Skocz do zawartości
Gość mati.08

OGIEŃ NA GPU

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o pomoc. Szybką.Mam 8800 Gt i 90C w spoczynku . Podczas grania mam 130 C i wyżej. Grałem w crysisa .Program do pomiaru nie umiał pokazać już temperatur. W crysisie miałem ekran w paskach potem bluescreen i reset. Co począć ? proszę pomużcie. Wyłączam pc bo zjaram gpu. Pomużcie . Pc ma 2 lata. Muszę zmienić paste?. Sry za orty nie mam czasu.

,,na granie masz czas'' DOSTAŁEM BANA CO MIAŁEM ROBIĆ ?!?!?!. Robiłem leciutkie oc ale proca. z 2.53 na 3 ale bez zmiany napięć , więc to chyba nic nie zmienia. Dzięki życzliwości admina już nie mam bana.

Co do pasków . To nie były paski typu 1 pasek na górze itp.To były zmiany koloru ekranu zakłócenia itd

Sorry ale co mam robić? jestem jak laik nie składałem pc. Sprawdze czy wentyl od grafiki dmucha. Może padł to by wyjaśniało temperatury. Pójdę do serwisu . Założą mi pastę . Nie wiem ..

Czemu żle oceniacie ten post?

Edytowane przez mati.08

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli przepaliłeś grafike na dobre to mogą nacodzień zaczac wystepować paski w dowolnym momecie pracy i wraz z pogarszaniem sie stanu grafiki bedzie coraz gorzej . Czym predzej kompletne czyszczenie grafiki - kurz do zera nowa pasta dosprawdzenie docisku radiatora , sprawdź czy wentylator chodzi czy moze padł lub ledwo zipie . Cofnij jakiekolwiek OC miałeś . gdy temp sie uspokoi potestuj czy niepadła . Czasem paski to oznaka przetaktowania pamieci ram ale tylko przy sporym OC .

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Eh mati, mati, mati... Odpal wreszcie kompa ze zdjętym bokiem obudowy! Sprawdź przy okazji czy wentylator na karcie graficznej się w ogóle kręci. Jeśli tak to weź zmień paste na tej karcie. A najlepiej znajdź kogoś kto to potrafi, bo zaczynam sie zastanawiać czy to nie zbyt skomplikowane dla ciebie biorąc pod uwagę twoje poprzednie postu.

Edytowane przez Stolar
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi