fenfir Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2011 Gram jako zwykły wojak więc atak na odległość w przypadku gigantów nie jest możliwy. Co do problemu to polecam formę wilkołaka, przy normalnym spotkaniu z tygrysem jest gorąco, w formie wilkołaka bez większych problemów. Przy okazji przydaje się do dalekich marszy, kondycja przy biegu wolno spada i przyśpiesza podróż. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2011 Dobrze że długi weekend się skończył :lol2: 25lvl wystarczy na 40% osiągnięć. Ubiłem pchlarza bo ciągle mi przeszkadzał przy skradaniu się i kradzieży. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maczbi Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2011 Jak piszecie że jest łatwo albo trudno to najpierw piszczcie na jakim poziomie trudności gracie. Ja gram na expercie, mam 11 level i zabić śnieżnego pająka jest naprawdę cięzko. (w jednym, quescie wychodzą 3 naraz i mam problem cholerny problem bo rozwijalem wojownika i w zwarciu niemam szans a w lukach i w magii jestem cienki). Opłaca się rozwijać kowalstwo? Czy ktoś wie jaki poziom można mieć maxymalny postaci? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Wader- Opublikowano 14 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2011 maczbi - rzucasz okrzyk po którym przeciwnicy uciekają(możliwe że tylko nordzi je mają), gonisz ich i bijesz (przydają się potiony od staminy). Ogólnie opłaca się odblokować smocze okrzyki i później ekspolorować świat, polować ma smoki i zdobywać ich dusze. Jak bym nie miał okrzyków rozbrajających/dezorientujących u mojego wojaka to bym połowy bossów nie zabił. Kowalstwo bardzo opłaca się rozwijać - robisz własną broń i pancerze, które dodatkowo udoskonalasz (a później udoskonalasz nawet magiczne zbroje i bronie). Najlepsze są te z łusek i kości pokonanych smoków, ponadto można sporo golda zarobić wytapiając naszyjniki i pierścienie z drogimi kamieniami. Maksymalny level postaci to 70. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron72 Opublikowano 14 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2011 Strzała...no sterczy mi z pleców. Wrócić się nie ma jak z sejwem, reload nic nie dał. Latam z tym jak kretyn i boję się eskalacji. Ktoś miał podobnie jak czytałem, udało się to jakoś rozwiązać? Mimo błędów gra wspaniale wciąga, moderzy będą mieli na czym pracować :wink: Widok chmur i dymu snujących się pośród grani robi klimat :grin: Piękna, lecz oczywiście w szczegółach pojawiają się bóle.Nic to -dla mnie się udała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 14 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2011 ... tylko widzenia w ciemości brakuje Ja tak samo, gram leśnym elfem...żałuję że nie wziąłem khajiit....wrr:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalOst Opublikowano 14 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2011 strzała z pleców zniknie po jakimś czasie, nie wiem dokładnie od czego to zależy... jak zrobić zbroję ze smoczych łusek? trzeba mieć smithing na odpowiednim poziomie? zbierałem wszystkie jakie były po ubitych smokach z nadieją że będzie można je jakoś wykorzystać ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melampus Opublikowano 14 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2011 Gra wciąga niesamowicie. Jestem na 18 levelu i gram nordem z umiejętnościami nastawionymi na łucznictwo, skradanie itp. Dołączyłem do gildii złodzei i muszę przyznać, że questy mają bardzo fajne, a zrobiłem ich kilka raptem. Ogólnie cała organizacja wygląda zupełnie inaczej niż w obku, jest taka mroczna i czuć po prostu gildię złodziei i oprychów. Do mrocznego bractwa jeszcze nie dołączyłem mimo strarań (ciągnie mnie do zwiedzania dziczy), niemniej to oni mnie pierwsi znaleźli i wcale nie jest mi do śmiechu (nagroda za maoją głowę). Dołączył już ktoś z Was do nich? Jeśli tak to jak odczucia względem IV? Co do samej gry to spotkało mnie trochę baboli. Ze dwa razy wyrzuciło mnie do windy na tyle czasu grania. Problemów z teksturami nie uświadczyłem, chociaż krew rozlana na podłodze w niektórych lochach jakaś taka różowa. Parę błędów SI przy okazji czasu spędzonego w Skyrim dało znać o sobie, jednak nie było to nic co