Skocz do zawartości
zzizzy

The Elder Scrolls V: Skyrim

Rekomendowane odpowiedzi

Grałem wczoraj cały dzień już ;]

 

1. 1440x900 wszystko na ultra, AAx8 (trilinear+AO), FXAAx4, Adaptive AAx4 - działa przyzwoicie, FPS raczej nie poniżej 30fps. Od czasu do czasu coś się dzieje z grą, fps spada do 7-12fps i muszę ją restartować. Mod wyostrzający tekstury - bezcenny.

 

2. Po raz pierwszy gram magiem z inklinacjami assasina/łucznika - jeszcze nie wiem, jak mi z tym, ale rozwijanie jednocześnie destruction+restoration+sneak+archery = LevelUp co 10 minut O_o

 

3. Gram na max poziomie trudności, nie mam zbroi, żanych czarów obronnych, 3 ofensywne z poziomu novice. 300 many i 120 życia. I trochę za łatwo :/, pomimo tego, że jeden strzał od restless draugha i ginę. Mam nadzieję, że za chwilę nie będzie takiej nudy, jak w Oblivionie, gdzie przez ostatnich 20 leveli nie zginąłem ani razu (chyba, że z czegoś spadłem), a mało co przeżyło 2 strzały z dwuręcznego.

 

4. Ogólnie nie ma rozczarowania, ale wielkiego WOW też nie. Logiczny wynik poprzednich TESów i godny następca.

 

W przyszłym tygodniu w pracy mnie więcej nie ma, niż jestem, a moja lepsza połowa wyjeżdża, więc :blurp:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Info dla tych którzy dowalili ugridstoload= np 9 i nie mogą tego zmniejszyć (bo gra wykonała save)

 

There is an issue people might run into were they to make this change. If you change uGrids to anything other than the default and save, you can NOT load that save when changing BACK to default.

 

Typical scanario:

 

Save game with uGrids at default (5)

Change uGrids to 9. Play a bit. Save game.

Change back to default because your FPS sucks. Try to load most recent save - game crashes.

 

The fix is :

"1) Load game with uGridsToLoad at your current setting.

2) Load the save, which should load correctly.

3) Open the console and type the following:

 

setini "ugridstoload:general" 5

saveini

refreshini"

 

Ja dowaliłem na 9 i zbyt duze dropy były...męczylem sie bo na defaultowe 5 nie moglem wrocic, teaz na 7 wszystko smiga

pzdr

Edytowane przez HeatheN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież było to już, nawet sam pisałem o tym, tak to się robiło za czasów f3/nv. Nawet na 7 powoduje spadek fpsów, ja lubie jednak mieć te 60. Jestem z tych co odczuwają różnice między 30-60fps dlatego powróciłem do domyślnego ustawienia. Miejmy nadzieje, że przyszłe patch-e i stery coś naprawią. Póki co niestety silnik nadal jest praktycznie wyłącznie zależny od CPU... także bottleneck-iem nie jest GPU a CPU. Można to dobitnie zauważyć przy o/c CPU.

Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tak mam w chyba każdej grze gdy zmodyfikowany jest renderer (np. ENBSeries dla GTA IV, i to FXAA, np. w Dead Island).

 

Dokładnie, tak samo jakieś ingame z xfire czy inne typu rzeczy - gra albo się wywali albo po prostu tego nie będzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cieszcie się że afterburner nie wywala Wam wtedy gry w ogóle. ENBSeries i FXAA by SomeDude to jest nic innego jak "injection" (hack) w renderer directx-a. Wszystkie programy, które wyświetlają fps, zużycie vramu itd na ekranie podczas gry, czy też soft do zamiany ustawień grafiki jak radeonpro robi nic innego jak taki sam "injection", aby wyświetlić te wszystkie rzeczy na ekranie podczas gry. Z tą różnicą, że afterburner/radeonpro etc robi to w runtime, czyli tak naprawdę jest to memory hack. Dlatego też, razem użyte mogą powodować crash lub jak ma się szczęście to niedziałanie części funkcjonalności. Oczywiście można by tak zmodyfikować kod jednego i drugiego, aby oba działały, ale to już musi zrobić autor. Doskonałym przykładem są np mody do PES-a, gdzie aby mieć kitserver/stadiumserver etc interaktywny w grze, należy zrobić hack do renderer-a, tak to robił juce a teraz i niektórym znany jenkey. Jednocześnie wspierają oni ENB. Oczywiście najprościej byłoby mieć źródła gry i zaimplementować to w grze, ale niestety o tym to sobie można tylko pomarzyć.

 

EDIT: Jest pierwszy mod intefejsu. Wypasik, jeszcze nie to, ale 100x lepsze niż out of the box.

Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież było to już, nawet sam pisałem o tym, tak to się robiło za czasów f3/nv. Nawet na 7 powoduje spadek fpsów, ja lubie jednak mieć te 60. Jestem z tych co odczuwają różnice między 30-60fps dlatego powróciłem do domyślnego ustawienia. Miejmy nadzieje, że przyszłe patch-e i stery coś naprawią. Póki co nadal niestety silnik nadal jest praktycznie wyłącznie zależny od CPU... także bottleneck-iem nie jest GPU a CPU. Można to dobitnie zauważyć przy o/c CPU.

 

Zauważyłem że OC 6870 1gb NIC NIE DAJE

Za to specjalnie poleciałem po fortisa 1225 by podkrecic 2500k na 4,5ghz:D boost ogromny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem że OC 6870 1gb NIC NIE DAJE

Za to specjalnie poleciałem po fortisa 1225 by podkrecic 2500k na 4,5ghz:D boost ogromny

 

Pocieszaj mnie bardziej to będę musiał zebrać się na opylenie gratów na rzecz nowego cepa.

