Skocz do zawartości
Dziobak

World of Tanks

Rekomendowane odpowiedzi

costi. niemieckie dziala sa najlepsze w grze. przynajmniej tyle zostalo z legendy pancernej III Rzeszy.

 

taki maly przyklad. u niemcow mozemy trafic cel juz przy zgrywaniu celownika. u ruskich jest to wykluczone.

 

Zgodzę się z tym całkowicie. Ruskie celują kiepsko, a u niemcowni 88 na tajgerze to snajper jakich mało. I pierdnięcie też całkiem całkiem. Z ciekawostek dodam że to samo działo na tigerze I nie dawało rady od przodu przebić Ausfa, a na tigerze II od przodu po 10% zdejmuje :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

KV mało odporny? Jak się trafi na rundę z czołgami o 1 tier wyższymi maks to będąc na pierwszej linii ognia steel wall gwarantowany. ;)

A KV3 ma lepszy pancerz niż IS (przynajmniej statystycznie, niby pochyłość pancerza w tej grze też coś daje - nawet podobno stawanie na jakimś stoku daje efekt ukośnego pancerza).

 

Ale od stockowego KVa (jak zresztą każdego stockowego czołgu) nie oczekuj zbyt wiele. KV jest jeszcze w miarę ale dopiero z 107mm daje frajdę, KV3 ze stockowym działkiem to jest w ogóle porażka, ma za tu dużo szybszą wieżę. Niestety oba czołgi cierpią na ogromny brak mobilności. Na KV3 warto też od razu odblokować 122mm bo IS ma tak beznadziejnie działo, że ze łzami w oczach udało mi się uzbierac 9.5k na nową wieżę żeby te 122mm zamontować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No, ale te 122 to w porównaniu do 107 to kiepscizna.107 to piękne działo, ładnie punktuje, szybko się zbiera celownik...

Może wersja 3 122( ta z 225 penetracja) okaże się dla mnie lepsza, bo na razie to...

O ile wcześniej(kw3, is) te działo dawało rade bo tier równy w miarę był, max różnicy to tier10 ALE raz na 10 bitew(a nie tera co 2) to tera jest po prostu za słabe.

Owszem, trafi się ze ubije 5, od tyłu, z boku, i jak już są uszkodzone, albo kierowca [gluteus maximus](całkiem sprawnie z nową wieżą idzie ubijanie nawet is7 czy ło matko! T-44, jeżdżąc po prostu dookoła i waląc po bokach/w dupsko) ale na wprost to porażka - ZA DŁUGO SIĘ CELUJE - uda sie taki obj 704 z30% od przodu zdjąć(jak się ma fuksa, często mam rykoszet) ale...ale przeważnie już nie ma czasu na następne 2 strzały. Wspomniany obj udało mi sie ubić- strzał od przodu, szybki sprint, naładowało się - w bok(zerwana gąsienica) i dobicie. Ale to był rodzynek, fuks, bo normalnie to mam masakrę za masakrą.

Jeszcze jak się dobra drużyna trafi, ale....ale ręce opadają jak na koniec widzę ze 'moi' ubili 3szt wroga, a u nas wszyscy padli. Pół biedy jak pocisnę z 3 hity...to się naprawa zwraca przynajmniej, bo już ammo i moduły nie(nosze zestaw naprawczy, gaśnice i bandaże). Nawet jak się trafi ze 2-3 plutony u mnie, to rzadko, naprawdę rzadko jakieś zgranie widzę.

Nadal mój rekord to 7 kili, na IS....

Edytowane przez Gregu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@99tomcat

Spokojnie, odmulisz go silnikiem i zawieszeniem, potem podciągniesz załogę do 80% i zacznie się zabawa. Nie wspomnę już o tym co może się dziać po zupełnym zmaksowaniu, wrzuceniu siatki i pełnym przeszkoleniu całej załogi w maskowaniu... efekt TD ninja gwarantowany.

Ja teraz zaczynam się męczyć Ferdynandem, ale myśl użycia w przyszłości 120mm armaty wywołuje "banana" na twarzy. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@99tomcat

Spokojnie, odmulisz go silnikiem i zawieszeniem, potem podciągniesz załogę do 80% i zacznie się zabawa. Nie wspomnę już o tym co może się dziać po zupełnym zmaksowaniu, wrzuceniu siatki i pełnym przeszkoleniu całej załogi w maskowaniu... efekt TD ninja gwarantowany.

