zarcel Opublikowano 4 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2011 Cześć, Mam toshibe z niedziałająca baterią. Gwarancja się skonczyła, ale w komputroniku u mnie w miescie powiedzieli, że mogą wystawić falszywy rachunek costam costam i wysłać. Zanosić go do nich ? Ostatnio jak tam był to po 10 dniach odebrałem i powiedzieli, że nie mogli się dodzwonić do toshiby, więc to niekompetentni ludzie. Jeśli już bym wysyłał, to czy nie będzie problemu jak zrobie cały dysk true cryptem ? Wkońcu to tylko bateria. Co wy robicie w takich sytacjach ? Wogóle jakieś opinie o serwisie toshbiy ? Btw, czy komputronik o francyza ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 4 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2011 Ja zwsze wyjmuje dysk z laptopa i wysylam bez. Proste Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 4 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2011 Jesli to bateria to po co masz oddawac caly laptop? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zarcel Opublikowano 4 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2011 (edytowane) Bo być może to nie bateria, tylko ta część w którą się wkłada baterie ? Ok to jednak bateria, więc nalegać, żeby wzieli samą baterie rozumiem ? Edytowane 4 Marca 2011 przez zarcel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camis Opublikowano 5 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2011 Jesli dysk masz zaszyfrowany to mozna oddawac z nim, jesli nie to lepiej wyjac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tony Soprano Opublikowano 5 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2011 Ja bym wyjął, bo po co kusić los. Jak zaszyfrowany, to zawsze może komuś spaść i wtedy szkoda. A tak dysk poczeka. Swoją drogą komputronik się zrobił chyba strasznie pro konsumencki jak chce lewe rachunki wystawiać ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 5 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2011 Po 1. nie dzwonić pod infolinię Toshiby żeby zgłosić lapka do serwisu bo odeślą do najtańszego, z którym zresztą miałem przejścia. Po 2. z tego co mi wiadomo notebook ma gwarancję 24m a bateria 12m. Konkretnym serwisem, z którym bardzo dobrze mi się współpracuje jest PC Factory, który jest autoryzowanym Toshiby, poszukaj ich stronki albo na PW podam Ci mail. Tony, Komputronik wbrew pozorom nie ma złego podejścia do klienta, po prostu czasami źle dobiera kadrę sklepu :) Co do rachunków - mnie również się zdarza pomóc w biedzie rodakom. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...