Sewer Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2011 niestety zaden mod nie powoduje ze steruje sie normalnie :( kierownica jak z plasteliny...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2011 (edytowane) Carson, tu się nie ma na co decydować. Z chęcią się pozbędę niedoskonałości tej gry. Poszperałem wczoraj po moderskich stronach jakie mi google wyrzuciło ale nie dojrzałem sposobu na input laga poza tą poprawką w *.xml z 1 na 0. Ale parę osób tam pisze że to nic nie daje. Cóż sam spróbuję. Jeżeli istnieje inny sposób proszę o info :) Wlasnei o tym sposobie pisalem. U mnie dziala, ja na padzie juz nie mam zadnego laga. Oczywiscie sa jeszcze stare znane sposoby typu wylaczenie vsync albo jesli masz karte od nvidii to zmniejsz liczbe prerenderowanych klatek na 0. btw podobno robia juz patcha ktory ma to naprawic Edytowane 9 Kwietnia 2011 przez Carson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Sprawdzał ktoś PTMu na padzie? Nadaje się? Podejrzewam że ten dinput8.dll nic nie da na padzie od Xboksa, który korzysta z xinput (nie mam jeszcze gry, dlatego pytam)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Sprawdzał ktoś PTMu na padzie? Nadaje się?Podejrzewam że ten dinput8.dll nic nie da na padzie od Xboksa, który korzysta z xinput (nie mam jeszcze gry, dlatego pytam)? Ja dizisaj sprawdze ale jestem pewny ze sie da, w s1 gralem na podobnym polaczeniu (ptm + overhaul2) na padzie. Calkiem sympatycznie ale ciezko bylo opanowac niektore mocno podrasowane wozy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luko Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Witajcie, mam taki problem... po uruchomieniu gry, pojawia się na chwilę ekran startowy, po czym gra minimalizuje się do paska.. i nijak nie mogę przywrócić trybu pełnoekranowego. Sterowniki zmienione na 11.3 (ATI), system to Vista 64, gra oryginał, aktywowana podczas instalacji. Spotkał się ktoś z Was z podobnym objawem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logimen Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2011 U mnie tez minimalizuje sie do paska, ale po kilkunastu sekundach sama sie przelacza na pelny ekran, ew. wystarczy kliknac w guzik na pasku i wsio dziala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metal Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Witajcie, mam taki problem... po uruchomieniu gry, pojawia się na chwilę ekran startowy, po czym gra minimalizuje się do paska.. i nijak nie mogę przywrócić trybu pełnoekranowego. Sterowniki zmienione na 11.3 (ATI), system to Vista 64, gra oryginał, aktywowana podczas instalacji. Spotkał się ktoś z Was z podobnym objawem? Hmmm, u mnie też się tak dzieje, ale tylko wtedy, kiedy nie włączę wcześniej Logitech Profiler'a - gdy nie jest on włączony, gra podczas uruchamiania właśnie się minimalizuje i odpala automatycznie LP, tylko wtedy muszę ją ręcznie 'wyciągać' z paska dwukrotnie na nią klikając. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luko Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Ja akurat nie mam kierownicy czy pada..ale fakt, mam joystick Saiteka, tylko czy ma to coś wspólnego ze sprawą..wątpię. Hm, dwukliku nie próbowałem na pasku.. próbowałem przywracać klikając pojedynczo. Może tu był błąd... @logimen..u mnie niestety nie przywraca się po kilkunastu sekundach... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metal Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2011 (edytowane) Zrobiłem paczkę z wszystkimi modyfikacjami do Shift'a 2, których używam – w jej skład wchodzą (alfabetycznie): plik BOOTPSA.bff – odblokowuje on możliwość kupna wszystkich dostępnych w grze samochodów (umieszczamy go w folderze „Pakfiles”) plik dinput8.dll – zwiększa on częstotliwość odbierania sygnałów przez grę od kontrolera, zmniejszając tym samym „input lag'a” (umieszczamy go w głównym folderze gry, np. C:\Gry\Electronic Arts\SHIFT 2 UNLEASHED) No Dirt and Oil Spots on the Windows Mod – usuwa on wszelkie zabrudzenia pojawiające się na „szybie” podczas jazdy. Plus 7 camera and original reworked v0_88 by L OuiSe – dodatkowe 7 kamer + zmodyfikowana oryginalna. PTMu v1_5 by brrupsz – modyfikacja „handling'u”/przyczepności. SHIFT_2_UNLEASHED_1.0.0.0_+_5_Trainer (wykrywany jako wirus, więc jeśli nie chcecie, nie używajcie ; )) – dla tych, którzy nie mają ochoty grać w tryb kariery, małe ułatwienie w postaci trainer'a, dzięki któremu, m.in. możemy zyskać nieograniczony budżet. SHIFT2CC_1.3.1 – program służący do płynnego kontrolowania/ustawienia kamer podczas gry - ja preferuję pierwszą kamerę z kokpitu + zwiększenie FOV do 1.5/1.6. vehiclespersistent.bff – mały bonus w postaci dodatkowe malowania „SPEEDHUNTERS” dla: Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evolution 2, Mercedes-Benz SLS AMG, Mitsubishi Lancer Evolution IX MR, Lexus LFA, McLaren MP4-12C, Pagani Huayra (umieszczamy go w folderze „Vehicles” znajdującym się w „Pakfiles”) No, i to by było na tyle, oczywiście należy pamiętać o odpowiednim ustawieniu swojego kontrolera gry, ale to już sprawy indywidualne, ja jedynie mogę doradzić co do ustawień pad'a, dokładnie Logitech Cordless RumblePad 2 – Logitech Profiler – po utworzeniu profilu pod S2, zmieniłem/zmniejszyłem jedynie czułość obu analogów (2 osie) ze standardowych 50% do 25%. W grze wybrałem profil pod kierownicę Logitech G27 : ) do którego tak skonfigurowałem klawisze: ...a tak ustawiłem zaawansowane ustawienia czułości/martwych stref/itd.: Link do paczki - Shift 2 Mod Pack (S2MP) Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałem, niczego nie pominąłem i żadnej głupoty nie napisałem... :roll: :cool: Miłej gry! :twisted: : ) Edytowane 9 Kwietnia 2011 przez metal 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ORZECH1976 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Jest mozliwośc w opcjach grafiki wybrać ustawienia wyższe niż "wysokie" ? Rozumiem że DX11 jest juz tu obsługiwane przy takich ustawieniach ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil14 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Shift 2 nie obsługuje DX11. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luko Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2011 (edytowane) Cały czas walczę z tym minimalizowaniem.. nie wiem co jest. Sporadycznie pomaga restart komputera... Edit: żeby było ciekawiej, to podczas zakupu pierwszego auta, wywaliło mi błąd. Aplikacja powodująca błąd shift2u.exe, wersja 1.0.0.0, sygnatura czasowa 0x00000000, moduł powodujący błąd shift2u.exe, wersja 1.0.0.0, sygnatura czasowa 0x00000000, kod wyjątku 0xc0000005, przesunięcie błędu 0x004c4f46, identyfikator procesu 0xe48, godzina rozpoczęcia aplikacji 0x01cbf77b72ce5b2a. To wpis z Podglądu zdarzeń w Windowsie, pewnie niewiele pomoże :/ Edytowane 10 Kwietnia 2011 przez luko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2011 (edytowane) Testuję już grę. Od razu odpaliłem z modami (PTMu, kamery by Carson, brak efektów przy kolizjach). Te pierwsze dwa przejazdy porażka, połowe czasu spędziłem poza torem. Ale to po pierwsze zasługa nie ustawionego jeszcze zaawansowanego sterowania, a po drugie niestety strasznego input laga. Sterowanie już ustawiłem co dało całkiem niezłe efekty (deadzone-y na 0, czułość na 50, tak jak to mam w Forzy), ale niestety input lag strasznie psuje jazde. Wrzuciłem dinput8.dll, oraz edytowałem XML-a, o ile to pierwsze normalne że nie pomogło (pad xinput), to drugie myślałem że coś da. Niestety reakcje są opóźnione o kilka dziesiątych sekundy, najlepiej widać na przycisku Look Back. W Forzy autem takim jak Golf moge cały wyścig przejechać po linii wyścigowej, tutaj niestety łatwe to nie jest, szczególnie jak jest kilka zakrętów pod rząd. Także minimalne ruchy