zalOst Opublikowano 18 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2011 http://www.youtube.com/watch?v=s_R8N70nqBE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axl2000 Opublikowano 18 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2011 Da się grać !! :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 18 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2011 Zastanawiałem się czemu strona na telefonie ładuje mi się tak długo... Zmień uprzejmie na miniaturkę zamiast rzucać na ruszt 2,4mb 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dijkstra Opublikowano 18 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2011 Grałem wczoraj cały dzień już ;] 1. 1440x900 wszystko na ultra, AAx8 (trilinear+AO), FXAAx4, Adaptive AAx4 - działa przyzwoicie, FPS raczej nie poniżej 30fps. Od czasu do czasu coś się dzieje z grą, fps spada do 7-12fps i muszę ją restartować. Mod wyostrzający tekstury - bezcenny. 2. Po raz pierwszy gram magiem z inklinacjami assasina/łucznika - jeszcze nie wiem, jak mi z tym, ale rozwijanie jednocześnie destruction+restoration+sneak+archery = LevelUp co 10 minut O_o 3. Gram na max poziomie trudności, nie mam zbroi, żanych czarów obronnych, 3 ofensywne z poziomu novice. 300 many i 120 życia. I trochę za łatwo :/, pomimo tego, że jeden strzał od restless draugha i ginę. Mam nadzieję, że za chwilę nie będzie takiej nudy, jak w Oblivionie, gdzie przez ostatnich 20 leveli nie zginąłem ani razu (chyba, że z czegoś spadłem), a mało co przeżyło 2 strzały z dwuręcznego. 4. Ogólnie nie ma rozczarowania, ale wielkiego WOW też nie. Logiczny wynik poprzednich TESów i godny następca. W przyszłym tygodniu w pracy mnie więcej nie ma, niż jestem, a moja lepsza połowa wyjeżdża, więc :blurp: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logimen Opublikowano 19 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2011 (edytowane) Hmmm... Dlaczego po zaaplikowaniu FXAA injector Afterburner nie pokazuje mi FPSow i reszty statystyk w rogu ekranu ? Edytowane 19 Listopada 2011 przez logimen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 19 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2011 Ja tak mam w chyba każdej grze gdy zmodyfikowany jest renderer (np. ENBSeries dla GTA IV, i to FXAA, np. w Dead Island). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 19 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2011 (edytowane) Info dla tych którzy dowalili ugridstoload= np 9 i nie mogą tego zmniejszyć (bo gra wykonała save) There is an issue people might run into were they to make this change. If you change uGrids to anything other than the default and save, you can NOT load that save when changing BACK to default. Typical scanario: Save game with uGrids at default (5) Change uGrids to 9. Play a bit. Save game. Change back to default because your FPS sucks. Try to load most recent save - game crashes. The fix is : "1) Load game with uGridsToLoad at your current setting. 2) Load the save, which should load correctly. 3) Open the console and type the following: setini "ugridstoload:general" 5 saveini refreshini" Ja dowaliłem na 9 i zbyt duze dropy były...męczylem sie bo na defaultowe 5 nie moglem wrocic, teaz na 7 wszystko smiga pzdr Edytowane 19 Listopada 2011 przez HeatheN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 19 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2011 (edytowane) Przecież było to już, nawet sam pisałem o tym, tak to się robiło za czasów f3/nv. Nawet na 7 powoduje spadek fpsów, ja lubie jednak mieć te 60. Jestem z tych co odczuwają różnice między 30-60fps dlatego powróciłem do domyślnego ustawienia. Miejmy nadzieje, że przyszłe patch-e i stery coś naprawią. Póki co niestety silnik nadal jest praktycznie wyłącznie zależny od CPU... także bottleneck-iem nie jest GPU a CPU. Można to dobitnie zauważyć przy o/c CPU. Edytowane 19 Listopada 2011 przez ojejku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwasior500 Opublikowano 19 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2011 Ja tak mam w chyba każdej grze gdy zmodyfikowany jest renderer (np. ENBSeries dla GTA IV, i to FXAA, np. w Dead Island). Dokładnie, tak samo jakieś ingame z xfire czy inne typu rzeczy - gra albo się wywali albo po prostu tego nie będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 19 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2011 (edytowane) Cieszcie się że afterburner nie wywala Wam wtedy gry w ogóle. ENBSeries i FXAA by SomeDude to jest nic innego jak "injection" (hack) w renderer directx-a. Wszystkie programy, które wyświetlają fps, zużycie vramu itd na ekranie podczas gry, czy też soft do zamiany ustawień grafiki jak radeonpro robi nic innego jak taki sam "injection", aby wyświetlić te wszystkie rzeczy na ekranie podczas gry. Z tą różnicą, że afterburner/radeonpro etc robi to w runtime, czyli tak