Jump to content
AndyN

Asus A7n8x/-x/-e/-deluxe-porady Problemy


Recommended Posts

@Koval78

Popatrz sam po sig'ach w naszym topic'u, czy widzisz gdzieś zestaw 2 X 1 Gb wśród tych którzy nadal używają Asusa z tej rodziny płyt??

Ja planuję być tym jednym z nielicznych. :D Na razie jestem w trakcie poszukiwań. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z Patriotami jest taka sprawa (te z niebieskimi radiatorami) nie za bardzo lubia sie z Nforcem 2 a co za tym idzie z niskimi timingami moze byc problem. Te widac ze maja niskie timingi wiec powinno byc ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie zapomnij się podzielić wrażeniami z użytkowania :)

Również chętnie się dowiem jak powiódł ci się ten manewr. Właśnie się przymierzam do zwiększenie ilości RAM'ek i szczerze mówiąc miałem nadzieję że póki co dokupię jeszcze jedną kość taką jaką mam.

 

Okazuje się że znowu muszę ciułać na 2x512 albo więcej bo dokupenie pozbawi mnie procka 3200 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam prosze o pomoc czy mozecie mi napisac jaka pasta ew kolor byl na mostku polnocym w asusie a7n8x-e del gdyz plytka nawala i nalezy oddac ja do servisu poki jeszcze jest gwarancja:)pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam Wszystkich bardzo serdecznie

 

mój konfig:

a7n8x-e delux

AXP 2500+ (zalman 7000cu)

6600gt asus

tagan 430W

kingstony dual 2x512 cas3 (kvr400x64c3ak2)

 

Swego czasu bawiłem sie w o/c - kilka nieudanych prób na fsb 200 i staneło na fsb 187 bez zmiany napiecia dla procesora (1,65V) przy taktowaniu pamieci 2-3-2-6.

 

Nabyłem drugiego AXP2500+ który na solteku chodził bezproblemowo na fsb200 na standardowym napieciu (seria AQYHA)

U mnie procesor wstał przy fsb 200 (2,5 -3-3-7 nizej niz zaleca producent dla tych kingstonów) na 1,65V

chodził na prime95 ponad 2 godziny i nastąpił restart.

W miedzy czasie grał foobar i coś ssało z emule. temperatura 43 stopnie. Potem wstał dopiero przy standardowych fsb166.

 

Co zrobić aby stabinie smigał na fsb200 - zwiekszyć vcore ale czy coś jeszcze?

pytam bo pierwszy AXP2500 takze wstawaje przy kazdym napieciu od 1,65 do 1,85 i na kazdym sie wywala przy prime95. temp nie przekracza 50 stopni nawet przy 1,85V

Moze to pamieci ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

o.k.

pamieci... te kingstony nie wyrabiają...

Zapomniałem ze jest coś takiego jak asynchroniczne taktowanie i bez wzgeldu na czestotliwość pracy procesora jak ustawie fsb200 wystepują błędy w pracy :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam takie pytanie - jaki najsilniejszy procek i jaką kartę G ta płyta obsłuży?

Bo powoli się przymierzam to jakichś manewrów. Najpierw oczywiście Kingstony na Patriot muszę wymienić.

Czy te Patriot'y to też wyberać jakieś konkretne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam takie pytanie - jaki najsilniejszy procek i jaką kartę G ta płyta obsłuży?

Bo powoli się przymierzam to jakichś manewrów. Najpierw oczywiście Kingstony na Patriot muszę wymienić.

Czy te Patriot'y to też wyberać jakieś konkretne?

Kręć bartona do np. 2500mhz i kup GF 7800GS, lub poczekaj na 7900GT na agp. :) Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kręć bartona do np. 2500mhz i kup GF 7800GS, lub poczekaj na 7900GT na agp. :) Pozdrawiam.

Tak myślałem, że padnie GF 7800 :D

Ale Bartka to już wiele nie ukręcę :P Nie chciałbym się poprostu obudzić z ręką w nocniku, kiedy już nic się nie da kupić

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Czy ktoś się orientuje jak zmienić napięcie proca w Asus A7N8X-XE ???

/w biosie jakoś nie mogę uświadczyć takiej opcji/

:mur:

 

czy jest jakiś bios ubera do Asus A7N8X-XE ???

bo oryginalny jest strasznie ubogi

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja tez mam x-xe i szukalem biosow Ubera ale nie znalazlem. Sa jeszcze inne modowane biosy do a7n8x, chodzi o Trats'a ale on tez niema biosu do x-xe. Jesli ktos wie cos wiecej na ten temat to prosze pisac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

A ja mam taki problem.

Posiadam kartę Asus V9999LE 6800 16p/5v i mobo Asus A7N8X-E Deluxe.

Kartę kupiłem dzisiaj, wsadziłem do kompa, odblokowałem potoki zapuściłem 3dmarka 2003 i mam niecałe 9 tyś pkt :huh:

Czemu mam tak mało pkt?? Znajomy na tym samym sprzęcie miał 12000 pkt. Procek do AMD XP 2000+@ 2600+

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ASUS A7N8X-E Deluxe ma w BIOSie gdzies opcje od ACPI? Albo jestem slepy, albo tego nie mam. :|

Co najciekawsze podczas startu komputera, przed wykryciem dyskow twardych u gory jest napisana nazwa mojej plyty i jest tez w tej nazwie widoczny ACPI. Niby jest, ale w BIOSie nie moge tego zlokalizowac. O co chodzi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyzby nikt juz nie mial problemow z ta plyta?? Rozumiem ze teraz juz jest era s754/939 ale nie wszyscy chyba sie jeszcze na to przezucili??

Większość psowaczy już się rzeczywiście przerzuciła.

Pozostali co mieli popsuć to popsuli, ileż można eksperymentować jak się ma tą mobo od prawie 3 lat ??

Pozdrawiam - Ostatni Mohikanin (obecny w topicu od strony nr 3)

Edited by wheelerfan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kilka dni temu gdy włączyłem komputer od momentu pojawienia sie obrazu na ekranie zauważyłem kolorowe paski a po wczytaniu wczytaniu windowsa przed wyświetleniem pulpitu ekran stał sie czarny. Od tej pory jest tak za każdym razem. Zamontowałem inną karte graficzna (fx5200 wcześniejsza karta to ti 4200) przez 2 dni było wszystko ok lecz później pojawiły się te same objawy co wcześniej. Nie wiem co robić. Przypuszczam że to port agp pewien sprzedawca w sklepie powiedział mi że to może być pamieć. Czy ktoś z was może sie wie co to może byc? Dodam że płyta to Asus A7n8x.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a połoz kompa na ziemie poziomo ruszaj troche grafa, wyciagaj wkladaj moze zaskoczy , mialem to samo i byla to wina portu przelutowali port w serwisie i smiga moze jakis zimny lut albo cos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wysokie napiecie na porcie AGP? :wink:

Wiecej info. Czy pozniej karta dziala prawidlowo na innym komputerze? Czy widac ze z karta/plyta glowna jest cos nie tak?( Sciezki, kondensatory ect...)

Moze po prostu masz za wysoka tempterature w obudowie dla standardowego chlodzenia kart? :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam. mam problem z plyta Asus A7N8X. otoz gdy gram w Toca Race Driver 2 to po ok 5 min gry wszystko sie resetuje. nic takiego sie nie dzieje podczas grania nawet kilka godzin w Call of Duty 2. co to moze byc?

 

p.s. jak mam ustawic te zworki zeby odpalac z klawiatury komputer?

Share this post


Link to post
Share on other sites






×
×
  • Create New...