fumfel20 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2011 (edytowane) Witam, od jakiegoś czasu (wydaje mi sie ze od 2 miesięcy, ponieważ około 3 miesiecy temu na infolinii toshiby informowali mnie, ze musze wysłać sprzęt do serwisu - bad sectory na dysku) Toshiba ma nową usługe: Usługa obejmuje samodzielną wymianę przez użytkownika czterech podstawowych elementów komputera: zasilacza, napędu, dysku twardego lub baterii. Wyjątkowa szybkość — wymiana uszkodzonej części samodzielnie, w dowolnym miejscu (w biurze lub w domu). Brak żadnych kosztów - użytkownik nie ponosi kosztów wysyłki i części zamiennej. Uszkodzoną część należy odesłać do firmy Toshiba Brak konieczności wysyłania komputera do serwisu. CRU Jako, że sprzęt mi jest potrzebny do pracy, często robiłem kopie zapasową i jakoś to było. Ostatnio w akcie desperacji (częste przycinki systemu i zwisy), wszedłem na stronę toshiby (10-01-2011 poniedziałek), zobaczyłem numer infolinii (nawet nie wczytałem sie w migający text odnośnie nowej usługi), zadzwoniłem w celu wysłania sprzętu do serwisu. Miły Pan zapytał mnie, po czym wnosze ze dysk jest uszkodzony, powiedziałem mu, że w programie HD Tune, na czerwono świeci mi reallocated sectors count i system sie tnie. Zostałem zapytany jeszcze, czy mam obraz systemu na płycie, odpowiedziałem, że mam (zrobiony ghostem), na co Pan z infolinni zaproponował, że wyslą do mnie nowy dysk, wymienię go sobie sam a uszkodzony odeślę im w przeciągu 14 dni. Zgodziłem sie natychmiast. Dzisiaj (12-01-2011 środa) puka do mnie kurier z paczką. Zaskoczyła mnie szybkość załatwienia sprawy. Tak wyglądała zawartość paczki: W paczce, oczywiście znajduje sie list przewozowy na paczkę ze starym dyskiem. Edytowane 12 Stycznia 2011 przez fumfel20 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pix3l Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2011 Porównując do tego co sie dzieje w serwisach HP czy Asusa, to poprostu AMERYKA jest :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2011 Od jakiegoś czasu, dużo wcześniej niż Toshiba, taką politykę wprowadził Dell. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moradin78 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Stycznia 2011 Chyba już wiem jakiej firmy będzie mój następny laptop, sam mam awersję jeśli chodzi o wysyłanie urządzeń do serwisu (brak dostępu do laptopa przez 3 tygodnie byłby bardzo bolesny). 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpiderMAN Opublikowano 18 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Stycznia 2011 No jak tak wygląda gwarancja na Tośki to tylko się cieszyć... Mnie nie przekonuje ich design... te fortepianowe plastiki... mnie to osobiście do szału doprowadza, laptop ma służyć do pracy, a nie świecić jak psu jaja :P 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...