Ja teraz zaczynam się męczyć Ferdynandem, ale myśl użycia w przyszłości 120mm armaty wywołuje "banana" na twarzy. :)

 

Nie chce ci psuc zabawy ale z tego co sie czyta a i zwlasnego dosiwadczenia widac to maskowanie u Niemcow dziala slabao albo zeby byc brutalnym nie dziala wcale. Wg mnie lepszym rozwiazaniem op czym sam sie przekonalem jest naprawa - gaski odzyskujesz natychmiast.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@99tomcat

Spokojnie, odmulisz go silnikiem i zawieszeniem, potem podciągniesz załogę do 80% i zacznie się zabawa. Nie wspomnę już o tym co może się dziać po zupełnym zmaksowaniu, wrzuceniu siatki i pełnym przeszkoleniu całej załogi w maskowaniu... efekt TD ninja gwarantowany.

Ja teraz zaczynam się męczyć Ferdynandem, ale myśl użycia w przyszłości 120mm armaty wywołuje "banana" na twarzy. :)

 

siatka jest, załogę złotem wymaksowałem sobie (jak szalec to szaleć ;)

Działo krótka 88mm.

 

 

Niby trochę bardziej opancerzony jagd4 ale na razie to niesamowity muł ;)

 

Dowalę lepszy silnik, zawias i dłuższe działo to się zobaczy tylko to kolejne 50k doświadczenia ;)

 

 

Na razie wygląd ma rasowy ale wielka i powolna krowa- jagd 4 lepiej mi służył ;)

 

 

 

 

@eclipse

 

maskowane działa świetnie w td, tylko np taki jagdpanther to już spora krowa i nie za każdym krzakiem się schowamy ;)

Edytowane przez 99tomcat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio mam jazdę bez trzymanki, co nie wezmę do bitwy to balans znów jest jakiś lewy, przeciwnik ma o 3-4 lepsze czołgi więcej, do tego mam wrażenie, że gram z bootami i to klasy amator. Dodatkowo coś powinni zrobić z teamkillerami bo też jakoś ostatnio mi się trafiają, friendly fire to by było za słodko :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Sarkazm

Mój błąd, masz rację 128mm.

Możesz dać link do źródła z tym hardwipe?

 

@Eclipse

Wydaje mi się, że u niemiaszków siatka działa dość dobrze, nie mam jednak porównania z "czerwonymi", bo nie posiadam nic ciekawego w garażu, ale np. taki Hummel z załogą na 100% + maskowanie ~80% (wszyscy) + siatka + ładny krzaczek, powoduje, że czołgi przeciwnika mijają mnie bez konsekwencji kilkanaście metrów obok. Coś takiego będzie raczej niemożliwe używając arty, czy TD typu "golas".

 

@Banzai

Temakiller-ów załatwiasz zrzutem ekranu i odpowiednim info. na oficjalnym forum, o ile mnie pamięć nie myli był tam stosowny temat.

Edytowane przez Boxster

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli po hardwipie nie poprawią systemu wykrywania na bardziej realny to ta gra nie ma przyszłości. Sytuacja z dzisiaj. Stoje w swoim KV-3 w krzakach z Camo i załogą ~60% kamuflażu wszyscy. Przez pole 100m odemnie jedzie T29. Pakuje mu ze 122 przeciwpancernym w bok, oczywiście odbitka, nic. T29 znika, po czym dostaję plombe z przodu ze szczerego pola od rzeczonego t29. Ja rozumiem że to arcade i nie symulator, ale bez przesady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje spostrzeżenia dotyczące przyrostu skilla .

 

Jak każdy członek ma w miarę równy poziom to skill rośnie średnio 1% na każdą wygraną bitwę , w przypadku remisu dowódca tylko dostaje 1% do skilla , kolejna wygrana bitwa daje po 2 % dla pozostałych członków załogi .

 

Przy różnicy 10-20 % to skill jest dodawany w kolejności od członka z najmniejszym poziomem do tego z największym .

 

Przy różnicy 20+ % członek załogi który ma tak wysoki skill w porównaniu do reszty nie dostaje nic .

 

Stwierdzone na maskowaniu i niemieckich TD , nie zauważyłem wpływu ilości exp na przyrost skilla .

 

Kolejny bug to penetracja - gra chyba daje ją na chybił trafił - miałem parę razy taką akcję - PzJg II elite , atakuje SU-5 lub Wespe z ~50-60 m i co słyszę - rykoszet , z HE jest nie wiele lepiej .

 

Nawet jak mam wskaźnik penetracji zielony to mało kiedy jest penetracja .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No z penetracja sa niestety problemy... tyle tylko ze tak to od biedy mozna wytlumaczyc by to. Zwyczajnie nie kazdy trafiony dobrze pocisk robil jakies szkody. Ja naprawde jestem w stanie wyobrazic sobie ze wale z 88'ki krotkiej do is3 i pocisk mimo trafienia nie wyrzada szkody. Gorzej ze czasami tak sie dzieje jak z tej samej lufy przywale czolgowi z pancerzem grubosci kartki papieru.

