KHOT Opublikowano 1 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2011 Za rok czy dwa to silnik bedzie juz przestarzaly :) Jeżeli będzie miał klimat jak Morrowind, to może sobie być przestarzały, nie przeszkadza mi. Wolę klimatyczne gry z charakterem na lekko nieświeżym już engine niż banalne akszynhiroł w stylu Obliviona na najnowszym nawet pięknym silniku. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 2 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2011 Hype, hype i jeszcze raz hype. To to, co Bethesda potrafi robić najlepiej. Według zapowiedzi TES 4: Oblivion miał być cudną grą. Jak wyszło wszyscy wiemy. Według zapowiedzi TES 5: Skyrim będzie grą cudną. Jak wyjdzie nie wiemy, ale bazując na tym co Bethesda pokazała z poprzednim TES'em, przynajmniej ja nie spodziewam się czegoś cudnego. TES 5: Skyrim będzie kolejnym aRPG, jeszcze bardziej nastawiony na action niż Oblivion. Jeśli ktoś spodziewa się dobrego cRPGa po tej grze, to może być bardzo rozczarowany. Zobaczymy jak będzie wyglądał nowy silnik. Jeśli dodadzą do tego dobry edytor na miarę Morrowinda, to modderzy mogą z tego zrobić coś ciekawego. Martwi fakt wykreślenia statystyk postaci znanych z poprzednich części. No ale zobaczymy w listopadzie jak to wszystko się zakończy. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 2 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2011 Jak dla mnie ważna jest fabuła i ciekawy świat. Masy statystyk powoli zaczynają mnie nudzić, to się w cRPG IMHO średnio sprawdza. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 3 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2011 Hype, hype i jeszcze raz hype. To to, co Bethesda potrafi robić najlepiej. Według zapowiedzi TES 4: Oblivion miał być cudną grą. Jak wyszło wszyscy wiemy. Jedno pytanie co z nim było nie tak? Fast travel? Level scalling? grafika? Twórcy w przypadku Skyrim wzieli sobie do serca wszelkie uwagi na temat Obka, F3, z zapowiedzi i tego co narazie odsłonili nie martwie się o kluczowe elementy, za które łojono przedtem Obka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHOT Opublikowano 3 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2011 Jedno pytanie co z nim było nie tak? Zero charakteru, zero klimatu, banał, patos "w stylu US Marines", mdły świat... wymieniać dalej? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 3 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2011 (edytowane) Zero charakteru, zero klimatu, banał, patos "w stylu US Marines", mdły świat... wymieniać dalej? Czyli, przynajmniej subiektywnie, można tak napisać o praktycznie każdym cRPG jakie ukazało się na przestrzeni ostatnich trzech lat :> :) 1. Charakter? Nie bardzo wiem co masz w tym przypadku na myśli. 2. Klimat? Tego IMO nie brakowało dotąd żadnemu TES. . 3. Banał? Mechanika praktycznie identyczna jak w Morrwind. Poza tym, część ułatwiaczy (strzałki itp.) można było wyłączyć. OK, level-scalling, ale cóż... 4. Patos? Hmmm epickie cRPG tak niestety mają, zwłaszcza TES - jeden przeciw wielkiemu złu, wybraniec opatrzności itp. :> 5. Mdły świat? Jak patrzę na Arcania, Two Worlds, Drakensang, Dragon Age II czy inne podobne produkcje, to świat Obliviona był jednym z ciekawszych. Tak czy owak, wielkiej rewolucji po Skyrim się nie spodziewam, ale liczę że część rozwiązań z powodzeniem funkcjonujących w F3 i F:NV, zostanie dobrze zaadaptowana na potrzeby piątej części TES. Bethesda robi dość specyficzne gry, trzeba mieć to na względzie. Edytowane 3 Maja 2011 przez Caleb 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hextor Opublikowano 3 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2011 Oblivion jest do tej pory jedyną grą singlową, która wciągnęła mnie na >100H gry, a konkretniej 121 h :) Liczę że Skyrim przebije poprzednika znacznie. Liczę również przede wszystkim na bardziej otwarty świat, lepszy rozwój postaci i zróżnicowaną walkę i questy. :) Jak narazie mam dobre przeczucia co do Skyrim :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 12 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2011 (edytowane) Już jakiś czas o grze nie pisaliśmy, ale