gałką nie mają żadnego efektu (znaczy mają, tylko za późno), co przy utracie stabilności (takim Golfem to akurat dośc trudno zrobić) powoduje że ciężko sie uratować przez spinem. Na chwile obecną to tragiczna wada gry, który przy szybkich autach raczej uniemożliwi sensowną jazdę. Nie wiem dlaczego ten problem dalej jest, w innych grach praktycznie input lag nie występuje, jak jest to najczęściej wina ekranu. Mam nadzieje że ktoś coś w tej sprawie zrobi, czy to moderzy, czy to twórcy gry. Grafika podczas jazdy nie jest zła, aż sam porobie screeny, bo miałem wyścig w miasteczku i budynki wyglądały ok, specjalnie sie przyglądałem. Grałem też z wyłączonym motion blurem. Szkoda też że w przypadku modów dużo sie wzajemnie wyklucza, trzeba będzie samemu edytować kilka modów i je sklejać razem. Chciałem np. wrzucić moda na przyciski od pada Xboksowego (które są w grze ale z jakiegoś powodu nie są pokazywane, pewnie to naprawią w patchu), ale wtedy musiałbym zrezygnować z kamer. Ogólnie gra zrobiła na mnie dużo lepsze wrażenie niż Shift 1 na klocku. Zapewne to główna zasługa modów (auta nie pływają, no i kamera sie nie trzęsie na wszystkie strony). Tylko ten tragiczny input lag... :( Co do poziomu trudności, to chyba nie są odwrócone. Grałem na razie na Easy i miałem dużą przewagę na końcu, więc dla was wyjadaczy pewnie i Hard nie jest wyzwaniem. Handling na razie miałem na Pro (albo Exp, nie pamiętam - ABS on, TCS low, linia on, reszta off), na Elite sie przesiąde tylko jeśli zniknie input lag, bo inaczej nie opanuje żadnych szybkich aut. Edytowane 10 Kwietnia 2011 przez Harry Lloyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Testuję już grę. Od razu odpaliłem z modami (PTMu, kamery by Carson, brak efektów przy kolizjach). Te pierwsze dwa przejazdy porażka, połowe czasu spędziłem poza torem. Ale to po pierwsze zasługa nie ustawionego jeszcze zaawansowanego sterowania, a po drugie niestety strasznego input laga.Sterowanie już ustawiłem co dało całkiem niezłe efekty (deadzone-y na 0, czułość na 50, tak jak to mam w Forzy), ale niestety input lag strasznie psuje jazde. Wrzuciłem dinput8.dll, oraz edytowałem XML-a, o ile to pierwsze normalne że nie pomogło (pad xinput), to drugie myślałem że coś da. Niestety reakcje są opóźnione o kilka dziesiątych sekundy, najlepiej widać na przycisku Look Back.W Forzy autem takim jak Golf moge cały wyścig przejechać po linii wyścigowej, tutaj niestety łatwe to nie jest, szczególnie jak jest kilka zakrętów pod rząd. Także minimalne ruchy gałką nie mają żadnego efektu (znaczy mają, tylko za późno), co przy utracie stabilności (takim Golfem to akurat dośc trudno zrobić) powoduje że ciężko sie uratować przez spinem.Na chwile obecną to tragiczna wada gry, który przy szybkich autach raczej uniemożliwi sensowną jazdę. Nie wiem dlaczego ten problem dalej jest, w innych grach praktycznie input lag nie występuje, jak jest to najczęściej wina ekranu. Mam nadzieje że ktoś coś w tej sprawie zrobi, czy to moderzy, czy to twórcy gry.Grafika podczas jazdy nie jest zła, aż sam porobie screeny, bo miałem wyścig w miasteczku i budynki wyglądały ok, specjalnie sie przyglądałem. Grałem też z wyłączonym motion blurem.Szkoda też że w przypadku modów dużo sie wzajemnie wyklucza, trzeba będzie samemu edytować kilka modów i je sklejać razem. Chciałem np. wrzucić moda na przyciski od pada Xboksowego (które są w grze ale z jakiegoś powodu nie są pokazywane, pewnie to naprawią w patchu), ale wtedy musiałbym zrezygnować z kamer.Ogólnie gra zrobiła na mnie dużo lepsze wrażenie niż Shift 1 na klocku. Zapewne to główna zasługa modów (auta nie pływają, no i kamera sie nie trzęsie na wszystkie strony). Tylko ten tragiczny input lag... :(Co do poziomu trudności, to chyba nie są odwrócone. Grałem na razie na Easy i miałem dużą przewagę na końcu, więc dla was wyjadaczy pewnie i Hard nie jest