Skocz do zawartości
Dziobak

World of Tanks

Rekomendowane odpowiedzi

Szczerze to jedyne do czego sie one nadaja to sprzedac je za lacznie 250 000 kredytow :) bo do randomow to sie nie przyda, tymbardziej w takiej miernej ilosci. WG jest jak dealer narkotykow - rozdaje "probki" za darmo po to by Cie wciagnac w nalog i wycaignac od Ciebie gold = pieniazki :)

 

A o samych prezentach: http://wiki.worldoftanks.eu/Consumables

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piękny przykład Dołączona grafika

BTW...te małe gowna pokroju t-50-2 powinny sie wywracać na zakrętach czy też się mylę?

 

Przede wszystkim, to w ogóle nie powinny móc tak skręcać, bo skończyłoby się to natychmiatowym zerwaniem gąsienicy (to się tyczy w sumie wszystkich czołgów w grze). Ale o oczekiwaniach realizmu już było wyżej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jeszcze napiszcie gdzie się wpisuje ten kod

 

Dzień radosnego czołgu - "Jeżeli nie wiecie jak działają kody bonusowe, to zapraszamy do przeczytania instrukcji dotyczącej wprowadzania kodów bonusowych..."

Edytowane przez metal
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę więcej info o patchu 0.8.0 (oficjalne i nieoficjalne):

- będzie można wybrać tryb gry w który chcemy grać (bitwa standardowa, spotkaniowa i atak/obrona)

- kamuflaż (ten który można kupić za golda/kredyty) będzie miał wpływ na rozgrywkę. Tzn. można sobie ułożyć zestaw trzech malowań (po jednym na mapy leśne, zimowe i pustynne) które będą automatycznie dobierane do mapy którą nam wylosuje. Na razie ma być bonus +5% do camo ale wartość ta może się zmienić w czasie testów

Dołączona grafika

 

- możliwość tworzenia własnych emblematów/napisów na czołgach (już widzę te stada dzieciaków z czołgami pomalowanymi w penisy/cycki Dołączona grafika )

- większa funkcjonalność minimapy

- rozbudowane statystyki

- nowe menu rozkazów (wciskamy Z i ruchem myszką wskazujemy komendę)

- możliwość szkolenia załogi z free expa (to może być ciekawe Dołączona grafika)

- lepsza grafa i uberwoda z realistycznymi rozpryskami

- wiadomo: fizyka

- nowe czołgi:

Black Prince - brytyjski premium tank, na oko to Matylda z wieżą od Churchilla

 

nowa gałąź rosyjskich tedeków:

Uralmasz-1

Su-100-M1

SU-122-54

Obiekt 263

 

Oprócz tego pojawiły się screeny dwóch czołgów premium które trafią do gry prawdopodobnie w wersji 0.8.1:

Niemiecki niszczyciel E-25

Amerykański medium czyli Pantera która udawała M10 w Ardenach (w drzewku USA nazwany Ersatz M-10 GMC)

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie też troche interesuje jakie zmiany w modelach uszkodzen zajdą [bo raczej będą musiały] kwestia pocisków i fizyki [mogła by dość poważnie podnieść wymagania gry] zderzania/przepychanie ciekawe jak w obrazeniach by były odwzorowane... trzeba będzie poczekać jak to przedstawią...

Wymagania mogą się zmienić tak czy siak bo jednak sporo elementów/opcji dojdzie...

 

wie ktoś przybliżony termin kiedy będzie nawet na serverze testowym?

 

 

Właśnie przez to nie chciałem wrzucać wzorów.

