Gość Harry Lloyd Opublikowano 8 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2011 POLSAT CO ZA K*****. Polsat Sport HD - OCZYWISCIE F1 NIE MA, czyzby tak im ogladalnosc spadla ze juz nie bedzie F1 w HD na polsacie? Co za @!#!@##! Przecież na podstawowym Polsacie sa kwalifikacje i wyścig, a na kanale Polsat HD leci mirror z tego co wiem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 8 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2011 To takie troche low bitrate HD było. Ale wyścig ogólnie ciekawy, dużo akcji. Trudno wciąż narzekać kiedy w końcu sie wyprzedzają. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 8 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2011 Przecież na podstawowym Polsacie sa kwalifikacje i wyścig, a na kanale Polsat HD leci mirror z tego co wiem. Tylko, tylko ze do tej pory wyscigu byly w Polsacie Sport HD. Specjalnie wykupilem, dzis wlaczam a tu zonk, jakis boks... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 9 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 Wyścig chyba jeszcze ciekawszy niż poprzedni :) Dużo wyprzedzania, w tym trochę takiego "nie DRSowego". Hamilton i Button pokazali, że nawet w jednym teamie można się po dżentelmensku wyprzedać i taką walką dać przy okazji kibicom sporo radości. Cieszy też poprawa formy Ferrari, a Alonso wreszcie miał okazję stanąć na pudle. Niestety RedBull odskoczył (znowu), ich pewność siebie w Q3 była przygnębiająca. Mercedes też poczynił odpowiednie postępy ale Rosberg jednak nie jest kierowcą z taką klasą jak Alonso czy Hamilton. Smuci trochę zachowanie Heidfelda i Petrova - owszem Vitaliy miał problem aby złapać rytm ale wygrażanie sobie nawzajem pięściami? Gdyby to był Buemi i Alguersuari to mnie w żaden sposób by nie dziwiło. Możliwe, że kondycja Roberta poprawia się coraz szybciej i z tego powodu Heidfeld odczuwa sporą presję. Stara się za wszelką cenę poprawiać swoją wartość na rynku (zresztą w jakim teamie chcieliby Nicka? Pokroju Virgin?). W każdym razie widać, że R31 jednak zaczyna odstawać od W02 i F150, a postawa kierowców jeszcze bardziej tą różnicę uwypukla. Wracając do Toro Rosso. Moim zdaniem, pomimo małego doświadczenia Ricciardo może mieć szansę nawet zastąpienia Webbera, a skład STR mógłby pozostać bez zmian. Z innej beczki, doświadczenie RedBulla robi wrażenie, możliwe, że korzystali z ubiegłorocznych danych, a może bazowali na tych zebranych przez Marka - ale fakt, faktem, że nieźle dostroili wózek Vettelowi. Do tego obsługa bolidów w pitlane - coś niesamowitego. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 15 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2011 My Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 16 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2011 Jak podają media, niemiecki kierowca ( SUTIL ) w klubie Mint zranił stłuczonym kieliszkiem Erica Luksa w szyję. Rana okazała się bardzo poważna. Poszkodowanego zabrano do szpitala, a tam lekarze założyli mu aż 26 szwów. Normalnie nie do uwierzenia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 17 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2011 (edytowane) Jeśli to prawda i Sutil zrobił to umyślnie (i wynikną z tego konsekwencje jak opisywane w artykule powyżej i na innych portalach), to Hulkenberg będzie miał duże szanse aby znaleźć się za kierownicą jako regularny kierowca. Co więcej w tym samym oświadczeniu poinformowano, że Eric Lux nie wyklucza podjęcia dalszych kroków prawnych dotyczących pozostałych osób zaangażowanych w tę sprawę. Z doniesień mediów wynika, że w prywatnym VIP roomie, gdzie odbywała się zamknięta impreza, znajdował się także Lewis Hamilton wraz ze swoimi ochroniarzami. http://www.formula1.pl/F1_news-11458-Sutil_odpowie_za_napasc.html Edytowane 17 Maja 2011 przez Grimlock Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 17 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2011 FIA osłabi działanie dmuchanych