wyzwaniem. Handling na razie miałem na Pro (albo Exp, nie pamiętam - ABS on, TCS low, linia on, reszta off), na Elite sie przesiąde tylko jeśli zniknie input lag, bo inaczej nie opanuje żadnych szybkich aut. A czy po wyedytowaniu odpowiedniego xmla od schematu przypisales w grze na nowo ten schemat? tzn wybrales inny po czym za chwile ustawiles ten wyedytowany. Jesli nie to masz odpowiedz czemu nie zadzialal. Gra musi zczytac nowe wartosci z tego pliku i przeniesc je do pliku z Twoim profilem, inaczej nic nie zadziala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Przełączałem na Custom Pad (gdzie też zmieniłem na 0), testowałem, potem ponownie X360 Controller, testowałem, i lag jak był tak jest. Nie podoba mi sie też że trzeba restartować gre po zmianie ustawień graficznych. Są gdzieś statystyki kariery? I jak tu działa system upgrade-ów? Jak ulepszamy auto, to przeciwnicy automatycznie stają się lepsi? Bo nie wiem kiedy mam ulepszać, jak nie musze wcale, to wole nie ulepszać. Np. w Forzy przed wyścigiem moge sprawdzić jakimi autami z jakim PI są przeciwnicy i odpowiednio dobrać auto i jego ulepszenia. Powinna być też opcja ustalania ilości okrążeń w karierze (choćby short/medium/long). 2 minuty na wyścig to troche mało. Pewnie z czasem są dłuższe, ale ja bym od razu wolał dłuższe wyścigi. Łącznie nie grałem nawet godziny, a już 6% kariery. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luko Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Ok, chyba znalazłem przyczynę minimalizowania gry. Włączony Firefox. Po wyłączeniu przeglądarki wygląda na to, że jest ok. (dlatego po restarcie kompa było ok, bo nie zdążyłem jeszcze włączyć Firefoxa ;) ) ..mam nadzieję tylko, że ten błąd był jednorazowy... ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Havoc Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Potrzebuję pomocy. Czuję się jakbym miał IQ 0% Niech chociaż u nas to będzie porządnie napisane, jak pozbyć się input laga na padzie. Zmian dokonujemy w pliku vehicleset_pc_custom_pad.xml Zmieniamy wartość wpisu DampeningEnabled="1" na "0" I co potem? Wchodzimy do gry, zmieniamy kontroler na custom pad. Restart gry i co potem? Konfiguracja klawiszy dla customa czy zmiana na profil np. xbox'a? Bo jeżeli chce konfigurować custom (lub jakikolwiek inny) gra wywala mi "nie można zmienić funkcji - zbyt wiele sygnałów" czy coś w ten deseń. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metal Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2011 (edytowane) Havoc, spróbuj z profilem pod kierownicę :D A odnośnie moich podpowiedzi co do 'ulepszenia' gry, zapomniałem o małym trick'u, który usuwa intro/outro (to w ogóle było? ; )) z gry - w folderze "Movies" zmieniamy nazwę plików: "BootFlow_in.bik" i "BootFlow_out.bik", np. "1 BootFlow_in.bik", "1 BootFlow_out.bik" i już : ) Edytowane 10 Kwietnia 2011 przez metal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Podczas wyscigu w karierze gra mi sie zawiesila, teraz przy kazdym ponownym starcie gra sie wysypuje podczas logowania do autologa, mial ktos taki problem i/lub zna rozwiazanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Pewnie się uszkodził plik profilu.. co oznacza zabawę od początku. ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metal Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2011 (edytowane) Mnie też co jakiś czas gra potrafi się wysypać (w różnych momentach) - rozwiązania brak / : edit: Pewnie się uszkodził plik profilu.. co oznacza zabawę od początku. ;] A ha... [ ; Edytowane 10 Kwietnia 2011 przez metal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Ja ze stabilnością nigdy kłopotów nie miałem, w zasadzie to ani razu mi się crash nie zdarzył także albo wina przekręconego kompa albo "wersji". :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2011 (edytowane) FUUUUUUUUUUUU Wlasnie usunalem