Skocz do zawartości
adek043

Problem z uruchomieniem Symulator farmy 2011 PL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chcialem sie zapytac czy ktos by mi pomogl bo mam kompa nie tak dosyc stary ale sprzetowo jest dobry bo chce zainstalowac gre Symulator Farmy 2011 PL.

Tylko jest problem bo juz po instalacji przy uruchomieniu wyskakuje komunikat:

 

"Error: Could no init 3D system.

Shader Model 2.0 is required.

 

please install the latest video drivers"

 

i nie wiem co jest grane. zrobilem formata, zinstalowalem sterowniki,niby jakies nowe sciaglem do karty graficznej RADEON 9250 ale nie wiem dalej co jest grane. bardzo prosze o pomoc tutaj badz na gg: 411 36 25.

Pozdrawiam i czekam na jakas pomoc.

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Twoja karta obsługuje jedynie Pixel Shader 1.4.

 

Trzeba wymienić kartę.

 

nie tak dosyc stary ale sprzetowo jest dobry

10 lat, co tam.

Edytowane przez zzizzy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

witam Panowie, mam następujący problem. jak wrzucę sporo modów to albo gra nie uruchamia się ( zawiesza się jakby przy wczytywaniu) lub jak się uruchomi to są zwolnione ruchy. komp nie jest taki slaby bo mam 4 GB ramu procek 2x3.4 karta graficzna geforce 9800 GT. Proszę o pomoc, z góry dzięki :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Co do pierwszego problemu - może jakiś mod zawiera błędy - archiwum rar zamiast zip , nie dozwolone znaki w nazwie lub po otwarciu archiwum widać katalog - powinny być widoczne pliki i foldery danej modyfikacji .

 

Włącz zapisywanie loga w grze , wejdź do katalogu z save gry ( Domyślnie Moje Dokumenty > My Games > FarmingSimulator2011 ) , wejdź do katalogu savegame1 ( albo tego na którym aktualnie są zapisywane save , poznasz go po tym że będą koło niego katalogi savegameX_AutobackupY , gdzie X to nr slota z save a Y nr. autobackupu ) , poszukaj pliku game.xml i znajdź w nim linijkę :

:input logging file enable="XXX" filename="log.txt"Gdzie w XXX powinno być true , jak będzie false to zmieniasz na true i zapisujesz plik .

 

Plik game.xml edytujesz w notatniku , żebyś go czasem nie próbował otworzyć za pomocą Wordpada czy Worda i w nich go edytować .

 

Włącz grę ze wszystkimi modami jak masz , gra nawet jak się nie wczyta do końca to zapisze log i będzie można z niego odczytać co jest nie tak .

 

Wklej zawartość tego pliku na forum .

 

PS. Jak logowanie jest włączone , to przed uruchomieniem gry usuwasz obecny plik log.txt , gra utworzy nowy .

 

Co do drugiego problemu - niestety ta gra tak ma , sporo modów dość dużo wymaga od od gry , czasami pomaga obniżenie detali do minimum albo odpowiednie dobranie modów - jest trochę które nie mają wysokich wymagań .

 

Jak chcesz to ci mogę podesłać listę modów które ja używam i da się grać na minimalnych ustawieniach na sprzęcie z podpisu .</p>

Edytowane przez reyden

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no" ?>

<game>

<graphic>

<display>

<width>1024</width>

<height>768</height>

<bpp>24</bpp>

<gamma>1</gamma>

<fullscreen>true</fullscreen>

<vsync>true</vsync>

<filter>

<trilinear>true</trilinear>

<anisotropy>2</anisotropy>

<msaa>2</msaa>

</filter>

</display>

<scalability>

<gpuPerformanceClass>auto</gpuPerformanceClass>

<terrain>

<perPixelLighting>true</perPixelLighting>

</terrain>

</scalability>

</graphic>

<audio enable="true" volume="0.600000" />

<input>

<joystick enable="false" vibration="false" />

<mouse enable="true" />

<keyboard enable="true" />

</input>

<logging>

<file enable="true" filename="log.txt" />

<console enable="true" />

</logging>

<development>

<controls>false</controls>

</development>

</game>

takie coś jest. tylko jak otworzyłem ten plik Game to wszystko było tak jak trzeba. i jak byś mógł to podeślij mi tą listę a ty grasz na polskich maszynach?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie gram na maszynach produkcji polskiej .

 

Gram na tym co jest szybkie , mocne , pojemne i efektywne .

 

Miałeś wkleić zawartość pliku log.txt a nie game.xml .

 

Listę podeślę ci jutro , na razie napiszę tyle że z ciągników używam tylko Fendt Trisix , kombajn to Lexion 770 America .

 

Do tego potężna przyczepa na 5 osiach do przewożenia zboża z pola do silosu .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

GIANTS Engine Runtime (build date: Oct 11 2010)

© 2003-2010, GIANTS Software GmbH (www.giants-software.com), All Rights Reserved.

Application: FarmingSimulator2011

Main System

Core(s): 2 @ 2.8 GHZ

OS: Windows NT 6.0 32-bit

Physics System

Driver: NVIDIA PhysX Runtime

Version: 2.8.3

Thread(s): 1

Input System

Keyboard enabled

Mouse enabled

Gamepad/Joystick disabled

Force Feedback disabled

Sound System

Driver: OpenAL

Version: 1.1

Device: Generic Software

Max. sources: 256

EFX extensions initialized

Generated 1 Aux Effect Slot(s)

Render System

Driver: OpenGL

Card Vendor: NVIDIA Corporation

Renderer: GeForce 9800 GT/PCI/SSE2

Version: 3.3.0

GL_ATI_fragment_shader not supported

max_texture_layers: 8

OpenGL initialization successful

Hardware Profile

Level: High

View Distance Coeff: 1.5

Shadow Quality: 1

Skip Mipmaps: 0

Terrain LOD Distance Coeff: 1.5

Farming Simulator 2011

Version: 1.02 (Patch 2) RC4

Available Languages: pl

Language: pl

Game vehicle types loaded

Mod directory: C:/Users/Kusiak/Documents/My Games/FarmingSimulator2011/mods

Load mod: Bergmann_Tridem

Load mod: ClaasLexion770K

Load mod: Claasschaufel

Load mod: ClaasScorpion7040

Load mod: Claas_Axion_850

Error: invalid key 'KEY_]' for input event 'mehrRPM'

Error: invalid key 'KEY_[' for input event 'wenigerRPM'

Load mod: creina

Load mod: Fendt819Vario

Load mod: FlieglDDK240_FrenchEd_V2

Load mod: LemkenVariopal

Load mod: PronarT680_V4_Multifruit

Load mod: TSL_Prototype_9m

Lua: Error running function: update

D:/code/lsim2011Test/build/finalbin/dataS/scripts/AchievementManager.lua(96) : attempt to call global 'areAchievementsAvailable' (a nil value)

Lua: Error running function: update

o to chodziło? jak tak to ten Error running function: update powtarza sie około 50 razy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że któryś z modów powoduje konflikty , posuwaj mody poza tym dla których w logu widnieje napis Load Mod ( z wyjątkiem TSL_Prototype_9m ) .

 

Potem je po kolei dodawaj i sprawdzaj , jak któryś wywala błąd lua to go usuwasz na razie .

 

Grasz na mapie domyślnej czy jakieś innej ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

Aktualności

Artykuły



×