Skocz do zawartości
andrew777

Shift 2: Unleashed

Rekomendowane odpowiedzi

@thuGG

Widziałem ten filmik dawno temu :) Dźwięk z silnika Zondy to klasyka i niebo dla uszy, ale jestem wniebowzięty, że w grze jest takiej jakości dźwięk!

 

W NFSach już od dawna mają świetne dzwięki, pamiętam nawet, że w Most Wanted dzwięki silnika stały na baardzo wysokim poziomie, jak mnie doganiała Carrera GT to poznawałem ją po dzwięku, który wcześniej słyszałem w Top Gear. Dźwiękowcy odwalają tam naprawdę świętną robotę, takie Polyphony powinno się od nich uczyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

To trzeba przyznać, grafika i dźwięk zawsze były świetne. NFS U2 do dziś wygląda fajnie, nie mówiąc że jest tam najlepszy arcade-owy handling jaki widziałem. Ciągle lubie zagrać od czasu do czasu (zwłaszcza że pad od klocka działa bez problemów).

 

Teraz niestety robią jakiś mix arcade z simem, i wychodzi totalna porażka. Dużo ludzi chce Underground 3, ja niestety jestem pewien że wyszło by dziadostwo, patrząc jaki był Undercover (a to w sumie Most Wanted 2).

 

 

W tym filmiku z nowym Pagani oczywiście grafika i dźwięk super, tylko niestety już widze że będzie ten sam syf, czyli tragicznie trzęsąca się kamera. Od ProStreeta to wsadzają, i bardzo tego nie lubię. Obowiązkowo takie rzeczy powinno się dać wyłączać, tak jak asysty.

 

 

Myśle że głównie temu winny jest fakt, iż każdą częśc robi inne studio. Uważam że dany tytuł powinien być robiony przez tych samych ludzi, wtedy można rozwijać to co sie zrobiło wcześniej. Tak niby jest Need for Speed, a każda gra totalnie inna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To trzeba przyznać, grafika i dźwięk zawsze były świetne. NFS U2 do dziś wygląda fajnie, nie mówiąc że jest tam najlepszy arcade-owy handling jaki widziałem. Ciągle lubie zagrać od czasu do czasu (zwłaszcza że pad od klocka działa bez problemów).Teraz niestety robią jakiś mix arcade z simem, i wychodzi totalna porażka. Dużo ludzi chce Underground 3, ja niestety jestem pewien że wyszło by dziadostwo, patrząc jaki był Undercover (a to w sumie Most Wanted 2).W tym filmiku z nowym Pagani oczywiście grafika i dźwięk super, tylko niestety już widze że będzie ten sam syf, czyli tragicznie trzęsąca się kamera. Od ProStreeta to wsadzają, i bardzo tego nie lubię. Obowiązkowo takie rzeczy powinno się dać wyłączać, tak jak asysty.Myśle że głównie temu winny jest fakt, iż każdą częśc robi inne studio. Uważam że dany tytuł powinien być robiony przez tych samych ludzi, wtedy można rozwijać to co sie zrobiło wcześniej. Tak niby jest Need for Speed, a każda gra totalnie inna.

 

No ta symulacja ruchu glowy jest tragiczna ale na szczescie sa mody ktory to usuwaja ;) ja chyba pierwszego moda jakiego wgralem do shifta to wlasnie na wylaczenie ruchu glowy i blura. A co do undercovera to kto to chce? :lol: szybcy i wsciekli juz odeszli do lamusa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli o fizykę chodzi to jest lepiej, nie ma już tego uczucia, że samochód na zakręcie ciągle leci bokiem ale symulacją tego nazwać też nie można. Poprawiono kolizję zarówno jeśli chodzi o fizykę jak i efekty wizualne.

 

no i gameplay Hurayą

Edytowane przez Ludovic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli o fizykę chodzi to jest lepiej, nie ma już tego uczucia, że samochód na zakręcie ciągle leci bokiem ale symulacją tego nazwać też nie można. Poprawiono kolizję zarówno jeśli chodzi o fizykę jak i efekty wizualne.no i gameplay Hurayąhttp://www.youtube.com/watch?v=1ghVQ-Ig1Bg&feature=player_embedded#at=34

 

Skad to wiesz? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wg gosci z cd action zawstydzi forze i gt ^^

 

CDA zeszło na psy...

 

@Carson: wypowiedzi na forach ludzi którzy grali na pokazach w Shifta 2. Podobno jeśli chodzi o kolizję to w tym aspekcie Shift 2 zawstydza FM3 i GT5... chociaż to drugie w tej materii wyzwaniem nie jest.

 

PS. Właśnie przeinstalowuje Shifta 1 bo wyszedł Overhaul Mod 2.0 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobno jeśli chodzi o kolizję to w tym aspekcie Shift 2 zawstydza FM3 i GT5... chociaż to drugie w tej materii wyzwaniem nie jest.

 

Kolizje w GT5 to przeskakuja nawet te niskobudzetowe gierki, co sie koszykiem sklepowym jezdzi po parkingu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda spoko ale bez przesady, do Forzy czy GT5 daleko.

 

http://speedhunters.com/archive/2011/02/23/drivers-blog-gt-gt-vaughn-gittin-jr-unleashed.aspx

 

http://speedhunters.com/archive/2011/02/22/shift2-unleashed-gt-gt-bavaria-s-offerings.aspx

 

:lol: deklasacja... (jesli to sa czyste screenshoty z gry)

Edytowane przez Carson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spodziewam się dobrej gry, pierwszy Shift mi przypadł do gustu pomimo, że na klawiaturze delikatnie mówiąc ... się jeździło(na padzie nie umiem grać w wyścigi:) ), jedynie mam nadzieję, że optymalizacja będzie lepsza, bo Shift mi się tnie praktycznie tak samo na minimalnych w 800x600 ustawieniach jak na full w 1280x1024, a nowsze gry mi potrafią dobrze chodzić:/ dlatego też zbyt długo w pierwszego Shifta nie pograłem, ale liczę że w Shift 2 pogram dobre kilkanaście-kilkadziesiąt godzin.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spodziewam się dobrej gry, pierwszy Shift mi przypadł do gustu pomimo, że na klawiaturze delikatnie mówiąc ... się jeździło(na padzie nie umiem grać w wyścigi:) ), jedynie mam nadzieję, że optymalizacja będzie lepsza, bo Shift mi się tnie praktycznie tak samo na minimalnych w 800x600 ustawieniach jak na full w 1280x1024, a nowsze gry mi potrafią dobrze chodzić:/ dlatego też zbyt długo w pierwszego Shifta nie pograłem, ale liczę że w Shift 2 pogram dobre kilkanaście-kilkadziesiąt godzin.

 

lol jeszcze chyba nie bylo takiej gry, ktorej kontynuacja mialaby mniejsze wymagania sprzetowe niz poprzednia czesc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

lol jeszcze chyba nie bylo takiej gry, ktorej kontynuacja mialaby mniejsze wymagania sprzetowe niz poprzednia czesc

 

Były były, choćby Vice City, które jako jedyne GTA 3D zostało przepisane na PC od początku, chodziło płynnie nawet na Rivie TNT2 M64.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@kucyk: Tak jak Harry pisał, były takie gry. po za tym jeśli twórcy się przyłożą choć trochę to powinno być lepiej, po za tym śmieszy mnie to, że w Shifcie między minimalnymi a max ustawieniami w grafice różnica jest kolosalna a w tym jako chodzi, praktycznie różnicy nie ma. Dla mnie optymalizacja w Shifcie jest po prostu skopana, bo są gry lepiej wyglądające, które mi lepiej chodzą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@kucyk: Tak jak Harry pisał, były takie gry. po za tym jeśli twórcy się przyłożą choć trochę to powinno być lepiej, po za tym śmieszy mnie to, że w Shifcie między minimalnymi a max ustawieniami w grafice różnica jest kolosalna a w tym jako chodzi, praktycznie różnicy nie ma. Dla mnie optymalizacja w Shifcie jest po prostu skopana, bo są gry lepiej wyglądające, które mi lepiej chodzą.

