Skocz do zawartości
Krum

Komunikat "no bootable device"

Rekomendowane odpowiedzi

Witam otóż mam problem. Kupiłem laptopa dodam, że dotąd tylko użytkowałem XP (viste widziałem kilka razy w życiu) a teraz Win 7 mnie przerósł. Moje umiejętności o ile jakieś były wyparowały przez ostatnie 2 lata i jestem już chyba zwykłym laikiem :( Wracając do tematu opiszę całą sytuację:

Po pierwszym włączeniu nowego leniwca rozpoczynam oczywiście od podziału na partycję... No to sru wchodzę w windowsowego menadżera to fajnie, że takie coś jest widzę 4 partycje: C: (wiadomo), D: (LENOVO - drivery 30gb), jakaś ukryta 200MB i druga 14GB. Dziele więc dysk C, kiedy chce utworzyć kolejną -> info, że dysk ma już maksymalną liczbę partycji.... No to mówię sobie: zainstaluję Particion Magic i może pomoże. No to instalacja jakieś <span style='color: red;'>[ciach!]</span>ły bajery i nie działa, nawet włączyć się nie chce -> odinstalowałem więc... Patrzę nagle zniknęła mi partycja D: z tymi sterownikami... To się wkurzyłem coś poczytałem i znalazłem, że w odzyskaniu tej partycji może pomóc TESTDISK. No to pomógł kiedy robiłem, co wg instrukcji powinienem info, że restart. Niestety po restarcie czarny ekran z napisem:

No bootable device -- insert boot disk and press any key

Nie zdążyłem zrobić niestety nic czego mógłbym użyć do: OneKey Rescue ani dysku przywracania.....

Proszę o pomoc, czy wystarczy skorzystać z pomocy innego użytkownika Z560, który zechciałby skopiować mi dysk przywracania, czy można zrobić to w prostszy sposób może szybszy.... Bardzo proszę o sugestie i porady. Proszę też nie krzyczeć i nie krytykować ;)

No to na tę chwilę wiem o tyle więcej, że aby przywrócić system do stanu fabrycznego (nie działa klawisz, który powinien to robić z ukrytej partycji... ) powinna wystarczyć mi płyta recovery. I moje pytanie czy ktoś z uzytkowników posiada taką płytę?

Edytowane przez Krum

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi