adek043 Opublikowano 19 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2011 Witam, chcialem sie zapytac czy ktos by mi pomogl bo mam kompa nie tak dosyc stary ale sprzetowo jest dobry bo chce zainstalowac gre Symulator Farmy 2011 PL. Tylko jest problem bo juz po instalacji przy uruchomieniu wyskakuje komunikat: "Error: Could no init 3D system. Shader Model 2.0 is required. please install the latest video drivers" i nie wiem co jest grane. zrobilem formata, zinstalowalem sterowniki,niby jakies nowe sciaglem do karty graficznej RADEON 9250 ale nie wiem dalej co jest grane. bardzo prosze o pomoc tutaj badz na gg: 411 36 25. Pozdrawiam i czekam na jakas pomoc. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzizzy Opublikowano 19 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2011 (edytowane) Twoja karta obsługuje jedynie Pixel Shader 1.4. Trzeba wymienić kartę. nie tak dosyc stary ale sprzetowo jest dobry 10 lat, co tam. Edytowane 19 Lutego 2011 przez zzizzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek6120 Opublikowano 25 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2013 witam Panowie, mam następujący problem. jak wrzucę sporo modów to albo gra nie uruchamia się ( zawiesza się jakby przy wczytywaniu) lub jak się uruchomi to są zwolnione ruchy. komp nie jest taki slaby bo mam 4 GB ramu procek 2x3.4 karta graficzna geforce 9800 GT. Proszę o pomoc, z góry dzięki :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 25 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2013 (edytowane) Co do pierwszego problemu - może jakiś mod zawiera błędy - archiwum rar zamiast zip , nie dozwolone znaki w nazwie lub po otwarciu archiwum widać katalog - powinny być widoczne pliki i foldery danej modyfikacji . Włącz zapisywanie loga w grze , wejdź do katalogu z save gry ( Domyślnie Moje Dokumenty > My Games > FarmingSimulator2011 ) , wejdź do katalogu savegame1 ( albo tego na którym aktualnie są zapisywane save , poznasz go po tym że będą koło niego katalogi savegameX_AutobackupY , gdzie X to nr slota z save a Y nr. autobackupu ) , poszukaj pliku game.xml i znajdź w nim linijkę : :input logging file enable="XXX" filename="log.txt"Gdzie w XXX powinno być true , jak będzie false to zmieniasz na true i zapisujesz plik . Plik game.xml edytujesz w notatniku , żebyś go czasem nie próbował otworzyć za pomocą Wordpada czy Worda i w nich go edytować . Włącz grę ze wszystkimi modami jak masz , gra nawet jak się nie wczyta do końca to zapisze log i będzie można z niego odczytać co jest nie tak . Wklej zawartość tego pliku na forum . PS. Jak logowanie jest włączone , to przed uruchomieniem gry usuwasz obecny plik log.txt , gra utworzy nowy . Co do drugiego problemu - niestety ta gra tak ma , sporo modów dość dużo wymaga od od gry , czasami pomaga obniżenie detali do minimum albo odpowiednie dobranie modów - jest trochę które nie mają wysokich wymagań . Jak chcesz to ci mogę podesłać listę modów które ja używam i da się grać na minimalnych ustawieniach na sprzęcie z podpisu .</p> Edytowane 25 Lutego 2013 przez reyden Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek6120 Opublikowano 27 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2013 <?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no" ?> <game> <graphic> <display> <width>1024</width> <height>768</height> <bpp>24</bpp> <gamma>1</gamma> <fullscreen>true</fullscreen> <vsync>true</vsync> <filter> <trilinear>true</trilinear> <anisotropy>2</anisotropy> <msaa>2</msaa> </filter> </display> <scalability> <gpuPerformanceClass>auto</gpuPerformanceClass> <terrain> <perPixelLighting>true</perPixelLighting> </terrain> </scalability> </graphic> <audio enable="true" volume="0.600000" /> <input> <joystick enable="false" vibration="false" /> <mouse enable="true" /> <keyboard enable="true" /> </input> <logging> <file enable="true" filename="log.txt" /> <console