Jump to content
Caleb

Ivy Bridge 22 nm - Następcy Sandy Bridge 32 nm

Recommended Posts

Dołączona grafika

 

Wala sie gdzies 50 cepow to i mozna cos sensownego dorwac :) 5GHz od 1.28V do 1.5V a nawet takich sztuk, ze na zadnym napieciu nie da rady nawet wejsc do windy na 5GHz.

 

A jak sie juz ma fajne cepki, to i mozna pod 7GHz wjezdzac na spontanie z ln2. Od tak oO.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zacząłem w końcu kręcić swojego 3770K i jak na razie bez szaleństw 4.3GHz @ 1.200v max temp 82stC po 2h Prime95 Blend ustawione zupełnie na pałę bo ten offset mnie zaczął nieźle denerwować jak dałem mnożnik x43 to dosrał mi napięciem 1.350v a na x45 było v1.400 to się proc nie ucieszył za bardzo ...

 

bo musisz ustawic jeszcze odpowiedni level, ja krece na lv4 ,tyle ze Ty masz asusa,to tam moze byc ciutke inaczej

Share this post


Link to post
Share on other sites

bo musisz ustawic jeszcze odpowiedni level, ja krece na lv4 ,tyle ze Ty masz asusa,to tam moze byc ciutke inaczej

 

Póki co lecę na stałym napięciu nie chce mi się w całe te offsety bawić :) No może jak będę miał trochę więcej czasu to dam mu szansę jeszcze raz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Póki co badam swojego proca powoli bez nerwów, jak na razie przeszedł 4.3GHz @ 1.200v w Prime95 Blend + Small 2h, potem 4.4GHz @ 1.200v Prime95 Blend 2h i Small już nie zdążyłem wczoraj ale chyba sobie podaruję i dziś zakatuję 4.5GHz @ 1.200v zobaczymy co wyjdzie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Póki co badam swojego proca powoli bez nerwów, jak na razie przeszedł 4.3GHz @ 1.200v w Prime95 Blend + Small 2h, potem 4.4GHz @ 1.200v Prime95 Blend 2h i Small już nie zdążyłem wczoraj ale chyba sobie podaruję i dziś zakatuję 4.5GHz @ 1.200v zobaczymy co wyjdzie Dołączona grafika

 

moj idzie 4.5ghz na 1.16v temperatury na wodzie pod 80C w blend na najcieplejszym rdzeniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moj idzie 4.5ghz na 1.16v temperatury na wodzie pod 80C w blend na najcieplejszym rdzeniu.

 

Ja jeszcze za mało testów przeprowadziłem aby ocenić jaki trafił mi się procesor, ale 4,5GHz brzmi zachęcająco i mi w zupełności by wystarczyło :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

a mój ostatnio najlepiej działa na @4.5 przy +0,120 offset i level 5 - do stabilnej pracy potrzebuje około 1.30v ale na lvl5 prawie nigdy tego nie osiąga a działa stabilnie oraz osiąga o kilka stopni niższe temperatury vs inne levele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zacznij grać to się okaże czy to jest stabilne. Jeśli używasz offsetu to Taki Prime wystarczy odpalić na chwilę by z grubsza określić stabilność. I tak najważniejsze czy proc się nie wysypie w sytuacjach quasi-load.

 

Nie używam offsetu i grać nie mam kiedy. Zdaję sobie sprawę że takie testy sprawdzają dość pobieżnie stabilność procesora ale zawsze lepsze to niż nic. Tak czy inaczej użytkowanie na co dzień zweryfikuje te ustawienia znacznie lepiej ale to trochę potrwa ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jeszcze za mało testów przeprowadziłem aby ocenić jaki trafił mi się procesor, ale 4,5GHz brzmi zachęcająco i mi w zupełności by wystarczyło Dołączona grafika

 

Ustaw 2c2t, obadaj ile potrzebujesz najnizszego napiecia zeby wejsc do windy i policzyc Spi32m przy 5GHz. :)

 

1.2-1.25V - nienawidze Ciebie

1.25-1.3V - kozak

1.3-1.35 - fajna sztuka

1.35-1.45 - przecietniak

>1.45V szmelc i zlom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ustaw 2c2t, obadaj ile potrzebujesz najnizszego napiecia zeby wejsc do windy i policzyc Spi32m przy 5GHz. Dołączona grafika

 

1.2-1.25V - nienawidze Ciebie

1.25-1.3V - kozak

1.3-1.35 - fajna sztuka

1.35-1.45 - przecietniak

>1.45V szmelc i zlom.

 

Ryba ja chcę mieć ustawienia do pracy a nie do wchodzenia do windy i liczenia SPI, te czasy już dla mnie dawno minęły :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale tym sposobem okreslisz sobie potencjal tego procka. Zebys nie bawil sie co 50MHz do gory, szkoda czasu.