Ja mimo tych wad dalej uwazam te gre za swietego grala :) Mam tez nadzieej ze w koncu to BETA i Ruscy nie sa glupi i wsluchaja sie w glosy sceny.

 

JagPanther zakupiony stockowy narazie. Ale szczerze widze w nim potencjal ;) Powiem ze coraz bardziej podobaja mi sie TD'ki przy dobrym losowaniu i ludziach z jajami a nie stadem defensorow zamiata sie na rowni z czolgami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam tez nadzieej ze w koncu to BETA i Ruscy nie sa glupi i wsluchaja sie w glosy sceny.

 

W Rosji ta beta to jest retail... dream on.

 

A co do trafien - mnie najbardziej wkurzaja krytyki za 0HP, ktore w konsekwencji daja 0 expa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te crity to masakra. Jak już wcześniej wspomniałem potrafiłem wsadzić ich z 10 w KW, które zdawało się ich nawet nie zauważyć. A grając TD to mi sie płakać chciało, jak wchodziły. Leci przeciwnik z 10% hp strzał i iiii... crit zero hp, drugi strzał iiiii.... crit zero hp, 3 strzał iiii gąsienica mu sie zsunęła zero hp :mur: . Oczywiście każde normalne trafienie zrobiłoby mu jesień średniowiecza. A co do penetracji obecnie su-152 ze stockową rurą, i praktycznie o PP amo można zapomnieć, nawet na bitwe nie zabieram nic poza HE żeby nie musieć zmieniac podczas bitwy bo często na początku zapomne :wink:. PP potrafi rykoszetować od 3002 db z 2-5 metrów, a HE każde trafienie to crit, i to taki co troche hp zjedzie. Nawet w artykule na wikipedi pisali że głównie tego amo używali bo potrafiło zerwać wieżyczke tigerowi :].

Edytowane przez Stolar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym że to nie tylko bolączka ruskich armat , niemieckie też na to cierpią .

 

Teraz w Marderze II mam po połowie AP / HE , zresztą we wszystkich pojazdach ( Marder , wcześniejszy TD Niemców , SU-76 i SU-85B - na SU-85B nie jako to była konieczność ) .

 

Nie zależnie czy strzelam z max. dystansu ( 460 m widoczności dla Mardera ) czy walę z 5-10 m to pociski często rykoszetują albo słyszę o krytyku bez odebrania HP .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym że to nie tylko bolączka ruskich armat , niemieckie też na to cierpią .

 

Teraz w Marderze II mam po połowie AP / HE , zresztą we wszystkich pojazdach ( Marder , wcześniejszy TD Niemców , SU-76 i SU-85B - na SU-85B nie jako to była konieczność ) .

 

Nie zależnie czy strzelam z max. dystansu ( 460 m widoczności dla Mardera ) czy walę z 5-10 m to pociski często rykoszetują albo słyszę o krytyku bez odebrania HP .

 

Jakie masz działo w tym Marderze? Po zmienieniu stockowego strzela się o wiele lepiej i generalnie Marder jest super przyjemnym TD i daje dużo radochy z gry, ciesz się póki możesz, bo zanim kolejny raz będziesz mógł poczuć ta radość z TD, będziesz świeżo po męczarniach w trumnie (która ewentualnie z lepszym działem jest znośna, ale dalej nie da się tego porównać do radości z jazdy Marderem, czy STUG-iem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na Marderze mam obecnie 76 mm Pak 36 ® , zresztą mam TD Elite , a Hetzera ( jeżeli ci o niego chodzi w drugiej części posta ) to omijam powoli odkrywając sprzęt na STUG III .

 

Z drugiej strony - na Hetzerze mam nie wiele odkryte - raptem działo 105 mm a SU-85 mam prawie całego oprócz armat 107 mm i 122 mm i kolejnego TD ruskich .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo strzelać z naprawdę dużego działa .

 

Strzał HE z armaty 76 mm/85mm czy 88 mm a strzał z wspomnianej armaty 152 mm czy haubicy kal 203 mm lub 210 mm ( najmocniejsze ruskie , amerykańskie czy niemieckie SPG z najlepszymi armatami ) to jednak jest duża różnica .

 

Jak masz szczęście to z tych ostatnich jednym strzałem sporo namieszasz - odległość pomiędzy pojazdami się także liczy .

 

Swoją drogą zastanawiam się czemu w grze nie ma amerykańskich TD - mieli ich ze 4 - w tym jeden kołowy .

 

Taki M18 robiący za scouta i TD jednocześnie siał by niezłe zamieszanie - dobra armata i wysoka prędkość - 80 km/h .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...