enable="true" /> </logging> <development> <controls>false</controls> </development> </game> takie coś jest. tylko jak otworzyłem ten plik Game to wszystko było tak jak trzeba. i jak byś mógł to podeślij mi tą listę a ty grasz na polskich maszynach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 27 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2013 Niestety nie gram na maszynach produkcji polskiej . Gram na tym co jest szybkie , mocne , pojemne i efektywne . Miałeś wkleić zawartość pliku log.txt a nie game.xml . Listę podeślę ci jutro , na razie napiszę tyle że z ciągników używam tylko Fendt Trisix , kombajn to Lexion 770 America . Do tego potężna przyczepa na 5 osiach do przewożenia zboża z pola do silosu . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek6120 Opublikowano 28 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2013 GIANTS Engine Runtime (build date: Oct 11 2010) © 2003-2010, GIANTS Software GmbH (www.giants-software.com), All Rights Reserved. Application: FarmingSimulator2011 Main System Core(s): 2 @ 2.8 GHZ OS: Windows NT 6.0 32-bit Physics System Driver: NVIDIA PhysX Runtime Version: 2.8.3 Thread(s): 1 Input System Keyboard enabled Mouse enabled Gamepad/Joystick disabled Force Feedback disabled Sound System Driver: OpenAL Version: 1.1 Device: Generic Software Max. sources: 256 EFX extensions initialized Generated 1 Aux Effect Slot(s) Render System Driver: OpenGL Card Vendor: NVIDIA Corporation Renderer: GeForce 9800 GT/PCI/SSE2 Version: 3.3.0 GL_ATI_fragment_shader not supported max_texture_layers: 8 OpenGL initialization successful Hardware Profile Level: High View Distance Coeff: 1.5 Shadow Quality: 1 Skip Mipmaps: 0 Terrain LOD Distance Coeff: 1.5 Farming Simulator 2011 Version: 1.02 (Patch 2) RC4 Available Languages: pl Language: pl Game vehicle types loaded Mod directory: C:/Users/Kusiak/Documents/My Games/FarmingSimulator2011/mods Load mod: Bergmann_Tridem Load mod: ClaasLexion770K Load mod: Claasschaufel Load mod: ClaasScorpion7040 Load mod: Claas_Axion_850 Error: invalid key 'KEY_]' for input event 'mehrRPM' Error: invalid key 'KEY_[' for input event 'wenigerRPM' Load mod: creina Load mod: Fendt819Vario Load mod: FlieglDDK240_FrenchEd_V2 Load mod: LemkenVariopal Load mod: PronarT680_V4_Multifruit Load mod: TSL_Prototype_9m Lua: Error running function: update D:/code/lsim2011Test/build/finalbin/dataS/scripts/AchievementManager.lua(96) : attempt to call global 'areAchievementsAvailable' (a nil value) Lua: Error running function: update o to chodziło? jak tak to ten Error running function: update powtarza sie około 50 razy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 1 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2013 Możliwe że któryś z modów powoduje konflikty , posuwaj mody poza tym dla których w logu widnieje napis Load Mod ( z wyjątkiem TSL_Prototype_9m ) . Potem je po kolei dodawaj i sprawdzaj , jak któryś wywala błąd lua to go usuwasz na razie . Grasz na mapie domyślnej czy jakieś innej ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek6120 Opublikowano 1 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2013 na domyślnej. dzięki za pomoc :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo21 Opublikowano 30 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2019 Witam temat dość stary , nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglądam. Niedawno robiąc porządki znalazłem płytkę z tą grą, zainstalowałem wszystko poszło ok gra uruchamia się poprawnie. Jednak nie mogę podłączyć game pada, gra wogóle go nie wykrywa. próbowałem wchodzić w ustawienia ale nic z tego , nie można edytować ustawień klawiszy na game pada. Game pad pospolity na naszym rynku Esperanza EG106 z dwiema wtyczkami jedna USB do Pc druga do sony playstation. czy ktoś juz spotkał się z takim problemem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...