Skocz do zawartości
zzizzy

The Elder Scrolls V: Skyrim

Rekomendowane odpowiedzi

nie to nie o to chodzi, przypomniałem sobie ze "jestem zarażony wampiryzmem" i to niby przez to. Pytanie wyleczyć się z tej przypadłości? :D Dodam, że nie wiem jak to cholerstwo załapałem... może walcząc z wampirami? Tak czy inaczej jak sie tego pozbyc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie to nie o to chodzi, przypomniałem sobie ze "jestem zarażony wampiryzmem" i to niby przez to. Pytanie wyleczyć się z tej przypadłości? :D Dodam, że nie wiem jak to cholerstwo załapałem... może walcząc z wampirami? Tak czy inaczej jak sie tego pozbyc?

 

Atakują Cię bo pewnie masz 4-5 stadium. Pomoc...

Mikstury leczenia choroby, lub najprościej przyjąć błogosławieństwo w jednej z kapliczek Talosa. Z tego co się orientuję jest też chyba jakiś quest gdzie można się pozbyć wampiryzmu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Atakują Cię bo pewnie masz 4-5 stadium. Pomoc...

Mikstury leczenia choroby, lub najprościej przyjąć błogosławieństwo w jednej z kapliczek Talosa. Z tego co się orientuję jest też chyba jakiś quest gdzie można się pozbyć wampiryzmu.

 

Ten sposób działa jak zarazisz się chorobą, która wywołuje wampiryzm. W ciągu bodaj 3 dni możesz się z tego wyleczyć, jeśli jednak tego nie zrobiłeś stajesz się wampirem. Z wampiryzmu można wyleczyć się na dwa sposoby, albo quest, albo otrzymanie innej klątwy, w tym przypadku zostanie wilkołakiem. Dla utrzymania niskiego stadium wampiryzmu należy pić krew, w przypadku V stadium krew będzie wysysana z ofiary nawet wtedy, gdy chcemy ją jedynie okraść.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opłaca się być wampirem/wilkołakiem??

 

Wampir na niskim stadium daje mizerne bonusy względem minusów (regeneracja i podatność na ogień). Wilkołaka użyłem raz, podczas questu dla Towarzyszy. Ogólnie, to dobrze zrobiona postać jest dużo lepsza od likantropi czy wampiryzmu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Steam pobrał Wam już tą najnowszą łatkę 1.2 ? bo u mnie gra jest nadal w wersji 1.1.21.0 ... oby nie spełnił się czarny scenariusz braku kompatybilności w polską wersją i długie oczekiwania na łaskę Cenegi <_<

 

//edyta

 

może i lepiej, że go nie mam:

 

http://gamezilla.komputerswiat.pl/newsy/2011/49/patch-12-do-skyrim-sprawil-ze-smoki-lataja-do-tylu

Edytowane przez .PaVLo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Steam pobiera automatycznie jeżeli uruchomiona jest usługa, czy automatycznie przy odpalaniu gry? Bo w tej sytuacji na patcha nie reflektuję, w tej wersji, którą mam działa mi stabilnie i nie natrafiłem jeszcze na żadnego buga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wampir na niskim stadium daje mizerne bonusy względem minusów (regeneracja i podatność na ogień). Wilkołaka użyłem raz, podczas questu dla Towarzyszy. Ogólnie, to dobrze zrobiona postać jest dużo lepsza od likantropi czy wampiryzmu.

 

daje bonus do skradania i widzenie w ciemności (no i odporność 100% na choroby) - nic więcej nie potrzeba dla zabójcy/złodzieja ;)

reszta umiejętności nie jest raczej godna uwagi, polecam trzymać się 1 poziomu jak już ;)

Wady w dzień bardzo doskwierają, a starcie z ognistymi smokami na otwartym terenie to nie lada wyzwanie ;p

Noo ale mamy widzenie w ciemności :D w tej serii to zdaje się jedyna możliwość pozyskania tej umiejętności poza rasową, chyba że odkryli już jakieś mikstury/czary na to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co za pech, przez ostatni tydzień nie odpalałem skyrima. Dzisiaj włączam steama a tu aktualizacja zaczęła się pobierać pomimo wyłączenia automatycznych aktualizacji.

