Skocz do zawartości
Caleb

Intel LGA1155 - Intel Core 3 GEN (Ivy Bridge) - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

jeżeli ktoś tak jak ja zastanawia się nad zmianą noctuy d14 na silver arrow sb-e to na mojej platformie oba coolery działają tak samo tzn temperatury są praktycznie identyczne. nie wrzucam screenów bo robić mi się ich nie chciało ale we wtorek silvera zamontowałem, w środę rano zdemontowałem i po południu odsprzedałem kumplowi :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżeli ktoś tak jak ja zastanawia się nad zmianą noctuy d14 na silver arrow sb-e to na mojej platformie oba coolery działają tak samo tzn temperatury są praktycznie identyczne. nie wrzucam screenów bo robić mi się ich nie chciało ale we wtorek silvera zamontowałem, w środę rano zdemontowałem i po południu odsprzedałem kumplowi Dołączona grafika

 

Dobrze wiedzieć bo sam mam Noctue, i zastanawiałem się czy też nie wymienić na podobno wydajniejszy Silver Arrow SB-E. Jak widać problem mam z głowy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze wiedzieć bo sam mam Noctue, i zastanawiałem się czy też nie wymienić na podobno wydajniejszy Silver Arrow SB-E. Jak widać problem mam z głowy Dołączona grafika

 

dokładnie. przyrównując na żywo silvera do noctuy wcale od niej większy nie jest, notuca wydaje się potężniejsza przez to że ma szersze blachy radiatorów ;)

 

kolejny minus silvera to taki że wentylator 150 był dla mnie głośny -> łożysko w nim świszczy przy obrotach tak od ~1050, za to w wentylu 140 w cały zakresie rpm nic nie świszczy, w idle działają oba w okolicach ~800 rpm

 

pozostaję z tym co mam obecnie. dodam jeszcze że wymiana wentylatorów jaką jakiś czas temu zrobiłem 2x140 noctuy na 2x140 thermalrighta okazała się strzałem w 10 ponieważ wentyle thermala się super ciche w porównaniu do noctuy i są pwm :D dodatkowo mój asrock ma dwa gniazda na wentyle cpu (nie muszę używać rozdzielacza) co jest fajny gestem od asrocka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzisz trzeba było słuchać starszego, a pastę już zmieniłeś na clp? tak w ogóle jak robiłem testy to pasta dodawana do nh-d14 jest jedną z najlepszych konwencjonalnych past jakie miałem, co w ogóle sądzisz o jakości srebrnej strzały, podstawa prosta czy wypukła, itd.?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzisz trzeba było słuchać starszego, a pastę już zmieniłeś na clp? tak w ogóle jak robiłem testy to pasta dodawana do nh-d14 jest jedną z najlepszych konwencjonalnych past jakie miałem, co w ogóle sądzisz o jakości srebrnej strzały, podstawa prosta czy wypukła, itd.?

 

oj tam oj tam. słuchałem tego co pisałeś, dlatego zanim kupiłem namówiłem kumpla żeby w razie czego wziął ode mnie noctue lub silvera także wszystko było ustawione. nie przyglądałem się równości spodu gdyż przyjąłem za sensowne wytłumaczenie thermalrighta na xbitlabs że tak ma być żeby zwiększyć docisk w środku procka. to by się potwierdzało po identycznych temperaturach względem noctuy.

 

pisałem na poprzedniej stronie że posmarowałem clp nawet wrzuciłem porównanie arctic mx-2 vs clp.

 

co do pasty też uważam że ta od noctuy jest świetna w porównaniu do mx-2 na jedno wychodzi. w sumie przy dobrym docisku to chyba czym nie posmarujesz to będzie ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

<ot>

Tak se tylko pomarudzę ... Dziś w końcu ma być u mnie moja płyta główna ... Trwało to trochę sprawa zgłoszona do Agito 19stego, paczka poszła 20stego dziś ma być podobno u mnie (na stronie DHL ładnie pisze "w doręczeniu"). Gwarancja rozpatrzona pozytywnie - karta (nie wiem czemu ale moje mobo uznali za kartę) poddana naprawie. Ciekaw jestem ile dni podziała tym razem ...

</ot>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

naprawili sekcje zasilającą ?? ciekawe mi to zawsze wymieniali płytę glówna w takim przypadku (msi neo2fir)

 

Spokojnie ... I tak nie działa ... Zaraz mnie szlag trafi ...

