costi Opublikowano 10 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2011 Więc dlaczego mamy tyle psioczenia? Ano dlatego, że gry są upraszczane i ogłupiane. Nie jest to wina konsol, jest to wina odbiorców/klientów. To dla nich się ogłupia i upraszcza gry, a nie z samego faktu, że gra jest na konsoli. Także miejcie pretensje do ludzi, którzy lubią iść na łatwiznę, a nie do sprzętu, bo na tym sprzęcie można robić gry równie poważne co na PC (choć graficznie już trochę odstają). No i jeśli ktoś jest choć trochę zorientowany w grach na konsole, to dobrze wie, że jest sporo gier bardzo bardzo dobrych, których nie ma na PC i nigdy nie będzie. A odcinanie się od tych perełek, tylko dlatego, że ktoś nie lubi konsol, jest wręcz idiotyczne. Mądre słowa, szkoda, że odosobnione. Jakoś tak się dziwnie przyjęło na tym forum, że za wszelkie problemy z grami obwinia się konsole (a nie ich użytkowników) - zupełnie, jakby to same urządzenia grały w te gry. Stąd nie dziwi post konkursa i jego ironiczne porównanie konsol do szatana ;) Ja konsolę to ja widziałem w sklepie dla idiotów a na konsoli to ja grałem ostatni raz chyba z 13-15lat temu na Pegazusie i C64, więc nie wiem co tam jak się nazywa. Ale wydaje mi się, że gdyby D3 miałby być ekslusivem na X360, to MS dla tej jednej gry ominałby live i po prostu w swoim systemie postawiłby obok XBL, Battleneta.Źle myślisz. Pomijając już nawet kwestie techniczne (dashboard X360 jest tak zrośnięty z Live, że ich rozdzielenie równałoby się praktycznie napisaniu interfejsu od nowa) to Mcrosoftowi w żaden sposób się amputacja Live od D3 nie opłaca, bo MS czerpie z Live bardzo konkretne zyski (z akcentem na bardzo). Nie zarzyna się kury znoszącej złote jajka. Poza tym, Blizzard chcąc wydać D3 na konsole, musi się dostosować do standardów panujących na owych konsolach. Integracja BN z XBL tak, zastąpienie - nigdy w życiu. Po co więc oni się pchają w te konsole z TES'em? To chyba jakiś trend, bo kasa to swoją drogą?Sam sobie odpowiedziałeś: kasa. Tylko i wyłącznie kasa, tylko o to w całym tym rynku chodzi. A jakoś tak się dziwnie składa, że na PC sprzedaje się śmiesznie mało kopii w porównaniu z konsolami. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TSRules Opublikowano 11 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2011 aż z tęsknotą spoglądam na półkę gdzie leży Morrowind złota kolekcja, to były czasy B-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 6 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2011 Na blogu Bethesdy pojawił się "wywiad" fanów z twórcami Skyrima. W nim 25 pytań i tyleż odpowiedzi. Dowiedzieć się można o małżeństwach, bossach, skalowaniu skarbów do poziomów i wielu innych rzeczy. Jeżeli chcecie możecie przeczytać cały wpis na blogu Bethesdy, ale rzeczywiście cennych informacji dla szarego gracza nie ma tam wiele. Jeżeli miałbym pokusić się o wymienienie najważniejszych: Loot w największym stopniu zależny jest od części świata w której się znajdujesz W grze nie pojawią się włócznie, ani średnie pancerze Będzie można wziąć ślub Ze smoków będzie można tworzyć zbroje Na PC nie będzie 64 bitowego exe Magiczne bronie wciąż trzeba będzie "doładowywać" Kamieniami Dusz. Magiczne zbroje pozostają magiczne zawsze Bossowie wykorzystują różne taktyki, używają różnych broni, korzystają z mikstur itd. Smoki będą zostawiać ślady swojej aktywności, ale nie będą w stanie niszczyć budynków System "karmy" nie będzie oparty na liczbach a konkretnych decyzjach w trakcie gry Głos bohatera usłyszymy nie w dialogach a w trakcie walki (krzyki itd.) Po skończeniu głównego wątku fabularnego będzie można kontynuować grę. Tyle z najważniejszych rzeczy. •• Skyrim i kilka nowych wieści | => Gamezilla.