Skocz do zawartości
Grimlock

F1 Sezon 2011

Rekomendowane odpowiedzi

Cos mnie dźgnęło, jakim cudem Robertowi udalo sie uniknac zrobienia jakiegokolwiek zdjecia do tej pory przez rzesze paparazzich?

 

Nie dosc ze mistrz kierownicy, to jest mistrz ukrycia/ukrywania sie :D Ninja K***** :D

 

Cu @ spa :D

 

Też to mnie od dłuższego czasu męczy,brak jakiegokolwiek wywiadu dla tv

Może sytuacja jest dużo gorsza niż dziennikarzyny to opisują?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Naprawy nie ok, bo Hamilton by raczej w punktach nie dojechał, jeśli wogóle by był w stanie ukończyć wyścig. Nie jego wina, ale cóż, Massa i Maldonado też odpadli nie ze swojej winy.

 

Na chwile obecną to ten przepis mógłby Red Bull ładnie wykorzystać. Pod koniec wyścigu niech któryś z kierowców Toro Rosso się rozbije, powie że go coś boli i żeby przyjechała karetka. Wtedy zatrzymają wyscig, i Red Bulle będa mogły mieć jeden pitstop mniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też to mnie od dłuższego czasu męczy,brak jakiegokolwiek wywiadu dla tv

Może sytuacja jest dużo gorsza niż dziennikarzyny to opisują?

 

3 m-ce po takich urazach Robert pewnie nie wygląda jak Apollo, na bank utyka, stracił sporo na wadze więc nie ma się czym chwalić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej mniej mnie interesuje wywiad czy spotkanie z prasa, bo to kompletnie rozumiem ze nie bedzie nic mowy do powrotu.

Aczkolwiek sam pracuje nad jakims info z wlasnych zrodel na temat tego co sie dzieje :)

 

Ale zeby zaden papparazzi nie mogl strzelic jakiekolwiek foty? Zeby niektorzy celebryci potrafili sie tak kryc kiedy potrzebuja tego to dziennikarzyny mieliby duzo mniej roboty :D

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FIA potwierdza zmiany na sezon 2013

 

W myśl tego co dzisiaj ustalono w Barcelonie od sezonu 2013 zespoły Formuły 1 będą musiały używać silników czterocylindrowych o pojemności 1,6 litra z wtryskiem pod wysokim ciśnieniem do 500 barów i maksymalnych obrotach na minutę wynoszących 12.000 z zaawansowanym zarządzeniem energią i systemami odzyskiwania energii kinetycznej (znanych jako ERS), zgodnie z decyzją podjętą przez Radę w grudniu 2010 roku.

 

Oprócz potwierdzenia stanowiska w kwestii jednostek napędowych, FIA uchwaliła dzisiaj następujące zmiany w regulaminie technicznym na sezon 2013:

 

- regulamin dotyczący aerodynamiki bazuje na zasadach z 2011 roku, z modyfikacjami dotyczącymi poprawy efektywności aerodynamicznej: wspólnie ze zmianami dotyczącymi układu napędowego ma to pozwolić na redukcję konsumpcji paliwa o 35 procent;

- Wysokość końcówki nosa zostanie ograniczona tak, aby lepiej chronić przed czołowymi zderzeniami;

- zostaną wprowadzone dalsze ograniczenia dotyczące skrzyń biegów (przełożeń, liczby skrzyń biegów), tak aby zmniejszyć koszty;

- Całkowita waga minimalna bolidu zostanie podniesiona do 660 kg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym wymuszem zmiany malowania bolidu władzie Kanady by mocno przesadzili. Bo obecne malowanie LRGP ma się do reklamowania wyrobów tytoniowych tak samo jak czerwień Ferrari czy sreberko McLarena - West.