dyfuzorów Międzynarodowa Federacja Samochodowa zamierza wprowadzić przed weekendem w Hiszpanii zmiany w przepisach, aby osłabić działanie dmuchanych spalinami dyfuzorów. Pierwotnie wynalazek, który dzięki przepływowi dodatkowych gazów zwiększa docisk samochodu, działał najefektywniej tylko wtedy, kiedy kierowca jechał z otwartą przepustnicą. Gdy jednak hamował zamykając gaz, ilość spalin kierowanych na dyfuzor malała, zmniejszając docisk na dohamowaniu i w pierwszej fazie pokonywania wolniejszych zakrętów. Zespołom udało się znaleźć rozwiązanie tego problemu. Ekipy wprowadziły zmiany w trybach pracy silników tak, aby przepustnica była otwarta nawet podczas hamowania. FIA postanowiła położyć temu kres. Począwszy od weekendu wyścigowego GP Hiszpanii, zabroniony będzie przepływ gazów przez silnik, kiedy kierowca nie będzie otwierał przepustnicy. Podczas hamowania przepustnica nie będzie mogła być otwarta na więcej niż 10% maksymalnej wartości. Niektórym zespołom udało się podobno uzyskać na hamowaniu efekt 100% otwarcia przepustnicy. FIA ma zarządzić, aby przepustnica mogła być używana tylko do zwiększania momentu obrotowego, a nie poprawy „wydajności aerodynamicznej” samochodu. – Taki przepis uderzy w zespoły – stwierdził szef Mercedesa Ross Brawn. – Ekipy rozwijały systemy zarządzania pracą silnika, aby maksymalnie zwiększyć zyski z wykorzystania gazów. Zmusi to ekipy do nowego spojrzenia na kwestię strategii korzystania z silników. Najbardziej nowe przepisy mają uderzyć podobno w zespół Red Bulla. Zdaniem inżynierów z McLarena to właśnie taki system odpowiadał za rewelacyjną formę RB7 w czasówkach. Co zrozumiałe z zaistniałej sytuacji nie jest zadowolony szef RBR Christian Horner. – Używa tego 90% stawki. Wszystko zaczęło się jeszcze w ubiegłym roku. W Barcelonie zobaczymy, jakie efekty przyniesie zmiana. Dla nas to niestety nieuniknione konsekwencje sukcesu – żalił się Anglik. Pomoże czy bardziej zaszkodzi? Nie tylko RedBull na tym straci. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2011 FIA już się wycofała z pomysłu zabronienia dmuchania w dyfuzory. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2011 No i dobrze. Zamiast rozwijać osiągnięcia aerodynamiki by je hamowali. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 19 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2011 Zmiana dyfuzorów dopiero po GP Kanady? - Serwis F1 Photos 2011 Spanish Formula 1 Grand Prix - GPUpdate.net mercedes testuje wydech? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2011 (edytowane) I do tego ciekawie umieszczony - będzie wyżej dmuchał niż w R31. Po początkowym zastoju W02 zaczyna skokowo przyspieszać. Jeśli utrzymają ten trend to mogą trochę namieszać na tyłach RebBulla. Tylko żeby ten wydech nie upalił sidepoda, tak jak wcześniej przypiekały się sekcje boczne ;) Ciekawostka: http-~~-//www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=oT2P2fhRFQA Na razie na Live Timingu pierwszy trzy lokaty okupują Webber, Vettel i Rosberg. W pierwszej dziesiątce jeszcze Ferrari, Mclaren i Renault :) Ciekawe co takiego Webber testował, że znalazł się aż sekundę przed Vettelem? :) Edytowane 20 Maja 2011 przez Grimlock Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2011 Nie wiem, ale mam wrażenie, że Renault zatrzymało się w rozwoju. Na początku sezonu widać było jak przepracowali zimę (głównie chyba ile znaczy Kubica dla tego zespołu), a teraz inni rozwijają bolidy, a Renault stoi w miejscu. Może coś wykombinują w najbliższym czasie, ale jakoś słabo to wygląda :wink: pzdr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 21 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2011 FIA uznała skrzydło Ferrari za nielegalne Wczoraj wieczorem FIA poinformowała, że przygląda się nowemu rozwiązaniu, zastosowanemu w tylnym skrzydle Ferrari. Dzisiaj Charlie Whiting poinformował zespół, że nowinka jaką przywieźli do Barcelony inżynierowie z Maranello jest sprzeczna