Skocz do zawartości
Grimlock

F1 Sezon 2011

Rekomendowane odpowiedzi

(...)

Ja głównie oglądam relacje z BBC, pojedynki słowne Coulthard vs Jordan są równie dobre jak Clarkson vs Hammond. Przykład z tamtego sezonu, Jordan jest w szpitalu, nie ma go na wyścigu. Coulthard do niego dzwoni i mówi: "Powiedziałbym, że za Tobą tęstknie, ale mama mi mówiła że nie ładnie jest kłamać" :lol:

 

Był w szpitalu czy nie doleciał z powodu islandzkiej chmury? :wink: pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Pierwszy trening zabawny, w drugim już normalnie, ale raczej Red Bull nie jeździł na czas, jako że Webber też dużo słabiej.

 

Mercedes nadspodziewanie dobrze, ciekawe czy to utrzymają. Było by dobrze, kolejny zespół by dołączył do walki z przodu.

 

Heidfeld dziś coś pecha miał, dwa razy rozwalił nos.

 

 

Czemu FOM blokuje większość filmików na YouTube? W większości to wypadki. Jaki ma to cel?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znów nokaut Vettela. Button lepiej od Hamiltona :wink: Nieźle Merc. A LRGP się sami załatwili. Jeszcze Pietrov niech dostanie karę przesunięcia i będą walczyć o czołowe pozycję :rolleyes:

Webber to śmiech na sali :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta Renia pokazała, że trzymanie kierowcy do ostatniej chwili jest niebezpieczne, fakt, że trochę w tym pecha Pietrowa:) Co do innych kierowców to Webber "pokazał klasę", Rosberg dość wysoko, może w końcu będzie miał dobry wyścig. Jedną z ciekawszych spraw w jutrzejszym wyścigu będzie to, czy w końcu Maldonaldo albo Rubens dojadą do końca:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Dawno nie było tak dziwnych kwalifikacji. I o co chodziło na samym końcu (zero reakcji kogokolwiek)?

 

A McLarena to Ferrari wykupiło?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poz. Kierowca Zespół Czas

1 S.Vettel Red Bull 1:33.706

2 J.Button McLaren 1:34.421

3 L.Hamilton McLaren 1:34.463

4 N.Rosberg Mercedes 1:34.670

5 F.Alonso Ferrari 1:35.119

6 F.Massa Ferrari 1:35.145

7 J.Alguersuari Toro Rosso 1:36.158

8 P. di Resta Force India 1:36.190

9 S.Buemi Toro Rosso 1:36.203

10 W.Pietrow Renault -:--.---

11 A.Sutil Force India 1:35.874

12 S.Perez Sauber 1:36.053

13 K.Kobayashi Sauber 1:36.236

14 M.Schumacher Mercedes 1:36.457

15 R.Barrichello Williams 1:36.465

16 N.Heidfeld Renault 1:36.611

17 P.Maldonado Williams 1:36.956

18 M.Webber Red Bull 1:36.468

19 H.Kovalainen Lotus 1:37.894

20 J.Trulli Lotus 1:38.318

21 J.D'Ambrosio Virgin Racing 1:39.119

22 T.Glock Virgin Racing 1:39.708

23 V.Liuzzi HRT F1 1:40.212

24 N.Karthikeyan HRT F1 1:40.445

 

Siatka na jutrzejszy wyścig nawet ciekawa - Hamilton za Vettelem, obok Button. Rosberg raczej nie ma błyskotliwych startów ale Alonso i Massa potrafią na starcie ugrać kilka pozycji. Markowi chyba podkładają regularnie nogę - trudno uwierzyć aby nagle zaczął tak kiepsko jeździć po suchym torze. W Toro Rosso Buemiemu i Alguersuariemu gotuje się pod deklami i to niekoniecznie z powodu Ricciardo. Pewnie Marka zastąpią jeszcze w tym sezonie jednym z nich.

 

Co do ostatniego kółka w Q3 - Vettel jechał za Buttonem, ale do pitlane zjechali w odwrotnej kolejności - może zaszła jakaś nieprzyjemna sytuacja między nimi, próbowali się wyprzedzać lub coś w tym stylu, a może nic z tych rzeczy. Szkoda, że realizator tego nie pokazał.

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli znajdziecie jakieś info dotyczące końcówki, dlaczego Vettel tak długo nie wysiadał z bolidu, to wrzućcie tu proszę. btw, dziwne kombinezony ma mclaren. lekka konsternacja mnie ogarnęła widząc Santandera na kombinezonie Hamiltona. wprawdzie nadal jest partnerem (strona mclaren f1 team), ale już przecież ani tytularnym, ani "strategicznym".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Vettel wyjaśnia dlaczego nie opuszczał RB7

 

 

Sebastian Vettel po zdobyciu dzisiejszego pole position, po zjechaniu do alei serwisowej przez dość długi czas pozostawał w swoim aucie.

 

Przyczyna, dla której tak długo go nie opuszczał była związana z procedurą FIA dotyczącą sprawdzania bolidów.

 

„To proste” mówił Vettel zapytany o zaistniałą sytuację. „Nowe zasady sprawiają, że FIA ma możliwość sprawdzenia w dozwolonym momencie nowego rozkładu masy [z góry ustalony 46 do 54 procent przód/tył] i dopóki nie otrzymam przyzwolenia od ich przedstawiciela musze pozostać w bolidzie.”

 

„W przeciwnym wypadku mógłbym mieć problemy. Być może nie zauważyłem pierwszego znaku stewarda, więc czekałem i czekałem aż ustaliliśmy to i ktoś powiedział: dobra pora wysiadać.”