popsuło by zabawę na dłuższą metę. Wywalenie wyglądu naszego hreosa z menu to również nieporozumienie, z którym tak jak i Wy się zgodzę. Do menu ogólnie da się przyzwyczaić. Jednakże nie jestem w stanie zdzierżyć tych skrótów klawiszowych (1-8) ala oblivion. Miałem nadzieję, że w V części to poprawią, a tu kaszana. Ogromny plus za lochy - jest różnorodność oraz bardzo dobrze je zaprojektowali. Muzyka to kolejny plus ode mnie. Podobnie ma się sprawa z zadaniami. Są bardziej i mniej rozbudowane, ale większość jest ciekawa. Wygląd gry jest bardzo ładny. Czepiać się tekstur nie będe, bo to tutaj nie najważniejsze. Na koniec kolejny plusik za możliwość wyboru wersji kinowej podczas uruchomienia rozgrywki. Dla mnie to chyba bęzie gra roku. Od siebie polecam. Kto nie kupił i się wciąż zastanawia marsz do sklepu ;) Ps. Jak łączyć te okrzyki razem? Niby przeszedłem próbę, chociaż wciąż muszę dostarczyć róg, ale nie idzie mi to jakoś. I skąd mam wziąć te zaklęcia do tworzenia zbroi i broni? Mam parę wyuczonych, jednak nie widać ich na liście podczas próby stworzenia itemu. Czyżby to zależało od poziomu zaklinania? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron72 Opublikowano 14 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2011 Macie cień protagonisty na trawie? W Obku dało się to zorganizować, tu śladu nie ma nawet w *.ini. Nie czepiam się tekstur, zębate cienie też jakoś przełknę ale ich brak na trawie czasami irytuje. Zawieszki sztucznego mózgu bywają zabawne -dwa wilki doleciały i wpatrywały się we mnie tylko i poruszały za mną. Chwilę z nimi łaziłem nawet ale w końcu jeden dostał w łeb, bo mi podlazł pod nogi. Drugi chyba nie był z nim zbyt związany, bo nawet nie mrugnął...też oczywiście dostał w łeb. Dziwne wrażenie robią czasem biegnące przez wodę zwierzaki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 14 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2011 Dziwne wrażenie robią czasem biegnące przez wodę zwierzaki. Biegające jak biegające, śmiesznie wyglądał pływający jeleń:) Co do tych wilków, nie jesteś przypadkiem wilkołakiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron72 Opublikowano 14 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2011 (edytowane) Nie, nie jestem. Gryzą mnie chętnie zazwyczaj, a te dwa chyba się nawąchały rumianku w lesie, bo wylajtowane były aż podejrzanie. Jelenie chyba pływają -w końcu to ssaki, a ssaki rzekomo wszystkie mają tę umiejętność. U mnie się potwierdza ale jednak znam ssaki tonące :lol: Z biegnięciem przez wodę chodziło mi bardziej o jej chwilami fizyczną znikomość. Biegnie jakby jej nie było. Edytowane 14 Listopada 2011 przez miron72 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 14 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2011 (edytowane) Jeszcze jedna rzecz mi się przypomniała. W cfg można wyłączyć vsync przez ustawienie iPresentInterval na 0. Niestety u mnie powodowało to kilka problemów. Pierwszy z nich to taki, że szybkość myszy w pionie jest uzależniona od FPS, więc gdy znalazłem się w miejscu gdzie FPS wskakiwał na ponad 200, wtedy poruszanie myszą w pionie to była masakra, nie zdołałem się do tego przyzwyczaić. Drugi, to gdy znajdowałem się w jakichś podziemiach w okolicy wody, to bardzo często ekran migotał, słychać było dzwięki jakbym chodził po wodzie, pływanie w wodzie też powodowało migotanie. Ogólnie coś z wodą było nie tak, wyłączenie vsynca rozwiązało ten problem. I jeszcze jedna rzecz zniknęła, czasem gra mi przycinała pomimo, że licznik FPS pokazywał np. 40-50 klatek. Także pomimo większego inputlaga, wolę grać z włączonym vsynciem. Zresztą akurat w tej grze ten lag, aż tak bardzo nie przeszkadza. Aha, tutaj są różne tweaki dla wersji PC, pierwszy post jest uaktualniany: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=451616 Tutaj tweak dla cieni (ale ma swoją wadę): http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1263528-jaggypixelated-shadows-heres-the-reason-why/ Edytowane 14 Listopada 2011 przez thuGG 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 14 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2011 chociaż krew rozlana na podłodze w niektórych lochach jakaś taka różowa. you make my day:D Mała podpowiedź podpal tą "krew" albo czarem, albo rozwal jakieś lampiony czy inne rzeczy wiszące powyżej..^^ Sam zastanawiałem się co to za substancja, dopóki nie skojarzyłem faktów...i strzałą nie rozwaliłem "lampionu" fajnie wszyscy płonęli... w tym mój pomagier :wink: 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chemik16 Opublikowano 14 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2011 (edytowane) Dołączył już ktoś z Was do nich? Jeśli tak to jak odczucia względem IV? Ja dołączyłem, narazie tylko kilka questów - jednak, po ciekawej inicjacji, pierwsze wrażenie raczej słabe, chociaż ciekawa paczka osobistości tam siedzi (z 5 hah ;/ ) - w IV było chyba bardziej tajemniczo no i sam system zleceń był świetny :) na razie zrobiłem sobie przerwe - ukoncze pierw wątek główny bo coś czuje że sobie sporo questów skasuje wybijając te wszystki osobistości xD Edytowane 14 Listopada 2011 przez Chemik16 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron72 Opublikowano 14 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2011 (edytowane) fajnie wszyscy płonęli... w tym mój pomagier :wink: Tak właśnie w grze łączą się elementy radosne i smutne, epickie i tragiczne. Odchodzą ci, których nienawidzimy ale też ci, którzy nas tylko irytują. Chyba niektórzy z nich przeczuwali śmierć w oczyszczającym płomieniu, gdyż często zwracali swe kroki ku życiodajnej wodzie....nazbyt często. Feniksialne odnowienie i odwieczną trwałość, monumentalizm świata symbolizuje łatwość przeszukiwania tego co po nich zostaje :lol: To macie ten cień milusińskiego na trawie? Edytowane 14 Listopada 2011 przez miron72 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Wader- Opublikowano 14 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2011 Ps. Jak łączyć te okrzyki razem? Niby przeszedłem próbę, chociaż wciąż muszę dostarczyć róg, ale nie idzie mi to jakoś. I skąd mam wziąć te zaklęcia do tworzenia zbroi i broni? Mam parę wyuczonych, jednak nie widać ich na liście podczas próby stworzenia itemu. Czyżby to zależało od poziomu zaklinania? Każdy okrzyk ma 3 poziomy, każdy poziom odblokowuje się poprzez znalezienie słów do okrzyku. Po odblokowaniu nadal nie można okrzyku używać - trzeba wydać duszę smoka na conajmniej jeden poziom okrzyku. I tak mam teraz 5 okrzyków, z czego mogę używać dwa (odblokowane przez w sumie 3 dusze smoka) - jeden okrzyk na 1 poziomie i drugi na 2 poziomie. Do zaklinania broni potrzebny jest przedmiot (np broń), kamień duszy i esencja. Esencje otrzymujemy (uczymy się) przez niszczenie magicznych przedmiotów na tych magicznych stołach, opcja "disenchant item" 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dijkstra Opublikowano 14 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2011 To już nie łapie się dusz zabitych przeciwników do kamienia zaklęciem? O_o Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Modd Opublikowano 14 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2011 To już nie łapie się dusz zabitych przeciwników do kamienia zaklęciem? O_o Łapie się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axl2000 Opublikowano 14 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2011 Zatem tak jak napisałem: zmiana widoku na trzecioosobowy i ustawienie jej przed postacią pozwala obejrzeć, jak wygląda w nowym ekwipunku. Jasne, że się da, ale nie o to chodzi by własnymi metodami obchodzić małe wpadki producenta... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldskul Opublikowano 14 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2011 Włączyłem wczoraj na chwilę nowego TES'a, nim się obejrzałem minęło 5h, a ja wykonałem może ze 2-3 questy. Brawa za wciągający świat, nie zwiedziłem jeszcze zbyt wiele, ale podobało mi się. Wszędzie są jakieś questy, świat żyje własnym życiem. Kupiłem trochę wytrychów i ograbiam chaty. Bawię się nie gorzej niż przy Morrowindzie ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Wader- Opublikowano 14 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2011 To chyba w enchantowaniu jestem noga, może mi ktoś wytłumaczyć jak łapie się dusze i o jakie kamienie chodzi ?