naprawdę jest to memory hack. Dlatego też, razem użyte mogą powodować crash lub jak ma się szczęście to niedziałanie części funkcjonalności. Oczywiście można by tak zmodyfikować kod jednego i drugiego, aby oba działały, ale to już musi zrobić autor. Doskonałym przykładem są np mody do PES-a, gdzie aby mieć kitserver/stadiumserver etc interaktywny w grze, należy zrobić hack do renderer-a, tak to robił juce a teraz i niektórym znany jenkey. Jednocześnie wspierają oni ENB. Oczywiście najprościej byłoby mieć źródła gry i zaimplementować to w grze, ale niestety o tym to sobie można tylko pomarzyć. EDIT: Jest pierwszy mod intefejsu. Wypasik, jeszcze nie to, ale 100x lepsze niż out of the box. Edytowane 19 Listopada 2011 przez ojejku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 19 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2011 Przecież było to już, nawet sam pisałem o tym, tak to się robiło za czasów f3/nv. Nawet na 7 powoduje spadek fpsów, ja lubie jednak mieć te 60. Jestem z tych co odczuwają różnice między 30-60fps dlatego powróciłem do domyślnego ustawienia. Miejmy nadzieje, że przyszłe patch-e i stery coś naprawią. Póki co nadal niestety silnik nadal jest praktycznie wyłącznie zależny od CPU... także bottleneck-iem nie jest GPU a CPU. Można to dobitnie zauważyć przy o/c CPU. Zauważyłem że OC 6870 1gb NIC NIE DAJE Za to specjalnie poleciałem po fortisa 1225 by podkrecic 2500k na 4,5ghz:D boost ogromny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axl2000 Opublikowano 19 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2011 http://www.youtube.com/watch?v=18nfV7pmwF8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 19 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2011 Zauważyłem że OC 6870 1gb NIC NIE DAJE Za to specjalnie poleciałem po fortisa 1225 by podkrecic 2500k na 4,5ghz:D boost ogromny Pocieszaj mnie bardziej to będę musiał zebrać się na opylenie gratów na rzecz nowego cepa. Warto grzebać w INI/modach aby poprawić wydajność bez cięcia jakości? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fenfir Opublikowano 19 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2011 Ja ostatecznie zrezygnowałem z ugridstoload bo po pewnym czasie gra zaczęła mi się wysypywać do pulpitu co kilkanaście minut. A szkoda bo różnica bez a z wartością =9 jest duża. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amp Opublikowano 19 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2011 Dlaczego nie da się na numeryczną ustawić sterowania.... :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 19 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2011 EDIT: Jest pierwszy mod intefejsu. Wypasik, jeszcze nie to, ale 100x lepsze niż out of the box. Link nie działa, możesz podać nazwę moda lub poprawny link ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 19 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2011 (edytowane) Usunęli go chyba. Nie wiem z jakich powodów, może na forum piszą o tym, ale jeszcze nie zaglądałem. Mam nadzieje, że autor się nie obrazi, zupload-owałem na mediafire. W opisie autor wspominał, że to wczesna wersja, chciał jak najszybciej pozbyć się inwentarza domyślnego, także jest tam kilka bug-ów. Zastrzegał, też żeby zrobić sobie backup save-ów bo tak naprawdę trzeba całą liste item-ó przerobić robiąc custom interface. Ja wróciłem do starego (oryginalnego) bo ta nawigacja myszką to jakaś masakra w Skyrimie... i uwidacznia się w tym modzie, ale polecam zobaczyć bo naprawdę fajnie się zapowiada. Jak można w paczce zobaczyć, jest zrobiony we flashu. EDIT: This file has currently been set to hidden by the author of the file. You cannot look at this file page or download any files relating to this file until the author makes the file visible to the public again. I wszystko jasne. Na forum nie widzę dyskusji, czyli pewnie autor ukrył bo nie był zadowolony z obecnego stanu. EDIT2: Pocieszaj mnie bardziej to będę musiał zebrać się na opylenie gratów na rzecz nowego cepa. Warto grzebać w INI/modach aby poprawić wydajność bez cięcia jakości? Mam za sobą przerobiony config dobitnie i generalnie jeśli chodzi o wydajność to warto jedną rzecz tylko zmienić "fShadowDistance". Ja u siebie ustawiam na "4000.0000", przy ustawieniach ultra (8000.0000) miałem widoczny spadek wydajności, zwłaszcza w miastach. Przy 4k jest naprawdę płynnie ~60fps, oczywiście kosztem dalekiego rysowania cieni (tak naprawdę to kto zauważy te cienie w takiej odległości...). Zapomniałbym jeszcze o "iShadowMapResolution" przy próbie ustawienia na 4096 także zauważyłem spadek znaczny. Na forach (m.in nexus) toczyły się dyskusje na temat renderingu cieni. Niektórzy uważają, że CPU a inni, że GPU. Po prywatnych testach wydaje się jednak, że mimo wszystko GPU renderuje te cienie, ale co ciekawe jest ono słabo obciążone (trzeba mieć na uwadze, że 100% load