 

EDIT:

 

W zeszły piątek płyta wróciła do mnie z rysą od chyba śrubokrętu na radiatorze ale kij z tym, w pudełku zero opisu czy diagnozy ale płyta na 100% ta sama co wysłałem. Składam cały sprzęt i co ... dalej kurde nie działa ten sam objaw co przedtem włącza się na 1/2 sekundy i wyłącza ... Zaczynam kombinować bo wiem że ten zasilacz od BQ lubi padać ale podpinam pod inny komp działa jak marzenie ... Znowu wytargałem wszystkie bebechy zostawiając samo mobo bez RAM i CPU aby chociaż zgłosiła błąd braku podstawowych komponentów a ta jak przedtem 1/2s i OFF ... No to teraz to jestem już naprawdę zły!

Edytowane przez Mardok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mardok powiem szczerze że wątpię żeby płyta była w serwisie asusa, pewnie naprawiana przez jakiś ciach!iany serwis i wcale się nie zdziwię jak tez odmówią reklamacji ze względu na uszkodzenie mechaniczne, nie wiem czy kupowałeś przez internet czy na miejscu, ale na twoim miejscu ostro bym ich sciach!ił i już nie bawił się w reklamacje, tylko wystąpił z pismem o niezgodności towaru z umową, z żądaniem zwroty pieniędzy a w międzyczasie kupiłbym nową płytę i czekał na rozwój wydarzeń

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mardok powiem szczerze że wątpię żeby płyta była w serwisie asusa, pewnie naprawiana przez jakiś [ciach!]iany serwis i wcale się nie zdziwię jak tez odmówią reklamacji ze względu na uszkodzenie mechaniczne, nie wiem czy kupowałeś przez internet czy na miejscu, ale na twoim miejscu ostro bym ich s[ciach!]ił i już nie bawił się w reklamacje, tylko wystąpił z pismem o niezgodności towaru z umową, z żądaniem zwroty pieniędzy a w międzyczasie kupiłbym nową płytę i czekał na rozwój wydarzeń

 

Kurcze gorszego moment nie mogło trafić, same zakupy w MOBO/RAM/CPU to prawie 3300zł do tego jestem trakcie zmiany zasilacza i kurde nie mam kolejnego 1000zł na kolejne MOBO ... Jeszcze nigdy nie miałem takich jaj ze sprzętem a bawię się w to już prawie 15lat ... Natomiast co do tego że mobo była u nich a nie jak napisali gdzieś w zewnętrznym serwisie to mam podobne podejrzenia, przytoczę zaistniałą sytuację. Czekam na jakieś info ze sklepu i cisza w końcu poirytowany i zniecierpliwiony piszę maila że wydałem 3,3k zł na sprzęt który nie dział zaraz potem dostaję maila że mobo zostanie od mnie wysłana jak tylko wróci z zewnętrznego serwis, następnego dnia był już kurier z płytą która zdążyła 2 serwisy (zewnętrzny > agito > ja) w niecałe 24h zahaczyć, trochę dziwny zbieg okoliczności.

 

nie powinienem zadawać takich pytań ale rozumiem że odpalałeś płytę w obudowie oraz poza nią?

 

Zawsze w obudowie była, w końcu tam 5dni działała OK i nagle się jakieś zwarcie zrobiło idealnie podczas 2 demontażów? Nie sądzę ale nie mam nic do stracenia aby sprawdzić i poza.

 

EDIT;

 

Dla czystego sumienia sprawdziłem wszystko poza budą mobo/cpu/ram i niestety efekt ten sam ...

Edytowane przez Mardok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pierwszy i nie ostatni masz problem z serwisem agito , to nieżli kombinatorzy. Musisz ich cisnąć , szczerze było kupić w sklepiej z porządnym serwisem a nieco drożej. Ta płyta pewnie leżała u nich , sprawdzili i odesłali zepsutą ponownie.

Edytowane przez sideband

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pierwszy i nie ostatni masz problem z serwisem agito , to nieżli kombinatorzy. Musisz ich cisnąć , szczerze było kupić w sklepiej z porządnym serwisem a nieco drożej. Ta płyta pewnie leżała u nich , sprawdzili i odesłali zepsutą ponownie.

 

Niestety ale na to właśnie wygląda, zły jestem jak cholera i na prawdę się powstrzymywałem aby nie kląć w zgłoszeniu do nich ... No nic dziś niedziela więc odpowiedź będzie dopiero jutro, aż ciekaw jestem czym mnie jeszcze zaskoczą ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mardok dla rozluźnienia weź wrzuć fotę tych swoich monitorów bo jak zobaczyłem 131" to szczena mi opadała. co Ty na tym montujesz filmy dla tvn?? :P

 

a wracając do tematu trzymam kciuki żeby ci się udało przebrnąć przez serwisy.

