Dijkstra Opublikowano 3 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2012 Mnie gra nie startuje z tą wersją d3d9.dll - po prostu zamyka się od razu, z resztą z większością innych z ENB też nie. Musze uruchamiać to przez d3d9.dll które jest w antifreeze patchu v0096 i wskazwać dalej drugią dll przez proxy library. Nie masz pojęcia dlaczego? Jedyne, czego nie sprawdzałem, to downgrade driverów (mam bety). Ale dodatkowe shadery musiałem wywalić - nie leżą mi (zwłaszcza sepia). No i chrupie - miałem wszystko na maxa z FXAAx2 i AAx8, teraz musiałem zejść na high, a i tak miejscami spada do 15-17fps. Ale gierka wygląda naprawdę lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azgan Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2012 (edytowane) Uploadowałem dla Was filmik z Skyrim'a na YouTubie. Oglądajcie koniecznie w FullHD i na pełnym ekranie. http://www.youtube.com/watch?v=p9hd83Sa3vw Edytowane 5 Stycznia 2012 przez azgan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2012 azgan - mógłbyś uploadować tą paczkę na filesonic ? i jeśli można prosiłbym o kilka innych screenów ;) ogólnie to sam instalowałem różne mody ale część mi nie działa, tzn w grze nie ma różnicy. O ile UI oraz ładniejsza woda widać że są i działają to już skały/roślinność i inne textury w "hd" wyglądają tak samo marnie i biednie. Ta gra przypomina mi pod tym względem RAGE - świat przepiękny, grafika rewelacyjna....o ile nie podejdziemy do niczego na odległość bliższą niż 5m ;) ps. gram gram końca nie widać a tu dop 32lvl :) właśnie zaliczyłem gildie złodziei. Fajny przygoda u nich. Teraz trenuje crafta, jeszcze pare pkt i szklana zbroja jest moja :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gilgamesz Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2012 Atlantean Sword Aby uzyskać Atlantean Sword w grze należy wpisać za pomocą konsoli poleceń "help atlantean 0" następnie "player.additem" i przepisać ID miecza na końcu podając ilość np. "1". Przedmiot zostanie dodany do ekwipunku. Ale skąd wziąć ten nr ID ? Powinien się pojawić po wpisaniu help atlantean 0 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2012 dobra kolejne pytanie i wielki problem, przeszukałem googla itp - odpowiedzi nie znalazłem. Cokolwiek nie ustawie - textury (w porównaniu do screenów znalezionych w necie) mam tragicznej wręcz jakości. Według screenów porównawczych znalezionym w jednym z serwisów textury mam ustawione na NISKIE (LOW) mimo maxymalnych ustawień w grze. Zmiana na "średnie" i inne wartości nic nie pomaga. Dodatkowo instalowałem różne mody (W tym na poprawę textru np. drzew i roślin) ale i one nic nie pomogły. Po prostu mam obrzydliwe plamy i brak detali na texturach. Najbardziej widać to na ubraniach/zbrojach oraz drzewach.... Gra w najnowszej wersji, uruchamiana przez uiMaxSkinnedTreesToRender -> SKSE Ps. próbowałem może ręcznie w ".ini" ustawić ale nie widzę nigdzie wartości odpowiedzialnej za jakość textur.... poproszę o poradę :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fenfir Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2012 Coś masz ewidentnie nie tak, mi się nie zdarzyło, żeby jakiś mod nie działał a sprawdziłem ich naprawdę sporo. Najłatwiej zainstalować grę od nowa :) Jak ci się nie chce to może sprawdź spójność plików przez steama, ale wątpię by to coś dało. Skoro włączasz grę przez inny launcher to zacznij od odpalenia gry "normlanie". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 7 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2012 (edytowane) winą okazał się CCC - wróciłem do ustawień domyślnych i odpala normalnie. Posiadam 38lvl więc troszkę w grze spędziłem czasu. Pomijam fakt np grafiki i nieudolności twórców (na szczęście są ludzie którzy potrafią zmodować grę i zrobić z niej naprawdę piękny produkt - dzięki wam) W sumie na razie główny wątek tylko liznąłem (parę zadań) ale naklepałem już dosyć sporo większych qestów pobocznych. O ile świetnie się z nimi bawiłem o tyle po takim czasie gra stała się może nie nudna co monotonna. Świat mimo że ogromny i piękny to troszkę pusty :( Jest wiele zakamarków, jaskiń i innych