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaijitsu Opublikowano 6 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2011 Smoki będą zostawiać ślady swojej aktywności Ciekawe cóż to będą za ślady :lol: 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 6 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2011 Pewnie pozazdroscili mozliwosci obcowania z kupa diukowi ;) 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 6 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2011 Smoki będą zostawiać ślady swojej aktywności, ale nie będą w stanie niszczyć budynków They do leave marks and scars everywhere, but as far as destroying buildings and such, it’s rare.Gamezillo, zmień tłumacza ;) Zresztą akurat w tym aspekcie się z Bethesdą zgadzam - niewąsko bym się wkurzył, gdybym na koniec długiego questa przyszedł po nagrodę i zastał tylko zgliszcza (albo resztkami sił dotuptał do osady tylko po to, żeby zobaczyć jak smok ją właśnie pali). Klimatyczne? Niewątpliwie. Frustrujące? Ogromnie. I chyba z dwojga złego wolę trochę mniej klimatu i dużo mniej frustracji. Pewnie będzie taka sytuacja jak z Megaton (o czym zresztą wspominali w wywiadzie) - spalenie jakiejś osady będzie wynikało z fabuły, ew. będzie parę miejsc na mapie oznaczonych w silniku gry jako "nikogo ważnego nie ma, można palić" ;) 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 14 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2011 (edytowane) Takiego tłumaczenia można się było spodziewać: Skyrim jest zbyt duży, by móc pokazać go w demie. Chyba już wszyscy są przyzwyczajeni, że ostatnimi czasy twórcy niechętnie wydają dema swoich gier. Zwykle nie ma czasu, by przygotować co trzeba, albo – tak jak w przypadku Skyrim – gra jest za wielka i dzielenie jej na mniejsze fragmenty nie ma sensu. Przynajmniej według twórców. W wywiadzie z Gameplanet Craig Lafferty stwierdził krótko: Skyrim jest ogromny, demo także takie musiałoby być, a to nie wchodzi w rachubę. Efekt? Wersji demonstracyjnej po prostu nie będzie. Akurat w przypadku gier od Bethesdy ciężko stwierdzić, że kupuje się kota w worku, bo mniej więcej wiadomo, czego można się spodziewać. Ale demo na pecetach przydałoby się na przykład po to, by sprawdzić, czy Skyrim ruszy na danym sprzęcie. Będziemy musieli poradzić sobie bez tego... •• Skyrim bez dema | => Gamezilla.pl Edytowane 14 Lipca 2011 przez andrew777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 14 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2011 Ani Morrowind, ani Oblivion nie miały dema, więc to IMHO czepialstwo. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 14 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2011 Poza tym jak takie demo miałoby wyglądać? Jak już to benchmarka w stylu SF4 czy RE4 można by oczekiwać, a nie normalnego dema, gdzie nie pokażą ani głębi fabularnej ani wielkiego świata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalOst Opublikowano 23 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2011 http://www.youtube.com/watch?v=3R_3-uSaTHA&hd=1 Trochę znanego już gameplay'a ale tym razem bez zbędnego gadania. Jak ktoś już słusznie zauważył w komentarzach na yt brakuje tylko jakiejś solidnej muzyki w tle... no i to całe "come on monster!" jakoś nie bardzo mi podchodzi. <_< 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popiół Opublikowano 23 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2011 (edytowane) Prócz paru nowych smaczków wygląda jak Oblivion, ale dawno w niego nie grałem. Głoszę herezję? :D Edytowane 23 Lipca 2011 przez Popiół 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Edycja kolekcjonerska TES V: Skyrim ujawniona | Gambler.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Oj nie popisali sie, powinni chyba zerknąć na Techland. Kto to kupi za takie pieniądze? Chyba że są jacyś maniacy serii, bo fani to chyba zbyt delikatne określnie. W takim przypadku powinny być dwie edycje limitowane (coś jak było z CoD czy Halo), jedna np. bez tej figurki w normalnej cenie. No i ta jedna cena na wszystkie platformy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2011 http-~~-//www.youtube.com/watch?v=QFuUdMsPsK0 http://www.youtube.com/watch?v=QFuUdMsPsK0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nechoya Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Gameplay... ZA-JE-***-TY! gra cudo, przypomina mi TES III. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalOst Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2011 "It is running on the xbox 360"... "Boooooooooooooo"... 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Wypas :) W końcu porządny rpg z ogromnym światem :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Jak na XBoxa360 to Rewelacja , mnie interesuje co zapodadza extra w wersji PC . 