Jestem ciekawy jak będzie wyglądały teraz moje walki z magami... Jak będzie ostro to chyba zrobię kolejną przerwę do następnego patcha, który załata błędy z poprzedniego.

 

Przy okazji potrzebna mi pomoc w zadaniu: zakazana opowieść, chodzi o zdobycie amuletu gauldura. Zostały mi do zwiedzenia ostatnie ruiny saalthara z tym, że potrzebny klucz do wejścia, gdzie go zdobyć?

Edytowane przez fenfir

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja skonczylem głowny, do tego złodziei, mb, gromowładnych 56lvl...60h gry ponad...i nie chcac sobie psuć zabawy zacząłem raz jeszcze:)

Owszem moglbym biegac pomagac przynosic itd. pewnie do 70lvl bym doszedł...ale gre w tym momencie uznałem za zakonczona.

Teraz tworze czystego maga :)

Nie mogę tylko znalezc jakiegos zapisu o armorze...w obku byla efektywnosc czarow zmniejszona gdy mielismy pancerz...jak to w skyrim wyglada?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie się szkolę z enchantingu, żeby sobie lekką zbroję z bonusami dla maga zrobić. Można spokojnie w zbroi chodzić, nie ma żadnej kary do czarów - tyle że nie znalazłem póki co zbroi, która dawałaby jakiegoś mocnego boosta dla maga (a najbardziej interesuje mnie przyspieszenie regeneracji many).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czystym magiem gra się całkiem miło, chociaż czasami przeciwnicy dają srogo popalić. Najlepiej na początku ukatrupić jakiegoś maga nekromantę. Oni zazwyczaj noszą szaty i kaptury z 50-70% tempa regeneracji many. Póxniej czym prędzej przyłączyć się trzeba do gildii magów, skończyć ją i przywdziać szatę arcymaga z 100% regenem. Dobrze jest również (po drodze w ciągu zadań dla magów) znaleźć i używać jednej z masek, która daje chyba 100 regena many. Tu uwaga na bug - jak założy się maskę i szatę arcymaga, faciata znika! Szybki save i load naprawiają stan wizualny rzeczy. Oby to poprawili w którymś patchu.

Dobrze jest rozwijać magiem zimno, ogień i błyskawice, przeciwnicy mają bowiem różnorakie odporności i inwestując w jedno można się obudzić z ręką w nocniku. Pomocny jest również przyzywany "towarzysz", odwracający uwagę od nas. Poza tym trzeba inwestować perki w innych szkołach magii niż zniszczenie, dzięki czemu uzyskamy szybsze tempo regeneracji many i zmniejszenie kosztu zaklęć.

Nie wiem czemu, ale dla mnie kostury w tej części straciły mocno na znaczeniu. Nawet twórcy nie zadbali o to, żeby w momencie schowania kostura było go widać. Znika po schowaniu i już?!

 

To tak pokrótce z moich spostrzeżeń grania magiem.

 

Obecnie na warsztacie jest ork wojowniki z dwuręcznym mieczem. Chyba najtrudniej mi się nim gra w porównaniu do maga czy łotra, przynajmniej na początku tak do 20 lvl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla maga najważniejszą umiejętnością jest enchanting na 100%. Tworzy się wtedy 4 rzeczy do bonusu dla danej szkoły magii np. mające 25% redukcji kosztu czaru. Mając w sumie 100% można używać czarów za darmo i podarować sobie regenerację many. Osobiście używałem 3 rzeczy na 29% dzięki alchemii (dodatkowe 30% na enchanting) oraz master robe czyli 22% dla każdej ze szkół. W sumie 3 hełmy i 3 amulety (po 2 szkoły magii każdy oraz destrukcja z łukami na raz lub bonusem do życia). Postać rozwijam tak, że nigdy nie zwiększam many ani życia, tylko wszystko zawsze w staminę - tylko tak dostaje się 5 pkt do noszenia - zwykły bonus staminy nic nie zmienia. Obecnie 77 level i zacząłem wątek główny po 217h grania :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patch napewno poprawił inteface, tzn. to co mam ustawione to tak działa. Przedtem tego brakowało. Z tym że są błędy tego typu, że np. jak jestem w ekwipunku to dalej widnieją standardowe klawisze, a mam ustawione inne.

