Bistol Opublikowano 11 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2010 (edytowane) Witam! Narazie mam łącze 8mb, ale myśle, że za jakiś czas się to zmieni. ;) Wytłumacze najprościej jak sie da o co tak naprawdę mi chodzi.;) Posiadam modem kablowy Motoroli (SB5100e) do niego podłączony mam jeden komputer.Mam także telefon, laptopa z WiFi i chciałbym korzystać w nich z bezprzewodowego internetu bo w przypadku laptopa uciążliwe jest przełączanie wtyczki od neta ze stacjonarki a o fonie już nie wspomnę bo nie ma takiej możliwości. Nie mam pojęcia na jakiej zasadzie to działa czy do obecnego modemu będę musiał podłączyć przez jakieś kable router WiFi czy jak.?? Jestem zielony jeśli chodzi o modemy/routery ponieważ nigdy specjalnie się tym nie interesowałem. Z góry dzięki za pomoc. ;) Edytowane 11 Grudnia 2010 przez Bistol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obiGC Opublikowano 11 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2010 to jest kablówka tak? więc jakiś netgear wnr1000 / 2000 nie wydając dużo kasy będzie super, z modemu do routera i podstawowa konfiguracja za rączke i gitara gra :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bistol Opublikowano 11 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2010 (edytowane) to jest kablówka tak? więc jakiś netgear wnr1000 / 2000 nie wydając dużo kasy będzie super, z modemu do routera i podstawowa konfiguracja za rączke i gitara gra :) A w skrócie mówiąc jak to połączyć.?? ;D Któryś z nich połączyć z moją Motką czy zamiast jej.?? :) Czy może modem z tym routerem i z routera kabel Ethernet do kompa.?? ;D Edytowane 11 Grudnia 2010 przez Bistol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...