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artuditu Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Niestety film juz niedostępny! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rephouz Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2011 (edytowane) Do usunięcia. Edytowane 10 Kwietnia 2017 przez Rephouz 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Jak coś to ponoć ten sam filmik w lepszej jakości - MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2011 (edytowane) Na początku koleś mówił, że pokażą publicznie ten gameplay 1 raz i z szacunku dla nich prosił o wyłączenie kamer. Argumentował tym, że nie chce aby w necie był takiej shit-owej jakości i "trzęsący" się film, sami wrzucą w jakości hd. Pewnie trzeba tylko chwilkę poczekać. Widać, że i tak wielu ludzi nie miało do nich szacunku skoro nagrali film. Ogrom świata jest porażający i ta swoboda... Animacje uległy znacznej poprawie a sam engine technologicznie zapowiada się wypaśnie. Wszystko mi się podoba, "drzewko" (a raczej gwiazdozbiór) skill-i, to że nie wybieramy sobie żadnej klasy/trait-a tylko w grze gramy jak chcemy. Jedynie interfejs inwetarza jest kiepski, nie wiem jak tam można item-y porównywać itd. Edytowane 7 Sierpnia 2011 przez ojejku 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Filmik można obejrzeć jeszcze tutaj LINK B-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2011 omfg kogo oni wpuszczaja na te prezentacje :lol2: przeciez tego sie nie da ogladac z dzwiekiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Trzeba przyznać, że jak na klocka to wygląda rewelacyjnie. Żadnych spadków płynności, nic się nie dogrywa na ekranie. Wkurza tylko kiepski ogień, a i animacje niektórych postaci wyglądają strasznie sztywnie i nienaturalnie. Poza tym zapowiada się świetnie. A najlepsza publika: zabić wszystko co się rusza, nawet małą sarenkę ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2011 (edytowane) Ale bydło na tym QConie ;]. Ogólnie gameplay na duży plus. Dark Brotherhood ;]. Fajne szczegóły jak na klocku tak chodzi i wyglada na dzisiejszych PC powinien być spokój. Z artystycznego pkt widzenia jest naprawdę dobrze. Ciekawy interface (i tak moderzy go bede mogli zmienić ale np podgląd itemów w sumie łatwy do implementacji przy nowych itemach to też na plus). Mam nadzije ze zakęcia nie będą tak jednolite jak w Obku a bardziej spektakularne - chociaż z tego co widać jest już znacznie lepiej. Niezły pomysł ze skillami i perkami - też w sumie na plus. Mapa ogromna się wydaje ale też mam nadzieje ze będzie jakiś kawałek chociaż terenu innego niż tundra (takie anvil z plażą mi się marzy ;d). Troche nie ostre wydają sie tekstury ale to pewnie przez wideo (ofc patrze przez pryzmat ostrych jak żyleta tekstur z packów do Obliviona). Lochy/jaskinie wyglądają wreszcie dużo lepiej a jak mają być bardziej różnorodne jak w Obku to duży plus. Btw ten gameplay juz chyba kiedyś był w podobnej postaci? Też na koniec ubijał smoka i bawił się z mamutami. Edytowane 9 Sierpnia 2011 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2011 BTW. Czy ktoś się orientuje jakie wymagania ma mieć ta gra? Czy karta z mojego lapka pociągnie ten tytuł w 1600x900 w jakiś przyzwoitych (medium-max) detalach? (po OC ma wydajność mniej więcej stacjonarnego 5670). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MajQ Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2011 skoro ma być na Xboxa to chyba zabójcze dla pecetów nie będą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Generalnie masz rację, ale nie zapominaj, że na konsolach ta gra będzie działać w niższej rozdzielczości i niższych detalach i stąd moje pytanie. Zastanawiałem się czy nie brać tego tytułu na klocka, ale w RPG i strategie wolę grać na kompie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolass Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2011 (edytowane) Bez modów TES traci urok, właśnie w tej serii piękne jest to, że gra żyje dzięki modom przez wiele, wiele lat. A nowy silnik użyty do Skyrim pewnie da modderom duże możliwości. Paczki z teksturami HiQ spodziewam się już w niedługi czas po premierze. Edytowane 11 Sierpnia 2011 przez Nicolass Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...