Tak w ogóle to brakuje mi w tej grze możliwość niszczenia np. beczek urn itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czemu, ale dla mnie kostury w tej części straciły mocno na znaczeniu.

Czasami się przydają w ciężkich fajtach - jedną ręką trzyma się czar obronny (jakiś ward), drugą wali z laski i w ten sposób można walczyć kilkadziesiąt sekund w centrum zamieszania, bez chowania się albo ostrzeliwania z oddali. Przydatne w małych pomieszczeniach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Dresiarz_biczysz

Mi zabili towaryszkę, tą co dostałem ją od Gromowładnych. Słaba była, dawałem jej nawet lepszą zbroję i broń ale na nic. Innych towarzyszy nie spotkałem, są ajcyś ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi zabili towaryszkę, tą co dostałem ją od Gromowładnych. Słaba była, dawałem jej nawet lepszą zbroję i broń ale na nic. Innych towarzyszy nie spotkałem, są ajcyś ?

 

najemnicy w karczmach - działają tak samo :) można miec chyba 3 jednocześnie.

 

ja nie wiem czy moja była jakaś zbugowana czy co ... ale była nieśmiertela - jak spadlo jej HP do 0 to padała na kolano i mówiła że sam musze sobie dać rade, po chwili wstawala i biła dalej ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Dresiarz_biczysz

najemnicy w karczmach - działają tak samo :) można miec chyba 3 jednocześnie.

 

ja nie wiem czy moja była jakaś zbugowana czy co ... ale była nieśmiertela - jak spadlo jej HP do 0 to padała na kolano i mówiła że sam musze sobie dać rade, po chwili wstawala i biła dalej ;p

 

Też tak miałem, niestety w końcu ktoś ją ubił, nie pamiętam kto/co.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po przegraniu > 60h, nadal nie mogę wyjść z podziwu rozmachu tej produkcji. Nawet FONV wydaje się mały :) Jaskinie/lochy/forty są tak pięknie zrobione, każde inne, wzór do naśladowania. Krótko mówiąc jest bezkonkurencyjna, jedynie FONV przychodzi mi do głowy... przy którym też się świetnie bawiłem (grubo ponad 100h grania). W którym także wątek główny zszedł na bok i pochłonęła mnie dosłownie eksploracja świata i quest-ów pobocznych. GOTY tak jak w przypadku FONV. Poprostu nie mam ochoty grać w żadną inną grę (dosłownie!). Kto przerobił Obka, F3 i FNV doskonale zda sobie sprawę jak sporo rzeczy zostało usprawnionych w samym silniku. Kłótnie czy to zupełnie nowy silnik, czy napisany od zera są bezsensowne. Na pewno nie został napisany od zera, musieliby go pisać zupełnie inni ludzie i w dodatku zapewne inne studio, ale czy to ważne? Modele, oświetlenie i generalnie cieniowanie zostały znacznie poprawione. Widoki często zapierają dech w piersiach...

 

Nie będę wymieniał modów z jakimi gram bo jest ich sporo. Jeżeli chodzi o injector-y FXAA to bezapelacyjnie ze wszystkich modów/set-ów jakie powstały wygrywa ten. Powstał na bazie Himmelsrand Custom Shader Suite, którego kolorystyka mi najbardziej odpowiada. Jego największą zaletą jest naprawdę no fps loss. Testowałem cały przekrój injector-ów i każdy powodował spadki ~10fps. Ten nie powoduje żadnego spadku fps (bynajmniej u mnie na ati) i IMHO wygląda najlepiej.

 

Mam nadzieję, że doczekamy się FO4 na tym jakby nie było świetnym silniku.

Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko, gram teraz wojownikiem na 15 poziomie, przegrane ok 15 h gry, po wykonaniu questa towarzyszy, dostałem możliwość przemiany w wilkołaka, czy da się ten proces odwrócić ? Brakuje mi troszke bonusu z racji wyspania (bodajże 30% szybsze nabijanie skilli).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...