Jump to content
Sign in to follow this  
Dziobak

World of Tanks

Recommended Posts

 

a co do medow to jest duzo fajnych linii

a ktora konkretnie zalezy od tego czy masz zamiar sporo amunicji premium uzywac czy tez nie

no i czy chcesz miec uzyteczna 10-tke na CW ?

Ogolnie to nieuzywam gold ammo, chyba ze na cw albo do decapu jak przebic niemoge normalnie (tak wiec, ze 2 pestki sie ma na wszelki wypadek). Co do 10 to malo nimi gram, ale mzoe byc i pod CW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też wykręciłem fajny wynik na tym czołgu. Ciężki med ;)

 

Wysłane z mojego SM-G900F

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogólnie to bitwa z rana przy śniadaniu hehe

1 Stalowa ściana na tym wynalazku, ogólnie niezły med jak na HT :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://rykoszet.info/2016/04/21/9-15-szczegolowa-lista-zmiana-parametrow-czolgow/

O-I
– Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia O-I z 20 do 16°/s,
– Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia O-I Kai z 22 do 18°/s,
– Zwiększono rozrzut działa w ruchu dla zawieszenia O-I Kai o 11%,
– Zwiększono rozrzut działa podczas obrotu dla zawieszenia O-I Kai o 22%,
– Zwiększono czas przeładowania działa 10 cm Cannon Type 92 dla wieży O-I z 11,1 do 12,0 s,
– Zwiększono rozrzut działa 10 cm Cannon Type 92 podczas obrotu wieży o 14%,
– Zwiększono czas przeładowania działa 15 cm Howitzer Type 96 dla wieży O-I z 25 do 26 s,
– Zwiększono rozrzut działa 15 cm Howitzer Type 96 podczas obrotu wieży o 12%,
– Zmniejszono prędkość obrotu wieży O-I z 20 °/s do 18 °/s,
– Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości czołgu z 970 do 950.
Mocny nerf OI, już nie będę nim trolował więc pogram do pacza ;) Edited by maxymili

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawe kiedy znerfia czolgi premium, szczegolnie takie lebuff arty, e25, su100y (nie ma jak 400+dmg co 6-8s...), bo takie t34 nerfa cichego dostala przez patch z fizyka :/

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyexpiłem sobie O-I ale nie kupiłem bo nie mam jeszcze tyle kasy. Widzę że bez sensu bo zużyłem całe wolne doświadczenie :(

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Edited by G73

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraz już nie będzie warto go kupować. Po takim nerfie będzie po prostu bardzo przeciętnym czołgiem. Szukam teraz nowego czołgu na 6 tierze do trolowania. Myślę, że cromwell się nada albo skoda t-25.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoda ma bardzo niska penetracje.

Cromwell jest zdecydowanie lepszy.

 

A do trollowania to tylko KV-2 :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

kv-2 mam na 3 perki, jest znerfiony i znacznie słabszy niż OI. Od dawna stoi i garażu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie smieszne, ze nerfia OI, ktory nie jest znowu az tak przekozaczony, a takich premium OP tankow jak e25, su100y czy arta grancuzow lebaf (czy jakos tak) nie nerfia, a sieja niezle spustoszenie :/

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takie coś stoi niedaleko mojego miasta

e8a228fb13434efcff117f357545a2ca.jpg

 

Wysłane z S7 Edge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta, a przy okazji reset umiejetnosci dowodcow. Chyba ze bylo wczesniej tak (w WoWS) bo dawno nieaktualizowalem.

Edited by Havoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czasami wyłącza mi dźwięki spota i wszystkie komunikaty załoganta. Nie ważne czy mam ustawione narodowe czy polskie. Nie mam żadnych modów dźwiękowych. Dodatkowo blokuje mi klawisze. Np. nie działa esc. Muszę wtedy z ctrl kliknąć myszką na mapę i wraca wszystko do normy. Bez modów czy Z nie ma różnicy. Ktoś się z tym spotkał?

 

Wysłane z S7 Edge

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak się dzieje od nieaktualnych módów śmieci, reinstal gry i sprawdź jeszcze raz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może coś się zmieniło. Natomiast miałem nawet po deinstalacji modów taki problem i nowa czysta instalacja gry problem usunęła.

Reinstal zrobiłem bo tak mi poradził support gry kiedy zapytałem o ten problem na forum wota.

Teraz też mam nieoczekiwane resety co jakiś czas ale też mam mody.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podobno wg chce zrobic porzadek z modami (w koncu?) i jakies certyfikowanie wprowadzic. Niektore mody to przegiecie niestety - pokazywanie na minimapce walacych sie budynow/drzewek/murkow czy wskazniki laserowe, kto i gdzie celuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie zaczną banować za mody, bo im szkoda kasy. A jak nie będzie trwałych banów to nikt się tym nie przejmie.

 

Mnie bardziej od modów wkurza nadmiar złotej amunicji.

Edited by maxymili

Share this post


Link to post
Share on other sites

Resetów nie mam. Miałem tylko raz i to bardzo dawno temu. Oczywiście winne były nieaktualne mody. Co do tych bugów to dzięki bo myślałem że coś nie tak ze sterami od dźwięku bo coś ostatnio szwankuje.

 

Wysłane z S7 Edge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie zaczną banować za mody, bo im szkoda kasy. A jak nie będzie trwałych banów to nikt się tym nie przejmie.

 

Mnie bardziej od modów wkurza nadmiar złotej amunicji.

Ale nikt tu nie mowi o zmianie skorki czy dzwiekach a modach typu aimboty gdzie gosciu wali 3 razy pod rzad ammoracka albo widzi czy ktos w niego celuje. Same znaczniki walenia sie budynkow juz daja spora przewage. Wiec przy tym gold ammo to pikus - tym bardziej ze jest kilka czolgow ktore bez golda nic nie zrobia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie bardziej od modów kurza gold ammo nawet od tych które wspomniałeś ale w sumie to są trochę przegięte. Dodał bym wskazanie skąd strzelała arta :) jak mnie toi wkurza, jak strzelam, a zaraz dostaję kontrę. Oczywiście już się poruszam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.