pora to zmienić. Potwierdziła się kolejna garść informacji o piątej odsłonie serii The Elder Scrolls. Wiemy co nieco o dzieciach w grze, otwieraniu zamków i mapie. Nowe informacje pojawiły się w niemieckim magazynie PC Games a ładnie wypunktowane zostały przez jednego z czytelników na forum Bethesdy: - Mapa będzie trójwymiarowa, podobna do tej z Google Maps - Nie można na mapie robić notatek - Poza pięcioma większymi miastami pojawi się 8-9 mniejszych osad - W świecie Skyrim pojawią się dzieci - Pojawią się przyjazne smoki, z którymi można porozmawiać - Ceny u kupców zależne będą od sytuacji wokół. W spalonej wsi za każdy towar trzeba będzie zapłacić astronomiczne sumy - Wiatr będzie miał wpływ na wodę. Pojawią się realistyczne fale - Otwieranie zamków wytrychem wciąż jest mini-grą - W grze będzie można zakupić sobie dom Jak widać duża część informacji nie stanowi nowości dla serii, ale pojawienie się dzieci na pewno doda światu Skyrim realizmu. A otwieranie zamków w w Oblivionie było zbyt łatwe. Z drugiej strony - to chyba dobrze. •• Skyrim - garść nowych szczegółów | => Gamezilla.pl Edytowane 12 Maja 2011 przez andrew777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2011 •• Spora garść nowinek z TES V: Skyrim | => Gamezilla.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TSRules Opublikowano 5 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2011 no, no, 2 bronie lub czary :) może być rozpierducha, no zobaczymy, może sie uda :-P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black_war Opublikowano 5 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2011 Nie mogę się doczekać :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TSRules Opublikowano 6 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2011 no ta wolność w tej gierce jest super, w oblivionie po wyjściu z piwnic na początku gry po prostu sobie godzinke chodziłem i podziwiałem widoki, w skyrim będzie jeszcze większy, więcej zwierząt, postaci, no i losowo generowane smoki, były plotki o pomyśle ich dosiadania i latania, ale jak wiadomo wyjdzie pewno kilka ładnym modów wiec nie wykluczajmy :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deathray Opublikowano 6 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2011 @ten art z gamezilli podróżować będziemy konno, będzie także system szybkiej podróży; Co za beznadzieja. Kolejne usprawnienie dla umysłowo ociemniałych. Te szybkie podróże to było to co mnie najbardziej w Oblivionie bolało. W Morku czasem trzeba było się zastanowić i zaplanować, jak dostać się z jednego miasta do drugiego. A w tych wszystkich nowych grach nie trzeba w ogóle myśleć. A taką modę zaczęła wprowadzać seria Call Of Duty. 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuczy_król Opublikowano 6 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2011 @ten art z gamezilli podróżować będziemy konno, będzie także system szybkiej podróży; Co za beznadzieja. Kolejne usprawnienie dla umysłowo ociemniałych. Te szybkie podróże to było to co mnie najbardziej w Oblivionie bolało. W Morku czasem trzeba było się zastanowić i zaplanować, jak dostać się z jednego miasta do drugiego. A w tych wszystkich nowych grach nie trzeba w ogóle myśleć. A taką modę zaczęła wprowadzać seria Call Of Duty. A każe Ci ktoś korzystać z tego systemu? 5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 6 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2011 Poza tym to nie działa tak, że tylko do odkrytych lokacji można fast-travelować? Zakładam że było tak jak w Falloutach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwasior500 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2011 Dokładnie tak było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deathray Opublikowano 6 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2011 Chyba nie do końca łapiecie co miałem na myśli... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TSRules Opublikowano 6 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2011 ale w morku chyba były podróże statkiem czy coś, heh już nie pamiętam nawet, może nie to samo ale podobnie, co do szybkich podróży to jeśli ktoś ma dużo czasu na zagłębianie w świat gry to fajne jest, ale czasami człowiek po pracy ma te pół godziny i jak bym miał z laka iść przez pół mapy to bym za dużo nie zdziałał przez ten czas :wink: niestety takie czasy że dzień się kurczy ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 6 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2011 W morku były podróże statkami, wielkimi robakami i portalami. To chyba tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black_war Opublikowano 6 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2011 + można było przeskoczyć baaaaaaaaaardzo duży kawał, będąc magikiem :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2011 (edytowane) Co za beznadzieja. Kolejne usprawnienie dla umysłowo ociemniałych. Jak mam marnować 1-2h na bujanie się między jednym, a drugim miejscem zamiast poświęcić ten czas na robienie questów to chyba wolę być umysłowo ociemniały. Poza tym jak wcześniej zauważono: każe Ci ktoś z tego korzystać? Edytowane 6 Czerwca 2011 przez maSTHa212 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 6 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2011 W sumie racja, nikt nas nie zmusza do tego typu podróży, jednak ja nigdy nie byłem zwolennikiem takich środków transportu, ponieważ lubię zaglądać pod każdy kamień oraz zbierać składniki, a te jak wiemy najłatwiej znajduje się idąc pieszo, no i gra się dłużej a przecież o to chodzi. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2011 Chodzi bardziej o to, że jak ktoś chce to niech sobie idzie z buta, ale korzystanie z fast travel nie oznacza automatycznie, że ktoś jest "ociemniały umysłowo" jak to kolega wyżej napisał. Też czasami lubię sobie połazić, popatrzeć na widoczki etc. Ale za n-tym razem robi się już nudno czy wręcz jest to męczące. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2011 http://www.youtube.com/watch?v=K9hJMxw126A&feature=player_embedded Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wreq Opublikowano 6 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2011 Ładnie wygląda - nie wiem czy nawet nie ładniej niż nasz rodzima produkcja... Ciekawe jaką stacje graficzną potrzeba do uruchomienia jej na full... THIS GAME IS THE ONLY REASON I'M STILL ALIVEHmm... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 6 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2011 Ponad 150 "lochów" - mam nadzieje ze nie wyglądają tak samo jak w Oblivionie (czyli non stop to samo tylko trochę zmienione..) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 6 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2011 Przecież mówili, że lochy są tworzone każdy z osobna. No i pojawiły się głosy jakoby gra miała starczyć na 300h. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 6 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2011 Ja mam nadzieje ze ten filmik z konsoli jest ,iloscia detali wyglada chyba gorzej niz sedziwy Obvilion 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuczy_król Opublikowano 6 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2011 (edytowane) Na samym początku gościu mówi, że gra na 360. Ja nie jestem w stanie określić jakości tekstur na filmie w 360p, chociaż na trzymanej tarczy widać niską rozdzielczość. Mnie zastanawia scena gdzie zastrzelił jednego typa w jaskini z łuku, a drugi co stał obok niego nic, stoi dalej. Mam nadzieję, że nie tak będzie wyglądać AI w finalnej wersji. ;) Edytowane 6 Czerwca 2011 przez borsuczy_król Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TSRules Opublikowano 7 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2011 Mnie zastanawia scena gdzie zastrzelił jednego typa w jaskini z łuku, a drugi co stał obok niego nic, stoi dalej. Mam nadzieję, że nie tak będzie wyglądać AI w finalnej wersji. ;) to akurat można poprawić jednym modem jak w oblivionie z reakcją strażników, oczywiście wiem że to należy do twórców gry ale bądźmy szczerzy która teraz gra wychodzi idealna ? (patrz wiedźmin II) juz sie przyzwyczaiłem do "drobnych poprawek" po 100 mega :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...