 

Vettel wyjaśnia dlaczego nie opuszczał RB7 - Serwis F1

 

Może to był właściwy powód, ale moim zdaniem czekali na Hamiltona, który jakimś cudem mógł zgarnąć PP. Aby nie cieszyć się przedwcześnie. Jeśli dobrze pamiętam to gdy Hamilton przyjechał do pitlane, dopiero Vettel wysiadł z bolidu. Na stanowisku dowodzenia RedBulla też nie było hurra optymizmu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świetny wyścig dużo wyprzedzeń i zmian prowadzenia dzięki pit stopom. Największe brawa dla Webbera za podium przy starcie z 18 pozycji. Vettel nieźle zważając na wszelkie problemy jakie miał i 2 pit stopy. Hamilton ładny wyścig i zwycięstwo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Super wyścig, cały czas coś się działo. Wielki szacunek dla Webbera za odrobienie dalekiej pozycji. Perez dla odmiany jest niebezpieczny dla otoczenia, jeździ jak w Destruction Derby ;)

 

Widać, że DRS jednak sporo wnosi do zabawy i ułatwia wyprzedzanie w ciasnych sytuacjach. To + nowe opony = dużo ciekawszy sezon niż poprzedni, więcej się dzieje na torze, dużo ciekawiej się ogląda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Sezon jak na razie rewelacja. Z każdym kolejnym wyścigiem jest coraz lepiej.

 

Renault niestety słabo, no ale Petrov chociaż jakieś punkciki zdobył. Niestety strategia na dwa pit stopy nikomu się dziś nie opłaciła.

 

 

Teraz dłuższa przerwa, ciekawe czy Red Bull zrobi coś z KERS-em. W sumie lepiej jesli nie, będzie wtedy ciekawiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dawno nie było tak dziwnych kwalifikacji. I o co chodziło na samym końcu (zero reakcji kogokolwiek)?

Oszczędzali opony, jak już zobaczyli, że robienie kolejnego okrążenia nic nie zmieni. Właśnie z tego powodu Renault ogranicza ilosc przejazdów w Q do minimum, Hamilton tak dużo stracił w Malezji (zabrakło mu miekkich opon), a Webber mógł poszaleć dziś na zaoszczedzonych miękkich.

 

Mi się wyścig nie podobał. Fakt, duzo akcji, wyprzedzania, ale od pierwszych pitstopów do niemal samego końca nie wiedziałem kto jest gdzie. Za duże zamieszanie, każdy walczy z każdym, za duża loteria. Widać było to zresztą po strategiach zespołow praktycznie każdy mniej lub bardziej ją spaprał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

 

"And watch this .. I can double the downforce now!"

 

:lol:

 

 

Pierwszy trening, Sebastian V. już przećwiczył ewentualny "manewr wyprzedzający" ale na szczęście bez zespołowego kolegi ;) Generalnie tak jakoś było niemrawo z powodu pogody.

 

Dołączona grafika

 

 

Poz. Kierowca Kraj Zespół Czas Strata Okrążenia

 

1 Fernando Alonso SPA Ferrari 1:38.670 13

2 Nico Rosberg GER Mercedes GP 1:40.072 1.402 14

3 Michael Schumacher GER Mercedes GP 1:40.132 1.462 18

4 Nick Heidfeld GER Renault 1:40.338 1.668 9

5 Witalij Pietrow RUS Renault 1:40.401 1.731 10

6 Kamui Kobayashi JPN Sauber 1:40.421 1.751 16

7 Felipe Massa BRA Ferrari 1:40.697 2.027 14

8 Jaime Alguersuari SPA Toro Rosso 1:41.094 2.424 18

9 Sebastien Buemi SWI Toro Rosso 1:41.178 2.508 22

10 Adrian Sutil GER Force India 1:41.347 2.677 16

11 Mark Webber AUS Red Bull 1:42.564 3.894 5

12 Pastor Maldonado VEN Williams 1:42.597 3.927 7

13 Paul di Resta GBR Force India 1:43.525 4.855 11

14 Rubens Barrichello BRA Williams 1:43.913 5.243 5

15 Jarno Trulli ITA Lotus 1:43.986 5.316 6

16 Vitantonio Liuzzi ITA HRT 1:44.787 6.117 20

17 Sebastian Vettel GER Red Bull 1:44.954 6.284 4

18 Timo Glock GER Virgin 1:45.183 6.513 15

19 Jerome d'Ambrosio BEL Virgin 1:45.237 6.567 11

20 Narain Karthikeyan IND HRT 1:48.461 9.791 8

21 Heikki Kovalainen FIN Lotus 1:51.676 13.006 6

22 Sergio Perez MEX Sauber 1:55.791 17.121 13

23 Jenson Button GBR McLaren 2:00.666 21.996 4

24 Lewis Hamilton GBR McLaren No time 1

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyścig się jeszcze nie skończył ale już chcę napisać, że realizacja wyścigu mierna. pokazywanie kierowców jadących samotnie w czasie kiedy toczy się walka, przełączanie się pomiędzy wyprzedzeniami w ich trakcie przez co traciło się najciekawsze momenty - zupełnie nie rozumiem. fakt, że wyprzedzania dużo, ale wolałbym widzieć jak walczy Hamilton z Buttonem, niż przepychanki w drugiej dziesiątce:/ ogólnie duży chaos, wybiórcze informacje o pit stopach, bardziej się skupiam na pasku z pozycjami, żeby ogarnąć gdzie kto jest, niż na samym wyścigu:|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...