Zadanie domowe:

Jeżeli chodzi o skakanie czołgów, zerknijcie sobie na wzory dot. rzutu (poziomy, skośny, w górę/dół - bez różnicy), po czym sprawdźcie, jak bardzo masa ciała wpływa na parametry takiego rzutu. A tu macie applet do liczenia toru lotu (czegokolwiek, teoretycznie nawet czterdziestotonowego czołgu) - pobawcie się masą i patrzcie na wykres Dołączona grafika

Jeżeli natomiast chodzi o odrzut celu po trafieniu przez pocisk, polecam poczytanie m.in. o bezwładności, przemianach energii i o tym, dlaczego wartość energii kinetycznej pocisku ma większe znaczenie, niż jego masa.

 

Niniejszym, właściciel 3.0 z fizyki pozdrawia tych, którzy na tym przedmiocie spali, albo bezmyślnie wkuwali regułki.

 

To już wiem że na nią nie zasłużyłeś bo nic wiesz o tym, a app którą podałeś powiem ci że jest źle zrobiona bo jest uproszczona bez kilku parametrów [wiem to bo jeszcze Liceum na zajęciach dodatkowych przygotowujących do matury z fizyki to doświadczalnie i wyliczeniami sprawdziliśmy]

względem tego co mówisz to zamiast motocykli na pokazach które skaczą powinny skakać Tiry... bo są cięższe

 

tę spraw zamykam bo ani nie chce mi się tego tu tłumaczyć ani tu spamować [niemam nawet na to czasu zbyt wiele] jeśli chciał byś porozmawiać zapraszam na PM

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze odnośnie kamuflażu:

 

"Razem z aktualizacją 8.0 dostaniemy kamuflaż adaptacyjny. Co to oznacza? Kiedy wykupimy jakiś typ kamuflażu, a będą do wyboru; zwykły, zimowy i pustynny. Dostaniemy 5% (może ulec zmianie) bonusu do kamuflażu, pod warunkiem, że wykupiony zostanie odpowiedni model kamuflażu. Jeżeli wykupimy wszystkie rodzaje kamuflażu, to skrypt będzie automatycznie wybierać odpowiedni kamuflaż pasujący do danej mapy."

 

I to jest porypane, bo co, trzeba będzie zakupić trzy różne kamuflaże aby uzyskać możliwość ich automatycznej adaptacji do otoczenia, a co za tym idzie wydać na to górę złota! Myślałem, że jeśli ktoś zakupi jeden konkretny kamuflaż to po wejściu patcha on sam w zależności od mapy będzie się automatycznie dostosowywał tylko kolorystycznie... ale oczywiście nie i znowu szykuje się skok na kasę (?).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Boxster .

 

A jak sobie to wyobrażasz , mamy np. kamuflaż pustynny i chcesz aby na mapach zimowych był on biały a na mapach leśnych w kolorach leśnych ?

 

To nie ST , SG-1 czy inne SF żeby maskowanie tak działało .

 

Zmiany zmianami ale nadal mi brakuje jednej rzeczy która jest w praktycznie każdej innej grze - możliwości swobodnego tworzenia bitew - tzn. mapa , panujące na niej warunki , dostępne pojazdy jak i ich limity czy limit tierów , limit czasowy etc .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A bardzo prosto bez zbędnego SF. Kupujesz 3 rodzaje camo, na 3 rodzaje krajobrazu na jakim się walczy (pustynia, zima, zieleń), zależnie na jakim krajobrazie walczysz taki masz na czołgu kamuflaż. Czyli coś ala czołgi na rożnych frontach maja rożne maskowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś rozwinąć albo podlinkować co dają te poszczególne rzeczy ?

Oraz czy warto to połączyć np z najbliższym weekendem ?

 

Nie warto. Wbijam na następny albo jeszcze kolejny, a w ten weekend uczę się kilku rzeczy ;) a te pierdy to są materiały eksploatacyjne premium. Wg mnie mało istotne, bo trzeba je dodać i pamiętać, aby je wyłączyć. Poza tym ja używam standardu naprawczy, apteczka, gaśnica, Nie mam miejsca na jakieś skrzynki koli, które zapewne dają niewiele jak BIA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja na wszystkim biorę szósty zmysł. Jeżeli na pierwszy perk nie biorę BIA dla całej załogi, to sixth sense leci już na początku, a reszta cammo. W odróżnieniu od większości piszących na forum naprawy biorę na drugi lub nawet trzeci perk.