 

sideband napisz jakie to są sklepy z porządnym serwisem żebyśmy mieli wiedzę na przyszłość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pierwszy i nie ostatni masz problem z serwisem agito , to nieżli kombinatorzy. Musisz ich cisnąć , szczerze było kupić w sklepiej z porządnym serwisem a nieco drożej. Ta płyta pewnie leżała u nich , sprawdzili i odesłali zepsutą ponownie.

 

Agito nie ma swojego serwisu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Agito nie ma swojego serwisu

 

Coś tam ma "Centrum Logistyczno-Produkcyjne Magazyn Serwisowy AGITO" ale co to dokładnie robi to ja nie wiem ;/

 

mardok dla rozluźnienia weź wrzuć fotę tych swoich monitorów bo jak zobaczyłem 131" to szczena mi opadała. co Ty na tym montujesz filmy dla tvn?? Dołączona grafika

...

Z czasów budowy zestawu KLIK! z oczywistych powodów aktualniejsze foto jest chwilowo niedostępne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem odesłali mając świadomość, że jest uwalona, a nie mieli teraz czasu/mozliwości/chęci by się nią zająć. Teoretycznie mógłbyś soprawdzić na innym zasilaczu, ale imho skutek będzie ten sam. Szkoda gadać....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tymi zasilaczami tagana coś jest nie tak to fakt. ostatnio próbowałem odpalić na taganie 400w starego poczciwego amd venice 939 i nie chciało sie odpalić za chiny. dopiero gdy podpiąłem starego topowera od razu zaczęło wszystko działać. z bequietem nie powinno być takich problemów. mam dwa różne i wszystko z nimi działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem że to temat o IB i trochę tu śmiecę ale proszę wybaczcie bo teraz to mnie już całkiem rozwalili:

 

Witam, Informujemy, że produkt przeszedł dokładne testy i posiadamy tylko informacje ze serwisu że płyta została naprawiona, oczywiście jeżeli produkt w dalszym ciągu nie działa może go przyjąć i odesłać od właściwego serwisu w celu dokonania dodatkowych ekspertyz.

To ja się kurna pytam to gdzie ona była wcześniej?! W niewłaściwym serwisie czy jak?!

 

BTW zasilaczy: sprawdzane na 3 zasilaczach, BQ DP 850W i 450W oraz jakiś nowy Chieftec 360W (jako ostateczność, samo mobo/ram/proc jak i bez proc/ram).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robią cie w konia na maxa , byłaby w serwisie asusa - odsyłają naprawioną lub nówkę sztukę. Jak płyta wraca z serwisu zawsze jest notka co dokładnie naprawili. Pewnie niedługo wymyślą , że wysyłają płyte bezpośrednio do producenta zleci 3msc i na odp.. wyślą ci ekspertyzę , że to z twojej winy padła płyta i nie została przyjęta na gwarancję. Poczytaj sobie o agito na necie to są delikatnie mówiąc nieżli kombinatorzy.

Edytowane przez sideband

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tam gdzie bardzo tanio zazwyczaj są problemy z serwisem , na pewno problemu nie będzie się miało w komputroniku czy emarkecie , cóż tanio nie jest - coś za coś. W mojej mieścinie jest mały sklepik i dbają o klienta , spokojnie przyjmują flaki bez paragonów czy faktury, lukają na nr seryjny. Kumpel oddawał płytę na gwarę to mu dali zastępczą na ten czas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robią cie w konia na maxa , byłaby w serwisie asusa - odsyłają naprawioną lub nówkę sztukę. Jak płyta wraca z serwisu zawsze jest notka co dokładnie naprawili. Pewnie niedługo wymyślą , że wysyłają płyte bezpośrednio do producenta zleci 3msc i na odp.. wyślą ci ekspertyzę , że to z twojej winy padła płyta i nie została przyjęta na gwarancję. Poczytaj sobie o agito na necie to są delikatnie mówiąc nieżli kombinatorzy.

 

Wszystkie pytania kieruję zawsze drogą mailową aby był dowód danych wypowiedzi, poczekam do jutra co mi odpiszą jak mnie odpowiedź nie usatysfakcjonuje składam skargę na serwis, jak to nie pomoże zaczniemy się bawić w rzeczników... W końcu 3 lata pracy w sądownictwie nie mogą iść na marne ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ktoś ma doświadczenie z serwisem moreli?? bo już tam kilka rzeczy kupiłem puki co działają...

 

mardok a tym czasem kup sobie jakiegoś asrock'a który spełni twoje wymagania odnośnie ilości portów sata jeżeli dobrze kojarzę to był podstawowy twój wymóg... :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...