(domyślam się że o soul gems). Jak dotąd po prostu moglem dodawac enchanty do broni przy stole do enchantowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chemik16 Opublikowano 14 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2011 łapiesz dusze czarem albo bronią z tym efektem (na początku jakoś zdobywało się cesarski łuk wiązania). w oblivionie i morrowindzie było tak samo. na początku ciężko o dobre kamienie - a bez nich mamy efekty rzędu 1-3% etc, tylko dmg do broni jest w miare (+10dmg). Zaklęcia do zaklinania pozjajemy, jak już wspomniano - rozwalając magiczne przedmioty (pierwsza opcja na stole) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 14 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2011 Zauważyłem, że serwis padł, co do screenów to niestety żadne nie oddają piękna poprawek :-| Jeden prosty sfx, a podnosi cala grafike poziom wyzej :blink:. Pieknie sie to prezentuje, tak powinien wygladac skyrim od pierwszego uruchomienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 14 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2011 (edytowane) Mi to wygląda jakby LOD na - dali ;]. Co prawda robi się ostra - czasami jednak mogą wystąpić artefakty na powięzieniach ;]. Jeżeli dla kogoś wydaje się ze jest za ostro może skorzystać z tej rady: I really dislike this mod. the sharpen filter is WAYYY too strong and adds ridiculous amounts of noise, and the FXAA is way too blurry. You are better off using RadeonPro to add just a little bit of sharpening to textures, the more you add the more noisy it gets, though. Make sure you have mipmap at 4 in the INI and in RP set mipmap to QUALITY. Then set texture LOD to -.5. This is the perfect mix to add more sharpness, without adding staticy noise. Dla użytkowników NV LODa moża zmieniać np z poziomu rivatunera. Edytowane 14 Listopada 2011 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zulik_ Opublikowano 14 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2011 Jest jakaś opcja żeby ustawić klawiszami skrótu żeby wyciągać dwie bronie? Jak użyje czaru to muszę później ręcznie zmieniać broń, skrót wyciąga tylko 1 broń. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axl2000 Opublikowano 14 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2011 Jest jakaś opcja żeby ustawić klawiszami skrótu żeby wyciągać dwie bronie? Jak użyje czaru to muszę później ręcznie zmieniać broń, skrót wyciąga tylko 1 broń. ja mam np. 1. łuk 2. toporek 3. magia lodu 4. magia ognia 5. 2 ręczny topor wciskam 1 - łuk wciskam 2 - toporek w prawej ręce, lewa pusta wciskam 3 - toporek w prawej ręce, lewa lód wciskam 3 ponownie, obydwie ręce magia lodu itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 14 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2011 To już nie łapie się dusz zabitych przeciwników do kamienia zaklęciem? O_o Łapie się, jak najbardziej. Disenchantem poznajesz efekty do zaklinania, zostało to rozdzielone od normalnych czarów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melampus Opublikowano 14 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2011 Dzięki za info odnośnie tego oleju z lamp ;) Pod Piękniną przyfasoliłem kulą w kanałach i nieźle rąbnęło. Byłem wtedy na dole i nie zauważyłem tego oleju na ziemi. Teraz będę bardziej uważny i na pewno wykorzystam otoczenie;) Co do tworzenia magicznych przedmiotów - esencje, ot i cala związana z tym szopka. Popróbuję... Dzięki Panowie za rady. Idę grać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalOst Opublikowano 14 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2011 da się jakoś zbindować jednocześnie miecz i tarczę? tak żeby oba itemy były pod jednym klawiszem ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drunk_ZoZol Opublikowano 14 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2011 (edytowane) Heh, a ja myślałem że to jakieś dziwne artefakty. A to olej się okazał. W sumie wyglądało tak, ale nie pomyślałem że aż tak realistycznie to zrobią :D Dzięki :D Ej... Fajnie... Narzekałem że koń jakiś powolny i w ogóle... że jak się shift naciska to zwalnia itd.. Myślałem że postać biega... a tu sprint jest pod ALT :/ Edytowane 14 Listopada 2011 przez Drunk_ZoZol 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...