Przykładowo:

T34

Dołączona grafika

KV-2

Dołączona grafika

Edytowane przez Sławomir Guzik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Costi dokładnie zapomniałem dodać w swoim poście tego, że jest to czysty skok na złoto. A ja używam szóstego zmysłu i uważam go za jeden z najlepszych perków. Wiem kiedy mam się chować i kiedy mogę jechać niezauważony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@bobras

Szósty zmysł działa po 3s od wykrycia, a wtedy to Ty już możesz być dawno "zgrilowany".

Ja zamiast w/w inwestuję w sokole oko, bo lubię wiedzieć co komu dolega i ew. szybko podlecieć i go doleczyć. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SIx Sense to IMO strata perka. Mam to "prawie" na drugim perku na arcie i nie przypuszczam wielkiego wpływu na plus.

 

Na każdej załodze zaczynam od BiA a potem różnie w zależności od charakterystyki czołgu.

 

Sixth sense działa dopiero po osiągnięciu 100%. Jest najważniejszą umiejętnością w moich czołgach ciężkich. Po trzech sekundach od wykrycia wiem, że mnie widzą, a zatem mogę zacząć zmieniać pozycję, aby uniknąć ognia artylerii. Zwykłym czołgom raczej się nie wymknę w tak krótkim czasie ale arty od wykrycia do trafienia tracą zazwyczaj od 5 do 10s. Przeciw zwykłym czołgom skuteczność jest dość ograniczona, ale wiedząc chwilę przed prawdopodobnym strzałem, że mnie widzą, mogę już hamować, cofać się, zejść za górkę, obrócić się tak, aby strzał z prawdopodobnego miejsca ostrzału miał mniejsze szanse na penetrację. W połączeniu z kamuflażem sixth sense daje możliwość gry moim ulubionym stylem skradającego się drapieżnika.

 

@bobras

Szósty zmysł działa po 3s od wykrycia, a wtedy to Ty już możesz być dawno "zgrilowany".

Ja zamiast w/w inwestuję w sokole oko, bo lubię wiedzieć co komu dolega i ew. szybko podlecieć i go doleczyć. Dołączona grafika

 

Mogę, albo i nie. Idąc tym tropem, naprawy działają po 6 sekundach a wtedy może Ci już para z wieży iść, cammo ukrywa tylko w pewnym stopniu, nie stajesz się całkiem niewidzialny, więc po co to brać... ?? A jednak to istotne perki.

 

Zachowajmy proporcję. To umiejętność tylko jednego załoganta a daje bardzo istotną wg mnie informację.

Edytowane przez Sławomir Guzik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Sławomir Guzik

Co nie zmienia faktu, że 6-ty zmysł bardziej przydaje się przy badziej statycznej rozgrywce i głównie na pojazdach typu SPG i TD. Ja głównie odpalam mediumy i gram bardzo ofensywnie dlatego zdecydowanie bardziej cenię sobie sokole oko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O dziwo w artach daje mi mniej niż HT. Tak chyba dlatego, że arta i tak wie, że jest wykryta jak skaut siedzi w bazie. Na TD jeszcze nie wyrobiłem, gram nimi nieco mniej.

Zastanawiem się czy w ogóle w artach brać sixth sense

@Sławomir Guzik

Co nie zmienia faktu, że 6-ty zmysł bardziej przydaje się przy badziej statycznej rozgrywce i głównie na pojazdach typu SPG i TD. Ja głównie odpalam mediumy i gram bardzo ofensywnie dlatego zdecydowanie bardziej cenię sobie sokole oko.

 

.

