Skocz do zawartości
UgliBiBagli

Ocena zestawu, ewentualne zmiany

Rekomendowane odpowiedzi

znacznie słabszy 460 albo 5850 bez PhysX

Może i słabszy ale SoC od gigabyte nie jest zły i lepiej się kręci niż HD5850 (internet mi powiedział xd aczkolwiek nie znalazłem jakiegoś porównania Sapphire Vapor X HD5850 z niereferencyjnym GTX460)

 

do tego:

Z wykresów wynika, że kto nie chce korzystać z dodatkowej karty pełniącej rolę akceleratora fizyki, ten musi się liczyć z około dwukrotnym spadkiem liczby klatek na sekundę.

NVIDIA bardzo lubi się chwalić wykresami wydajności pokazującymi, ile razy szybciej gra z PhysX-em działa na GPU niż na CPU.

Cytaty przytoczone z artykułu z posta Prolog'a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5850 Capor też się dobrze kręci, no co jak co ale 460'tka po OC 5850 po OC niedogoni bo to tak jakby miała mieć wydajność 5870..

 

Widziałeś jak wygląda PhysX w tych grach? Ja bym się zainteresował czy GTX460 jest kartą która da płynność tutaj.. No chyba że chcesz włączać uberFizyksa a grać na Low/Medium detalach...

Art jest długi bo każda gra korzysta z tego inaczej, więc albo ogarnij całość albo w ogóle. Wyrywki są bez sensu. Komu więcej nvidia da w łape u tego lepiej wygląda fizyka na ich karcie a nie na procesorze. No i optymalizacja... Oni robia PhysX'a pod swoje karty a CPU olewaja i okazuje sie ze gdyby dac to programista (a nie zielonym chciwcom) to dzialaloby na wszystkiem i pewnie czesto nawet lepiej..

 

 

cyt:

'Niestety, bardzo nam się nie podoba porównywanie wydajności świetnie zoptymalizowanego i „zwielowątkowionego” kodu wykonywanego na GPU z jednowątkowym i niezoptymalizowanym kodem wykonywanym na CPU. Jest to zabieg czysto marketingowy, który wprowadza w błąd. A bardzo nie lubimy, jak się nas robi w konia.'

 

'Wszystko wskazuje na to, że znakomitą większość efektów GPU PhysX spotykanych w dzisiejszych grach dałoby się wykonywać na współczesnym wielowątkowym procesorze i zachować przy tym zadowalającą płynność.'

Edytowane przez Prolog
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Art jest długi bo każda gra korzysta z tego inaczej, więc albo ogarnij całość albo w ogóle.

Przeczytałem całość, zacytowałem fragmenty które były dla mnie niejasne i miło, że zechciałeś rozwiać moje wątpliwości xP

 

No cóż chyba mnie przekonaliście i teraz nie mam wyboru :D

 

Dziękuję wszystkim za udzielone wskazówki i podpowiedzi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...