 

Co do silników to może zmiany nie będą aż tak odczuwalne - niby sytuację ratuje turbo (turbo będzie słychać ;) ). Ale cięcie z V8 aż do V4? 1.6L w F1 już było i dawało radę. Ciekawi mnie tylko zwiększenie masy do 660kg. Czyżby planowali dodanie nowych układów albo rozbudowę/zwiększenie osiągów KERS'u? Montezemolo pewnie dostaje piany. Gdy wybrali Todta, bardziej podejrzewałem, że będzie sprzyjał Ferari, a tu na odwrót (nawet bezstronny nie jest) ;) Teoretycznie, to sztab inżynierów opiniuje wszelkie zmiany techniczne - więc w sens takich zmian nie można wątpić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

E tam, będzie fajnie zobaczycie. :) Poza tym każde duże zmiany to przetasowania i niespodzianki w kolejnym sezonie, a to chyba każdy lubi. Moim zdaniem w ostatnich latach F1 zdecydowanie zmierza w dobrym kierunku. Jest bardziej widowiskowo i więcej zależy od kierowców niż kiedyś.

Edytowane przez Sysak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś były V6 1.5l, teraz mają być R4 1.6l. Myślałem, żeby się wybrać w tym roku na jakiś wyścig, ale nastąpiła zmiana planów i MUSZĘ zrobić to koniecznie za rok, żeby mieć ostatnią szansę na usłyszenie V8 w akcji :) .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś były V6 1.5l, teraz mają być R4 1.6l. Myślałem, żeby się wybrać w tym roku na jakiś wyścig, ale nastąpiła zmiana planów i MUSZĘ zrobić to koniecznie za rok, żeby mieć ostatnią szansę na usłyszenie V8 w akcji :) .

 

No właśnie, wszystko mogę zaakceptować ale nie R4. Na szczęście dane mi było słyszeć V8 na żywo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Vettel postanowił przypomnieć innym, że należy do mistrzów i bliżej poznał się z pewną ścianą ;)

 

http://www.youtube.com/watch?v=yIttqYV2cTQ

 

Ale nie ma problemu, Mark i tak ci pożyczy dzisiejszy setup :lol:

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Nieźle się wyrozwalali dziś, zapowiada się ciekawy weekend. W 2007 i 2008 były świetne wyścigi na tym torze, kraksy (akurat nie o Kubicy tu mówię, tylko np. jak Hamilton zaliczył Raikkonena od tyłu), czarne flagi itp. Oby sie działo i tym razem.

 

No i chyba dwie strefy DRS, więc zamot może być jeszcze większy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lewis przegina, zrobił kilka kółek i trzy razy trafił "na dywan" u sedziów.

 

Fajna atmosfera jest w Kanadzie, wszyscy tańczą, śmieja się, jedzą sobie, Ken Block opowiada Szumiemu jak jeździć po sliskim a Rihanna popija winko :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Żałosne to co robią. Na juch to ciągnąć? Zakończyć w pizdu i po problemie. To czekanie mnie już tak zmęczyło, że wcale nie mam ochoty na kontynuację. Fail roku jak na razie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby zakończyli wyścig w tym momencie to:

 

1. Vettel

2. Kobayashi

3. Massa

4. Heidfeld

5. Petrov

6. Di Resta

7. Webber

8. Alonso

9. De la Rosa

10.

 

W sumie może być, za waleczność w poprzednich wyścigach Kamui'emu pudło się należy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nareszcie kozacki wyścig. Button od piekła do nieba. Szkoda, że Shumi nie dobił się na podium, w końcu jechał jak za swoich najlepszych lat. Miło było patrzeć na jego dzisiejszą jazdę. Vettel :lol: chyba przespał razem z RB końcówkę wyścigu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no końcówka Massa + Kobayashi świetna:) Button + Vettel też dobre. IMHO końcówka wynagrodziła ten czas oczekiwania:)

 

Co do Kobayashi + Heidfeld, to nie wiem co Kobayashi chciał zrobić.

Edytowane przez demon92

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...