Warto grzebać w INI/modach aby poprawić wydajność bez cięcia jakości?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Usunęli go chyba. Nie wiem z jakich powodów, może na forum piszą o tym, ale jeszcze nie zaglądałem. Mam nadzieje, że autor się nie obrazi, zupload-owałem na mediafire. W opisie autor wspominał, że to wczesna wersja, chciał jak najszybciej pozbyć się inwentarza domyślnego, także jest tam kilka bug-ów. Zastrzegał, też żeby zrobić sobie backup save-ów bo tak naprawdę trzeba całą liste item-ó przerobić robiąc custom interface. Ja wróciłem do starego (oryginalnego) bo ta nawigacja myszką to jakaś masakra w Skyrimie... i uwidacznia się w tym modzie, ale polecam zobaczyć bo naprawdę fajnie się zapowiada. Jak można w paczce zobaczyć, jest zrobiony we flashu.

 

EDIT:

This file has currently been set to hidden by the author of the file. You cannot look at this file page or download any files relating to this file until the author makes the file visible to the public again.

I wszystko jasne. Na forum nie widzę dyskusji, czyli pewnie autor ukrył bo nie był zadowolony z obecnego stanu.

 

EDIT2:

Pocieszaj mnie bardziej to będę musiał zebrać się na opylenie gratów na rzecz nowego cepa.

Warto grzebać w INI/modach aby poprawić wydajność bez cięcia jakości?

 

Mam za sobą przerobiony config dobitnie i generalnie jeśli chodzi o wydajność to warto jedną rzecz tylko zmienić "fShadowDistance". Ja u siebie ustawiam na "4000.0000", przy ustawieniach ultra (8000.0000) miałem widoczny spadek wydajności, zwłaszcza w miastach. Przy 4k jest naprawdę płynnie ~60fps, oczywiście kosztem dalekiego rysowania cieni (tak naprawdę to kto zauważy te cienie w takiej odległości...). Zapomniałbym jeszcze o "iShadowMapResolution" przy próbie ustawienia na 4096 także zauważyłem spadek znaczny. Na forach (m.in nexus) toczyły się dyskusje na temat renderingu cieni. Niektórzy uważają, że CPU a inni, że GPU. Po prywatnych testach wydaje się jednak, że mimo wszystko GPU renderuje te cienie, ale co ciekawe jest ono słabo obciążone (trzeba mieć na uwadze, że 100% load nie oznacza wykorzystywania zasobów w optymalny sposób, bo nie trudno napisać kod tak, że będzie 100% obciążał a tak naprawdę nic sobą nie reprezentował) a jeden z core-rów na CPU jest na maksa gdy reszta można powiedzieć "odpoczywa". Dlatego ten o/c CPU tak pomaga na wydajność a GPU podniesione nawet o 150mhz nie da Wam absolutnie nic, nawet 1fps. Głównie o/c tego jednego core-a daje taki boost. Może zmienią to w patch-u i polepszą multithreading. Tą teorie też potwierdzają inne osoby. Także powoli zaczynam zazdrości SB >= 4.5ghz :P Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy wy też tak macie, że po zwiększeniu zasięgu trawy wczytuje się ona skokowo a nie płynnie jak na domyślnych ustawieniach? Standardowo idąc do przodu widzimy jak w pewnej stałej odległości trawa się materializuje, po zmianach w INI trawa wczytuje się zdecydowanie na większą odległość, ale idąc do przodu widać, że wczytuje się ona skokowo - maszerując co kilka sekund pojawia się przed nami duża połać trawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Dresiarz_biczysz

Czy gra na takim sprzęcie:

 

gts250 1gb ddr3

4gb ram ddr3

phenom ii x3

 

Będzie płynna ? Czy lepiej zainteresować się wersją na xbox 360 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy gra na takim sprzęcie:

 

gts250 1gb ddr3

4gb ram ddr3

phenom ii x3

 

Będzie płynna ? Czy lepiej zainteresować się wersją na xbox 360 ?

 

http://www.youtube.com/results?search=Search&resnum=0&oi=spell&search_query=skyrim+250+gts&spell=1&sa=X

 

IMHO zainteresuj się inną grą jeśli nie jesteś w stanie samemu znaleźć odpowiedzi na tego typu pytania. Questy w grze Cię przerosną.

  • Upvote 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hi mam prosbe własnie odinstalowałem skirim i aktualnie mam wszystko na ,,defalut czyli konsolową pikseloze,,

 

czy mogłby ktos podac jakis kompletnie stuningowany plik skirimprefs skirim.ini ? interesuje mnie wyłacznie kompletnie wszystko na extream ultra bez zadnych ograniczen ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba na glowe upadłes,ze bede czytal topic z ponad 25 stronami aby znalezc to o co prosilem więc zamilcz

 

ponawiam prosbe moglbys ktos podzielic sie kompletnie ekstremalnie zmienionym plikien skirimprefs skirim.ini ?

 

aby to wygladało przyzwoicie na 1920*1200 i gf580

Edytowane przez tenzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba na glowe upadłes,ze bede czytal topic z ponad 25 stronami aby znalezc to o co prosilem więc zamilcz

 

ponawiam prosbe moglbys ktos podzielic sie kompletnie ekstremalnie zmienionym plikien skirimprefs skirim.ini ?

 

aby to wygladało przyzwoicie na 1920*1200 i gf580

 

Masz napisane - "parę stron wcześniej". Nie trzeba czytać całego tematu. Rusz trochę dupę i poszukaj, a nie tonem jaśnie pana się domagasz.
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...