kryptonfz Opublikowano 27 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2010 Reboot and select proper Boot device or Insert Boot Media in selected Boot device Press any key - ten komunikat wyświetla mi się w NOWYM KOMPIE- SKŁADANYM przy włączaniu go. A było to tak.. dziś robiłem partycje, przez zarządzanie dyskami, wszystko pięknie ładnie, zainstalowałem gry, programy i zrobiłem restart komputera, niestety po restarcie wyszedł ten komunikat.Czytałem już troche o tym ale jakoś nic nie pomogło, ustawiłem w biosie zeby odpalało dysk na 1 miejscu, co do komputerów to jestem w tym zielony, może coś nie podpięte? chodź wątpie bo normalnie się włączył i działał. [komputer dostałem wczoraj, składali go w sklepie] proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klami85 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2010 [komputer dostałem wczoraj, składali go w sklepie] (...) dziś robiłem partycje... (...) jestem w tym zielony... Z kompem jest wszystko OK, ale z treści postu wynika kto jest winny. ;) Jak się nie umie partycjonować to się trzeba trzymać z daleka od pewnych rzeczy. Generalnie zaproś bardziej obcykanego kumpla na piwo(bezalkoholowe) i wszystko się naprawi. Albo skoro i tak zepsułeś to załóż partycje od nowa i postaw system od początku. Chociaż się nauczysz ;) Podpowiedź: Wystartuj kompa z płyty instalacyjnej systemu operacyjnego. Windowsa prawdopodobnie. Reszta jest banalna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...