Skocz do zawartości
Dziobak

World of Tanks

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli akcja dołowania graczy trwa nadal - apropo nerfa Pz IV .

 

Ciekawe co i jak dalej znerfią - Stug III ? , ciekawe czy zachowa on 75 mm L/70 czy nie ?, KW - o ile już nie stracił 107 mm .

 

Powoli się wykruszają fajne , nisko tierowe tanki .

 

Marder II dostał pokaźnego nerfa , teraz się szykuje nerf Pz IV , co dalej ?

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmiana wyglądu in plus (wieża z Pantery wyglądała po prostu dennie), reszta słabo... buff 75 L48 cieszy (hello, Pz III/IV), ale zdjęcie 75L70, jeśli do niego dojdzie, to duży nerf. No i dlaczego wszystkie podobne czołgi mają działać tak samo (szybkostrzelność + mały damage per shot)?

 

KW - o ile już nie stracił 107 mm

Wake up, od wprowadzenia nowego drzewka Ruskich 107mm jest na KW-2 na tier 6. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biorą się za każdy OP czołg tak, żeby za łatwo się nie dało zarabiać, aż sięgniesz po czołg premium.

 

Ja dobrze o tym wiem, tylko szkoda, że nerfią go akurat, jak go kupiłem:)

 

Generalnie nie rozumiem waszego zafascynowana nisko tierowymi czołgami. Gra czymkolwiek poniżej 6 tieru jest beznadziejna.

 

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

 

Czymś trzeba zarabiać. Po za tym takim SU-85B się fajnie jeździ, SU-85 jak miało 107mm też się fajnie jeździło. KV z 107mm przed podziałem też było spoko.

 

Czy Wam też czasem gra wiesza się na ekranie ładowania mapy i tak wisi aż wszyscy się odłączą lub minie czas gry?

U mnie to się stało już drugi raz od momentu aktualizacji.

 

Ja nie mam takich problemów. Edytowane przez demon92

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrzucam swoją konfigurację do XMV. Głównie dla siebie, gdyby w dziwnych okolicznościach zginęła mi z dysku.

 

Jest to zlepek z dwóch lub trzech plus małe własne modyfikacje.

Do tego http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/62678-zuamguas-icon-contour-mod-75 i korzystam z widoku liczba killi|eff|ikonka.

 

http://www.mediafire.com/?h09se29end112pa

Edytowane przez tymej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na podstawie statystyk zmiany w update 0.8.0:

Buff:

- IS-6

- Lorraine 40t

- AMX 50B

- E-100

- JagdPz E-100

 

Nerf:

- T30

- AMX50 Foch

- T110E3

- T110E4

- M48A1

- AMX50 Fosh 155

 

Brzmi sensownie - zwlaszcza Lorraine bo ten czolg jako tier 9 to tragedia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do posiadaczy Lowe (jednak kupiłem :)):

Jakie skille dla załogi najlepiej dać? Zbliżam się do 100% i tak myślę, czy na 1 skille nie dać którychś z tych nowych perków (np. sixth sense itp.) dotychczas na innych pojazdach dawałem jako pierwszy skill naprawy (czołgi) lub kamuflaż (TD, SPG).

A może warto dać BIA? Czy da się obliczyć, ile te 5% umiejętności skróci na przykład czas przeładowania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szósty zmysł to badziewie nadające się co najwyżej do arty czy kampiących w krzakach TD.

 

Yhy... mam na E8, który wręcz został stworzony do kampienia.

Zasada działania szóstego na E8:

  • ciśniesz do przodu ile fabryka dała
  • świeci się lampka
  • ciśniesz do najbliższego kamienia/domu/whatever, przy okazji zygzakując.
  • wyrabiasz ze schowaniem się, nawet nie widząc celującego w ciebie przeciwnika
  • czekasz parę sekund, po czym się wychylasz i od razu chowasz
  • lampka świeci znowu - dusisz F7 i czekasz na pomoc/spottera/cokolwiek
  • lampka nie świeci - powtarzasz punkt pierwszy
Ale ja jestem noobem: mam na E8 tylko 1100 bitew i 55+% win ratio, więc mogę jeszcze nie znać zasady działania szóstego zmysłu. Niniejszym przepraszam i już się nie odzywam.

 

 

 

Do tej pory pluję sobie w brodę, że nie mam tego perka na Panterze i E-50. Resetować skille teraz trochę żal.

 

 

Ciekawostka przyrodnicza:

BiA, a.k.a. "placebo" nie mam i mieć nie zamierzam. Z prostego powodu: W każdej bitwie ginie mi co najmniej jeden załogant. Przy szocie od artylerii i majstrach z HE grzejących w weakspoty, standardem na bitwę jest dwóch zdjętych. Jako że nie mam ochoty wozić bezużytecznego przez większość bitwy skilla/perka/whatever, po prostu go nie robię. Ale jak napisałem wcześniej, jestem noobem.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może warto dać BIA? Czy da się obliczyć, ile te 5% umiejętności skróci na przykład czas przeładowania?

 

BiA da o jakieś 2% szybsza przeładowanie.

 

Tu jest wzór jak obliczyć statystyki czołgu

http://wiki.worldoftanks.eu/Battle_Mechanics#How_tank_stats_are_calculated

Edytowane przez WestCoach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Yhy... mam na E8, który wręcz został stworzony do kampienia.

 

No właśnie... Lowe też jest czołgiem raczej do walki z dystansu. Dlatego zastanawiam się nadal nad wybraniem tego perka, jak również innych specyficznych dla załogantów.

W sumie pierwszy skill nabije się "dość" szybko, dzięki czemu perki szybko staną się aktywne. A wtedy można na drugi dać naprawę, która zaczyna coś tam działać od samego początku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie... Lowe też jest czołgiem raczej do walki z dystansu.

Nie podłapałeś szczypty ironii. Dzień, w którym będę kampił E8, będzie dniem mojego końca w tej grze. Notorycznie kładę nim HT 7 i 8 tieru i zbieram kolejne snajpery. I na pewno nie robię tego kampiąc.
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do HT bardzo przydatny jest kamuflaż! Na T34 mam pierwszy skill z nowych, 2gi naprawę i trzeci kamuflaż. Stojąc w krzakach na malinówce przy obronie jako jedyny jestem nie zauważony i mogę zadawać na prawdę potężny dmg. Naprawa oczywiście też cholernie potrzebna. Z nowych skilli do teraz nie wiem co wybierać lekka lipa z nimi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BiA dalej działa po śmierci załoganta.

Zasada w przypadku wyboru skilli/perków jest jedna. Trzeba wybierać te działające aktywnie, a nie pasywnie. Tzn. wszystko co poprawia szybkość ładowania, celność, krytyczne obrażenia, mobilność, zasięg widzenia da wam REALNĄ przewagę na polu bitwy. Jak ktoś definiuje swoją użyteczność w walce od świecącej i gasnącej żaróweczki....no cóż. To taki stosunek przerywany.

 

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

Edytowane przez radiergummi
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

super, jesteś mistrzem w E8 Dołączona grafika

 

Jestem ekspertem, proszę zadawać pytania Dołączona grafika

Chciałem tylko pokazać bezsens pisania takich bzdetów, jakoby coś było zupełnie nieprzydatne. Każdy ustawia czołg pod siebie i dziwi mnie, że nikt tego jeszcze nie zauważył, tylko ślepo doradza sztampowego passata TDI (proszę o oklaski), gdzie wystarczy rower.

 

...

 

Gdzie ta Twoja REALNA przewaga, skoro moja żaróweczka pozwoli mi się schować, zanim zbiegnie Ci się celownik przeładowującego femtosekundę szybciej działa i nie zdążysz strzelić nawet raz?
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biorąc pod uwagę zryty system detekcji w tej grze, to żaróweczka wcale nie jest taka głupia - przynajmniej daje informację, że ktoś jest w okolicy.

 

Aczkolwiek osobiście na pierwszego skilla wolę BiA. To niby ułamek sekundy przy przeładowaniu, ale ile razy ten ułamek był decydujący to nie zliczę.

Swoją drogą, ciekawe, że sensowności brania wentylacji nikt nie kwestionuje, a BiA (które działa prawie tak samo - różnica jest taka, że nie dodaje się do bonusu dowódcy) już owszem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się zastanawiam czy w ogóle jest sens brać go (6th sense) na TDku, a Wy medmi z nim jeździcie?Dołączona grafika

 

Gdzie ta Twoja REALNA przewaga, skoro moja żaróweczka pozwoli mi się schować, zanim zbiegnie Ci się celownik przeładowującego femtosekundę szybciej działa i nie zdążysz strzelić nawet raz?

 

Bo ja wiem... 3s to dużo czasu żeby przycelować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

costi bo wentylacje zakładasz "od palca" a skille się trochę długo rzeźbi ;>

Żarówa się bardzo przydaje, z czasem się do niej przekonałem a na początku miałem to za zbędny dodatek.

Dzisiaj jakiś mega dzień, wbiłem dwa asy pancerne, jeden na 1375 a drugi na jagpz4. Zaczynam kolekcjonować to trofeum do każdego czołgu, którym gram. ;>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja daję 6th Sense wszędzie oprócz artylerii (chyba, że mam na niej dobrą załogę). Według mnie jest to najbardziej przydatny perk, szczególnie na wyższych tierach gdzie pojawiają się takie pattony z 420m spottingu itp. Praktycznie nie możliwa jest wtedy pewność o swojej niewidzialności, dodając zmieniającą się ciągle podczas bitwy wartość kamuflażu - wychodzi must have. BIA jest przydatna, ale ważniejsze jest dla mnie nie stracić HP wcale niż stracić je 0,5 sec później od mojego przeciwnika, a to zapewnia mi żarówka przy odpowiednim wykorzystaniu.

Dziobak, ale zdajesz sobie sprawę, że jeśli przełożysz jakąkolwiek załogę z innego niemieckiego heavy na Lowe to będzie miała ona taki sam poziom bez potrzeby przeszkalania jej, a jej umiejętności będą cały czas rosły?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od 7:30 czasu polskiego 17 sierpnia do 7:00 21 sierpnia będziecie mogli skorzystać z następujących bonusów w grze:

 

50% zniżki na następujące niemieckie działa samobieżne:

  • Wespe, na tierze II
  • Sturmpanzer I Bison, na tierze II
  • Sturmpanzer II, na tierze III
  • Grille, na tierze IV
  • Hummel, na tierze V
  • GW Panther, na tierze VI
Przychód na następujących czołgach zwiększony do 150%:

  • BDR G1B, francuski czołg ciężki V tieru
  • PzKpfw VI Tiger, niemiecki czołg ciężki VII tieru
  • AMX M4 (1945) , francuski czołg ciężki VII tieru
  • T20, amerykański czołg średni VII tieru
  • IS, radziecki czołg ciężki VII tieru
50% zniżki na materiały eksploatacyjne dostępne za złoto!

 

50% zniżki na następujące czołgi premium:

  • T-25, niemiecki czołg średni V tieru
  • Matilda, radziecki czołg średni V tieru
W czasie obowiązywania tego specjala będzie obowiązywać trzykrotny mnożnik doświadczenia za pierwsze zwycięstwo każdego dnia.

 

50% zniżki na elementy wyposażenia

 

 

http://worldoftanks....ecial-offer-pl/

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wreszcie doposażę Tygrysa 1 za sensowną cenę. Może nawet uda mi się naskrobać na lepszą pukawkę do niego i jakoś się przemęczyć do Tygryska II.

Ciekawe kiedy niemieckie medy coś dostaną, bo z kolei do E-50 to mi chyba ze 100k XP braknie.

P.S. Zapoda ktoś aktualnego moda na weakspoty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie patrzę i coś ładnie ceny golda i czołgów premium poleciały. Lowe po 66zł, 16500 golda za 98zł.

Właśnie sobie myślę nad tankiem premium na zarabianie, bo ostatnio ceny napraw mnie trochę zjadają.

Nie wiem tylko czy Lowe czy T34 czy co innego. Lowe najtańszy, ale chyba najbrzydszy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...