 

Nie zrozumieliśmy się, ja już mam planowane i docelowe MHz a jest to dokładnie 4500MHz Dołączona grafika Co najwyżej jak będę miał jeszcze czas i chęci to powalczę o zmniejszenie napięcia ale to akurat może poczekać bo za ciepło Prockowi nie jest a 1.2v też niespecjalnie wysokie Dołączona grafika

 

EDIT:

 

No nie wytrzymałem i musiałem sprawdzić ... I już wiem że "rakieta" to mi się nie trafiła bo na 4500MHz to Blend po 1m się wysypał przy 1.150v teraz leci na 1.160v i zobaczymy Dołączona grafika

Edited by Mardok

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i moja krótka przygoda z LGA1155 dnia wczorajszego została brutalnie zakończona ... Komputer się wyłączył i już się nie włącza, zaświeci na pół sekundy ruszy wiatrakami i się sam wyłączy ... Nie wiem jeszcze co padło i będę mógł to sprawdzić dopiero dziś wieczorem ale coś czujem że raczej płyta ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawdz pamieci, wyciagnij wszystkie kostki, wyciagnij baterie, jesli plyta by padla, to bym juz wiecej asusa nie kupil , tyle pieniedzy kosztuje a taka padakaa

 

sam jestes padaka...

kazdy sprzet moze pasc

zdarzenie losowe...

to co jak kolo Ci sie w samochodzie marki Nissan odkreci, to juz Nissana nigdy wiecje nie kupisz? Wychodzi na to, ze tak idac Twoim tokiem rozumowania

Edited by KUBA TM

Share this post


Link to post
Share on other sites

a czy ja Cie obrazilem? przynajmnie ja zwracam sie do Ciebie z duzej litery

w sprzecie asusa placisz za jakosc i serwis

to na sprzecie asusa jest najwiecej rekordow swiata (jesli wiesz o czym mowa)

 

BTW koniec off-topic'u - to temat o Ivy Bridge'u Intela, a nie Asusie

Jak chcesz pogadac, to zapraszam na PW

Edited by KUBA TM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie spokojnie przecież nie napisałem że to płyty tylko prawdopodobnie płyta co oznacza że nie wiem jeszcze co dokładnie. Podsumowując wolał abym to była albo płyta albo ram albo procesor bo to nowe cześć na gwarancji a jak padło coś innego np zasilacz to czekają mnie dodatkowe wydatki...

Share this post


Link to post
Share on other sites

a czy ja Cie obrazilem? przynajmnie ja zwracam sie do Ciebie z duzej litery

w sprzecie asusa placisz za jakosc i serwis

to na sprzecie asusa jest najwiecej rekordow swiata (jesli wiesz o czym mowa)

 

BTW koniec off-topic'u - to temat o Ivy Bridge'u Intela, a nie Asusie

Jak chcesz pogadac, to zapraszam na PW

 

zwracasz sie z duzej litery, bo edytowales post i sobie dopisales dwie linijki.

niewiem co to sa rekordy swiata, chyba robisz ze mnie jakiegos nooba

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i moja krótka przygoda z LGA1155 dnia wczorajszego została brutalnie zakończona ... Komputer się wyłączył i już się nie włącza, zaświeci na pół sekundy ruszy wiatrakami i się sam wyłączy ... Nie wiem jeszcze co padło i będę mógł to sprawdzić dopiero dziś wieczorem ale coś czujem że raczej płyta ...

 

Identyczne objawy miałem dwa razy i dwa razy płyta jechała do serwisu. Najlepsze że po pierwszym razie jak Asus podesłał nową to ta padła po trzech tygodniach. No ale na serwis nie miałem co nażekać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zwracasz sie z duzej litery, bo edytowales post i sobie dopisales dwie linijki.

niewiem co to sa rekordy swiata, chyba robisz ze mnie jakiegos nooba

 

nie robie z ciebie zadnego nooba bo nie musze dlatego, ze piszac to "sprawdz pamieci, wyciagnij wszystkie kostki, wyciagnij baterie, jesli plyta by padla, to bym juz wiecej asusa nie kupil , tyle pieniedzy kosztuje a taka padakaa" juz sie nim zrobiles sam Dołączona grafika

 

@Max

Cóż... shit happens ^^

Edited by KUBA TM
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawdz pamieci, wyciagnij wszystkie kostki, wyciagnij baterie, jesli plyta by padla, to bym juz wiecej asusa nie kupil , tyle pieniedzy kosztuje a taka padakaa

 

Ale pierdzielisz! Na wcześniejszej stronie pisałem, że mi 3770k padł po 5 minutach zanim doszdłem nawet do etapu odpalenia windy! Wniosek - jak widać Intele to padaki i puszczają dym po 5 minutach. Więcej Intela nie kupuj Dołączona grafika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Identyczne objawy miałem dwa razy i dwa razy płyta jechała do serwisu. Najlepsze że po pierwszym razie jak Asus podesłał nową to ta padła po trzech tygodniach. No ale na serwis nie miałem co nażekać.

 

Ale pierdzielisz! Na wcześniejszej stronie pisałem, że mi 3770k padł po 5 minutach zanim doszdłem nawet do etapu odpalenia windy! Wniosek - jak widać Intele to padaki i puszczają dym po 5 minutach. Więcej Intela nie kupuj Dołączona grafika

 

No to super ... Bo nie mam ani drugiego proca ani drugiej mobo ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale pierdzielisz! Na wcześniejszej stronie pisałem, że mi 3770k padł po 5 minutach zanim doszdłem nawet do etapu odpalenia windy! Wniosek - jak widać Intele to padaki i puszczają dym po 5 minutach. Więcej Intela nie kupuj Dołączona grafika

 

jak go podkrecasz, voltujesz to normalne ze moze pasc

mozna tez miec pecha i sam od siebie padnie:)

Edited by Blue

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i moja krótka przygoda z LGA1155 dnia wczorajszego została brutalnie zakończona ... Komputer się wyłączył i już się nie włącza, zaświeci na pół sekundy ruszy wiatrakami i się sam wyłączy ... Nie wiem jeszcze co padło i będę mógł to sprawdzić dopiero dziś wieczorem ale coś czujem że raczej płyta ...

 

Miałem to samo z P8P67 , taki sam objaw i żeby było śmieszniej padł biosDołączona grafika Wgrali nowy i płyta wstała.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...