Tak do statycznej rozgrywki zdecydowanie, ale statyczna jest też rozgrywka HT w lesie lub od krzaka do krzaka. Tak jak już pisałem wyżej przede wszystkim do Heavy bardzo przydatne. Mogę jako przykład podać, że moje statsy na czołgach, na których zrobiłem sixth sense poszły w górę o kilka % WR. To o czymś świadczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O dziwo w artach daje mi mniej niż HT. Tak chyba dlatego, że arta i tak wie, że jest wykryta jak skaut siedzi w bazie. Na TD jeszcze nie wyrobiłem, gram nimi nieco mniej.

Zastanawiem się czy w ogóle w artach brać sixth sense

 

Bywa tak ze scout przejezdza ci przed nosem i nie wykrywa, mialem juz tak przynajmniej kilka razy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale ten dzień free premium mi się przydał. Na T34 podbiłem ratio do 60% i przywiozłem ze sobą wagon kredytów.

 

SIx Sense tak jak już ktoś wspomniał do SPG i wolnych kampiących TD. W innych typach czołgów mam wystarczające ogarnięcie skąd do mnie mogą bić arty i nie wystawiam się pod cel jak nie muszę.

 

BTW. Patton III i T62A wymiatają. Gram z kumplem w plutonie i robimy wiatraki aż furczy.

Edytowane przez radiergummi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@radiergummi

Dużo jeździsz HT? Wg mnie tak jak napisał skyline ^^ powyżej, różne są style gry. HT można grać zawsze w kontakcie i żarówa wtedy nic nie daje bo i tak zawsze jesteś widoczny medem podobnie. Z drugiej strony taki med jak PzIV albo Lorraine 40 t w pierwszej linii to pewna śmierć w minutę. Część HT a od pojawienia X tieru medów i TD wszystkie HT są także narażone na nagły atak wiatraka jak sam to ująłeś.

 

Może inaczej, jadę sobie KV-2 na

wiki.worldoftanks.eu/images/7/74/Murovanka.jpg

przez las

lub na:

wiki.worldoftanks.eu/images/e/ee/Prohorovka.jpg

po prawej licząc od pola startowego 1.

 

Posiadając sixth sense mam kluczową przewagę. Ok, zdarzało mi się, być wykrytym i już nie mieć szans uciec, ale na oko 80% przypadków kiedy żarówa się zapala udaje mi się wyjść bez szwanku i ponownie ukryć. Przykładowo toczyłem pojedynek KV-2 z trollgunem 152mm na HE ammo przeciwko mnie był M103 dość dobry niby gracz, 52% Winratio. On na mnie jedzie ja wiem, że mnie nie widzi, strzał prosto w pysk, 600 HP w piach obróciło go i stoi. Uciekam, do tyłu, ale dalej mnie nie widzi, schodzę tyłem do zagłębienia, pomiędzy nami cztery krzaki. Zauważa mnie, ale już nie może trafić bo się schowałem, w grze zostało nas po trzy czołgi w obu zespołach więc decyduje się los starcia. Podjeżdża do mnie aby strzelić i wali do mnie ale bez penetracji. Ja przeładowuję 19,95s, bo mam rammer. Akurat zdążyłem i oddaję strzał, on przez ammo HE chyba dostał ammorack bo czeka z przeładowaniem niewiele krócej niż ja. Jesteśmy teraz pysk w pysk, żarówa już mi nie jest potrzebna, ale wciąż mam ponad pół HP a on już dostał dwa HE za w sumie ponad tysiąc HP. On oddaje strzał i zadaje mi straty ale zostało mi jeszcze ok 20% HP. Ja akurat przeładowałem i go dobiłem. Szybko zmieniłem pozycję i zacząłem kluczyć, aby ary mnie nie zdjęły. Wygraliśmy. A w tej akcji nasz najlepszy czołg miał VII lvl chyba IS o ile dobrze pamiętam. M103 to IX więc teoretycznie mieliśmy nikłe szanse. Oto co daje żarówa.

