costi Opublikowano 22 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2011 Rozwin mysl o "wszechobecnym lowpoly", bo jakos nie bardzo rozumiem. Poza tym polecam lekture calego artykulu, a nie tylko analize screena pod lupa. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 23 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2011 Wygląda normalnie. The Elder Scrolls V: Skyrim - pierwsze konkrety! - U.V. Impaler - 8 stycznia 2011 I co mnie zasmuciło: Level-scaling, czyli automatyczne dostosowanie siły przeciwników do umiejętności naszego śmiałka, będzie obecny w grze, ale w stosunku do poprzedników, zostanie on znacznie rozwinięty. Skyrim będzie na bieżąco sprawdzać nasze dokonania i dostosowywać się do nich. Przykład: kobieta prosi nas o odnalezienie porwanej córki. Gra sprawdza, które podziemia odwiedziliśmy i umieszcza dziewczynkę tam, gdzie dotąd nie zawitaliśmy, jednocześnie dobierając takich przeciwników, by stanowili oni wyzwanie dla bohatera.Głupie rozwiązanie imo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małpożer Opublikowano 23 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2011 A ciekawe co w momencie, gdy wczesniej zwiedzimy wszystkie podziemia :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolass Opublikowano 23 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2011 (edytowane) Przeczytałem nowy opis i muszę przyznać, że podoba mi się mechanizm zarządzania zadaniami - omówiona sytuacja, gdy sklepikarz który miał dla nas zlecenie ginie (bo go zatłukliśmy pod mostem) a interes przejmuje jego siostra i dalej ma dla nas to zadanie, jest fajna. Ponadto ciekawie zapowiada się swoboda gry - jakiś algorytm pilnuje, by gra sprawiała wrażenie dynamicznej i udaje losowość zdarzeń. Jeżeli dobrze zrozumiałem, niezależne postacie będą mogły nas lubić lub dażyć niechęcią i odpowiednio reagować na to co robimy. Coś mi się zdaje, że główny wątek fabularny będzie jedynie dodatkiem do "życia" w świecie gry - mnóstwo rzeczy będzie pseudolosowych i zadania od niezależnych postaci mogą mieć różny przebieg. Swoją drogą nie rozumiem, czemu nie stworzono jakiegoś AI połączonego z systemem symulowania rozmowy na zasadzie bota + syntezatora mowy dla postaci niezależnych. Jak by twórcy dali im pseudowolną wolę, AI i syntezator mowy, to mogliby naprawdę żyć po swojemu. Syntezatory mowy języka angielskiego prezentują dziś wysoki poziom. Edytowane 23 Stycznia 2011 przez Nicolass Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 23 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2011 YuuCom - przeczytam linkowany wczesniej artykul po angielsku z GI, bo to, co ci kolesie z tego smiesznego portalu wypisali jest strasznym splyceniem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VICTORious Opublikowano 23 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2011 Ja do tych zapowiedzi mam jak na razie duży dystans. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 23 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2011 YuuCom - przeczytam linkowany wczesniej artykul po angielsku z GI, bo to, co ci kolesie z tego smiesznego portalu wypisali jest strasznym splyceniem... Widze własnie ;). level scaling tak mnie denerwował ale modami da sie to chyba naprawić. Właśnie fajnie jest jak nie możemy wszędzie pójść i niektóre stworzenie są nie do pokonania a niektóre pękają jak bańki. Obek to dziwna gra - wydawał sie krapem ale dzięki modom inaczej na niego patrzyłem ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 24 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2011 Będzie dokładnie tak samo jak z TES 4: Oblivion. Szumne zapowiedzi, wspaniałe pomysły, ogromny hype i recenzenci liżący tyłek Bethesdzie, a w rzeczywistości będzie to taki sam crap jak Oblivion. Zapewne modderzy poprawią to co złe i może zrealizują chociaż część pomysłów z tych przehype'owanych zapowiedzi. Nie ma co się podniecać. Oblivion też miał być wspaniały, a jak wyszło w praniu to ten kto grał, to wie. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 24 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2011 No akurat w przypadku Obka produkt koncowy pokrywal sie z zapowiedziami i przedpremierowymi demonstracjami... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 24 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2011 Jak na przykład zbroje i walka na wierzchowcach? Zbroja została wycięta i sprzedawana później jako DLC, walki na koniach nigdy nie otrzymaliśmy. Mylisz się costi. Zapowiedzi a efekt końcowy były znacznie różne. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo3642 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2011 (edytowane) Jak na przykład zbroje i walka na wierzchowcach? Zbroja została wycięta i sprzedawana później jako DLC, walki na koniach nigdy nie otrzymaliśmy. Mylisz się costi. Zapowiedzi a efekt końcowy były znacznie różne. To akurat drobiazg, ale zgadzam się, różnice były znaczne, nawet pod względem grafiki (pamiętacie filmiki sprzed premiery, dynamiczne cienie itd?). Oczywiście później moderzy ulepszyli grę, ale niedosyt pozostał. Ja więcej czasu spędziłem na testowaniu modów niż na samą grę (której ostatecznie nie ukończyłem, bo mi się znudziła). Bardzo lubię gry z otwartą strukturą świata sterowanego przez komputer (taka namiastka wirtualnej rzeczywistości), dlatego mam nadzieję, że Skyrim nie zawiedzie. Edytowane 24 Stycznia 2011 przez przemo3642 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolass Opublikowano 14 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2011 (edytowane) Nie wiem czy zauważyliście, że następca Obliviona doczekał się w końcu dobrej jakości screenów. Poniżej 3 najciekawsze - reszta tutaj facebook.com/TheElderScrolls (są też fajne nowe arty). PS: Czy tylko mi się wydaje, że choć grafika jest dobra, to tekstury wołają o pomstę do nieba niską rozdzielczością? To jakaś plaga chyba, że deweloperzy boją się tekstur HQ - czemu w grze nie może być trybu "Ultra" dla tekstur o jakości HD? To tak dużo kosztuje? Ja rozumiem, że optymalizacja pod konsole i słabsze konfiguracje, ale litości! Pozostaje jak zwykle liczyć na mody typu Texture Pack... Edytowane 14 Lutego 2011 przez Nicolass Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 14 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2011 Widac Oni wychodza z zalozenia duzo zarobic jak najmniejszym kosztem jedne textury dla wszystkich :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VICTORious Opublikowano 14 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2011 Nie wiadomo z jakiej platformy pochodzi screen, a wiadomo że konsole już odstają od dzisiejszych mocnych PCetów. Tak czy siak, podobają mi się postacie w grze - patrz karczma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 14 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2011 (edytowane) Rozwin mysl o "wszechobecnym lowpoly", bo jakos nie bardzo rozumiem.Poza tym polecam lekture calego artykulu, a nie tylko analize screena pod lupa. ;) Tzn ze wszedzie widac pelno kanciastych obiektow zbudowanych z malej ilosci poligonow:) to mialem na mysli, a do tego co pisza w artykule podchodze ze wielkimmmm dystansem. Bajki opowiadane przez deweloperow (zwlaszcza bethesde) przed premiera gier potrafia byc bardzo barwne i interesujace ;) To akurat drobiazg, ale zgadzam się, różnice były znaczne, nawet pod względem grafiki (pamiętacie filmiki sprzed premiery, dynamiczne cienie itd?). Oczywiście później moderzy ulepszyli grę, ale niedosyt pozostał. Ja więcej czasu spędziłem na testowaniu modów niż na samą grę (której ostatecznie nie ukończyłem, bo mi się znudziła). Bardzo lubię gry z otwartą strukturą świata sterowanego przez komputer (taka namiastka wirtualnej rzeczywistości), dlatego mam nadzieję, że Skyrim nie zawiedzie. Wlasnie to samo przytrafilo sie mnie. Tak to juz jest jak zamiast gotowego i doszlifowanego produktu dostaje sie kupe w proszku. Czekanie na mody a pozniej zamiast grac kompletuje sie liste modow, sprawdza kompatybilnosc jednego z drugim, zaczyna sie testowanie, zaczynasz grac i w miedzy czasie wychodzi kupa aktualizacji bo wlasnie sie odkryto jakies bugi w modzie. Gry nie skonczylem bo mi sie znudzila, zostalem zasypany modami bez ktorych granie nie mialo wiekszego sensu. Edytowane 14 Lutego 2011 przez Carson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwasior500 Opublikowano 15 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2011 Wygląda jak Oblivion Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deathray Opublikowano 15 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2011 A nawet gorzej. Jak dla mnie, to obecnie totalna porażka. Jak pierwszy raz zobaczyłem screeny z Obliviona, to niemal spadłem z krzesła. A teraz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 15 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2011 Na pierwszych screenach z Obliviona bylo naj... blooma i HDR od diabla, w czasach, gdy ten efekt dopiero sie "urodzil" i wywolywal powszechne WOW. Tym razem pokazuja cos, co jest blizsze faktycznemu wygladowi gry (na oko, oczywiscie). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuczy_król Opublikowano 15 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2011 Przesadzacie, ładnie wygląda na tych screenach. A i tak ważniejsze są na przykład animacje postaci, efekty oświetlenia. Które w Oblivionie jak pamiętamy nie powalały, może na nowym silniku będzie nowa jakość. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 15 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2011 Muszą animacje postaci poprawić, bo Obek (i Morrowind, ale wtedy się trochę więcej wybaczało) był tragiczny pod tym względem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo3642 Opublikowano 15 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2011 (edytowane) Na pierwszych screenach z Obliviona bylo naj... blooma i HDR od diabla, w czasach, gdy ten efekt dopiero sie "urodzil" i wywolywal powszechne WOW. Tym razem pokazuja cos, co jest blizsze faktycznemu wygladowi gry (na oko, oczywiscie). Tak, tylko nie chodzi nawet o to, że zamieszczone powyżej screeny nie są tak ładne jak te "przedpremierowe" z Obliviona, ale one są zwyczajnie na poziomie "popremierowego" Obliviona. Niektóre scenerie z gęstwin leśnych z Obliviona prezentują się podobnie te powyżej (abstraciach!ąc od kolorystyki), nawet bez modów. Dlatego, ja nie wierzę, że to jest "faktyczny wygląd" i mam nadzieję, że to tylko "wypadek przy pracy". Przesadzacie, ładnie wygląda na tych screenach. A i tak ważniejsze są na przykład animacje postaci, efekty oświetlenia. Które w Oblivionie jak pamiętamy nie powalały, może na nowym silniku będzie nowa jakość. ;) No co ty, wygląda to bardzo źle jak na grę AD 2011: wszystko kanciaste, słabe textury a mała ilość polygonów (zwłaszcza koron drzew, traw, zarośli) wręcz przywodzi na myśl gierki z poprzedniej epoki, w których płaskie bitmapy "emulowały" obiekty 3d... można by tak długo wymieniać. Dokładnie to samo mieliśmy w Obku, tyle że kilka lat temu były zupełnie inne kryteria oceny grafiki. Edytowane 15 Lutego 2011 przez przemo3642 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 15 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2011 A mi się podoba :o Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raptor Opublikowano 15 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2011 podajcie jakieś mody graficzne do obka ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 15 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2011 Wejdz do tematu o Obku, bylo tam to dyskutowane wielokrotnie, z linkami itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 18 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2011 The Elder Scrolls V: Skyrim | Zapowiedź strona 1 | PC Gry-Online Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VICTORious Opublikowano 24 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2011 Pierwszy film :D Elder Scrolls V: Skyrim Video Game, Game Engine & Story Trailer HD | Video Clip | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com Będzie dobrze :) 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 24 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2011 jak milo uslyszec motyw muzyczny z morrowinda :) przynajmniej to co z niego zostalo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 24 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2011 (edytowane) Animacje znacznie lepsze, w końcu! Chyba, że mi się coś przewidziało ? Ogólnie zrywa łeb :) Aż miło będzie fallout-a kolejnego zobaczyć na tym silniku. Edytowane 24 Lutego 2011 przez ojejku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 24 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2011 Aż miło będzie fallout-a kolejnego zobaczyć na tym silniku.Dokładnie, ja pod tym kątem śledzę ten temat, bo TES to nie moje klimaty. To co widać w filmiku miejscami na prawde świetne - skały, drzewa, roślinność, oświetlenie, ale są i beznadziejne elementy, jak choćby rzeka, czy droga w miasteczku (kocie łby), która bardziej płaska by być nie mogła. Aż sie prosi o teselacje, bo Heaven pokazał jak kocie łby powinny wyglądać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 24 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2011 Rzeka wygląda dziwnie, liczę, że to po prostu niedorobiony fragment (nienapisany do końca shader). Co do kocich łbów - jeśli mówisz o miasteczku w środku filmiku, to tam droga jest wyłożona kamiennymi płytami i IMHO wygląda dobrze. Podejrzewam, że takie rzeczy jeszcze będą wykańczać przed premierą, bo to w zasadzie kosmetyka. Natomiast ogólna prezencja gry świetna - cudny las, wreszcie przyzwoite animacje postaci. No i motyw przewodni zasługuje na oddzielne pochwały - jak dla mnie jest boski, mógłbym go słuchać w kółko. :) To gdzie ten preorder? ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...