Nicolass Opublikowano 17 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2010 Całe Skyrim to tylko wyżyny/góry i śnieg? Ktoś biegły w świecie TES może napisać parę słów o tej krainie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OCM4n14k Opublikowano 17 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2010 Dokładnie, Skyrim to prowincja Nordów na wzór europejskiej Skandynawii. Poza górami i śniegiem nie ma tam żadnego zróżnicowania. Jednak lore, a to co zrobią twórcy gry to dwie różne sprawy. Może jakieś urozmaicenie tej krainy będzie, do Skyrim można porównać wyspe Solstheim z Blood Moon. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VICTORious Opublikowano 18 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2010 Ja czekam zatem na pierwszą prezentacje gry. W Oblivionie takowa była zaczynając od więzienia a kończąc po walce w lesie obok świątyni. Pamiętam to dobrze, bo zrobiło to na mnie wielkie wrażenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzizzy Opublikowano 18 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2010 Niewykluczone, że krótki termin do premiery jest związany z tym, iż gra przygotowywana jest już od jakiegoś czasu. Jeśli tak, to za niedługo ujrzymy jakieś trailery. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 18 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2010 (edytowane) Przecież było powiedzane przez twórców, że proces produkcji jest ok ~5 lat (do daty premiery). Skoro Obek miał premierę wiosną 2006 to by się zgadzało i nad grą (nowym silnikiem) pracują od zakończenia prac nad Obkiem. Jeden z twórców przyznał, że silnik jest nowy i "zajebiaszczy". Poza tym nie mogli się doczekać, aż będą mogli światu ogłosić, że pracują nad nowym TES-em (w sumie już ponad 4 lata). Edytowane 18 Grudnia 2010 przez ojejku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolass Opublikowano 19 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2010 Oblivionem sie chwalili duzo wczesniej, ale IMO lepiej zrobili teraz, nie trzeba czekac Bog wiew ile na wydanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 19 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2010 (edytowane) Jeden z twórców przyznał, że silnik jest nowy i "zajebiaszczy". W sumie ciekawa sprawa zważywszy na fakt, że ostatni raz Bethesda używała własnego engine'u w czasach Daggerfalla (1996), od Morrowinda używali już obcego Gamebryo. Tym bardziej dziwi mnie niedawny press release, w którym jasno mówią, że nie używają silnika ID Tech 5 od id. Z tego wynika że chyba naprawdę mają własny silnik. Czasy kiedy gros silnika mogła napisać jedna osoba (koniecznie 'Carmack' w nazwisku ;)) już minęły i jest to obecnie nie lada inwestycja. Dlatego myślę, że Bethesda chce z nowym Obkiem wytoczyć naprawdę duże działo, na którym z pewnością planuje zarobić sporo ;). Edytowane 19 Grudnia 2010 przez alCatraz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 19 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2010 (edytowane) Zdecydowali się na autorski silnik pewnie ze względu na koszty (koszt licencji obcego silnika + spore modyfikacje pod RPG) i produkcje, w których go wykorzystają. A z tym, że tylko Carmack potrafił silnik napisać bym polemizował, jest wielu wybitnych i nawet lepszych programistów/wizjonerów. Jestem przekonany, że ujrzymy na nim kolejną część Fallout-a. Edytowane 19 Grudnia 2010 przez ojejku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 19 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2010 Dziwne jaja z tym wykozystaniem silnika takiego czy owakiego :) Skoro znacznie biedniejsza polska firma developerska CITY interactive potrafila wykupic CryEngine 3 to niby dlaczego Bethesda nie mialaby na to kasy skoro ich produkcje sa kilkukrotnie wieksze niz te z naszego rodzimego studyjka ? Tu na bank nei chodzi o kase , no chyba ze ktos tam w Bethisda szczedzi kazdego centa :/ b.t.w CryEngine 3 bylby najlepszym silnikiem dla nastepcy Obliviona Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makak_ Opublikowano 19 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2010 Pytanie czy silnik do fps nada się do rpg. Mimo wszystko to trochę inna konstrukcja gry, więc mogą być jakieś problemy o których nie wiemy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VICTORious Opublikowano 19 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2010 Zabawne jest to, że jeśli data premiery zarówno na świecie jak i w PL będzie taka sama i się nie zmieni, to my dodatkowo kilka dni poczekamy (11 listopad to piątek :wink: ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 19 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2010 A w soboty sklepy nie czynne? Raczej rzadko towar przychodzi w dniu premiery, albo przed, albo po. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 20 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2010 Pytanie czy silnik do fps nada się do rpg. Mimo wszystko to trochę inna konstrukcja gry, więc mogą być jakieś problemy o których nie wiemy. A niby co ma byc nie tak? I tu sie lazi po swiecie i tu ;) Wiadomo, ze trzebaby go troche poprzerabiac i IMHO tu jest pies pogrzebany - latwiej sie pisze cos od zera niz przerabia i dostosowuje istniejacy kod. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolass Opublikowano 20 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2010 (edytowane) W sumie teraz nie ma czegoś takiego jak silnik graficzny tylko jest to silnik graficzno-fizyczno-dziekowo cos tam cos tam. Widac to było w Falloucie 3 gdzie gracz czuł, że to jest silnik Obka, bo mechanika gry w wielu miejscach o tym przypominała. Ja bym najchętniej zobaczył coś z DirectX 11 i teselacją, co by rozwiązać problem rysowania dalekich obiektów. No i liczę, że zgodnie z tradycją Moderzy będą mieli pełną swobodę. Edytowane 20 Grudnia 2010 przez Nicolass Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 20 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2010 (edytowane) A niby co ma byc nie tak? I tu sie lazi po swiecie i tu ;) Wiadomo, ze trzebaby go troche poprzerabiac i IMHO tu jest pies pogrzebany - latwiej sie pisze cos od zera niz przerabia i dostosowuje istniejacy kod. Dokładnie o tym mówiłem, wydawało mi się, że to jest oczywiste ;). Możemy sobie gdybać, na pewno nie przyszedł człowiek z ulicy i powiedział, że robimy własny silnik, tylko jest to poparte analizą i budżetem. Pewnie stwierdzili, że i tak trzeba by wiele rzeczy przerabiać, poza tym skąd mają wiedzieć, że dany silnik spełni ich oczekiwania ? Nie wiedzą dopóki nie kupią licencji i zaczną grzebać, nawet jak są jakieś rozruchowe licencje to trochę czasu to zajmuje. Jak powiedziałem na pewno też chcą go wykorzystać w innych produkcjach i po prostu tak wyszło taniej, prościej a poza tym jest to bardzo fajne i ambitne wyzwanie dla programistów. Jeszcze jest masę innych aspektów ;) Sam silnik CryEngine sprawdzać się będzie dla firm, które chcą zrobić FPS-a, bo oferuję on praktycznie wszystko out-of-the-box i nie trzeba nic dorabiać. Można się skupić na esencji, czyli pomyśle i treści, szybciej zrealizować produkt (albo szybko się dorobić kosztem jakości ;p). Edytowane 20 Grudnia 2010 przez ojejku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzizzy Opublikowano 7 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2011 (edytowane) Przetłumaczcie sobie tekst, jaki znajdzie się na stylizowanej okładce Game Informera ;) W najnowszym numerze (który wydany będzie około 10 stycznia) znajdzie się obszerny, 14-stronicowy ekskluzywny materiał dotyczący najnowszej odsłony serii TES. We hope you enjoy the mysterious cover. And don't worry. The inside of the magazine has over 20 screenshots that show off Skyrim in all its glory, along with a 14-page article on the new gameplay, engine, story and setting for this latest Elder Scrolls epic. Więcej informacji tutaj. Edytowane 7 Stycznia 2011 przez zzizzy 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolass Opublikowano 7 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2011 No to czekamy, w końcu dowiemy się, jak będzie wyglądał następca Obka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 7 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2011 Aj tam silniki i inne ciach!ly... Mi teskno za fabula! a z tym coraz slabiej w gierkach ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 7 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2011 Aj tam silniki i inne ciach!ly... Mi teskno za fabula! a z tym coraz slabiej w gierkach ;/ Fabuła może i jest. Tyle że o zgrozo na 1ep serialu/anime/kabaretu. A że ostatnio dorwałem Obka to czekam na następną część. Ale po tym jak skroi się maraton ME,ME2 i ME3 i może DA i DA2 [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 8 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2011 The Elder Scrolls V: Skyrim - pierwsze konkrety! | PurePC.pl W najnowszym numerze czasopisma Game Informer, którego tematem przewodnim miała być piąta odsłona serii The Elder Scrolls, pojawiły się nareszcie pierwsze konkrety dotyczące gry. Jedna z najbardziej oczekiwanych produkcji zapowiedzianych na 2011 rok, będzie kontynuować tradycyjne podejście do cRPG z otwartym światem i swobodą