z przepisami i nie może być wykorzystywana. Tylne skrzydło Ferrari miało wykorzystać lukę w regulaminie technicznym dotyczącą separatorów płatów tylnego skrzydła, które nie są brane pod uwagę w trakcie pomiarów. FIA dopatrzyła się jednak sprzeczności z regulaminem i zakazała stosowania takiego rozwiązania. „To bardzo sprytna interpretacja przepisów, a my musimy zinterpretować czy jest ona słuszna” mówił wczoraj Charlie Whiting, delegat techniczny FIA. Decyzja FIA skutkuje tym, że dzisiaj Ferrari zmuszone zostało do zamontowania w swoich bolidach skrzydła w specyfikacji używanej podczas GP Turcji. To jest niesamowite. Vettel przejeżdża w trzecim treningu sześć kółek i jadąc w tłoku na twardych oponach wykręca taki czas: Wyniki 2011 - Portal Pit Stop Według Pirelli najnowsza wersja twardej mieszanki jest o 2-3 sekundy wolniejsza od miękkiej... To bardziej demotywujące niż pożar bolidu Nicka. Niestety dziś kwalifikacje obejrzę tylko na Live Timingu :( P1 wiadomo kto ustzeli, najeciekawsza walka będzie między P2 a P10. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 21 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2011 (edytowane) P1 wiadomo kto ustzeli Webber? ;-) 1 M.Webber Red Bull 1:20.981 2 S.Vettel Red Bull 1:21.181 3 L.Hamilton McLaren 1:21.961 4 F.Alonso Ferrari 1:21.964 5 J.Button McLaren 1:21.996 6 W.Pietrow Renault 1:22.471 7 N.Rosberg Mercedes 1:22.599 8 F.Massa Ferrari 1:22.888 9 P.Maldonado Williams 1:22.952 10 M.Schumacher Mercedes -:--.--- 11 S.Buemi Toro Rosso 1:23.231 12 S.Perez Sauber 1:23.367 13 J.Alguersuari Toro Rosso 1:23.694 14 K.Kobayashi Sauber 1:23.702 15 H.Kovalainen Lotus 1:25.403 16 P. di Resta Force India 1:26.126 17 A.Sutil Force India 1:26.571 18 J.Trulli Lotus 1:26.521 19 R.Barrichello Williams 1:26.910 20 T.Glock Virgin Racing 1:27.315 21 V.Liuzzi HRT F1 1:27.809 22 N.Karthikeyan HRT F1 1:27.908 23 J.D'Ambrosio Virgin Racing 1:28.556 24 N.Heidfeld Renault -:--.--- Edytowane 21 Maja 2011 przez MacOSek 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 21 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2011 Bardzo miła odmiana :) Z komentarzy wyczytałem, że ekipa RB bardzo się tym faktem zmartwiła i chciała nawet Vettela na nowym komplecie na tor puścić. Mark musi mieć w tym zespole nieźle prze*ebane. Mam cichą nadzieję, że jutro Mark będzie pierwszy, drugi Lewis i trzeci Alonso, a Vettel czwarty ;) Chętnie usłyszałbym: "How the fuck is Mark in front now!!!" :lol: Heikki ładnie pojechał - no niby gratis od Barrichello, Heidfelda i Force India - ale P15 jest :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 21 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2011 Może ktoś powiedzieć jak to się stało, że Koval 15?? Bo byłem jakiś zmęczony i zasnąłem na reklamach miedzy Q3 i Q2, a obudziłem się jak już studio było :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 21 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2011 KOV jechał na miękkich, obydwaj kierowcy FI na twardych oponach, HEI oraz BAR z problemami, odpadli w Q1. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torque Opublikowano 21 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2011 HEI z tego co kojarzę spalił bolid w T3 i nie zdążyli go poskładać do quala. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 21 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 22 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2011 (edytowane) Brawa dla Alonso za wspaniały start - zrobił RedBulle w konia :D Nowe efekty dźwiękowe Vettela... :lol: Edytowane 22 Maja 2011 przez Grimlock Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 22 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2011 "Yabadaba doo, ring ding ding ding"... :lol2: co za koleś :D Alonso super początek i jestem najbardziej rozczarowany jego końcówką. Szkoda wielka. Świetna strategia dla Buttona choć nie jechał jakoś rewelacyjnie. Ale wyścig ogólnie ciekawy, z tym