 

Ok, rozumiem, że masz takie ogarnięcie w grze, że bez tego wiesz kiedy Cię widzi czołg, tylko nie wiem jak to robisz skoro różne czołgi z różnymi wieżami i wyposażeniem mają różne zasięgi widzenia a różne przeszkody dają różne bonusy do różnego stopnia niewidoczności różnych czołgów, który zresztą jest utajniony i ja przynajmniej nie wiem dokładnie ile cammo ma który czołg, choć z doświadczenia coś tam sobie mogę wyobrazić, ale to pisanie na wodzie. Można to nadrobić chowając się głębiej, albo zupełnie olać i jechać na pałę ufając zwrotności szybkości. Tylko wg mnie jest to mniej efektywna taktyka. Miałem ostatnio 95% chance to win na T20 (tam nie mam sixth sense) mapa

wiki.worldoftanks.eu/images/a/a5/Redshire.jpg

Cały zespół radośnie pojechał na pałę przekonany o swej niezwyciężoności a przeciwnicy na górce kampili. Wybili nas do nogi. Mi udało się zbić jednego co raczej wyczynem nie było, cały przeciwny team miał win ratio nie większe niż 46%. Jakie to proste przegrać przy taktyce na ura to aż cytuję prezydenta "bul" Dołączona grafika

Edytowane przez Sławomir Guzik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie też troche interesuje jakie zmiany w modelach uszkodzen zajdą [bo raczej będą musiały] kwestia pocisków i fizyki [mogła by dość poważnie podnieść wymagania gry] zderzania/przepychanie ciekawe jak w obrazeniach by były odwzorowane... trzeba będzie poczekać jak to przedstawią...

Wymagania mogą się zmienić tak czy siak bo jednak sporo elementów/opcji dojdzie...

 

wie ktoś przybliżony termin kiedy będzie nawet na serverze testowym?

 

 

 

 

To już wiem że na nią nie zasłużyłeś bo nic wiesz o tym, a app którą podałeś powiem ci że jest źle zrobiona bo jest uproszczona bez kilku parametrów [wiem to bo jeszcze Liceum na zajęciach dodatkowych przygotowujących do matury z fizyki to doświadczalnie i wyliczeniami sprawdziliśmy]

względem tego co mówisz to zamiast motocykli na pokazach które skaczą powinny skakać Tiry... bo są cięższe

 

tę spraw zamykam bo ani nie chce mi się tego tu tłumaczyć ani tu spamować [niemam nawet na to czasu zbyt wiele] jeśli chciał byś porozmawiać zapraszam na PM

 

Panie kolego dobre to LO było? Trajektoria lotu opisana jest przez 2 składowe w prostym układzie 2 wymiarowym (pomijamy współrzędną z). Otóż według wzorów wyprowadzonych i potwierdzonych przez mądrych ludzi najważniejszymi parametrami są:

- prędkość początkowa obiektu

- kąt wylotu obiektu

 

Jeżeli będziesz manewrował tymi dwoma parametrami zobaczysz wyraźny ich wpływ na trajektorię lotu. Dodam też, że wcześniej wspomniane wzory nie obejmują masy obiektu! Oczywiście ciężko jest potwierdzić dane teoretyczne wynikami eksperymentów aczkolwiek założenia są prawidłowe. W świecie rzeczywistym dochodzą wszelakiego rodzaju siły przeszkadzające w ruchu ciała (siła wiatru, sam ośrodek jakim jest powietrze- wszystko to powoduje tarcie). W prostych wzorach, które są użyte do wykonania tej symulacji nie są uwzględnione te siły.

 

prosty eksperyment weź papier zrób z niego kulkę i rzuć w dal. Zrób ten sam eksperyment z użyciem kamienia gwarantuję, że jeżeli masz wystarczająco pary w rękach kamień zaleci dalej.

 

pozdrawiam mgr inż. Fizyki Technicznej

Edytowane przez Ram1rez

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...