miejsc "do odwiedzenia" ale brakuje mi "życia" w tej grze. Czasem kogoś gdzieś spotkamy, albo jakaś sarna sobie pobiegnie ale strasznie to mdłe i sztuczne. Np. nie spotkałem nigdy kogoś jadącego sobie na koniu, albo karawane z wozami (nie mówię o qestach - tylko naturalna część gry) Nie widziałem nikogo w full setach zbroi (szklanej, krasnoludzkiej itp) Dużo by opisywać , sama gra w sobie wciąga na maxa, zwłaszcza po podpięciu pada o xboxa :) naprawdę przyjemnie się steruje :) no nic pozostaje mi grać dalej i pakować w grę co jakiś czas mody :) ps2. zapodałem tego moda Skyrim Enhancer Mod - texturki pierwsza klasa (ale nie wszystkie) i ale jakoś więcej się spodziewałem ;) Edytowane 8 Stycznia 2012 przez ZIBI_PL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dijkstra Opublikowano 10 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2012 Niechcący wynalazłem styl walki bez walki. Z nudów zrobiłem sobie gażety dające w sumie 100% obniżenia kosztów restoration. Wchodzę do lokalu w sneaku, wszyscy pierwsi rzucają się na Lydię a ja staję za nią i uzdrawiam ją w trybie ciągłym. Nigdy nie pada, wykańcza wszystkich. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gilgamesz Opublikowano 11 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2012 W jaki sposób można się zorientować(we wczesnej fazie),ze zachorowało sie na wampiryzm? W statystykach miałem,że załapałem 3 choroby.Na jakimś ołtarzu się wyleczyłem ze wszystkich chorób,ale chciałbym wiedzieć jakie choroby załapałem.Gdzie to można wyczytać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 12 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2012 Napisane chyba nigdzie nie jest... Ale przeciez reagujesz w rozny sposob na slonce... Nie regenerujesz ise w ciagu dnia itd itp... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dijkstra Opublikowano 12 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2012 W zakładce magic na dole - tam, gdzie są wypisane wszystkie efekty? Nie ma? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gilgamesz Opublikowano 12 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2012 W zakładce magic na dole - tam, gdzie są wypisane wszystkie efekty? Nie ma? Dzięki znalazłem, tam są właśnie te informacje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azgan Opublikowano 14 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2012 (edytowane) Skyrim Enhancer Mod 1.2 Zmiany: • dodatkowe cienie postaci rzucane przez pochodnie • dodane nowe efekt Fake Tessellation dla gór i skał (Parallax Occlusion Mapping) • dodano nowe efekty świetlne Lens Flare (oświetlenie inspirowane Crysis 2 i Battlefield 3) • ładniejsze modele rasy Khajiit (lepszej jakości futro) • jeszcze ładniejsza woda • poprawiono kilka błędów związanych z tryskającą krwią z przeciwników oraz ulepszono jej jakość • dodano kilka nowych textur, jakości HD obiektów i otoczenia • dodano poprawkę związaną z trzymaniem broni dwuręcznej podczas biegu • dodano poprawkę związaną z efektem Shadow Warrior (od teraz postać będzie w cieniu przy występowaniu tego efektu) • poprawiono błąd graficzny związany z texturami grzbietów u niektórych smoków Link do pobrania - Download https://rapidshare.com/files/1813800640/Skyrim_Enhancer_Mod_1.2.rar Edytowane 14 Stycznia 2012 przez azgan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
got3n Opublikowano 15 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2012 Skyrim Enhancer Mod 1.2 Zmiany: • dodatkowe cienie postaci rzucane przez pochodnie • dodane nowe efekt Fake Tessellation dla gór i skał (Parallax Occlusion Mapping) • dodano nowe efekty świetlne Lens Flare (oświetlenie inspirowane Crysis 2 i Battlefield 3) • ładniejsze modele rasy Khajiit (lepszej jakości futro) • jeszcze ładniejsza woda • poprawiono kilka błędów związanych z tryskającą krwią z przeciwników oraz ulepszono jej jakość • dodano kilka nowych textur, jakości HD obiektów i otoczenia • dodano poprawkę związaną z trzymaniem broni dwuręcznej podczas biegu • dodano poprawkę związaną z efektem Shadow Warrior (od teraz postać będzie w cieniu przy występowaniu tego efektu) • poprawiono błąd graficzny związany z texturami grzbietów u niektórych smoków Link do pobrania - Download https://rapidshare.com/files/1813800640/Skyrim_Enhancer_Mod_1.2.rar Wrzuciłem tą paczkę ale niestety gdy odpalam grę w momencie jak powinno pojawić się menu gry wywala do pulpitu. Ktoś miał podobną sytuację? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dijkstra Opublikowano 15 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2012 Tak, ja - i też mam GTX460 - tak myślałem, że to wina karty. 1. Masz z patchem w głównym katalogu gry plik d3d9.dll. Zmień mu nazwę np. na d3d9_enb.dll 2. Ściągnij tą paczkę i rozpakuj z niej do głównego katalogu gry pliki d3d9.dll i enbpatch.ini 3. Wyedytuj enbpatch.ini w natępujący sposób:i [PROXY]EnableProxyLibrary=trueInitProxyFunctions=trueProxyLibrary=d3d9_enb.dll Nazwa pliku w ostatniej linii = nazwa, na jaką zmieniłeś nazwę w 1 punkcie. Powinno działać. Napisy w lewym górnym rogu powinny zniknąć same. Pod * na klawiaturze numerycznej masz fps podawany przez d3d9.dll 1. Zwróć uwagę, że gra uruchomi ponownie wykrywanie sprzętu, bo zmieni jej się karta kraficzna. 2. Grę uruchamiaj raczej przez skse.exe 3. Niestety nasze karty nie pociągną moda na przyzwoitych ustawieniach, Ty masz jeszcze proca nie za mocnego. W razie problemów wejdź do data i z podkatalogów textures i meshes powywalaj największe pliki - zwłaszcza podkatalog architecture, bo w niektórych miastach fps spadnie do 10. Przejrzyj pliki, wywalaj też to, co ma trees i forest w nazwie. Szkoda, bo gra z modem wygląda naprawdę nieźle, ale lepsze oryginalne tekstury na high, niż HD na low. Najlepszy efekt i tak daje SSAO w podziemiach - zwłaszcza dwemerskich ruinach; efekty świetlne powalają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
got3n Opublikowano 15 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2012 Tak, ja - i też mam GTX460 - tak myślałem, że to wina karty. 1. Masz z patchem w głównym katalogu gry plik d3d9.dll. Zmień mu nazwę np. na d3d9_enb.dll 2. Ściągnij tą paczkę i rozpakuj z niej do głównego katalogu gry pliki d3d9.dll i enbpatch.ini 3. Wyedytuj enbpatch.ini w natępujący sposób:i [PROXY]EnableProxyLibrary=trueInitProxyFunctions=trueProxyLibrary=d3d9_enb.dll Nazwa pliku w ostatniej linii = nazwa, na jaką zmieniłeś nazwę w 1 punkcie. Powinno działać. Napisy w lewym górnym rogu powinny zniknąć same. Pod * na klawiaturze numerycznej masz fps podawany przez d3d9.dll 1. Zwróć uwagę, że gra uruchomi ponownie wykrywanie sprzętu, bo zmieni jej się karta kraficzna. 2. Grę uruchamiaj raczej przez skse.exe 3. Niestety nasze karty nie pociągną moda na przyzwoitych ustawieniach, Ty masz jeszcze proca nie za mocnego. W razie problemów wejdź do data i z podkatalogów textures i meshes powywalaj największe pliki - zwłaszcza podkatalog architecture, bo w niektórych miastach fps spadnie do 10. Przejrzyj pliki, wywalaj też to, co ma trees i forest w nazwie. Szkoda, bo gra z modem wygląda naprawdę nieźle, ale lepsze oryginalne tekstury na high, niż HD na low. Najlepszy efekt i tak daje SSAO w podziemiach - zwłaszcza dwemerskich ruinach; efekty świetlne powalają. Niestety tego pliku d3d9.dll nie mam. Wrzuciłem wyszukiwanie na dysku i znalazło taki plik w Yaddas_ENB_Config_1_01-3532-1-01 ale w tym momencie tego nie mam zainstalowanego. Jakiś pomysł? A i jeszcze pytanie bo mam możliwość dokupienia drugiego GTX460 do Sli czy bedzie to lepsze wyjście niż 6950? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dijkstra Opublikowano 15 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2012 Faktycznie, w 1.2 d3d9.dll jako takiego nie widzę. Pytanie więc do autora paczki - czy przewidziana została jako upgrade pierwszej wersji moda, czy hook na renderera jest gdzieś w którymś pliku .esp. Na razie zostaje Ci odhaczanie każdego esp w launcherze i sprawdzanie, kiedy gra wystartuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 23 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2012 Spotkaliście się z czymś takim ? Chciałem zagrać i takie klocki wyskoczyły :blink: To samo mam z Dead Island :blink: Usunąłem pliki i przy próbie pobrania ich przez sprawdzenia