że akcja większa dotyczyła tajemnicy strategii niż ilości wyprzedzeń. Brawa dla Nicka i lekkie rozczarowanie Petrovem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 22 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2011 Alonso narobił apetytu, no cóż może innym razem :) Podobnie Webber ale współpraca z Vettelem podczas startu zawiodła - Alonso ich przechytrzył. Webber w wyścigu przepadł. Heifeld ładnie przebił się do przodu z końca stawki ale to w dużej mierze zasługa zaoszczędzonych świeżych kompletów opon. Rozmowa inżyniera z Hamiltonem była fajna, ta o przyciskach i oponach (jeździe na nich do końca) - Horner będzie miał niedługo stawy kończyn dolnych do wymiany z powodu wrażeń ;) Tak ogólnie to tylko McKłamczuszek robi wystarczające postępy w rozwoju. Tempo wyścigowe mają bardzo dobre, prawie tak dobre jak Redbull, ale muszą podciągnąć się w kwalifikacjach. Alonso robił co mógł. Schumacher oczko wyżej od Rosberga. Williams słabiutko. Trochę szkoda Kovaleinena. Generalnie wyścig ciekawy - wreszcie była solidna walka o pierwsze miejsce :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysak Opublikowano 22 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2011 (edytowane) Super wyścig, z genialnymi momentami ale imo szkoda, że ta faja- Vettel znów wygrał. Kufa jak on mnie denerwuje! :26: Szkoda, że Renault coraz bardziej zostaje z tyłu. Petrov, wielki zawód, MSC i Heidfeld jak dla mnie wymietli dzisiaj. Edytowane 22 Maja 2011 przez Sysak Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary Opublikowano 22 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2011 ...szkoda, że ta faja- Vettel znów wygrał. Kufa jak on mnie denerwuje! Jak dla mnie to i tak lepiej żeby Vettel wygrywał niż miał wygrywać HAM :] Z resztą nawet lubię Vettela i RB, chyba tylko Alonso chciałbym przed nim widzieć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilo23 Opublikowano 22 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2011 No Alonso dał [gluteus maximus] dziś. Ogólnie ciekawy wyscig i nawet kolega Kubicy wyladował z 24 miejsca na 8, co nie jest złe. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 22 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2011 Sebastian Crazy Frog, Sztywny Paluch, Yes bejbi Vettel znowu pierwszy. Nudne to zaczyna być. DRS jak widać nic nie daje na tym torze, za krótko można go uzywać. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 22 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2011 Super wyścig, z genialnymi momentami ale imo szkoda, że ta faja- Vettel znów wygrał. Kufa jak on mnie denerwuje! :26: Szkoda, że Renault coraz bardziej zostaje z tyłu. Petrov, wielki zawód, MSC i Heidfeld jak dla mnie wymietli dzisiaj. Mnie Vettel tak denerwował w zeszłym roku, bo miał za gorącą głowę. Wygrał mistrza, to teraz siedzi cicho i robi swoje. Ma najlepszy bolid, sam jest jednym z najlepszych kierowców w stawce, wie już jak wygrywać. Nie żebym mu kibicował, ale nie mam już nic do niego. Jak chce niech wygra nawet wszystkie pozostałe wyścigi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 22 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2011 No Alonso dał [gluteus maximus] dziś. Ogólnie ciekawy wyscig i nawet kolega Kubicy wyladował z 24 miejsca na 8, co nie jest złe. Moim zdaniem kierowca jechał dobrze. Reszta to możliwości auta + strategia nie dają rady. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 22 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2011 (edytowane) @Harry Lloyd: Nie przesadzaj to by było nudne, jak by Vettel wygrał wszystkie pozostałe wyścigi:D Ja tam nie bardzo za Vettelem przepadam, wole Webbera i Hamiltona. Heidfeld naprawdę nieźle dziś pojechał, tylko ciekawi mnie jak dobrze by mu poszło, gdyby nie miał zaoszczędzonych tych kilku kompletów opon i startował powiedzmy z 10 pola. Edytowane 22 Maja 2011 przez demon92 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...