Gość Pikko Opublikowano 30 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2010 (edytowane) Witam. Otóż przyszedł do mnie ostatnio kumpel z zepsutym komputerem. Teraz dokładnie nie pamiętam co w nim siedziało ale napewno: Geforce 7300GT( nie działa wiatraczek, jest na sprzedaż) 1gb DD2 goodram chyba jakiś amd sempron (chyba 3200+ Manila) zasilacz no name:D (jak to w kompie z tesco czy coś w tym stylu..) objawy były następujące po włączeniu wentylatory,dysk się włączają, nie włącza się obraz(to nie grafika,procesor, pamięci oraz zasilacz - sprawdzone), brak sygnałów POST ( były z 3 razy na 50 prób) Otóż nie znam się zbytnio na elektronice, ale 2 kondensatory są wypukłe. są to te zaznaczone na zdjęciu(niestety telefonem, jakość marna no ale widać,że są) i teraz chciałbym się dowiedzieć czy to może być przyczyną? Płytę chce sprzedać i zastanawiam się ile za taką uszkodzoną mogę dostać, bo niestety lutować raczej nie umiem, i nie mam do lutownicy dostępu nawet.. z góry dziękuje:) Edytowane 30 Grudnia 2010 przez Pikko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
errorek3 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2010 Wszystko może się dziać od spuchniętych kondensatorów. Wymiana jest banalna jak się ma trochę o lutowaniu pojęcie. Np . dostałem monitor , po włączeniu nic nie było na ekranie , wystarczyło wymieniać 4 wypukłe kondensatory na przetwornicy i mam sprawny monitor :] Tak samo miałem komputer też z takimi kondensatorami i z grafiką fx 5200, po wymianie na x1300pro ( dużo lepsza) nic nie było na ekranie. Po zmianie kondensatorów wszystko hulało aż miło :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...