nie oznacza wykorzystywania zasobów w optymalny sposób, bo nie trudno napisać kod tak, że będzie 100% obciążał a tak naprawdę nic sobą nie reprezentował) a jeden z core-rów na CPU jest na maksa gdy reszta można powiedzieć "odpoczywa". Dlatego ten o/c CPU tak pomaga na wydajność a GPU podniesione nawet o 150mhz nie da Wam absolutnie nic, nawet 1fps. Głównie o/c tego jednego core-a daje taki boost. Może zmienią to w patch-u i polepszą multithreading. Tą teorie też potwierdzają inne osoby. Także powoli zaczynam zazdrości SB >= 4.5ghz :P Edytowane 19 Listopada 2011 przez ojejku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 19 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2011 Jak można w paczce zobaczyć, jest zrobiony we flashu.Cały interfejs jest zrobiony we flashu, a konkretnie w Scaleform. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalOst Opublikowano 19 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2011 http://www.youtube.com/watch?v=avJuCjhqCWI czego to ludzie nie wymyślą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolass Opublikowano 20 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2011 Czy wy też tak macie, że po zwiększeniu zasięgu trawy wczytuje się ona skokowo a nie płynnie jak na domyślnych ustawieniach? Standardowo idąc do przodu widzimy jak w pewnej stałej odległości trawa się materializuje, po zmianach w INI trawa wczytuje się zdecydowanie na większą odległość, ale idąc do przodu widać, że wczytuje się ona skokowo - maszerując co kilka sekund pojawia się przed nami duża połać trawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dresiarz_biczysz Opublikowano 20 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2011 Czy gra na takim sprzęcie: gts250 1gb ddr3 4gb ram ddr3 phenom ii x3 Będzie płynna ? Czy lepiej zainteresować się wersją na xbox 360 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 20 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2011 Czy gra na takim sprzęcie: gts250 1gb ddr3 4gb ram ddr3 phenom ii x3 Będzie płynna ? Czy lepiej zainteresować się wersją na xbox 360 ? http://www.youtube.com/results?search=Search&resnum=0&oi=spell&search_query=skyrim+250+gts&spell=1&sa=X IMHO zainteresuj się inną grą jeśli nie jesteś w stanie samemu znaleźć odpowiedzi na tego typu pytania. Questy w grze Cię przerosną. 5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 20 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor udostępnił z powrotem QD Inventory poprawił ten bug do nawigacji myszką w wersji 0.2. Naprawdę teraz fajnie działa :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fenfir Opublikowano 20 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2011 Nicolass -> też to zauważyłem, po zmianie zasięgu trawy wczytuje się ona skokowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tenzi Opublikowano 20 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2011 hi mam prosbe własnie odinstalowałem skirim i aktualnie mam wszystko na ,,defalut czyli konsolową pikseloze,, czy mogłby ktos podac jakis kompletnie stuningowany plik skirimprefs skirim.ini ? interesuje mnie wyłacznie kompletnie wszystko na extream ultra bez zadnych ograniczen ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chemik16 Opublikowano 20 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2011 masz taki konfig pare stron wczesniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tenzi Opublikowano 20 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2011 (edytowane) chyba na glowe upadłes,ze bede czytal topic z ponad 25 stronami aby znalezc to o co prosilem więc zamilcz ponawiam prosbe moglbys ktos podzielic sie kompletnie ekstremalnie zmienionym plikien skirimprefs skirim.ini ? aby to wygladało przyzwoicie na 1920*1200 i gf580 Edytowane 20 Listopada 2011 przez tenzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 20 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2011 Nie sądzę, aby z takim pierdzielonym leniem ktokolwiek chciał się dzielić czymkolwiek. Ban na google czy jak? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 20 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2011 chyba na glowe upadłes,ze bede czytal topic z ponad 25 stronami aby znalezc to o co prosilem więc zamilcz ponawiam prosbe moglbys ktos podzielic sie kompletnie ekstremalnie zmienionym plikien skirimprefs skirim.ini ? aby to wygladało przyzwoicie na 1920*1200 i gf580 Masz napisane - "parę stron wcześniej". Nie trzeba czytać całego tematu. Rusz trochę dupę i poszukaj, a nie tonem jaśnie pana się domagasz. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 20 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2011 (edytowane) Używacie koni? Jakie to jest irytujące, że koń atakuje wrogów :mur: Da się jakieś to zmienić? Edytowane 20 Listopada 2011 przez ojejku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...