Skocz do zawartości
kacper69

Uszkodzony dysk WD 160GB WD1600AAJS

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam uszkodzony dysk , model WD1600AAJS .

Objaw uszkodzenia: zerowa pojemność dysku widziana w BIOSie komputera, nie jednego zresztą.

Produkcja z lutego 2009 roku, powinien być na gwarancji producenta.

Czy jest szansa oddać go gdzieś do naprawy gwarancyjnej?

Dodam , ze nie mam do niego żadnej pisemnej gwarancji , a dodatkowo był zakupiony nie w Polsce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź sobie tutaj: WDC Support czy ma gwarancję.

 

Jeśli ma, na tej samej stronie można zgłosić RMA, dostaniesz numer i wszelkie dane, jak i w co zapakować i gdzie wysłać paczkę (Collection Point w Warszawie). Po max 14 dniach (jak kilka dysków wysyłałem na RMA to w ciągu 10 dni dyski były u mnie spowrotem) wymieniony dysk przyjdzie kurierem DHL do ciebie. Ważne, żeby paczki wysyłać tak, żebyś miał potwierdzenie odbioru (czyli kurierem lub PP za potwierdzeniem odbioru).

 

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info.

Sprawdziłem na tej stronie co podałeś, niestety jak wybieram Polskę i wprowadzę SN dysku, to pojawia mi się komunikat "OUT OF REGION...".

Ten komunikat się nie pojawia gdy wybiorę USA , bo dysk był właśnie tam kupiony.

Przy wyborze USA mam tez info , że jest na gwarancji do 2012 roku, tylko nie w Polsce :(

A jest jakiś przedstawiciel WD w Polsce, u którego można by ten dysk wymienić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podaj mi na PW numer seryjny tego dysku, sprawdzę jak to wygląda. Gwarancja WD jest międzynarodowa, nieważne, gdzie kupiłeś (poza wyjątkami takimi jak Rosja, Brazylia, Indie i kraje afrykańskie [pewnie nie jest to cała lista, więcej nie pamiętam :D]), tam za gwarancję odpowiada sprzedawca. RMA powinno dać się utworzyć niezależnie od tego, że dysk był kupiony w USA.

 

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki pomocy czapla_pl wysłałem uszkodzony dysk do naprawy.

W niecały tydzień dostałem "nowy" dysk , przywiózł go kurier UPS.

Wszystko wygląda bardzo ładnie, za wyjątkiem gwarancji.

Na reklamowany dysk była gwarancja producenta do maja 2012 roku, a dysk , który otrzymałem w ramach naprawy ma gwarancję do maja 2011 roku. Sprawdziłem na stronie producenta.

Zagranie raczej nieładne , tym bardziej , że na moje zapytanie reklamacyjne zgłoszone do producenta aby wyjaśnić sprawę , od 3 dni nie uzyskałem odpowiedzi, na wcześniejsze mejle odpowiedzi były błyskawiczne.

Co wypada jeszcze zrobić , aby wyjaśnić sprawę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

K@#$%.

Znowu dostałem z naprawy w WD dysk z krótszą gwarancją , niż do nich wysłałem.

wysłałem dysk co miał od daty produkcji 4 miesiące, a dostałem wyprodukowany prawie 12 miesięcy temu, więc gwarancja na niego tez jest krótsza .

Czy komuś udało się otrzymać dysk , co miał dłuższą gwarancję od tego co był wysłany do naprawy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...