: Jak ratować bitkę, jak team ma skłonności do lemingowania.

 

Screeny:

 

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

 

Replay

Edytowane przez m4r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przez jakiś czas używałem melty i miałem tam x16, gdy wróciłem do jumbo to mi tego momentami brakowało. Tylko oczywiście wszystko z umiarem, bo widziałem nawet celownik gdzie powiększenie było chyba ponad 30. Jak dla mnie takie x16 potrafi się przydać, gdy masz czołg daleko i mało wystaje, a lubisz strzelać na zasadzie a co mi tam, a nóż trafię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żaden strzał. Wjechałeś na niego od góry, więc gra to potraktowała tak, jakbyś na niego najechał, a nie zderzył się. Odpaliły się eventy odpowiedzialne za dmg wynikający z najechania, a nie kolizji. I to działa od razu - jak na filmie - dotykasz go gąsienicami, jesteś u góry, śmiejesz się, a koleś pod spodem zalicza -200/-500 hp na sekundę (zależy od Twojej masy i masy przeciwnika).

Na treningach ludzie lubią się tak bawić niszcząc myszy loltraktorami.

dzisiaj zrobiliśmy z koleszką dwa testy, pierwszy:

Ltraktor na E100 na Linii Zygryda, efekt, E100 traci 100hp, Loltraktor ginie

druga próba, E100 vs T29

E100 traci 1600hp i generalnie zeszło by całe, gdyby wrak T29 nadal na nim stał, T29 zeszedł mniej więcej w momencie jak E100 miało około 1400-1500hp

 

ten mechanizm zdaje się działać w dwie strony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, jakiś czas temu grając z kumplem w plutku przytrafiło mi się coś podobnego. ;>

 

http://www.youtube.com/watch?v=eBw5dbhAseY

 

Także w tamtym filmiku co podałem teoretycznie ja też powinienem dostać obrażenia skoro wjechałem na model czołgu, w tym przypadku jak niektórzy pisali jakiś punkt lufy. Ja w sumie dalej obstawiam, że ten foch padł od pestki..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przez jakiś czas używałem melty i miałem tam x16, gdy wróciłem do jumbo to mi tego momentami brakowało. Tylko oczywiście wszystko z umiarem, bo widziałem nawet celownik gdzie powiększenie było chyba ponad 30. Jak dla mnie takie x16 potrafi się przydać, gdy masz czołg daleko i mało wystaje, a lubisz strzelać na zasadzie a co mi tam, a nóż trafię.

Wystarczy odpowiedni mod i na kazdym celowniku ma sie zoom większy. http://worldof-tanks.com/4x-level-sniper-mod-for-wot-8-4-by-arasgrandpa/

 

Btw używacie tych ogromnych zoomów x10 czy to raczej nieprzydatne ?

Ja zaczołem używać i powiem że jest znacznie wygodniej. Tylko że z maksymalnym przyblizeniem x20 ;D Łatwo można plik edytowac i wybrać dowolne wartości przybliżeń.

Edytowane przez Maciem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj zrobiliśmy z koleszką dwa testy, pierwszy:

Ltraktor na E100 na Linii Zygryda, efekt, E100 traci 100hp, Loltraktor ginie

druga próba, E100 vs T29

E100 traci 1600hp i generalnie zeszło by całe, gdyby wrak T29 nadal na nim stał, T29 zeszedł mniej więcej w momencie jak E100 miało około 1400-1500hp

 

ten mechanizm zdaje się działać w dwie strony

Czyżby zmienili? Aż sprawdzę dzisiaj z ciekawości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będzie nowy silnik ale już nie o takiej mocy, ogólnie to sporo stracą na mobilności.


Z nowości to przed premierą 0.8.8 warto odkupić sobie VI tierową VK30.01H, bo mimo to, że zdegraduje się na V tier to dostaniemy na to miejsce jeszcze dodatkowo nowy czołg VI tieru w miejsce starej VK-i i miejsce w garażu. ;>


No i 100% załoga na tym nowym VI tierze. ;>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie do konca. Zmniejszony jest opor gruntu. Na tescie E75 jest duzo sprawniej sie obraca i nie traci tak duzo podczas skrecania "w biegu". Ale jednoczesnie zdecydowanie wolniej sie rozpedza i nie osaiga takich predkosci jak kiedys. Sprintu nim nie wygramy ale jak trzeba bedzie nim operowac to wg mnie jest lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, zmniejszyli opór gruntu. Ja na teście sprawdziłem JT i KT, niestety brak mocy czuć, szczególnie na podjazdach, ale za to z górki się nieźle kulają i tak jak Trawienny wspomniał, lepiej się obracają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

E-50 też dostał buffa górnej płyty, ale co z tego skoro znerfili dolną a wiadomo gdzie się strzela w niemców. ;> To wszystko takie mydlenie oczu, że niby nerf ale dostajecie też buffa, który tak na prawdę dużo nie daje.

JT chyba też dostaje nerfa dolnej płyty z tego co pamiętam. Płonie ognisko w lesie.. Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientuję, to podwozie KT miało w rzeczywistości 100 mm na dolnej płycie, więc wychodzi na to, że WG po prostu równa staty niemieckich pojazdów do wartości historycznych ; )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientuję, to podwozie KT miało w rzeczywistości 100 mm na dolnej płycie, więc wychodzi na to, że WG po prostu równa staty niemieckich pojazdów do wartości historycznych ; )

 

E-75 też dostosowują do wartości historycznych ? ;>

Trawienny - wtedy by musieli zrobić to samo co z superpersem, dać możliwość sprzedaży za złoto. Chociaż mogą zrobić cichego nerfa i nikt się o tym nie dowie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie do konca. Zmniejszony jest opor gruntu. Na tescie E75 jest duzo sprawniej sie obraca i nie traci tak duzo podczas skrecania "w biegu". Ale jednoczesnie zdecydowanie wolniej sie rozpedza i nie osaiga takich predkosci jak kiedys. Sprintu nim nie wygramy ale jak trzeba bedzie nim operowac to wg mnie jest lepiej.

Tak to wygląda wg hallacka:

 

pzd

Edytowane przez jurek911

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej niemiecki sprzęt nie dostanie takiego buffa , zaraz gracze grający hamburgerami czy czerwonymi podniosą larmo pod niebiosa .

 

Bo jak to - Tygrys zdolny zdjąć Shermana czy T-34 z max. zasięgu ( i prawdopodobnie pod dowolnym kątem ) a samemu nie do przebicia frontalnie przez te czołgi , boki też ciężko było by przebić .

 

Albo KT zdolny przebić historycznie  każdy aliancki czołg od przodu z odległości 2,5+ km . 

 

Może kiedyś jak ktoś w WG pomyśli o czymś ala tryb historyczno-realistyczny . 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostosowanie do wartości historycznych... Gdyby tak zrobili to 2 Tygrysy mogły by wygrać z 15 shermanami na stepie  prawdziwym stepie (z tego co słyszałem step w większości jest równy jak stół) zanim by te 2-3 km shermany przebyły to by z nich nie zostało.

Zakładając optymistycznie że walczyłyby na ok. 500m dla tygrysów nic się nie zmieniało (prostokątne pudło ale wystarczające do odbicia ~400m dalej to już kiszka)

 

Teraz z innej beczki kiedy ta aktualizacja bo jeśli mam czas od pz 38 n.a do Vk to chciałbym ją kupić ale jeśli w tym tygodniu to nie mam co marzyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...