default.sav, odpalilem gre, nowy profil, logowanie do autologa i sie wysypuje, czyli ewidetnie cos z autologiem... @ath autolog=org, mialem lacznie chyba 3 crashe przez radka, ale ten ostatni po ktorym nie moge wlaczyc gry wygladal tak jak teraz gdy probuje wlaczyc. Ogolnie gra sie wlacza, zaczyna sie ladowanie autologa (screen 1) i potem gra lezy (screen 2) Czas na reinstall, znowu pol godziny z [gluteus maximus] bo tyle sie instalowal ostatnio, co za gufno... Edytowane 10 Kwietnia 2011 przez Powerslave Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2011 (edytowane) Ja na razie grze dziękuję, czekam na kolejne mody i wyeliminowanie input laga. Doszedłem do momentu gdzie jeździmy Exige Cup. Jedno z najlepszych sportowych aut świata, a w grze nie nadaje się do użytku. Na wejściach w zakręty zupełnie nie skręca, na wyjściach stawia bokiem (połowa gazu z TCS na Low). Oczywiście przy jakiejkolwiek utracie stabilności, co jest non stop, 10 sekund trace na powrót do jazdy prosto, bo gra nie reaguje wtedy na nic innego niż maksymalne ruchy analogiem w lewo i prawo, więc się bujam po torze aż mnie mija połowa stawki. W końcu jade dalej i na kolejnym zakręcie to samo. Czy twórcy grali kiedykolwiek w Gran Turismo czy Forzę? Bo jak SHIFT jest symulacją, to czym są tamte gry, a jeszcze lepiej, czym jest rFactor i inne SimBiny? Ide sie poślizgać w Hot Pursuit. Tam przynajmniej to daje radoche. Edytowane 10 Kwietnia 2011 przez Harry Lloyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Mój ostatni post był do metala więc nie fu-uj. :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2011 (edytowane) S2U nie jest symulacja, opisane przez Ciebie problemy nie wystepowaly u mnie w jak narazie zadnym aucie, auto robi to co JA chce, nie obraz sie ale pad to nie jest kontroler to wyscigow cokolwiek nie powiesz i jakkolwiek bys go nie skonfigorowal. edit: Wlasnie wyczytalem na forum NFS HP, ze tam tez gra sie wysypowala podczas logowania do autologa, jakis bug z dodawaniem znajomych, podobnoe trzeba napisac do EA zeby wszystkich usuneli i zresetowali konto... @ath fu to odnosnie mojego poirytowania faktem ze gra mi sie nie uruchamia :) edit2: Heh, wystarczyl restart kompa i gra sie wlacza, autolog dziala Edytowane 10 Kwietnia 2011 przez Powerslave Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Harry ja też gram na padzie od klocka i w miarę to ogarniam, ale takiego czucia jak w forza to nie mam także pozostaje się przyzwyczaić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Pobawiłem się godzinkę na RumblePadII ledwo co udaje mi się skręcać S4 także niech ktoś wrzuci do F.A.Q co i jak ustawić abym miał sterowność gokarda a nie wozu drabiniastego ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metal Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2011 (edytowane) Ja ze stabilnością nigdy kłopotów nie miałem, w zasadzie to ani razu mi się crash nie zdarzył także albo wina przekręconego kompa albo "wersji". :] Oby tak było, bo to się za niedługo okaże : ) A wracając do ustawień sterowania, czy zmienianie wartości w profilu kontrolera, plik *.xml w folderze "ControllerDefaults" ma w ogóle na coś wpływ? bo z tego co zauważyłem, to nie bardzo / : Swoją drogą, na profilach pod pad'y nie działa mi w ogóle FFb, a jak używam tego pod kierownicę, to działa, ale ogranicza się tylko w odniesieniu do skręcania kołami [ ; edit: Pobawiłem się godzinkę na RumblePadII ledwo co udaje mi się skręcać S4 także niech ktoś wrzuci do F.A.Q co i jak ustawić abym miał sterowność gokarda a nie wozu drabiniastego ;] Wszystko w FAQ'u ; ) na ten temat już jest : ) Edytowane 10 Kwietnia 2011 przez metal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2011 A widzisz teraz to mam styl pijanego mistrza. Widać jutro jak zasiądę to doszlifuję do moich potrzeb. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...