działania, niemniej pewne zmiany są nieuniknione. Redaktorzy Game Informer dowiedzieli się o The Elder Scroll V: Skyrim całkiem sporo, ale chyba nie wszystkie informacje mogą ucieszyć fanów cyklu, szczególnie zaś ciepło wspominanego Morrowinda. Bethesda Softworks na pewno nie zamierza też iść w kierunku monumentalnego The Elder Scrolls II: Daggerfall, choć planuje wprowadzić do gry nowe możliwość np.: rzemiosło czy uprawę roli. Niestety, level-scalling nie zostanie zniesiony lecz mocno przebudowany i podobnież dobrze przemyślany. Pojawią się także dzieci oraz mnóstwo mniejszych bądź większych nowości. Co z tego wszystkiego wyjdzie, zobaczymy za kilka(naście) miesięcy - zresztą sami przeczytajcie co planują twórcy: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzizzy Opublikowano 8 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2011 (edytowane) Nie powiem, ciekawie będzie. Oby fabuła również dotrzymywała kroku usprawnieniom. Edytowane 8 Stycznia 2011 przez zzizzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VICTORious Opublikowano 9 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2011 I mamy pierwsze zdjęcia Skyrim'a (z gazety). Link do forum: Elder Scrolls V Skyrim Pics Zdjęcia w pierwszym poście. Wygląda obiecująco, klimatycznie. Co najlepsze, nie ma samych śniegów. Teraz jeszcze trzeba zobaczyć jak się ten nowy świat rusza... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 9 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2011 (edytowane) Wyglądają całkiem sympatycznie, co najważniejsze będą różne lokacje, nie tylko śniegi. Mogliby tylko puścić paczkę screenów już oficjalnie, bo jakość skanów jest średnia. Edytowane 9 Stycznia 2011 przez Caleb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolass Opublikowano 9 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2011 Fakt, nie są one najwyższej jakości - nie widać zbyt wielu szczegółów i ciężko ocenić grafikę. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 10 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2011 Widac ze graficznie bedzie widoczny postep niech tylko reszty nie upitola to kupie w ciemno. Jak ktos znajdzie jakies scany w wyzszej rozdzialce to poprosze o zapodanie ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melampus Opublikowano 11 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2011 Zdjęć w wyższej rozdziałce póki co nie znalazłem, ale jest za to świeżutki filmik Z Todem H. gdzie boss pokazuje swoje studio, w którym Bethesda tworzy gry - m.in. Skyrim. http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/01/10/video-behind-the-scenes-of-skyrim.aspx Wprawni mogą zobaczyć cała mapę i kilka zdjęć oraz konceptów, przewijających się w tym 5 minutowym filmiku. Zawsze to coś :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzizzy Opublikowano 15 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2011 (edytowane) http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/01/14/the-sounds-of-skyrim.aspx Nie lubię ichniego playera... cały czas mi się Flash wykrzacza, a poza tym, jakość głosu co jakiś czas spada dość mocno. Edytowane 15 Stycznia 2011 przez zzizzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzizzy Opublikowano 22 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2011 (edytowane) Post pod postem? No cóż ;) Given its northern location and extreme elevations, Skyrim's climate is more prone to snowfall than Cyrodiil. To create realistic precipitation effects, Bethesda originally tried to use shaders and adjust their opacity and rim lighting, but once the artists built the models and populated the world the snow appeared to fall too evenly. To work around this problem, they built a new precipitation system that allows artists to define how much snow will hit particular objects. The program scans the geography, then calculates where the snow should fall to make sure it accumulates properly on the trees, rocks, and bushes. Wygląda spektakularnie! Więcej tu: http://www.gameinformer.com/games/the_elder_scrolls_v_skyrim/b/xbox360/archive/2011/01/17/the-technology-behind-elder-scrolls-v-skyrim.aspx?PostPageIndex=1 Edytowane 22 Stycznia 2011 przez zzizzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 22 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2011 Pięknie to wygląda :shock: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 22 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2011 Gdzie ta spektakularnosc? :blink: Jedyne co tu widac to wszechobecne "lowpoly" i calkiem ciekawy projekt lokacji. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...