spójności, znów wywala błąd o tym wirusie :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalOst Opublikowano 23 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2012 TESV.exe is a Crypt.win32 virus ??? - Steam Users' Forums może tutaj znajdziesz odpowiedź, o ile oczywiście nie jesteś autorem tego tematu :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azgan Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2012 (edytowane) Skyrim Enhancer Mod 1.3 UWAGA! Zaktualizowano Skyrim Enhancer Mod - wersja 1.3 Zmiany: • Obszerna aktualizacja pakietów textur, jakości HD (więcej, lepiej, ładniej) • Dodano wyostrzenie obrazu, dzięki czemu od teraz wszystkie szczegóły będę zdecydowanie lepiej widoczne (poprawa, jakości grafiki bez spadku wydajności) • Zwiększono wydajność gry dzięki zastosowaniu optymalizacji za pomocą akceleratora SkyBoost R3 • Usunięto pliki esp odpowiedzialne za zwiększony poziom trudności smoków (od teraz wszystkie smoki będą posiadały standardowy poziom trudności definiowany przez ustawienia gry) • Ujednolicono nazwy plików, esp (od teraz ich nazwy będą bardziej przejrzyste) Link do pobrania - Download https://rapidshare.com/files/3226492236/Skyrim_Enhancer_Mod_1.3.rar Żeby pobrać plik trzeba być zalogowanym na rapidshare.com. Edytowane 26 Stycznia 2012 przez azgan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość G.r.a.h.a.m.o.w.ski Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2012 Czy ktos przy defaultowych ustawieniach mial problem w stylu gwaltowny spadek FPS i "rycie" dysku twardego? Dokladnie co 10 sekund jakby cos bylo doczytywane. Jednakze przy takiej specyfikacji jaka mam chyba nie powinno tego byc?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drunk_ZoZol Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2012 (edytowane) Ktoś ostatnio dał linka do ciekawej łatki, zajmuje kole 70kb i daje kopa grze. ponad 2x więcej fps i płynna gra bez doczytywań, poszukaj. Mi pomogło na podobny problem ;) http://www.purepc.pl/rozrywka/poprawka_zwiekszajaca_plynnosc_tes_v_skyrim_o_nawet_40#comment-27757 Edytowane 26 Stycznia 2012 przez Drunk_ZoZol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azgan Opublikowano 27 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2012 (edytowane) UWAGA! Bardzo ważna informacja - Zwiększ wydajność Skyrim’a nawet do 50% Pojawiła się nowa wersja SkyBoost R4 pisana specjalnie pod procki Intala i AMD poprzednio korzystałem z wersji R3 i była zauważalna różnica w poprawie wydajności, ale teraz to dosłownie optymalizacja urywa jaja mam 2x więcej klatek niż miałem przed wgraniem tego akceleratora. Korzystam z wersji dla procków Intela, czyli wykorzystujących instrukcje SSE2 w paczce jest też odpowiednik dla procesorów AMD. SkyBoost to plugin, który naprawia pewne problemy obliczeniowe CPU, w sytuacjach, kiedy gra szczególnie wykorzystuje procesor - zwłaszcza w miastach. Dzięki temu osiągamy znacznie większą wydajność w grze, nawet o 50%! Optymalizacja dotyczy zarówno najnowszych procesorów jak i tych słabszych/starszych jednostek. Jeśli biegałeś po Skyrim na niskich ustawieniach graficznych, teraz być może przejdzieś na średnie wzrost FPS-ów w porównaniu do standardowej wersji gry jest naprawdę zauważalny. Działa to na zasadzie przepisania pewnych części kodu FPU na x87 (koprocesora) i bezpośredniego załączenia wielu niepotrzebnych getterów (funkcji do pobierania określonych danych/atrybutów) wraz z krytycznymi ścieżkami - deweloperzy z Bethesdy z jakiegoś powodu skompilowali grę nie korzystając z żadnych flag optymalizacyjnych tworząc ostateczną wersję. Alexander Blade : Skyrim Edytowane 27 Stycznia 2012 przez azgan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolass Opublikowano 7 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2012 (edytowane) Bethesda przygotowuje się do wdrażania Skyrim Creation Kit na PC platformie w tym tygodniu i wydaje się, że specjalna niespodzianka zasugerował jeden z jej dyrektorów będzie oficjalny pakiet tekstur wysokiej rozdzielczości w grze. Skyrim High Resolution Texture Pack Might Arrive with Creation Kit on PC - Softpedia Edytowane 