 

Dla mnie to sa gorzkie zale, z tego co pamietam shift zapitalal mi na maks ustawieniach (bez AA) na 5? letniej karcie grafiki tj 8800GTX i 5? letnim procu tj Q6600 wiec...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@kucyk: Tak jak Harry pisał, były takie gry. po za tym jeśli twórcy się przyłożą choć trochę to powinno być lepiej, po za tym śmieszy mnie to, że w Shifcie między minimalnymi a max ustawieniami w grafice różnica jest kolosalna a w tym jako chodzi, praktycznie różnicy nie ma. Dla mnie optymalizacja w Shifcie jest po prostu skopana, bo są gry lepiej wyglądające, które mi lepiej chodzą.

 

Bardzo dużo wymaga od cpu , a niewiele od gpu to się nie dziw , że tak działa. Najwyższą wydajność uzyskasz na win7 32bit :wink:
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzień i noc, w SHIFT 2 ciągle w pościgu… - PS3 Site Polska - zapowiada sie coraz lepiej i lepiej, chyba czas sie rozejrzec za preorder :) Ciesza nawet takie ciach!ly jak to ze lusterka widocznie sie poruszaja podczas jazdy, nie sa sztywnym elementem przyczepionym do auta. Edytowane przez Powerslave

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzień i noc, w SHIFT 2 ciągle w pościgu… - PS3 Site Polska - zapowiada sie coraz lepiej i lepiej, chyba czas sie rozejrzec za preorder :) Ciesza nawet takie <span style='color: red;'>[ciach!]</span>ly jak to ze lusterka widocznie sie poruszaja podczas jazdy, nie sa sztywnym elementem przyczepionym do auta.

 

No i niestety ale opadl mi entuzjazm :lol: Ten efekt symulowania ruchu glowy jest tak kretynski ze naprawde brakuje mi slowa zeby dokaldnie wyrazic co mysle na temat tego pomyslu. Z tym sie po prostu nie da grac, kilka okrazen i bol czachy gwarantowany (tak mialem z shiftem 1). Jesli wydaje im sie ze przez ten durny efekt zbliza bardziej gre do tego co naprawde dzieje sie w samochodzie podczas wyscigu to chyba na glowy poupadali. Grafika widze ze zmiazdzy konsolowe scigalki, ale jesli chodzi o reszte to podejrzewam ze niestety bez modow sie nie obedzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

troche smecenia o fizyce (chyba nikt tu nie linkowal)

 

Once they were freed up up to unleash the full power of their physics engine with a purely realism focused game, they really went to town adding the new on-screen telemetry features and a whole new level of car setup detail. If a parameter is adjustable on the real life car, then it's adjustable in game. And if you add aftermarket parts to your car, then more adjustment options open up.

Jestem ciekaw czy teraz sa gotowi zeby to ogarnac ;) w poprzedniej czesci pamietam ze po ostrym tuningu potrafily sie dziac rozne cuda z furami. Co nawet zauwazyli moderzy wylaczajac mozliwosc mocnego podkrecania wozow (np w sharptires). Kurcze z takim zapleczem finansowym ta gra powinna miazdzyc. Maja do dyspozycji zawodowych kierowcow, naprowadzaja ich co poprawic, daja wskazowki. Jesli spieprza ta czesc to naprawde juz nie uwierze ze nfs bedzie mogl jeszcze kiedys mnie zachwycic.

Edytowane przez Carson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Ludovic

No i niestety ale opadl mi entuzjazm :lol: Ten efekt symulowania ruchu glowy jest tak kretynski ze naprawde brakuje mi slowa zeby dokaldnie wyrazic co mysle na temat tego pomyslu. Z tym sie po prostu nie da grac, kilka okrazen i bol czachy gwarantowany (tak mialem z shiftem 1). Jesli wydaje im sie ze przez ten durny efekt zbliza bardziej gre do tego co naprawde dzieje sie w samochodzie podczas wyscigu to chyba na glowy poupadali. Grafika widze ze zmiazdzy konsolowe scigalki, ale jesli chodzi o reszte to podejrzewam ze niestety bez modow sie nie obedzie.

 

Jest też widok z kokpitu ale bez hełmu a dodatkowo znika w nim blur ;)

 

http://visual-gamer.de/2011/01/shift-2-unleashed-alle-strecken-und-autos/

Edytowane przez Ludovic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...