neomagnet Opublikowano 30 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2010 Hej, Mój Asus X56TA najwidoczniej stwierdził że na tym świecie przebywał za długo i udał się na drugą stronę. Mam niestety pewien problem z naprawą gwarancyjną. Pisałem do x-komu gdzie został kupiony, od nich akurat już po kilku chwilach otrzymałem jasne info co i jak. Miałem zgłosić się bezpośrednio do producenta zeby było szybciej i taniej. No ale producent po raz kolejny pokazał że ma w d*pie klienta. Telefonów nie odbierają, formularza wysłać nie mogę bo mi wyskakuje błąd że wprowadzam zły numer seryjny! Jedyna informacja jaką udało mi się znaleźć przez ostatnią godzinę to to że trzeba zarejestrować kartę gwarancyjną i w związku z tym mam pytanie w jaki sposób się to robi bo takiej informacji już nie znalazłem. Jeżeli ktoś kiedyś rejestrował kartę gwarancyjną w tej poronionej firmie to proszę o info jak to się odbywa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exon Opublikowano 30 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2010 (edytowane) ASUS porobiony nie jest jak by ci to powiedzieć jest bardziej skomplikowany Po 1 numer seryjny masz na kartę gwarancyjnej znajduje się on jak masz okładkę i pisze ci asus coś tam otwierasz i na tej samej kartce masz naklejkę numer seryjny zaczyna się od S/N:35463 nie powiem ci ile liczb ma Tutaj linki poczytaj zrozumiesz ASUS Polska Wsparcie Techniczne ASUSTeK Computer Inc.-Support- tutaj rejestrowałem laptopa (sygna) teraz muszę płytę główną :E już 4 miesiące brykam bez rejestracji EDIT: Widzisz kolego ja właśnie skończyłem rejestrację mojej płyty głównej, więc to nie jest jakiś wyczyn... i asus jest normalny PS: Przy DELL'u też tak jest bo rejestrowałem Edytowane 30 Grudnia 2010 przez exon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 30 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2010 Z Asusem nie mialem zadnych problemow... strona.. rejestracja... telefonik... kurier... kilka dni... kurier i po sprawie Moze pula S/N nie nalezy do PL ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neomagnet Opublikowano 31 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2010 Dalej mam problem, nie mogę zarejestrować produktu. Dalej się pluje że numer seryjny nieprawidłowy. Spróbuję się tam dodzwonić.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exon Opublikowano 31 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2010 Powiedz mi skąd bierzesz ten numer seryjny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZlyUser Opublikowano 31 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2010 Dalej mam problem, nie mogę zarejestrować produktu. Dalej się pluje że numer seryjny nieprawidłowy. Spróbuję się tam dodzwonić.... Próbuj dzwonic bo cos jest nie tak. SN na obudowie to jedyne miejsce gdzie numer ten na 100% jest zgodny z urządzeniem i ich system powinien go przyjąć. Chyba że jest tak jak pisze jonathan. Do zgłoszenia reklamacji nie potrzeba rejestrowac produktu ani nawet posiadac karty gwarancyjnej. Wystarczy dowód zakupu i poprawnie wypełniony formularz zgłoszenia na stronie lub zgłoszenie telefoniczne. W Twoim przypadku pozostaje chyba tylko to drugie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neomagnet Opublikowano 31 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2010 Numer seryjny oczywiście oczywiście z naklejki na lapku przepisywałem. @ZlyUser Zaskoczę Cię, rejestrować jednak trzeba. Udało mi się zarejestrować produkt poprzez witrynę globalną (polska to widocznie jakas ściema) i wtedy formularz przeszedł bez problemu. Czekam na kuriera. A tak swoją drogą to mam nadzieję że go nie naprawią i zaproponują mi innego, bo z tym dziadem to same problemy jak dotąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZlyUser Opublikowano 31 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2010 Widocznie musiałes rejestrowac w globalnej bo nie mieli tego numeru w polskiej bazie. Normalnie rejestrowac nie trzeba. Z nierejestrowanym palmtopem nie miałem zadnych problemów ze zgłoszeniem reklamacji na 2 tygodnie przed koncem gwarancji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...