7 Lutego 2012 przez Nicolass Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mefistofelix Opublikowano 10 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2012 Hej Mam dziwny problem. Nie daleko Białj Grani na początku gry zabija się pierwszego smoka bodajże Munilmira. Mój problem polega na tym, że truchło tego smoka pojawia mi się zawsze jak tylko wejdę do Białej Grani, mimo że załatwiłem smoka poza miastem. Próbowałem go usunąć komendami ale to nic nie dało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelcior Opublikowano 10 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2012 Polecam tego modzika: Steam Community :: Steam Workshop :: Item Details Poki co moj faworyt. :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaijitsu Opublikowano 10 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2012 Hej Mam dziwny problem. Nie daleko Białj Grani na początku gry zabija się pierwszego smoka bodajże Munilmira. Mój problem polega na tym, że truchło tego smoka pojawia mi się zawsze jak tylko wejdę do Białej Grani, mimo że załatwiłem smoka poza miastem. Próbowałem go usunąć komendami ale to nic nie dało Też tak miałem, po pewnym czasiem szkielet zniknął Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba66 Opublikowano 11 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2012 Jest ktoś chętny do przetestowania 8,6gb tekstur (4060plików)+ meshes i sound i kilka armorów 572mb(1095 plików)???Wszystko po spakowaniu 5gb.Naprawdę gra wygląda obłędnie ale komp z sygnatury nie wyrabia,po kilku minutach grania wysypuje mnie do pulpitu z informacja o małej ilości ramu.Chciałbym wiedzieć czy to w ogóle dobrze działa na kompach z większa ilością ramu i czy sie nie sypie, bo silnik gry nie wyrabia czy coś.Paczka zawiera 2 błędy w teksturach które naprawie w finalnej wersji.Zbieram tekstury w sumie już od premiery,dobieranie i przeglądanie tych najlepszych trochę czasu zajęło.A i w sumie nie wiem gdzie to uploadnąc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dijkstra Opublikowano 11 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2012 Mam dziwny problem. Nie daleko Białj Grani na początku gry zabija się pierwszego smoka bodajże Munilmira. Mój problem polega na tym, że truchło tego smoka pojawia mi się zawsze jak tylko wejdę do Białej Grani, mimo że załatwiłem smoka poza miastem. Próbowałem go usunąć komendami ale to nic nie dało Walnij w niego fireboltem (najlepiej z dual casta, jeśli możesz) - jak dobrze wymierzysz, poleci w cholerę na kilka kilometrów i może zostanie tam, gdzie upadł. Moją ulubioną zabawą jest robienie combo na lecącym szkielecie - rekord 5 razy ^_^ Jest ktoś chętny do przetestowania 8,6gb tekstur (4060plików)+ meshes i sound i kilka armorów 572mb(1095 plików)???Wszystko po spakowaniu 5gb.Naprawdę gra wygląda obłędnie ale komp z sygnatury nie wyrabia,po kilku minutach grania wysypuje mnie do pulpitu z informacja o małej ilości ramu.Chciałbym wiedzieć czy to w ogóle dobrze działa na kompach z większa ilością ramu i czy sie nie sypie, bo silnik gry nie wyrabia czy coś.Paczka zawiera 2 błędy w teksturach które naprawie w finalnej wersji.Zbieram tekstury w sumie już od premiery,dobieranie i przeglądanie tych najlepszych trochę czasu zajęło.A i w sumie nie wiem gdzie to uploadnąc. Masz 4gb ramu, gra maksymalnie zaadresuje 3GB. Wyłącz w windowsie jak najwięcej (net stop uxsms przede wsztstkim) i wtedy sprawdź, myślę, że podczas grania spokojnie widnows schodzi poniżej 1GB w ramie. Jestem natomiast pewien, że skyrim nie potrafi poprawnie wykorzystać nawet tych 3GB. IMHO to silnik nie wyrabia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba66 Opublikowano 11 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2012 Ok problem z crashami rozwiązany :D.Przed odpaleniem gry wyłączyłem to co się da, dało to 13% użycia ram (550mb).Po wyłączeniu skyrima windows już nie miał z czego zejść, bo po wyłączeniu też tyle zostawało.W sumie raz zauważyłem że zużycie doszło do 93% (3.72gb)średnio 79%-88%.Czyli skyrim raz wpierniczył ponad 3gb.Grid ustawiony na 9 swap 2gb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...